PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

854 TDI

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
854 TDI
Karoliukas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-15, 14:21
Vartotojo avataras

Miestas: Trakai
Pranešimai: 166
Įstojo: 2013-12-21
*************
Automobilis apskritai pirmą kartą registruotas buvo 1996-07-11 (vienas paskutinių 850 modelių, jie buvo gaminami 1991-1997 metais), pirmą kartą Lietuvoje - 2011-11-22.
Techninė apžiūra galioja iki 2015-12-13.
Civilinis draudimas galioja iki 2015-01-12.
*************

Jei atsivertę šį skelbimą tikitės pamatyti idealų automobilį turiu jus nuvilti. Nors aš nuo pat jo pirkimo įdėjau į jį daug darbo ir pinigų, tačiau aštuoniolika metų atgal atsukti nesugebėjau.
O ir palyginus tai, jog ir man ir automobiliui yra po aštuoniolika metų, vis tiek minusų aš už jį turiu daugiau.



Visi svarbiausieji automobilio mazgai - variklis, važiuoklė, pakaba ir transmisija yra geros būklės. Visi minusai yra smulkūs. Privesti automobilį iki idealios būklės labiausiai reikia tiesių rankų, entuziazmo ir laiko, nes plačios piniginės niekas tikrai nepaprašys. Viskas, kas kainavo didesnius pinigus jau yra pakeista. Pats to nedarau, nes dingo mano entuziazmas. Pradėjau krypti ties kitokiais automobiliais (autosportu).
Geros būklės kasdienė mašina žmogui mėgstančiam krapštytis prie smulkmenų ar dėl jų nesukančiam galvos.

Automobilio kėbulo spalva - pearl red - perlo raudona (kodas 418). Reta ir išskirtinė Volvo gamos spalva.
Kėbulas cinkuotas ir iš labai tvirto metalo.
Kėbulo būklė yra pakankamai gera. Yra smulkių pabraižymų (pagrinde lako gylio, dažai nepaliesti), įlenkimų. Tačiau kėbulas nei kiek nesurūdyjęs, nes lietuviškas žiemines druskas blogiausiu atveju yra matęs du kartus. Dugne taipogi nei rūdelės.
Poliruotas kėbulas greičiausiai nebuvo visą savo gyvavimo laiką. Netgi ranka patrynus su pigiausiu Turtle Wax poliruokliu spalva labai stipriai atsigavo.

Automobilio salonas paprastas ir solidus. Jame yra tik du minusai: apatinės panelės apdailos yra truputį sukritusios (dėl minkštų plastiko laikiklių tai dažnai pasitaiko šiuose Volvo modeliuose) ir neveikiantis apšvietimas virš galinių durų.
Juodas odinis salonas, lubos ir didesnė dalis panelės. Sėdynės, vairas, bėgių perjungimo svirtis ir ketvirtasis pedalas byloja, kad milijoninės ridos automobilis dar neskaičiuoja. Viskas, atsižvelgiant į automobilio amžių, yra itin geros būklės.

Plačiau:


VISI MINUSAI ATVIRAI. Taupau savo ir Jūsų laiką, todėl nieko neslepiu.

Sugedęs tachometras, todėl automobilis neskaičiuoja ridos (neaišku kiek jis iš tiesų pravažiavęs). Labai dažna šių automobilių bėda pasitaikanti beveik kiekviename modelyje. Dantraktis tinka nuo visų VDO tachometrų. Rida yra sustojusi ties ~360 000 kilometrais.
Laisvomis apsukomis variklis dirba netolygiai, tačiau tik nuspaudus akceleratorių netolygumas dingsta (įtariama vakuuminės pompos problema. Kuro siurblys ir purkštukai defektų neturi)).
Kompiuteris rodo klaidą klimato kontrolėje (mirksi AC ir REC lemputės). Atjungta oro kondicionieriaus fyškė, nesigilinau kodėl, nes man jis nėra reikalingas.
Salono ventiliatorius nepučia į kojas (sugedę sklendžių atidarymo/uždarymo mechanizmai, rankomis jie atsidaro).
Kėbulas turi smulkių įbrėžimų, įlenkimų, bylojančių jo aštuoniolikos metų amžių.
Neatsidarinėja kairys galinis langas. Veikti sustojo staiga ir be jokių ženklų, todėl galbūt problema ne varikliuke, o laiduose.
Nelaiko bagažinės dangčio hidraulika.

