PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

KARTERINĖS DUJOS- ALSUOKLIS.

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Karterinės dujos- alsuoklis.
bixx
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 21:37
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 1742
Įstojo: 2007-03-09
Taigi. Turbūt daugeliui neišmanančių apie techniką (tame tarpe ir man) yra įdomu, kas gi ten su tomis karterio dujomis ir alsuokliu. Nes bent jau aš kai ko nors paklausdavau, kodėl eina tos karterinės dujos, tai daugiausia išgirsdavau, kad kažkoks alsuoklis užsikišęs...Ir vieną sykį mane tas klausimas ?ā‚¬Å¾užėdė?ā‚¬? negyvai Smile Todėl nusprendžiau pažiūrėti, kas ten su tuom alsuokliu yra Smile Pirmiausia pasižiūrėjau čia http://www.volvo8...artera.htm. Kadangi pats nieko nesuprantu, tai tame darbe man sutiko padėti ?ā‚¬Å¾AutoMoto NG?ā‚¬? serviso direktorius Neriuxs'as Smile
Nežinau, iš kur šioje foto pateko tepalas ant viršaus...galbūt pilant tepala kartais prasipildavo, arba pro alsuoklį...
Bet jos buvo #353;varut#279;s. Taigi i#353;plov#279;me alsuokl#303;, nuplov#279;me t#261; bloko viet#261; ir visk#261; surinkome

[URLhttp://www.part.lt/perziura/becff7c261c299ce6bd6942e723fc62869.jpg][IMG]http://www.part.lt/img/thumb/becff7c261c299ce6bd6942e723fc62869.jpg' alt='www.part.lt/img/thumb/3c29fa9c191707b27c0386bc730b6515773.jpg[/IM G][/URL]

O čia matome raudonai apvestą šlangą, kuri per vidurį ten buvo sujungta. Bet nesveikai tai padaryta, nes per tą sujungimą bėgdavo ant bloko, todėl ten žiauriai daug buvo purvo...

[IMG]http://www.part.lt/img/thumb/8bb64ecc9bfeb6eb57359b74df27e0ab956.jpg[/IM G]

O štai čia matome tas sklylutes, kurios pagal mane turėjo būti užsikišusios Smile Bet jos buvo švarutės. Taigi išplovėme alsuoklį, nuplovėme tą bloko vietą ir viską surinkome Smile

[IMG]http://www.part.lt/img/thumb/becff7c261c299ce6bd6942e723fc62869.jpg' style='border:0px' class='forum-img' />


Dabar pavažinėjus tų dūmų nebesimato, arba jų būna labai mažai Smile Toliau nusimato gumelių keitimas. Tai tiek šiam kartui Smile Dar kartą ačiū Neriuxs'ui, nes ką būtų reikėję daryti be jo, tai neįsivaizduoju...A??IŪ
Redagavo bixx 2009-09-06, 21:38


-----
V70II AWD

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 21:43

Aciu Bixxui uz begaline kantrybe.Zmogus savo atostogu metu praleisdavo dienu dienas pas mane "betvarkej" belaukdamas kol atsilaisvinsiu ir pradesiu tvarkyt jo "patranka".
Na bet gerai kas gerai baigesi,turbut miegi ramiau Grin


-----
 
Ediacc
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 21:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
As pries pora dienu irgi buvau nuemes alsuokli, nes buvo taip kad masina nevaziavo taip kaip turi vaziuoti, tai atrode kad dusta kai duodi gerai gazo. Taigi pravaliau, ir pirmas paspaudimas gazo, nesupratau kas su masina, o gi pradejo vaziuoti taip kaip turi (as jau buvau priprates kad nevaziuoja) grizo turbut kokiu 100AG Smile, buvau apakes kad toks gali buti skirtumas del to alsuoklio.


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
romas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 22:17
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Nu Ediac, nu ir meistras, dabar visi puls valyti, pas ka netraukia. Ventiliacija traukimui neturi reiksmes. Gali buti kad buvo kur nesandaru ir trauke "neplanuota" ora, todel nesureguliuodavo misinio. Kai valiai (isardiai-surinkai) panaikinai nesandarumus.
Galvoje turi buti pastovus (nedidelis) vakumas. Tada geriau tepasi, pakyla tepalas i galva. Ventiliacija reikia valyti pastoviai, bet jei dujos praeina per ziedus, del issidevejimo, valymas nepades. ant laisvu nespeja sutraukti i varikli. Kai visai blogas variklis, tepalo garai daeina iki oro filtro.


-----
 
Ediacc
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 22:27
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
romas parašė:
Nu Ediac, nu ir meistras, dabar visi puls valyti, pas ka netraukia. Ventiliacija traukimui neturi reiksmes. Gali buti kad buvo kur nesandaru ir trauke "neplanuota" ora, todel nesureguliuodavo misinio. Kai valiai (isardiai-surinkai) panaikinai nesandarumus.
Galvoje turi buti pastovus (nedidelis) vakumas. Tada geriau tepasi, pakyla tepalas i galva. Ventiliacija reikia valyti pastoviai, bet jei dujos praeina per ziedus, del issidevejimo, valymas nepades. ant laisvu nespeja sutraukti i varikli. Kai visai blogas variklis, tepalo garai daeina iki oro filtro.


