PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

IŠKRAUNA AKUMULIATORIŲ PER NAKTĮ.

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Iškrauna akumuliatorių per naktį.
Vilkas159
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-27, 19:14
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
Sveiki visi,
Palikus automobilį per naktį akumuliatorius visiškai išsikrauna. Buvau įdėjas kitą akumuliatorių ir vistiek išsikrauna pilnai, generatorius krauna gerai apie 14.5V. Tikrinau su multimetru sujungęs akumo minusą ir minusinį gnybtą (nenutraukdamas maitinimo) rodo normą 20-30mA. Nėra skirtumo palieki užrakinta ar atrakinta, bandžiau užrakint su pulteliu kitą kart tik ranku, nėra skirtumo vistiek lavonas išryto. Prieš kokius du mėnesius irgi pradėjo iškraudinėt, bet pilnai išsikraudavo po 3 dienų. Kaltininkas buvo signalizacijos sirena, tada iškraudavo apie 250mA. Išardžiau sireną, pakeičiau batarkę (buvo jau rūgštis pradėjus bėgt), pakeitus batarkę ir užrakinus pulteliu po 5min signalkė įsijungdavo, tada išėmiau sirenos saugiklį ir nebeiškraudinėdavo akumo. Keista, kad dabar išsikrauna per naktį, bet multimetras nerodo, kad kas siurbtu akumuliatorių. Gal kas turit kokių nors pasiūlimų kur reiktų ieškot problemos ar kokių nors dar testavimo būdų žinot ? Būčiau labai dėkingas.

V70 II 2002m 2.4D5
Redagavo Vilkas159 2018-09-27, 19:17


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
Edvakas
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 10:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Vilkas159 @ 2018-09-27, 19:14 rašė:
Sveiki visi,
Palikus automobilį per naktį akumuliatorius visiškai išsikrauna. Buvau įdėjas kitą akumuliatorių ir vistiek išsikrauna pilnai, generatorius krauna gerai apie 14.5V. Tikrinau su multimetru sujungęs akumo minusą ir minusinį gnybtą (nenutraukdamas maitinimo) rodo normą 20-30mA. Nėra skirtumo palieki užrakinta ar atrakinta, bandžiau užrakint su pulteliu kitą kart tik ranku, nėra skirtumo vistiek lavonas išryto. Prieš kokius du mėnesius irgi pradėjo iškraudinėt, bet pilnai išsikraudavo po 3 dienų. Kaltininkas buvo signalizacijos sirena, tada iškraudavo apie 250mA. Išardžiau sireną, pakeičiau batarkę (buvo jau rūgštis pradėjus bėgt), pakeitus batarkę ir užrakinus pulteliu po 5min signalkė įsijungdavo, tada išėmiau sirenos saugiklį ir nebeiškraudinėdavo akumo. Keista, kad dabar išsikrauna per naktį, bet multimetras nerodo, kad kas siurbtu akumuliatorių. Gal kas turit kokių nors pasiūlimų kur reiktų ieškot problemos ar kokių nors dar testavimo būdų žinot ? Būčiau labai dėkingas.

V70 II 2002m 2.4D5

O bandei ieškoti 'vagies' po kokios valandos užrakinus mašiną? Gal kažkurie kompai tik vėliau įsijungia?

Kokia akumuliatoriaus įtampa būna ryte kai jis būna 'lavonas'?
Redagavo Edvakas 2018-09-28, 10:08


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Vilkas159
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 13:08
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
Buvau palikes su multimetru pajungtu apie 2-3val. nieks nepakito. Bandysiu pajungt multimetra kokioms 8val. Ir karts nuo karto paziuret. Isryto akumuliatorius rodo apie 11.5V bandant vest nukrenta iki 8V. Starteris net nebando sukt, tik suklaksi ir lemputes salono sumirksi. Radau dar perdegusi galinio valytuvo saugikli, gal tai ir iskraudinejo, atjungiau valytuva ir rele isemiau gal nebeiskraus, savaitgali bus matyt.


