PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

APIE DYZELINIO VARIKLIO ŠILDYMĄ

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Apie dyzelinio variklio šildymą
romas
#41 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-01, 21:14
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Atjung ir ziurek ant skydelio. Jei uzges atjung-tikrink kita,tas kompo.
Redagavo romas 2009-12-01, 21:14


-----
 
romas
#42 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-01, 23:03
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
TDInas su ijungtu kondisinu, ant laisvu sudegina 0.9ltr. per 1val. Darbine temperatura.


-----
 
arvydas67
#43 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-03, 12:41
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 375
Įstojo: 2008-04-11
Aš prie pliusinės niekada nešildau, tik tiek kad neraunu iš vietos ir nevažiuoju režimu ''gazas dugnas''. Minutes 3-4 važiuoju ramiai, be greitų įsibėgėjimų ir pavarų perjungimų. Kai temperatūra minusinė - užsikuriu ir duodu pan. prašilt stovint, na kol stiklus nusigramdau. Dariau tai su žiguliais savo laiku, dariau su benzininėm o dabar ir su 850 TDI. Be abejo - rytas miego metas, todėl tokių dalykų kaip ''sportiniai'' duslintuvai, cypiantys dirželiai, durelių ir bagažinės dangčių trankymas, visokie gazavimai ir signalkių ''šposai'' kiemuose užmuša tiesiog. Ir ne tik rytais. Kiti, juk, po naktinės (kaip ašWink dažnai miegot eina. Jei varikliai dūmija - kieme šildyt nederėtų. Ir apskritai tokių automobilių vieta arba servise arba sąvartyne. Na, bent jau savam garaže. O temperatūrinis režimas ypač svarbus. Net ginčytis šioje vietoje nenoriu. Tai liečia ir variklį ir greičių dėžes ir net ratų guolius. Tiek tenorėjau.


-----
VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D

-----
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Gutis
#44 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-03, 13:13
Vartotojo avataras

Miestas: Somewhere
Pranešimai: 4076
Įstojo: 2007-06-14
OK, mes cia snekam kad sildyti nereikia, ir bla bla bla
Bet... Bet visos gamintoju rekomendacijos yra NAUJOMS masinoms. O kokios rekomendacijos musu grabams ant ratu. Tik nereikia isizeisti, masina nauja yra salone. Iki 100 000 km, ji plius minus tvarkinga, po sios ridos ji mano akimis tampa eilinis senas grabas.
Juk ne paslaptis kad didzioji musu masinu dalis seniai perkopusi 300 k ir daugiau. Ir nereikia buti naivimes ir tiketi odometro parodymais, nes nemazai daliai tu parodymu reiktu prideti 2x, o neretai ir 3x. kad gautume realia rida.
Taigi, kas BLOGO atsitikti gali musu seniems grabams, jei mes juos sildome. Sakysite ekologija? c'mon, ar geriau kad variklis padirbtu prie ~1k rpm kelias minutes, ar vaziuoti kelias minutes su tuo paciu padidejusiu Co. Mano galva tai tas pats. Kiemuose smirda? Nesamone, dulkiu ir visokio kito brudo daugiabuciu kiemuose dar daugiau. Jau nekalbu apie dziuginancius aromatus Lazdynu rajone. Taigi, kas man gali pasakyti, kas BLOGO atsitiks masinai, varikliui, agregatams, jei as visas savo masinas sildau, tiek ziema, tiek vasara? Kuro sanaudos? Na sildymo sanaudos pas mane iskaiciuotos i bendras sanaudas, ir i tai nekreipiu demesio. Taigi kas BLOGO jai atsitiks, apart tokiu smulkmenu, kad variklis pradeda dirbti gaziau jai pasilus, vaziuojant jau pucia silta ora, kai to reikia, greiciu deze dirba be smugiu, pakibimu ir t.t. (visgi as vazineju su senu grabu).
Redagavo Gutis 2009-12-03, 13:14


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
Sonca
#45 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-03, 13:14
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 52
Įstojo: 2008-09-08
Ratų guolių stovint tikrai nesušildysi Grin