Asmeniškai nemanau, kad aštuoniolikos metų amžiaus mašinai tai yra 'minusai'.



Nuo blogų naujienų prieinam prie gerų.
Automobilis iš gamyklos išriedėjo viena pilniausių komplektacijų. Komplektacijoje trūksta tik stoglangio (jis buvo komplektuojamas modeliams be oro kondicionieriaus), keleivio sėdynės elektrinio valdymo ir galinių sėdynių šildymo.


KOMPLEKTACIJA:

Gamyklinis centrinis užraktas
Keturi elektriniai langai
Elektriniai, šildomi šoniniai veidrodėliai
Borto kompiuteris (rodo: vidutinis greitis, momentinės kuro sąnaudos, vidutinės kuro sąnaudos, lauko temperatūra, nuvažiuota kilometrų, kilometrų likutis iki tuščio bako)
Autopilotas (pastovaus greičio palaikymo kontrolė)
Dviejų zonų klimato kontrolė
Oro kondicionierius
Oro (re)cirkuliacija
Juodas odinis salonas (labai geros būklės, nuo pirkimo kaip priklauso plautas ir valytas kondicionieriumi)
Šildomos priekinės sėdynės
Vairuotojo sėdynė reguliuojama elektra su atmintimi
Priekinių sėdynių atlošo kietumo reguliavimas
Odinis porankis su puodelių laikikliais ir daiktadėže
TRACS sistema (anti-praslydimas)
DEFA variklio šildytuvas (220V) (!)
Galinis porankis su vaiko kėdute.
Keturios oro pagalvės (vaire, panelėje ir priekinių sėdynių šonuose (SIPS))
Originalus odinis vairas
Nuimamas kablys su Europine elektros jungtimi


Variklis. 2.5 litro tūrio. Galia - 103kw (140ag), sukimo momentas - 290nm. Audi 2.5l TDI agregatas su specialiai Volvo koncernui sukurtu bloku. Penki cilindrai. Taupesnis ir turintis geresnes dinamines savybes už Audi gamoje naudotus variklius.
Tiek šaltas tiek darbinės temperatūros variklis kuriasi iš dviejų apsisukimų. Pavojingiausia šių variklių vieta - kuro siurblys, yra be defektų.
Automobilio kuro sąnaudas lemiantis svarbiausias faktorius yra tarpinė tarp vairo ir sėdynės. Normaliu tempu važiuojant mieste pagal borto kompiuterį kuro sąnaudos neviršija 7.5 litro (dažniausiai būna 6.6-7.2). Agresyvus važiavimas žinoma padidina sąnaudas, tačiau net ir tada jos nekyla aukščiau 9 litrų ribos. O ir taip palyginus, tai sąnaudos<traukia/galia. Užmiestyje sąnaudos būna apie 5-6 litrus. Įjungus autopilotą važiuojant 100 km/h borto kompiuteris rodo 4.0-4.5 litro momentines sąnaudas.
Remiantis ne borto kompiuterio, o kuro rodyklės ir nuvažiuoto atstumo rodmenimis, į 100 km ji naudoja apie 7-8 litrus kuro. Didžioji šio atstumo dalis būna įveikta miesto ribose. Taipogi, žinoma, nevažinėju kaip pensininkas.
*Tokios sąnaudos buvo pasiektos su R17, 8 colių ratais ir 225/45 padangomis (kaip žinia gamykliškai priklauso mažesni ir siauresni ratai).

Nuspaudus akseleratoriaus pedalą iki dugno variklis įgauna antrą kvėpavimą. 1-2-3 bėgiais važiuoja super smagiai. Greitį renka labai staigiai. Turbina pučia gerai.
Įjungus žemesnį bėgį nėra didelių 'greičio duobių' ar 'turbo lag'.
Plačiau apie variklį: http://www.scc.lt...


2014.08.13 atlikta diagnostika su Auto Com programa. Pirkėjui parodysiu .pdf failą.