Nu nezinau, po valymo tikrai pagalvojau kad nuo to Smile Bet jeigu kalte buvo kad kazkur nesandaru, tai tikrai neisivaizduoju kur. bet svarbu kad dabar viskas gerai. Aj dar, kai po valymo uzvedziau masina, jinai pradejo gesti ant laisvu, tik isjungi begi ir apsukos krenta iki minimumo biski pasikelia ir vel nukrenta ir uzgesta, arba tiesiog iskart nukrenta ir uzgesta. Bandziau atjungti akuma 10-15min, nepadejo, kol nenuvaziavau i diagnostika ir neistrine klaidu kaip pasake "apadtacijos". Ir pasidare viskas gerai tada.


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
romas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-06, 22:32
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Tai ir buvo kompas nugrybaves, del neapskaiciuoto oro. Kai viskas uzsisandarino, kompas turejo pradeti is naujo (adaptacija) prisitaikyti. Kuro jis pyle pagal sena (daugiau oro, kad ir pasalinio) todel sumazejo oro ir variklis nedirbo, kompas negali pats gryzti atgal. Po ilgesnio laiko gal ir butu pasigaves.


-----
 
Gutis
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 18:02
Vartotojo avataras

Miestas: Somewhere
Pranešimai: 4076
Įstojo: 2007-06-14
Edia kazkur kazka praleidai, bandyk pereiti visus mazgus is naujo, pro kazkur siurbia ora ir tiek. Arba diagnostika.


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
Ediacc
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 22:31
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
Guti buvau nuvaziaves i diagnostika, jokiu klaidu nera. Man jau galva sukasi nezinau ka ir daryti. visi sako kazkur traukia ora, bet as viska praziurejau kai ka pakeiciau, purksciau su carb cleaner'iu visur jokio efekto....


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
romas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 23:06
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Vel su tavimi neaisku. Per kolektoriu (padavimo) tik ant laisvu gali traukti, labai nedaug. Pas tave turba ir turejo pusti (o ne traukti) gal neleidai gerai isdziuti ir ispute tavo hermetika.


-----
 
Ediacc
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 23:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
Romai tai i kur man dabar reiktu isigilinti, kokie yra sprendimai kaip patikrinti oro siurbima(beveik visi sako kad kazkur siurbia). O gali buti del va situ atbuliniu, jei jie blogai veikia
s43.radikal.ru/i102/0909/7a/1f69a71f2917t.jpg
Redagavo Ediacc 2009-09-07, 23:29


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
romas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 23:29
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Ant apsuku perspaupausk ta slanga (kur ein is kolektoriaus, prie pat) ir bandyk. Jei per ji varo slegi, tada perspaudus vaziuos gerai. Tik nespausk ventiliacijos, nes gali isverst salnikus. Gerai butu pamatuoti slegi su manometru.
Ps. Jei slegi varo per voztuva, klaidu nemes, nes "oras paskaiciuotas" vaiksto ratu
Redagavo romas 2009-09-07, 23:31


-----
 
Ediacc
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-09-07, 23:32
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
Del slegio tai salone stovi manometras, tai rodo 1.0-1.1Bar kai paspaudi.


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
Juozas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-01-07, 20:34
Miestas: Alytus
Pranešimai: 81
Įstojo: 2008-11-24
Sveiki visi-prikeliu tema...Per sventes dirbau ir turejau marias laiko,taigi,nusprendziau visgi isvalyti ta nelemta karterio alsuokli(pernai bandziau,tik kitokiu budu-nepavyko,nes nepriejau prie vieno kolektoriaus varzto,apatinio,kur "labai jau gudriai" nukistas prie termostato,jo neatsukau ir liko nevalytas...Siemet padariau kitaip-masina pasikeliau su 3-toniu elektrokaru(labai patogu-pakeli ar nuleidi tiek,kiek reikia),atsukau apsauga,kur po radiatoriumi ir tepalo matuokle-viskas!Puikiausiai priejau,atsukau,nuemiau,viskas uztruko apie 40 minuciu-butu dar greiciau,jeigu butu buve paprasti,verziami chomutai(tokius dabar ir sudejau),bet ten buvo suspaudziami,tokio tipo,kaip ant granatu apsauginiu gumu dedasi-vat jie ir sutrukde,kol nulupau...Uzdejimas nei pusvalandzio netruko,tik reikia tureti vadinamaja "tresciotke" ir kryzme is raktu(galvuciu)komplekto.Nereikia jokio isiurbimo kolektoriaus lupti-viskas daug paprasciau...Taigi,sekmes,jeigu kas bandysiteWink


-----
Mercedes Benz ML270

-----
Volvo 850 GLT 2,5 20valve LPG Alytus
 
bixx
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-01-07, 20:45
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 1742
Įstojo: 2007-03-09
O tai tu ją tada paprastai ir prapūtiai? Man tai reikėjo nuimti įsiurbimą, nes ten kur tos šlangės eina, jos buvo blogai sujungto. Tai reikėjo keisti.