-----
Volvo V40 1.9D

-----
 
JBravo
#46 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-03, 13:46
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1019
Įstojo: 2007-03-10
Gutis @ 2009-12-03, 13:13 rašė:
OK, mes cia snekam kad sildyti nereikia, ir bla bla bla
Bet... Bet visos gamintoju rekomendacijos yra NAUJOMS masinoms. O kokios rekomendacijos musu grabams ant ratu. Tik nereikia isizeisti, masina nauja yra salone. Iki 100 000 km, ji plius minus tvarkinga, po sios ridos ji mano akimis tampa eilinis senas grabas.
Juk ne paslaptis kad didzioji musu masinu dalis seniai perkopusi 300 k ir daugiau. Ir nereikia buti naivimes ir tiketi odometro parodymais, nes nemazai daliai tu parodymu reiktu prideti 2x, o neretai ir 3x. kad gautume realia rida.
Taigi, kas BLOGO atsitikti gali musu seniems grabams, jei mes juos sildome. Sakysite ekologija? c'mon, ar geriau kad variklis padirbtu prie ~1k rpm kelias minutes, ar vaziuoti kelias minutes su tuo paciu padidejusiu Co. Mano galva tai tas pats. Kiemuose smirda? Nesamone, dulkiu ir visokio kito brudo daugiabuciu kiemuose dar daugiau. Jau nekalbu apie dziuginancius aromatus Lazdynu rajone. Taigi, kas man gali pasakyti, kas BLOGO atsitiks masinai, varikliui, agregatams, jei as visas savo masinas sildau, tiek ziema, tiek vasara? Kuro sanaudos? Na sildymo sanaudos pas mane iskaiciuotos i bendras sanaudas, ir i tai nekreipiu demesio. Taigi kas BLOGO jai atsitiks, apart tokiu smulkmenu, kad variklis pradeda dirbti gaziau jai pasilus, vaziuojant jau pucia silta ora, kai to reikia, greiciu deze dirba be smugiu, pakibimu ir t.t. (visgi as vazineju su senu grabu).


kaip jau kalbejom saukykloj senam grabe yra daug didesnis issidevejimas negu naujam ar apynaujam, kas reiskia kad detaliu ivarzos yra daug mazesnes, ir dirbant saltam varikliui atsiranda dideles vibracijos tarp detaliu, tos vibracijos, LABAI stipriai skatina tolesni issidevejima. Susilus, del metalu pletimosi, atsiranda ivarzos tarp detaliu, ir vibracijos/ poslinkiai tarpusavy sumazeja, todel teisingas tikslas butu kuo greiciau, neduodant dideliu apkrovu( gazas dugnas) susildyti varikli, optimalu siuo atveju butu neskubant ir neforsuojant vaziuoti.
tuoj cia visi prades apie tepalus kalbet, bet as nznau koki jus tepala naudojat, kad kai kuriem kelias minutes ant laisvu dar dega tepalo spaudimo lempute. Bet bent jau pas mane, lempute uzgesta per viena - dvi sekundes uzkurus salta motora.
Apie -trisdesimt, apie kuri cia kai kurie kalba as nekalbu, nes tokiu temperaturu lietuvoj ryte neatsimenu, o jei ir butu, tai sedeciau namie gerdamas arbata su romu (gerimu, ne forumo dalyviu) Wink


-----
Mob.Tel. 8-623 40485
Skype JoBravo
Kaunas
 
griezhtas
#47 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-03, 15:05
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
Gutis @ 2009-12-03, 13:13 rašė:
OK, mes cia snekam kad sildyti nereikia, ir bla bla bla
Bet... Bet visos gamintoju rekomendacijos yra NAUJOMS masinoms. O kokios rekomendacijos musu grabams ant ratu. Tik nereikia isizeisti, masina nauja yra salone. Iki 100 000 km, ji plius minus tvarkinga, po sios ridos ji mano akimis tampa eilinis senas grabas.
Juk ne paslaptis kad didzioji musu masinu dalis seniai perkopusi 300 k ir daugiau. Ir nereikia buti naivimes ir tiketi odometro parodymais, nes nemazai daliai tu parodymu reiktu prideti 2x, o neretai ir 3x. kad gautume realia rida.
Taigi, kas BLOGO atsitikti gali musu seniems grabams, jei mes juos sildome. Sakysite ekologija? c'mon, ar geriau kad variklis padirbtu prie ~1k rpm kelias minutes, ar vaziuoti kelias minutes su tuo paciu padidejusiu Co. Mano galva tai tas pats. Kiemuose smirda? Nesamone, dulkiu ir visokio kito brudo daugiabuciu kiemuose dar daugiau. Jau nekalbu apie dziuginancius aromatus Lazdynu rajone. Taigi, kas man gali pasakyti, kas BLOGO atsitiks masinai, varikliui, agregatams, jei as visas savo masinas sildau, tiek ziema, tiek vasara? Kuro sanaudos? Na sildymo sanaudos pas mane iskaiciuotos i bendras sanaudas, ir i tai nekreipiu demesio. Taigi kas BLOGO jai atsitiks, apart tokiu smulkmenu, kad variklis pradeda dirbti gaziau jai pasilus, vaziuojant jau pucia silta ora, kai to reikia, greiciu deze dirba be smugiu, pakibimu ir t.t. (visgi as vazineju su senu grabu).


