PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
RIMCIAUS VOLWANAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Kas naršo čia? 1 svečiai
rimciaus VolWanas
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-05-28, 21:40
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2330 Įstojo: 2014-02-15 |
Naujas Reinz riebokšlis, kad nereiktų prie šito reikalo netikėtai grįžti. Taip pat puikiai įsikomponavęs naujas EGR'as
![]() ![]() Sankabos diskelis sucentruotas su diskatoriumi. Viskas susukta į vietą. Artimiausiomis dienomis variklis su greičių dėže bruksis atgalios į kėbulą pirminiam paleidimui ![]() ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - Interceptor Volvo V70 2.4D 96kW (2004) - Back-up ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-05-30, 21:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2330 Įstojo: 2014-02-15 |
Įbrukti buvo kiek sudėtingiau nei ištraukti, tačiau viskas puikiai pavyko be nuotykių:
![]() Pirmam paleidimui reikėjo daug visko padrikai pajungti ir kas buvo keista, kad po variklio sužienojimo su greičių dėže, alkūninio veleno raktu prasukti nebuvo įmanoma. Vienu momentu aplankė mintis, jog kažkur kažkas užstrigo, nors greičių dėžė bei variklis prieš sujungimą sukosi kaip priklauso. Tačiau po kelių bandymų starteriu prasukti - viskas sustartavo. Kol kas pasakyti, jog juntamos didesnės vibracijos - negaliu. Tačiau greičių dėžė be pusašių dirba ganėtinai triukšmingai. Ir kuo pavara aukštesnė, tuo ūžesys rimtesnis. Tikiuosi artimiausiom dienom damušti ir išriedėti į trasą ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - Interceptor Volvo V70 2.4D 96kW (2004) - Back-up ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
dziungliusniurs |
Parašyta 2022-05-31, 00:06
|
Miestas: Lietuva Pranešimai: 26 Įstojo: 2019-02-02 |
Džiugu girdėti, kad pavyko "vienmasio" konversija sėkmingai. Dabar susimąsčiau dėl savo 850r konversijos, ar tik nereikėjo ir man virinti dvimasį..
![]() ![]() ----- Volvo s60 2.4 D5 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-06-01, 15:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2330 Įstojo: 2014-02-15 |
Pravažiuoti pirmi 30Km. Sankaba ganėtinai kieta, bet panaši buvo tik sudėjus sportinį Sachs diskatorių su sankabos diskeliu, tad nieko dramatiško. Vibracijų nėra daugiau nei kadaise su užstrigusiu dvimasiu smagračiu. Vibracijos sakyčiau stabilesnės, tolygesnės, bet nieko bendro su traktorium tikrai nėra, imant tai, jog pas mane visur sudėtas poliuretanas, išskyrus vakuumines variklio pagalves. Labiau triukšmauja greičių dėžė, tačiau ji nėra nauja, todėl stebuklų tikėtis nereikia.
Įdomus faktas, kad nors ir išprogramuotas EGR (nežinau kiek kokybiškai), tačiau modulis turi būti fiziškai, kitaip metama klaida ir turbina nieko nepučia. Kad nekabinti masyvaus daviklio: ![]() Nuspręsta prilituoti panašios varžos galios rezistorių. Kadangi paprasti rezistoriai sudega, todėl teko dėti 10W keramikinį: ![]() ![]() ![]() Ir niekad nėra tekę matyti dėvėto dyzelio su tokia skaidria alyva po keitimo bei pravažiavimo tuos pačius 30Km ![]() ![]() P.s. belieka duoti sankabai prisidirbti kelis šimtus Km ir pamėginti kaip veikia Quaife blokiruotė nedėkingomis sąlygomis ![]() Redagavo rimcius 2022-06-01, 16:11 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - Interceptor Volvo V70 2.4D 96kW (2004) - Back-up ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
dziungliusniurs |
Parašyta 2022-06-01, 16:53
|
Miestas: Lietuva Pranešimai: 26 Įstojo: 2019-02-02 |
Dėl EGR atjungimo galima ir paprasčiausia automobilinę rėlę pajungti, omų pakanka, kad apgaut, o sudegt nesudegs, pats taip pasidaręs
![]() ----- Volvo s60 2.4 D5 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-06-01, 23:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2330 Įstojo: 2014-02-15 |
dziungliusniurs @ 2022-06-01, 16:53 rašė: Dėl EGR atjungimo galima ir paprasčiausia automobilinę rėlę pajungti, omų pakanka, kad apgaut, o sudegt nesudegs, pats taip pasidaręs ![]() Deja, bet po ranka nieko tokio nebuvo, todėl ėmiausi tradicinio varianto varžų pagalba ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - Interceptor Volvo V70 2.4D 96kW (2004) - Back-up ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-06-04, 15:57
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2330 Įstojo: 2014-02-15 |
Pravažiuota ~450Km įvairiu keliu. Variklio vibracijos išliko kaip ir greičių dėžės šnaresys ant laisvų. Taip pat nekintantis rezonuojantis garsas prie apkrovos 5ta pavara nuo ~95 iki ~115Km/h, bet irgi nieko baisaus. Žodžiu - nieko dramatiško neįvyko. Viskas kol kas veikia gerai.
Tačiau diferencialo blokiruotė maloniai šiurpina ant žvyro arba stipriai šlapio asfalto: kuo daugiau gazo, tuo didesnis oversteer'as. T.y. automobilis pats veržiasi į posūkio vidų ir reikia vairą atleisdinėti, nes kitu atveju arba užpakalį užmes, arba nutrauks į kažką posūkio viduje. Visiškai kitas vairavimas, visai kiti pojūčiai net ant smėliu priplauto asfalto. Ir būtent tokioj sudėtyje galima drąsiai teigti, jog priekiu varomu automobiliu slystant posūkyje, reikia pridėti gazo, kad iš jo išlipti ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - Interceptor Volvo V70 2.4D 96kW (2004) - Back-up ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |