PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

PAKELIUI Į AUTURĄ

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Pakeliui į Auturą
rimcius
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-28, 10:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Prisipažinkit, kuris čia gelbėtojas ir nuo kokios ugnies gelbsti Smile
www.mediafire.com/convkey/98f9/y5dd5f812g063q16g.jpg
Redagavo rimcius 2015-09-28, 10:03


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Johny
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-28, 10:30
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Ir kame cia prikolas?


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
rimcius
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-28, 11:10
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Johny @ 2015-09-28, 10:30 rašė:
Ir kame cia prikolas?

Tame ir reikalas, kad įdomu koks čia prikolas, kad ant numerio laikiklio parašyta "Ugniagesys Gelbėtojas"
Prikabintoje foto prastai matosi, tai pridėsiu nuorodą:
http://www.mediaf...s.JPG
Kas žino kada prireiks kokių nors specifinių paslaugų Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Johny
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-28, 11:51
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
rimcius @ 2015-09-28, 11:10 rašė:
Johny @ 2015-09-28, 10:30 rašė:
Ir kame cia prikolas?

Tame ir reikalas, kad įdomu koks čia prikolas, kad ant numerio laikiklio parašyta "Ugniagesys Gelbėtojas"
Prikabintoje foto prastai matosi, tai pridėsiu nuorodą:
http://www.mediaf...s.JPG
Kas žino kada prireiks kokių nors specifinių paslaugų Smile


Noresi i namus ugniagesi iskviest? Grin


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
rimcius
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-28, 12:11
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Johny @ 2015-09-28, 11:51 rašė:
rimcius @ 2015-09-28, 11:10 rašė:
Johny @ 2015-09-28, 10:30 rašė:
Ir kame cia prikolas?

Tame ir reikalas, kad įdomu koks čia prikolas, kad ant numerio laikiklio parašyta "Ugniagesys Gelbėtojas"
Prikabintoje foto prastai matosi, tai pridėsiu nuorodą:
http://www.mediaf...s.JPG
Kas žino kada prireiks kokių nors specifinių paslaugų Smile


Noresi i namus ugniagesi iskviest? Grin

Niekad negali žinoti Smile
O gal tiesiog gelbėtojo paslaugų prireiks Smile
O gal čia užslėpta mintis, kad šis ekipažas gelbsti kelyje uždususius Autovikingus Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 18:17
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Pasidalinsiu apsilankymo Auturoje įspudžiais Smile
Kreiptasi buvo dėl:
* Šilta kuriasi prasčiau;
* Užkūrus šaltą jaučiamas nesudegusio dyzelino kvapas;
* Esant šaltai trauka nebloga, sušilus - prastėja;
* Atsiradusi papildoma vibracija ant laisvų bei tam tikruose sūkiuose iki 2000;
* Padidėjusios kuro sąnaudos (+1l/100Km);
* TA parodė dūmingumą ~2, kai prieš 1,5 metų buvo <1;
* Kompresijos patikrai;
Pirminė patikra parodė, kad visi 5 purkštukai pavargę ir reikia restauruoti. Nesitikėjau, kad taip žiauriai, bet visko gi būna kai ne naują mašiną perki. Kadangi į variklį jau buvo pradėta lįsti, pasiūlė pažiūrėti ir kompensatorius, nes caksėjimo netrūko. Pasirodė, kad visi 20 gatovi, o kai kurie jau ir užstrigę. Kadangi buvau sutikęs su purkštukų restauravimu, tai vieną jau buvo pradėję daryti, bet kai sužinojau, kad ir visi kompensatoriai pasimirę, nusprendžiau purkštukus atidėti kitam kartui.
Tad dabar pakeisti visi kompensatoriai. Pakelėjų nelietė, nes sakė, kad viskas su jais ok. Ir sutvarkytas vienas purkštukas.
Tiesa, kompresija prieš kompensatorių keitimą:
1 - 25
2 - 25
3 - 22
4 - 20
5 - 22
Po kompensatorių nematuota. Matuosim po likusių purkštukų restauracijos.
Ir kaip dažniausiai anegdotas:
nedaveržtas kuro padavimo iki purkštuko vamzdukas, ko pasekoje grįžus namo rasta prasiskverbusio dyzelio ir garų kvapas. Tad teko iškart apsilankyti, kad sutvarkytu.
O dabar klausimas išmanantiems:
jeigu po kompensatorių keitimo kompresija išlieka nepakitusi, ar įmanoma be invazijos į variklio galvą kažkokiu būdu šiek tiek sumažinti skirtumus? Gal kokie nors priedai gali šiek tiek palengvinti vožtuvų darbą, kas leistų jiems geriau atlikti savo funkciją?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 19:49
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
apsimesiu ismananciu ir persuksiu klausima, jei kompensatoriai neprieko del kompresijos issibarstymo, lieka apdege voztuvai ir/arba ziedai. Dabar klausiam, ar nenuemus galvutes galima prislifuoti voztuvus ir/ar pakeisti ziedus? Yra tikimybe, kad ziedai gali prikepe but del netinkamos pvz alyvos (ar laiku nekeistos) plauti i alyvos sistema pilant marmalus rizikinga, nes didesni S isjudinus uzkims kanala i svarbesni mazga, tada rimtesnis remontas ar variklio keitimas gresia.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 20:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
RaimisB @ 2015-09-29, 19:49 rašė:
apsimesiu ismananciu ir persuksiu klausima, jei kompensatoriai neprieko del kompresijos issibarstymo, lieka apdege voztuvai ir/arba ziedai. Dabar klausiam, ar nenuemus galvutes galima prislifuoti voztuvus ir/ar pakeisti ziedus? Yra tikimybe, kad ziedai gali prikepe but del netinkamos pvz alyvos (ar laiku nekeistos) plauti i alyvos sistema pilant marmalus rizikinga, nes didesni S isjudinus uzkims kanala i svarbesni mazga, tada rimtesnis remontas ar variklio keitimas gresia.

