PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

D5, 136 KW MAF SIGNAL TOO HIGHT ECM-135F

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
D5, 136 kW MAF signal too hight ECM-135F
Tomasb
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-16, 10:02
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 91
Įstojo: 2011-11-27
Sveiki, gal kas turite patirties sifruojant VOLVO klaidas.
Vargstu su ECM-135F klaida.
Simptomai, periodiskai ismetama engine service required klaida, kuri savaime uzgesta po kazkeliu pavazinejimu.
Vida rodo ECM-135F klaida.
Esu ispjoves SWIRL sklendes, gal turite minciu kaip istikinti, kad kaltos SWIRL sklendes, ar kad blogas MAF.
Taip pat turiu klaidos ismetimo metu variklio parametrus, kuriuos parodo VIDA:

Engine load 96.88 %
Engine coolant temperature 80.38 °C
Boost pressure 1102.77 hPa
Engine Speed 1129.83 r/min
Vehicle Speed 39 km/h
Intake air temperature 17 °C
Air mass 70.89 kg/h
Fuel pressure 764061.54 hPa
EGR valve 100 %
Atmospheric pressure 945.23 hPa
Battery voltage 14.19 V
Throttle valve position 0 %
Ambient Temperature 7.30 °C
Accelerator pedal sensor - PWM signal 26.27 %
Accelerator pedal (AP) sensor, analog signal 27.06 %
Intake throttle, desired position 325.14 %
Engine running status ECM Engine running
Torque from engine 180.39 Nm
Previous engine state NOT TRANSLATED
Ignition key position Engine running
Engine oil temperature 77.41 °C
Fuel temperature 29.44 °C
Brake light switch Not activated
Injection quantity 28.24 mg/cyc

Gal kazkas nusimanantis mato kazkokius blogus skaiciukus?
Gal kokiu kitokiu minciu kyla kaip surasti priezasti?
Nesinori keisti visko is eiles, nes naujas MAF 140, naujos SWIRL sklendes 310 EUR...


-----
Volvo V70 II, 136 kW, 2005, mechanika

-----
 
RaimisB
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-16, 19:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
turejau sia klaidele, mano MAF korpusas suskiles, todel is kito donoro paemiau sensoriu, kaip ir gera, pasake, kad tinka ir nuo D5 120kw, viso keiciau 3 vnt, bet kai tik agresyviau pravaziuoju, ismeta sia klaida (tik raso signal too low), galu gale suklijavau korpusa, atsiprasiau ir grazinau tai kas stovejo, ir viskas pagijo Smile


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Donce
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-16, 20:23
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
MAF signal too high arba signal too low labai daznai pasireiskia del boosto problemu. O tos problemos gali buti del turbinos strigimo, kiauro intercoolerio, blogo egr darbo, auksto slegio vamzdzio ar slangos itrukimo, tarpiniu nesandarumo na ir zinoma - swirl flapsu bei paties MAF. Daznas is pradziu ima keist MAF ir kaip taisyk;le - keitimas problemos neisprendzia. Del swirl flapsu ispjovimo - reikalingas rimtas isprogramavimas, kuris negarantuos, kad juos ispjovus, masina ims valint. Anaiptol, greiciausiai masina pasidarys bukesne.

Bent jau pasidomejai, kam tie flapsai reikalingi ir kaip jie itakoja shito variklio darba? Turbut ne. Nenoriu but sarkastishkas, bet siaip gal nebeklausykit eiliniu garazheliu meistreliu patarimu, kad kur tik swirlai imontuoti - juos reikia shalinti. Swirlu beda dazniausiai pasireiske bimbalams. Didele beda, nes sklendes luzinedavo ir patekdavo i degimo kameras. Varikliui faktiskai katastrofa. Tai va nuo bimbalu ta problema gando pavidalu iki volvu atkeliavo.
As negirdejau dar 136kw motorui tokios bedos, kad butu sklende patekusi i degimo kamera.
Redagavo Donce 2015-11-16, 20:29


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
Tomasb
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-16, 23:00
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 91
Įstojo: 2011-11-27
Donce, tikrai nesu autospecas, ir pagrindinis argumentas kodel pjoviau sklendes, kai nuluzo kojele, buvo pinigai, sutaupiau 200 EUR.
galeciau jas isideti, bet klausimas kaip eilini karta neissidurti.
Vasara buvo bandyta issiaiskinti kame beda. Keistas kitas MAF vazineta iki max apsuku, nepadejo (gal pakeistas irgi i bloga)...keista egr elektronine dalis, isvalytas egr, nepadejo. Paskui ivyko stebuklas pasikeiciau oro filtra, ir pravaziavau 2000 km iki sekancios klaidos.
Keisciausia tame kad spaudziant iki dugno klaidos nemeta, o ja ismeta nei is sio nei is to palyginus letai vaziuojant.
Aisku pasalinus Swirl nieks nebuvo programuota...Cia ir didziausia beda jauciu...Nes pati VIDA raso kad del swirl blogo veikimo metama pastaroji klaida.
O gal zinot kaip nustatoma ar slangos, intercooleris ar aukstoo slegio vamzdziai nekiauri?
Turbut kaip visada keiciant viska is eiles...Smile


