PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

ANTIFRYZO BAKELIS PILNAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Antifryzo bakelis pilnas
Politika
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-28, 19:34
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
Sveiki, v70 d5 2.4 120, ant salto motoro antifryzo lygis norma, o pries kelias dienas pyliau langu skysti, ir pastebejau, kad ant darb. Temp. Issipletimo bakelis pilnas, antrodo sprogs net Shock
Anksciau to nebuvo. Temp nekaista, peciukas sildo. Daryt duju testa? Ar gal kokia vandens pompa ar termostatas ?Worried


-----
S60 D5 120

-----
 
RaimisB
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-28, 22:35
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
duju testas, ramiai miegosi, arba ne


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Politika
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-28, 22:42
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
RaimisB @ 2019-11-28, 22:35 rašė:
duju testas, ramiai miegosi, arba ne

Nu jo, bus 2 variantai, arba skaudziai arba nelb Grin Shock


-----
S60 D5 120

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-29, 02:34
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn...
Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų...
Redagavo rimcius 2019-11-29, 02:49


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-29, 23:38
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
rimcius @ 2019-11-29, 02:34 rašė:
O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn...
Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų...

na 136kw tas pat ten, prapute nesunkiai, be raliavimu ir kankinimu. pagydem, dabar ok


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-11-30, 01:23
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Sutapimų kupinas pasaulis Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Politika
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-01, 11:26
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
rimcius @ 2019-11-29, 02:34 rašė:
O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn...
Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų...


Ant salto netoli min ribos.
Vakar vaziavau i soda, apie 40km, sode iskart pasiziurejau - viskas ok, lygis norma, atsukus kamsteli fontanai nevare.
Grizus namo i vln, atsidarau vel kapota, bakelis vel pilnas, atsukus truputi, pradejo varyt antifreeza....


-----
S60 D5 120

-----
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-01, 11:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Va čia tikrai kyla įtarimų, jog kažkur kažkas pramušta, nes pas mane taip nebūna, net jeigu agresyviai pavaikau. Kaip Raimis sakė - darykis testą.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
diawollo
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-01, 20:54
Vartotojo avataras

Miestas: Panevezys
Pranešimai: 190
Įstojo: 2012-09-16
Nu tai nėr jau čia ko tų testų daryt. Jei aušalas lauk lipa, tai pradegus tarpinė. Bet tik klausimas kodėl. Arba remontas ankščiau nekokybiškai buvo, arba bus dar rimtesnių reikalų.


-----
s60 d5 2003

-----
 
Politika
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-01, 21:31
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
Tai jo darysiu testa, uzsirasiau antradieniuiCrying


-----
S60 D5 120

-----
 
Politika
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-03, 20:36
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
Taigi, testas teigiamas Sad


-----
S60 D5 120

-----
 
rimcius
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-03, 23:09
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Kad tik tarpinei būtų batai, o ne koks lievas trūkis...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-04, 09:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Kai šiuo metu D5 varikliai šrote kainuoja po 250Eur, tai klausimas ar verta seną išvis ardyti...


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-04, 10:15
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Manau čia yra niuansų Smile
Vienas iš jų - nežinia kokį "gėrį" gausi.
O kitas - jeigu buvo tvarkingai prižiūrėtas motoras (keisti visokie problematiniai riebokšliai, technologinės aklės ties sankaba ir t.t.), laiku servisuotas ir nekaprizingas, tada irgi per naują visą tai daryti nebus verta.
O ir pakeitimas kainuos nuo 100€. Tad reziumuojant gaunasi ~400€ investicija taip pat be garantijų...
Redagavo rimcius 2019-12-04, 10:28


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
diawollo
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-12-06, 12:27
Vartotojo avataras

Miestas: Panevezys
Pranešimai: 190
Įstojo: 2012-09-16
Pirmiausiai nuimt galvą ir žiūrėt. Jei tik tarpinė, tai šlifuoji, nauja tarpinė ir važiuoji. Kainuos pigiau nei kitas variklis su pakeitimu + žinosi būklę. O jeigu rimčiau, tai dėt kitą variklį arba iš dviejų vieną surinkt ypač jeigu daug km suki ir dar mašiną minimum kelis metus planuoji paturėt.
Su šrotiniu varikliu, jeigu jis ten be skysčių bus ilgai pragulėjęs, tai bus cilintrai prirudyję su visom to pasekmėm. Nebent imt kur dar mašinoj ir užkurt galima.


-----
s60 d5 2003

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Vairo stiprintuvo bakelis Perku 3 2022-08-09, 18:19
Parduodu: Volvo 2.3 turbo varikis su adapteriu, smagračiu, sankaba ir bmw dėže (pilnas komplektas) Volvo 700, 900, S/V90 1 2021-01-07, 17:12
Antifryzo kvapas iš pečiuko (Volvo S70) Kėbulas/Salonas 24 2015-06-15, 23:04
galinis bakelis Perku 1 2014-11-09, 18:14
SAAB 9-5 bakelis Variklis 9 2011-07-13, 13:32
2024 © Visos teisės saugomos.