2014.09.10 patikrinti ir išvalyti visi kuro purkštukai (visų išpurškimas geras, nežymiai nusidėvėjęs didžiausias purkštukas, stovintis su laidu).


Nuo pirkimo, kaip jau sakiau, į automobilį darbo ir pinigų nebuvo gailėta. Pakeisti visi filtrai, skysčiai, diržai, variklio pagalvės, sureguliuotas degimo kampas, sutvarkytas tepalo nutekėjimas, vairo stiprintuvo skysčio nutekėjimas, pakeisti priekinių amortizatorių atraminiai, greičių dėžės pagalvė, priekinio dešinio rato guolis, priekinė lempa. Viskas daryta sau - jokių pigių dalių ar atmestino darbo. Automobilis buvo vedamas link idealios techninės būklės.
Šiaip daug kas buvo išardyta, pažiūrėta kaip veikia, išvalyta, detalės pakeistos naujomis ir viskas surinkta. Esu entuziastas, todėl smalsumas darė savo.
Tai mano pirmas automobilis, todėl prie jo praleidau labai daug laiko.

Rugsėjo mėnesį pats išėmiau, pervilkau medžiagą ir įdėjau atgal salono lubas. Tai dariau pirmą kartą, todėl medžiaga neapsitraukė tobulai, tačiau atrodo geriau nei buvo prieš tai. Naudota kokybiški klijai ir solidi juoda medžiaga.

Nuluptos plastmasinės stogo juostos, kurios nuo amžiaus ir klimato sąlygų suskilinėja ir atsilupa, ir perdažytos juoda struktūra.

Senas salono ventiliatorius buvo išimtas ir jį pakeitė japoniškas varikliukas. Jis pučia daug geriau už senąjį.

Yra pravestas pliuso laidas nuo akumuliatoriaus į bagažinę (su nauju geru saugikliu) ir linijiniai laidai nuo magnetolos į bagažinę. Muzika jau pasirūpinta.

Turiu nemažai užrašų su datomis kas kada keista, kiek mokėta ir galybę nuotraukų iš remontų, ardymų ir t.t. Pirkėjui viską parodyčiau, papasakočiau plačiau.

Automobilį turiu nuo 2013-ų metų Kalėdų. Buvus rimtesniems šalčiams automobilis puikiai vesdavosi.

Bamperių moldingai - kėbulo spalvos (išskirtinis dalykas)

2014 metų rugsėjį buvo pašalintos visos paviršinės rūdys, nušveisti visi suskilinėję ar pažeisti dažai, priekinis bamperis ir viskas buvo nudažyta ir nulakuota.

Automobilis labai talpus. Vežti ilgus nedidelius daiktus (ilgis nuo priekinio stiklo iki bagažinės galo), pvz. vamdžius, galima atlenkus už porankio esantį dangtį, ir tokiu atveju automobilyje gali važiuoti keturi žmonės. Gabenant didesnius daiktus priekinė sėdynė atsilenkia į priekį iki pat galo ir gaunasi plokščia.


Geriausias automobilio pritaikymas yra kasdieninis naudojimas bet kokiais kiekiais.
Tai puikus ilgų kelionių automobilis. Sėdynės labai patogios ir nevarginančios.


***** Automobilis buvo naudojamas senelio sekmadieniais nuvažiuoti į bažnyčią ir atgal.

Aišku automobilį kartais pasmaukdavau, bet niekada nepersistengdavau. Vienintelis nuo to nukentėjęs dalykas tikriausiai yra padangos.

---
Automobilis parduodamas be lietų ratlankių (uždėsiu Volvo OEM skardinius R15 su geromis M-S padangomis), Mont Blanc stogo bagažinės, FK automotive žeminančių spyruoklių ir garso aparatūros (garso stiprintuvo ir kolonėlių palangėje).
Pirkėjui paliksiu Sony Xplod magnetolą. Ne geriausios prekinės išvaizdos, tačiau turinčią daug patogių funkcijų ir valdymų (ekvalaizeriai, subuferio valdymas, balance, fader ir t.t.).
Automobilyje liks ir padorus Bosch akumuliatorius.
Volvo ženkliukas iš priekinių grotelių yra.