Siaip TDI ir kiti tiesioginio ipurskimo dyzeliai, be papildomu pasildymu (elektriniu ar webastu) stovedami ir dirbdami laisva eiga prie -20 isvis nepasiekia darbines temperaturos, o variklis papildomai dyla tol kol nepasiekia darbines temperaturos...
o ir siaip masinoje, jei karta jau idiegtos variklio, dezes, katalizo sildymo rezimai, tai jie veikia ir po 400 tukst.


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
Stulpas
#48 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-05, 10:35
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
Tandem @ 2009-12-05, 10:27 rašė:
Na, man dabar kilo tokia mintis, cia kazkada buvo sakoma kad reik stovet ir sildyt, bet ka daryt tiem zmonem pas kuriuos nera teamperaturos daciko ir kurie nemato kokia variklio temperatura?


cia kas per masina kad isvis nera ,pas visas yra jei ne rodykline skale tai bent jau lemlutes yra
melyna saltas ,raudona kai perkaista,darbine temperatura isvis niekas nedega.


-----
 
Nitro
#49 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-05, 14:53
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1418
Įstojo: 2008-10-27
kas is to temperaturinio "dachiko" jei jis turi tris padetis - salta, normali temperatura, kaista. Todel ir deda tik raudona ispejamaja lempute. Elementaru.


-----
WRX

-----
 
hamann
#50 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-02-02, 10:55
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1349
Įstojo: 2007-07-01
http://auto.delfi...48013


Tik kas šimtasis vairuotojas žino, kad daugumą automobilių variklių užtenka pašildyti vos 4-5 sekundes prieš pradedant važiuoti. Net 74 proc. žmonių klaidingai mano, kad variklį žiemą reikia šildyti daugiau nei 2 minutes (remiantis ā€˛Renaultā€¯ vairavimo mokyklos užsakymu TNS OBOP atlikto tyrimo duomenimis).
Žiemos šalčių metu vairuotojai šildo savo automobilius žymiai ilgiau, nei šiltuoju metų periodu. Vyrauja nuomonė, kad žiemą prieš pradedant važiuoti variklį reikia šildyti bent 2 minutes. Iš tiesų daugelį variklių užtenka pašildyti vos keletą sekundžių ā€“ to pakanka, kad variklio temperatūros lygis pakiltų iki reikiamo.
ā€˛Vairuotojai dažniausiai įjungia variklį ir palieka jį šilti keletui minučių, kol jie valo sniegą nuo automobilio. Tačiau daugelis variklių iki važiavimo pradžiai tinkamo lygio sušyla labai greitai. Įjungtas stovinčio automobilio variklis šyla žymiai lėčiau, nei važiuojančio, - aiškina ā€˛Renaultā€¯ vairavimo mokyklos direktorius Zbigniew Weseli. - Be to, per ilgas variklio šildymas automobiliui stovint greitina jo susidėvėjimąā€¯.


Geriausias būdas pradėti važiavimą automobiliu žiemos metu - keletą sekundžių pašildyti variklį ir pradėti palengva važiuoti. Ypatingai svarbu stipriai nespausti greičio pedalo, kad važiavimo pradžioje išvengtumėte didelio variklio apsisukimų skaičiaus. Esant žemai temperatūrai variklis geriausiai adaptuojasi prie esamų sąlygų pradėjus važiuoti nedideliu greičiu.


-----
'97 Volvo V40 1.8
Kaunas
 
Tichania
#51 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-02-02, 11:10
Vartotojo avataras

Miestas: Sostine
Pranešimai: 287
Įstojo: 2009-04-04
na nzn manau cia raso apie naujus automobilius... as sildziau ir sildysiu toliau Grin


-----
s70 2.5 TDI 98 Smile
 
JBravo
#52 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-02-02, 11:26
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1019
Įstojo: 2007-03-10
vitalik, jei tikrai nori suzinot apie vibraciajs ant laisvu apsuku, tai tau padetu Mechaniniu Vibraciju vadovelis, ir taip pat medziagu mokslo vadovelis, ir medziagu mokslo vadoelio suzinosi apie metalu pletimasi nuo temperaturos pokycio, is mechaniniu vibarciju, apie vibracijas. jei noresi daugiau giliintis ir atlikti skaiciavimus, pasinaudok baigtiniu elementu metodu. Jeigu tu nesupranti, tai nereiskia kad taip nera, ir kad taip daryti nereikia, o greiciu dezei galioja tie patys mechaniniai desniai kaip ir varikliui.
Kas salnikam atsitiks nuo vaziavimu nelabai isivaizduoju


-----
Mob.Tel. 8-623 40485
Skype JoBravo
Kaunas
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Nesuka variklio Elektra 2 2022-04-26, 18:55
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) Variklis 88 2021-10-17, 18:09
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas Volvo S40 II/V50, C30 2 2021-09-24, 16:04
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas Variklis 9 2021-08-25, 07:13
XC 90 T6 variklio galios apribojimas Variklis 2 2021-08-20, 13:45
2024 © Visos teisės saugomos.