Logiška, kad be kokį tavo išvardintą variantą tinkamai atlikti galima tik ardant motorą, bet pas mane klausimas šiek tiek kitas. Mane domina skirtumų kompensavimas bent porą barų ir gal galima tai pasiekti pvz keliant variklio darbinę temperatūrą kokiais nors priedais jeigu kalbant apie vožtuvų apsinešimą suodžiais ir pan. Apie pilną prikepimą, strigimą ir pan nekalbu, bet manau, kad parodymai tokiais atvejais būtų gerokai prastesni ir automobilis elgtųsi labiau apsirgusiai. Vėl gi, čia mano pamąstymai ir reikia labiau patyrusių narių nuomonės.
Kas liečia kurą, vartojame tik Neste Pro Diesel arba Orlen Verva D.
Alyva šiuo metu pilama Neste City Pro A5/B5 0W-30 ir keičiama griežtai kas 10k Km.
Kas buvo daroma praeito šeimininko - sunku komentuoti, bet sprendžiant pagal tai, kokios dalys buvo montuojamos, automobilio gyvybingumas nebuvo didelis prioritetas.
P.s. gal moderatoriai labai nesupyks, kad šiek tiek ne pagal temą diskusija rutuliojasi Smile
Redagavo rimcius 2015-09-29, 20:12


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 20:50
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
pamates kokia alyva naudoji is karto klausimas, kiek jos sudegina per 10k km?


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 21:15
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
RaimisB @ 2015-09-29, 20:50 rašė:
pamates kokia alyva naudoji is karto klausimas, kiek jos sudegina per 10k km?

Geras klausimas, nes nematavau tarp keitimo intervalų. Dapilti tenka, bet ne daugiau nei 1l, o ir iki minimumo lygis nekrenta. Beje, gal galima būtų daugiau išsamesnės informacijos šios alyvos klausimu? Nes reakcija dviprasmiška.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 21:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
kalbejau su sostena, sake su sia alyva vienam klietui ziauriai atsirado alyvos sunaudojimas, grizo prie Castrol, pasitaise, bet ten gal su Euro5 buvo. Man su D5 136kw ipylus LiquiMoly atsirado stiprus alyvos sunaudojimas, dabar pakeiciau i Castrol, padetis gereja. I kita mano auto V50 1,6D (Euro3) po LM alyvos atsirado ne tik alyvos ryjymas, bet ir kompresija pamatavom 18-25 issibarstymas atsirado, keiciam alyva i Castrol be eiles, ziuresim kas bus po kokiu 10k km.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-29, 23:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
RaimisB @ 2015-09-29, 21:26 rašė:
kalbejau su sostena, sake su sia alyva vienam klietui ziauriai atsirado alyvos sunaudojimas, grizo prie Castrol, pasitaise, bet ten gal su Euro5 buvo. Man su D5 136kw ipylus LiquiMoly atsirado stiprus alyvos sunaudojimas, dabar pakeiciau i Castrol, padetis gereja. I kita mano auto V50 1,6D (Euro3) po LM alyvos atsirado ne tik alyvos ryjymas, bet ir kompresija pamatavom 18-25 issibarstymas atsirado, keiciam alyva i Castrol be eiles, ziuresim kas bus po kokiu 10k km.

Geras... Tikiu, kad tai gali būti vienetiniai atvejai, bet... Vis tiek kažkaip keista Frown
Nors turiu pripažinti, kad nusipirkęs V70 pačioj pradžioj kelis kartus keičiau į Mobil1 New Life A3/B4 0W-40 ir alyvos suvartojimas buvo minimalus lyginant su Neste. Bet neatkreipiau į tai dėmesio iki kol, kolega, neparašei...
O kokios šių variklių alyvos suvartojimo normos? Ir kiek ml atitinka viena matuoklės padala?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-30, 00:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
D5 min-max apie 1,5l, man 15k km apie 0,6-0,8l numazedavo, nedapildavau. cia D5 136kw. 1,6D taip pat castrol nereikdavo papildyti. As atkreipiau demesi, nes kazkada 850GLT taip buvo su kronoil tepalais, pradejau pilt shell, suvartojimas sumazejo.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-30, 09:06
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
RaimisB @ 2015-09-30, 00:08 rašė:
D5 min-max apie 1,5l, man 15k km apie 0,6-0,8l numazedavo, nedapildavau. cia D5 136kw. 1,6D taip pat castrol nereikdavo papildyti. As atkreipiau demesi, nes kazkada 850GLT taip buvo su kronoil tepalais, pradejau pilt shell, suvartojimas sumazejo.