Šių daiktų kainos perkant kartu su automobiliu (parduodama ir atskirai):
DMS style "S" ratai (tinka Opel, Volvo, Saab, Renault, Peugoet ir t.t.) : R17, 5x110 skylių, centrinė skylė Opelio (~72mm), tačiau yra centravimo žiedai į Volvo (65.1mm), visi keturi ratai 8 colių pločio, ET35, šią žiemą poliruotomis palangėmis ir dažytais centrais. Ratai nėra tobulos būklės, turi kelius smulkius įbrėžimus ir vienas ratas turi nedidelį nuskilimą (jei nepasakyčiau ir neparodyčiau vargu ar pastebėtumėte), tačiau visi yra idealiai tiesūs ir subalansuoti (balansavimui užteko kelių 5-10g svarelių). Yra visi originalūs ratlankių dangteliai. Padangos: 2 x 225/45, 2 x 215/45. Padangos važinėjamos, bet jų keitimas būtų rekomenduojamas (optimaliausias variantas - pasikeisti galines padangas į geresnės būklės ir sukeisti priekinius ir galinius ratus vietomis). Kaina: 750 LTL.
FK automotive žeminančios spyruoklės : raudonos, pirktos naujos, pats išpakavau iš dėžės, su TUV sertifikatu. Naudotos nedaugiau keturių mėnesių ir tik šiltuoju metu. Sudėjus spyruokles pasijautė didelis stabilumo ir valdomumo skirtumas (į gerąją pusę). Mašinos aukštį pažemino ~5cm. Kaina : 250 LTL.
Garso kolonėlės galinėje palangėje (su podiumais). 2 x 300w. Kaina: 150 LTL.

Mont Blanc stogo bagažinė ir garso stiprintuvas nėra parduodami.



Turint norą galime laisvai patikrinti automobilį bet kokiame Jūsų pasirinktame servise. Tiesiog jūs sumokate nuvykimo ir serviso išlaidas.

Kaip populiaru sakyti:
Sėdi ir važiuoji.

------------------------------

Automobilio pardavimo priežastis: pribrendo laikas kitokiam automobiliui.
Galbūt sudomintų protingas keitimas. Gali būti su mano priemoka.





KAINA : 5500 LTL.
Gero žmogaus nenuskriausiu. Derinama prie automobilio.

TEL NR.: 867973011
Galima ir AŽ.








s25.postimg.org/5lxompxpr/DSC_1583.png

s25.postimg.org/fkin9775b/DSC_1585.png

s25.postimg.org/go7cywh67/DSC_1586.png

s25.postimg.org/6s69z9be7/DSC_1592.png

s25.postimg.org/mxy185r73/DSC_1589.png

s25.postimg.org/j82zt04q7/DSC_1601.png

s25.postimg.org/pn20pobfz/panel4.png

s25.postimg.org/jamvfu8dr/vidus.png

Redagavo Karoliukas 2014-10-15, 14:27


-----
EX
VOLVO 850 | 2.5 TDI | SEDAN | PEARL RED | 1996-07-11

-----
 
Johny
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-15, 15:29
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Tai kuro siurbli pasikeitei?


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Karoliukas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-15, 16:31
Vartotojo avataras

Miestas: Trakai
Pranešimai: 166
Įstojo: 2013-12-21
Johny @ 2014-10-15, 15:29 rašė:
Tai kuro siurbli pasikeitei?

Ne jame visgi bėda buvo. Degimą užtat atsukom iki 3 laipsnių ir dabar ir kuriasi ir važiuoja normaliai.


-----
EX
VOLVO 850 | 2.5 TDI | SEDAN | PEARL RED | 1996-07-11

-----
 
Johny
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-15, 16:45
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
o check engine nedega?


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Karoliukas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-15, 17:09
Vartotojo avataras

Miestas: Trakai
Pranešimai: 166
Įstojo: 2013-12-21
Ne.


-----
EX
VOLVO 850 | 2.5 TDI | SEDAN | PEARL RED | 1996-07-11

-----
 
Karoliukas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-30, 19:16
Vartotojo avataras

Miestas: Trakai
Pranešimai: 166
Įstojo: 2013-12-21
Up.
Kaina : 5000 LTL !


-----
EX
VOLVO 850 | 2.5 TDI | SEDAN | PEARL RED | 1996-07-11

-----
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.