-----
V70II AWD

-----
 
tozass
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-01-07, 20:56
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
o pas mane sutrupejo plasmasinis vakuminis vamzdelis tai teko slangute pakeisti


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Juozas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-01-07, 21:21
Miestas: Alytus
Pranešimai: 81
Įstojo: 2008-11-24
tozass @ 2010-01-07, 20:56 rašė:
o pas mane sutrupejo plasmasinis vakuminis vamzdelis tai teko slangute pakeisti
Teisingai-ir as keiciau slangute,nes pradejo trupeti rankoseWink-tik pamineti pamirsau,maniau,kad tai ne tiek svarbu...


-----
Mercedes Benz ML270

-----
Volvo 850 GLT 2,5 20valve LPG Alytus
 
Juozas
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-01-08, 02:27
Miestas: Alytus
Pranešimai: 81
Įstojo: 2008-11-24
bixx @ 2010-01-07, 20:45 rašė:
O tai tu ją tada paprastai ir prapūtiai? Man tai reikėjo nuimti įsiurbimą, nes ten kur tos šlangės eina, jos buvo blogai sujungto. Tai reikėjo keisti.
Matai,pas tave TURBO,tai truputi kitaip,gal ir nelabai iseitu mano metodu-neturejau,nezinau...Bet manau,kad tik "pazaisti"truputi ilgiau reiketu,kantrybes daugiau ir turetu gautis-vistiek maziau knisalynes,negu lupti kolektoriu ir visa kita...Ir pas mane vamzdelis sutrupejes buvo,ir guminiai sujungimai suplyse-viska sudejau nuemes ta dezute(pries tai isploves ir isputes oru)ir viska jau surinkes prisukau ta dezute atgal prie bloko-bent jau man sekesi tikrai gerai ir greitai...O stai pernai kolektoriaus niekaip neatsukau-per nakti darbe pratupinejau,gal 4 galvuciu komplektus susitempiau su ivairiausiom kryzmem-nieko nepadariau-tai dinama,tai termostatas,tai temp.dacikas trukdo-galvute uzdedu,o pasukt nepasuku...I parycius nusispjoviau ir palikau iki dabarCovered Laugh


-----
Mercedes Benz ML270

-----
Volvo 850 GLT 2,5 20valve LPG Alytus
 
maba
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-04-11, 18:42
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Šiandien kartu su pagrindinio diržo keitimu prisiruošiau apžiūrėti, pro kur varva tepalas iš variklio. Pagrindinis įtarimas buvo, kad praleidžia turbinos grįžtamojo vamzdelis, tačiau nusiardžius paaiškėjo visai kita priežastis - tepalas varva iš trūkusio nuo alsuoklio ateinančio vamzdelio, ir varva gana smarkiai. Užsandarinti tą vietą didelių problemų kaip ir nebūtų, bet kyla pora klausimų:
- ar tame vamzdelyje gali būti tiek tepalo, kad jis varvėtų (kiek suprantu, ten turi būti išvalytos nuo tepalo karterinės dujos). Imti ir tikrinti alsuoklį nėra didelio noro, nes reiktų imti kolektorių ir t.t., bet, ko gero, teks, kad patikrinti, ar neužsikimšęs tepalo nubėgimas į karterį. Kita priežastis, greičiausiai būtų didelis karterinis slėgis dėl nusibaigusių žiedų. Ką manot? Mašina traukos turi sočiai, nedūmina, liambda zondas truputį apneštas suodžiu, bet ne tepalo nuosėdom, duslintuve - tik suodžiai...
- pagal patarimus kitose temose, jei jau nuimsiu alsuoklį, gal vertėtų pasikeisti tuos vamzdelius, nes ta perkaitusi plastmasė turi blogą savybę trupėti ir toliau? Kuo tokiu atveju keisti - tinka techninės gumos žarna, ar gal dėti kokius varinius vamzdelius, nes tokių plastikinių vargu ar gausi?


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
maba
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-04-12, 18:17
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Negi niekam neteko tvarkyti tų vamzdelių nuo alsuoklio, nes jie tikrai trupa rankose? :-(


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
CNG dujos Įvairios tech. diskusijos 1 2021-09-09, 09:06
Volvo XC90 dujos ar dyzelis? Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 4 2021-01-04, 02:10
Volvo v70 2.5 106kw benzinas-dujos, nevažiuoja Variklis 23 2020-10-16, 06:24
Volvo Xc60 benzinas/dujos Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 8 2020-02-11, 23:06
Gazo sklendė + alsuoklis = netolygus važiavimas Variklis 4 2017-09-12, 19:32
2021 © Visos teisės saugomos.