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 14:09
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Statau už tai, kad šakės akumui.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Vilkas159
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 14:54
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
rimcius @ 2018-09-28, 14:09 rašė:
Statau už tai, kad šakės akumui.


As irgi taip galvojau, bet buvau apkeites su kitos masinos akumu nakciai, tai iskrove ir audines akuma, o audine su volvako akumu uzsikure po nakties. Buvau palikes atjungta akuma tai uzsikūre isryto, pats akumas neissikrove. Aisku galbut kiek pavarges gali but, nes po nakties (neprijungtas) rodo apie 12.10V ,o lygtais turet but apie 12.5V


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 15:03
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Pas mane po nakties būna ir 11,7V. Vėsesniu metu ir mažiau. Taip, akumas dar gamyklinis originalas, jam metų tuoj bus 17ka, tačiau laiko puikiai. Kitas momentas - starteris. Va aną jau esu keitęs, nes nuo tiek metų eksploatacijos pavargo, per daug srovės ėsdavo vedimo metu.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Vilkas159
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 17:28
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
rimcius @ 2018-09-28, 15:03 rašė:
Pas mane po nakties būna ir 11,7V. Vėsesniu metu ir mažiau. Taip, akumas dar gamyklinis originalas, jam metų tuoj bus 17ka, tačiau laiko puikiai. Kitas momentas - starteris. Va aną jau esu keitęs, nes nuo tiek metų eksploatacijos pavargo, per daug srovės ėsdavo vedimo metu.


O kaip patikrinti ar starteris neperdaug siurbia energijos uzvedimo metu? Galbut istikruju starteris pavarges, nes po nakties kai negaliu uzkurt tai akumas rodo apie 11,5V ,o anksciau kai akuma iskraudavo signalizacijos sirena tai po nakties rodydavo 9V. O kai starteris buvo blogas tai kada nepavykdavo uzkur? Ta prasme po nakties ar keletos val.?


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-28, 17:43
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Pas mane dramos visoje istorijoje kur kas daugiau Smile
Ir užkurti užkurdavau, ir pakankamai greitai (mano akimis) tai padarydavo. Bet taip sutapo, kad reikėjo nulėkti į servisą po visokių kairiarankių "meistrų" ir jie pamatavo akumo darbą bei kokiu greičiu starteris sukosi. Gavosi, kad sukasi per lėtai, todėl užtrunka kūrimas, atsiranda visokių nereikalingų dūmų užvedimo metu, sodina akumą, nes srovės reikalauja daugiau dėl nuovargio apvijose. Ir po pakeitimo išties pradėjo kurtis smagiau.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Donce
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-29, 02:14
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
20 - 30mA (0.02 - 0,03A) yra labai puikus rezultatas. Bet ar esi tikras, kad multimetras grybo nepjauna? Esant tokiai iskrovai jei tiket tavo multimetro parodymais - be sansu, kad akuma per nakti iskrautu.
O multimetra suvaryt tikrinant akumo iskrovima yra labai lengva - jei multimetras turi tik max 10A, tai net neverta prasidet tikrint, nes del dideliu sroves suoliu issikinko visu pirma saugiklis multimetre. O suoliai didziausi, kai uzrakini masina. Man buvo keleta sykiu 20A sudegine. Tada tradiciskai - vielos gabalas vietoj saugiklio Smile


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
rimcius
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-29, 10:00
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Tai vienareikšmiškai turi būti naudojamos srovės matavimo replės, bet ne multimetro pajungimas nuosekliai Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Vilkas159
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-09-29, 12:51
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
Del matavimo prietaisu tai sutinku, multimetras ne pats geriausias pas mane 20A, o uzrakinant daugiau 8A nepasoka. Panasu, kad akumas tikrai numires vakare palikau neprijungta pakrauta akuma ir is ryto tik ijungus degima nuo 12.3V nukrenta iki 8V kuriant 7V. Viskas aisku reikia naujo akumo, bet problema turbut vistiek lieka, nes kai buvo idetas kitas akumas isryto vistiek neuzsikure.


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.