Tai grubiai 250ml per padalėlę. Reikės sekti kiek sumažėja per 10k Km


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-09-30, 13:06
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
geriausias matavimas- fiksuoji kiek dabar, nuvaziavus ipyli iki tiek pat ir zinai kiek sudegimo, jei zinai kiek ipylei Smile


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-12, 23:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ką gi, šiandien grąžintas automobilis po likusių purkštukų restauravimo. Kuriozų nepastebėta Smile
Tiesa, prasivažiuota nedaug, bet teigiamas įspūdis yra. Automobilis dinamiškesnis pasiekęs darbinę temperatūrą, tolygiau dirba variklis ant laisvų. Na o dėl sąnaudų, dūmingumo, sunkesnio kūrimosi užkaitus - laikas parodys. Beje, vieno purkštuko restauracija su nuėmimu/uždėjimu bei testavimu ~92€


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-17, 09:31
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Džiaugsmas truko neilgai. Pastebėti nauji simptomai po restauracijos. Po nakties sunkiau kuriasi ant šalto ir užvedus meta mėlyną, nesudegusiu dyzelių smirdantį dūmą. Auto grįžo į Auturą. Jų spėjimas, kad blogas vienas iš cilindrų, kas mano galva visiškai nelogiška, nes negalėjo užlinkti cilindras per kelias dienas taip drastiškai. O į mano teorija, kad kažkuris, o gal net ir ne vienas iš restauruotų purkštukų nelaikydamas slėgio per save prilašina per naktį į cilindrą, ko pasekoje raile krenta slėgis ir sunkiau kuriasi, bei nuo per didelio dyzelio kiekio užvedimo metu metamas mėlynas dūmas, pažiūrėjo su šypsena. Kaip yra ištikrųjų - bus matyt.
https://youtu.be/...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-18, 17:36
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 50
Įstojo: 2012-06-22
Pas mane tokia pat problema, irgi po purkstuku tvarkymo.. Daug kas pertikrinta, ir galvoju, vistik restauracija purkstuku neverta uzsiimineti, neveltui juk volvo purkstukams klases priskiria, o tie kurie uzsiima restauracija nieko apie tas klases girdeti nenori. Frown
PS: pas mane toks dumelis atsiranda tik nuo ~+5 ir zemyn.. Vasara viskas ciki.. Smile
Redagavo DZikas 2015-11-18, 17:40


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-20, 09:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Grįžom iš Auturos. Nieko nerado. Pas juos net ir nedūmino (kaip patogu). Parodžiau video. Pareiškė, kad gal būt jeigu visą variklį perrinkti, tai gal būt ir dingtų jis. Taip pat pasakė, kad gal pavargęs starteris, ko pasekoje per daug apkrauna nenaują akumą ir dėl to neužsiveda taip greit. Gal būt kompas "padurniuoja", gal būt EGR pastringa užkūrimo metu. O pas mane kaip dūmino po nakties ant šalto, taip ir dūmina kaip ir ilgiau reikia pasukti, kad užsivestu. Paprašiau padaryti pakartotiną purkštukų testą. Žinoma, susimokėjau. Kaip ir susimokėjau už tuos visus "testavimus" dėl dūmingumo. Testas geras, bet niekas nepasivargino surašyti purkštukų serijinių numerių. Net kokia eilės tvarka testuoti pasakyti negalėjo. O paklausus ar nesupainiojo purkštukų statant į vietą, tai tik pažiūrėjo keistai ir pareiškė, kad vistiek restauruoti, tai jokio skirtumo. Gal jiems ir jokio, bet kiek teko domėtis - skirtumas yra. Ir prie visko radau tokį liapsusą:

www.mediafire.com/convkey/bf38/i9b95z9u2cs89cp6g.jpg

Sutinku, kad netragedija, bet tai tik įrodo koks bendras autošaltkalvių lygis. Sunku pasakyti ar suvarė seną sriegį ir užsriegė naujai, ar sugadino varžtą ir tiesiog pakeitė "nauju". Bet pasak jų, originalas buvo "išsitempęs", nes kažkas per daug sukinėjo. Nors patys apie tai nieko nepasakė, kol nepastebėjau ir paskambinęs užklausiau.
Žodžiu, į Auturą ateityje nesikreipsiu ir savo rato žmonėms nerekomenduosiu.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-20, 09:20
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Dėkui už info.

Panašu, kad geriausia ieškoti patikrintų dėvėtų, arba perkant važiuoti ir tikrinti.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.