-----
Volvo V70 II, 136 kW, 2005, mechanika

-----
 
Donce
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-16, 23:33
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
Nuluzho toji kojele, kur jungiasi sklendes su varikliuku? Mazdaug 10cm ilgio? Gal sita? Tai cia ju beda - daznai luzta. O luzta daznai del to, kad pavargusi plastmase su laiku ir pacios sklendes galbut nuo suodziu stringa. Variliukas turi pakankamai jegos, bet kojele neatlaiko.
Kad spaudziant tapke nemeta klaidos - viskas ok. Sklendes taip ir dirba - spaudi daugiau - daugiau atsidaro. O dabar pas tave gaunasi toks variantas - oro paimama daugiau, nei jam reikia. Ipatingai prie mazesniu sukiu ir mazesnes apkrovos. O kur tas didesnis kiekis oro pasideda? Laisvai eina i cilindrus pro sklendziu angas. Del to MAF signal too high.
Dar buna signal too high del turbinos strigimo, egr strigimo.
Jei slangos, ju sujungimai, intercooleris kiauri - girdisi snypstimas, tose vietose, kur kiaura, buna variklinio tepalo aplink. Spaudziant tapke, meta juoda duma daugiau ar maziau. Nereikia keist visko is eiles, kad pamatytum. Jei pas tave vis dar yra DPF - juodo dumo nepamatysi.
Redagavo Donce 2015-11-16, 23:35


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
RaimisB
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-17, 12:51
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
Sukuriniu traukeles problema nesunkiai susitvarkiau, Luzta, nes nusimqauna vienas galas, ir jei uzstrigus motoriukas stumia, tada sulauzo, kalta ne plastmase o padyla sujungimas plastmasine traukele ir burbuliukas, ant kurio ji maunasi. traukele pirkau sostenoj, nedaug kainuoja, o burbuliuka restauravau.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Tomasb
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-17, 13:04
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 91
Įstojo: 2011-11-27
Donce, tavo paaiskinime logikos yra. Esme tame, kad nelabai kas ir apsiima remontuot ar ieskot slieku be tu sklendziu, nes pasirodo ju pasalinimas ne toks jau nekaltas dalykas, kaip kad ne kurie "zinovai" man aiskino iki siol.
RaimisB pas mane buvo isluzes tas galas kuris eina i sklendes, t.y burbuliukas buvo ant kojeles... taip kad vienintelis variantas buvo keisti sklendes.
Gal Vilnieciai patartu , pas ka atlikti sklendziu keitimo procedura? Gal kas esat dare? Kaip Mindaugas Rinktines g. ar gerai padarytu?

Dekui!


-----
Volvo V70 II, 136 kW, 2005, mechanika

-----
 
Donce
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-25, 01:52
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
Jei turi irankiu ir noro krapstytis - gali pasidaryt pats. Nera labai sudetingas darbas. Bjauriausia, kas gali nutikti - prikepe purkstukai, kuriuos gali tekti pavargti kol istrauksi. Man neteko vargt, nors vienas exforumietis perspejo del to ir video pateike, kas buna Smile Dar viena labai bjauri vieta - galvos sriegiai M6 purkstukams priverzt. Super silpni. Netgi naudojant minimalia verzimo jega 10nm, varztai prasisuka beverziant. Viena syki purkstuko prispaudejas net isrove varzta kartu su galvos sriegiu. Teko sriegiuot. Naudojau M7 sriegi. Laiko puikiai. Is 10 ies skyliu, 8-ios sriegiuotos. Kiti naudoja vadinama Heli Coil ir atstato originalu sriegi, bet as nesiterliojau. Naudojant M7 varztus, teks truputi praplatint prispaudeju skyles. Nors ir chaltura, bet siuo atveju patikima.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
RaimisB
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-25, 07:36
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
dėl sriegių remonto, kaip parodė patirtis, geriausia pasigaminti smeiges, kur viename gale M8, kitame M6 sriegis, galvutėje persriegi į M8 ir sutepęs sriegių fiksavimo klijais įsuki į galvutę, toliau velenėlį prisuki veržle, iš aliuminio nebesukinėji. Velenėliui skyliu didinti nereik šiuo atveju. Na D5 neteko taip daryti, bet manau čia tas pat bus Smile


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
CEM-3A03 Fuel pump (FP) Signal missing Variklis 3 2015-06-05, 13:21
xenon lamp faulty signal Klaidų kodai ir pranešimai 11 2013-02-15, 12:03
2024 © Visos teisės saugomos.