PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

BAGAŽINĖS DANGČIO SPYNELĖS REMONTAS (VOLVO S80)

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Bagažinės dangčio spynelės remontas (Volvo S80)
Apeiron
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-12-19, 16:38
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
1. Atidžiai pakišę plokščią atsuktuvą po bagažinės dangčio "klipsais“ nuimame juos (10vnt.). Nuimame trikampio avarinio ženklo tvirtinimą ir paimame nukritusį apmušalą.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/1.jpg

2. Atsukame užrakto tvirtinimo 3 varžtus (galvutė Nr. 10). Prieš tai atjungiame elektros kabelio štekerį (foto 2) ir pastumiame jį gilyn(foto 3).

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/2.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/03.jpg

3. Ta pačia galvute atsukame du užrakto lizdo varžtus (foto3) ir paimame užraktą su lizdu.

4. Atjungiame užrakto valdymo lyną nuo lizdo išstumdami plastmasinį laikiklį iš kronšteino ir pasukdami 90°(foto 4,5).

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/04.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/05.jpg

5. Foto 05-1 matome: metalinę detalę - tai užrakto korpusas iš kurio kyšo rankinio valdymo lynas. Šiame užrakto korpuse yra aktyvatoriaus korpusas. Pilka dėžutė - elektros jungties lizdas. Dešiniau - aktyvatoriaus maitinimo jungtis.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/05-1.jpg

6. Nuimame plastmasinį apvalkalą nuo užrakto „danties“ (foto 06.)

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/06.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/07-1.jpg

7. Nupjauname dvi kniedes(iš tikrųjų tai jokios kniedės-pamatysime toliau) ir nusukame du savisriegius Umbrago raktu (foto 07-2).

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/07-2.jpg

8. Nuimame atsilaisvinusį metalinį dangtlį ir gerai matome užrakto konstrukciją: skląstį, aktyvatoriaus dėžutę ir kairėje apatiniame korpuso kampe galinį jungiklį (aišku iš karto pastebiu, kad jis užpiltas tepalu) (foto 08-1, foto 08-2)

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/08-1.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/08-2.jpg

9. Foto 09 gerai matyti tai ką įsivaizdavau „kniedėmis“, iš tikrųjų tai skląsčių ašys. Tarp kitko apatiniame dangtelyje tos „ašys“ sandariai užvalcuotos, o viršutiniame dangtelyje sandariai įeina į savo skyles.. Korpuso dangteliai standžiai susukami savisriegiais. Todėl į užrakto veikimą „pjovimas“ labai neįtakojo.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/09.jpg

10. Atjungiame aktyvatoriaus jungtį ir išimame aktyvatorių iš korpuso (foto 10).

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/10.jpg

11. Plonu atsuktuvu atidarome aktyvatoriaus viršutinį dangtelį (foto 11), techniniu vazelinu sutepame stumiantįjį "slieką", iš anksto jį išstumę sukdami dantratį (foto 12). Keletą lašų nulašiname į spyruoklių mazgą (juodas diskas šalia rato.)

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/11.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/12.jpg

12. Tikriname galinį jungiklį („praskambiname“)(foto 13, foto 13-1): visiškas nulis. Galinis jungiklis pastatytas ant kaiščio ir „įspraustas“ iš dviejų pusių skląsteliais. Panašų savo matmenimis galima rasti radio detalių aprduotuvėje. Vietoje pritvirtinau ciano akrilato klijais.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/13-1.jpg

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/13.jpg

13. Spyną surenkame atbuline tvarka (foto 00). Tikrinu vietoje su 12V adapteriu ir PIN zondu. Skląsčių judėjimo laisvumą tikriname stumdydami lyną pirmyn-atgal.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/00.jpg

14.Galima montuoti į mašiną.
„Pakibimo“ problema gali būti blogame pereinamame variklio jungties kontakte. Panaši problema būna durų ar kuro bako užraktuose.

autovikingai.lt/ftp/Temos/Pasidaryk%20pats/177/P1010466.JPG

Papildymas

Užraktas neužsidarinėjo, t.y. nefiksavo dangtelio uždarytoje padėtyje, nors varikliukas veikė. Gedimas atsirado užėjus pirmiesiems šalčiams. Kartais po gero dangčio trinktelėjimo pavykdavo jį uždaryti, bet po to ir grubi jėga nebepadėjo. Nuėmiau spyną ir ją išardžiau, nors konstrukcija skaitosi neardoma. Išardyta aukščiau aprašytu būdu.
Jokių gedimų ir mechaninio susidėvėjimo nerasta. Priežastis buvo visiškai banali-tepalo trūkumas, teisingiau visiškas jo nebuvimas. To mūsu drėgnam klimatui pakako –kondensatas užpildė tarpus ir užšalo. Todėl rekomenduoju naudoti plastinį tepalą, kuris neištekės.
Dabar apie ardymą. Atidžiai(tiksliai centre) išgręžiame išsikišusias kniedžių dalis, kad liktų įvorės-kniedės. Gręžiame grąžtu, kad galima būtų įsukti M3 varžtelius su paslepiama galvute, kad ji nesiremtų į plastikinį gaubtą. Galimi ir kiti variantai: naudoti varžtus su veržlėmis, jei nenorime sriegti įvorėse sriegio. Tam naudojami M4 varžteliai. Detales nuvalome ir sutepame LITOL-u.
Antras sezonas-pretenzijų veikimui nėra, nors šalčiai iki -30°C.


Šaltinis: volvo850.ru

Išvertė: Dagys
Redagavo Apeiron 2010-12-27, 22:24


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Staska
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-06-06, 11:42
Miestas: Panevežys
Pranešimai: 1
Įstojo: 2011-08-05
Gal kas zinot, kaip prieiti prie dangcio spyneles V40 nes ten sudeingiau


-----
Volvo V 40

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.