PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

S60 T5 - KOMENTARAI?

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
S60 T5 - komentarai?
Stulpas
#21 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 21:21
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė:
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.

Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka Grin Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis.

zmones jus biski mastot ka snekat ar ne?
850 sedanas
2.3 T5 (225 Hp)-7.4s
2.5 TDI (140 Hp)-10.1s
skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt
snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai
pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai


-----
 
bezpredelas
#22 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 21:28
Miestas: aachen/DE
Pranešimai: 794
Įstojo: 2009-07-19
gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisisegesSmile gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius Bang Head


-----
V70 97' 2,5T awd mech.

-----
suformuota, ligota, asmenybe
 
Stulpas
#23 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 21:34
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
bezpredelas @ 2012-06-21, 21:28 rašė:
gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisisegesSmile gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius Bang Head

tau su galva viskas gerai mode tu Frown
as sneku apie normalia tvarkinga masina ,o ne tokia kur tu cia sneki net i masina nepanasu
Redagavo Stulpas 2012-06-21, 21:35


-----
 
bezpredelas
#24 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 21:36
Miestas: aachen/DE
Pranešimai: 794
Įstojo: 2009-07-19
nu bet cia tik mano ligotu fantaziju padariniai, nusishneku eilini karta ROFL

viskas ten bus gerai, des t5 Power visus i vieta nanana


-----
V70 97' 2,5T awd mech.

-----
suformuota, ligota, asmenybe
 
ABL
#25 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-22, 15:15
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 32
Įstojo: 2011-04-18
Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau).

Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-)
Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina...

Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-)

P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim?


-----
Volvo S80 T6/2.9 (out)
Volvo S80 II 2.5T

-----
 
victaras
#26 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-22, 16:03
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 524
Įstojo: 2011-09-09
Stulpas @ 2012-06-21, 21:21 rašė:
victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė:
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.

Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka Grin Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis.

zmones jus biski mastot ka snekat ar ne?
850 sedanas
2.3 T5 (225 Hp)-7.4s
2.5 TDI (140 Hp)-10.1s
skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt
snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai
pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai


Jei paskaitysi, tai aš apie 850 2.0T5 negyvą šnekėjau.


-----
Volvo V40 1.9D daily.
Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI

-----
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
Viktoras, 860074081
 
Stulpas
#27 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-22, 17:41
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
ABL @ 2012-06-22, 15:15 rašė:
Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau).

Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-)
Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina...

Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-)

P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim?


o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt
nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna .


-----
 
zbengs
#28 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-22, 17:54
Miestas: Lietuva - Vilnius
Pranešimai: 6
Įstojo: 2012-06-19
kuom tie visi varikliai skiriasi apart turio, kalbu apie 2.3T 2.4T 2.5T ? Turbina, kompu?


-----
volvo s60

-----
 
bezpredelas
#29 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-22, 18:51
Miestas: aachen/DE
Pranešimai: 794
Įstojo: 2009-07-19
lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis.


-----
V70 97' 2,5T awd mech.

-----
suformuota, ligota, asmenybe
 
ArturasJo
#30 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-23, 06:57
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
o darbo principas nesiskiria niekuo Grin


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
zbengs
#31 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-23, 08:23
Miestas: Lietuva - Vilnius
Pranešimai: 6
Įstojo: 2012-06-19
bezpredelas @ 2012-06-22, 18:51 rašė:
lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis.


hm.. del pavaru deziu nezinojau, kaip supratau 2.5t variklis naujesnis tai gal pavaru deze patikimesne? neturi tu probleu su ausinimu?


-----
volvo s60

-----
 
ABL
#32 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-24, 19:42
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 32
Įstojo: 2011-04-18
Stulpas @ 2012-06-22, 17:41 rašė:
o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt
nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna .

Taigi pirmam poste rašiau - iki 20Klt "all included" - t.y. auto, būtini remontai nusipirkus - kitaip sakant, su tokia pinigų suma reik gaut važiuojančią auto, kurios nereikia iškart pult remontuot.


-----
Volvo S80 T6/2.9 (out)
Volvo S80 II 2.5T

-----
 
atrabotke
#33 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-25, 09:44
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 27
Įstojo: 2011-03-18
Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja.
Jeigu nepatinka dyzeliai, tuomet asmeniškai siūlyčiau žiūrėti į 2.5T variklį - turbina įsisuka jau nuo ~2000rpm, trauka labai maloni ir lygi visame apsukų diapazone.
Teko važiuoti su S60 T5 ir labai nepatiko turbo duobė - užmini gazą - pauzė, pakyla šiek tiek apsukos ir tuomet jau turba kala, tik spėk vairą laikyt Smile
O "valinančių" dyzelių pas Volvo nesu matęs, padoriai važiuojančių - sutinku, yra.
P.S, jeigu kam kils klausimų, kas yra "valinantis" dyzelis tegu pavažiuoja kad ir su elementariu BMW E60 530d - visi Volviniai TDI, D3 ir D5 verkia kampe Wink


-----
S40, 96m, 2.0
V70, 04m, 2.5T

-----
 
ABL
#34 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-25, 20:44
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 32
Įstojo: 2011-04-18
atrabotke @ 2012-06-25, 09:44 rašė:
Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja.

Aš gi jau sakiau - visi rekomenduoti šiam forume jau apvažiuoti. Nerekomenduotų pora - irgi. Jei ignoruot drastiškus pasiūlymus ir neaiškius komentarus kaip "varikliui pe%da", "keičiam dvižoką", tai aiškiai pasakyt - tas ir anas negerai, susitvarkysi ir valins - nei vienas nesugebėjo. Visokie MAF'ai, oro filtrai ir kitokia fygnia pakeista.
Siūlau neplėtot tos temos, nes diagnostikos internetu niekas nepadarys. O va 2.5T tai išmėginsiu, kai tik bus pirma proga ;-)


-----
Volvo S80 T6/2.9 (out)
Volvo S80 II 2.5T

-----
 
Effect
#35 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-22, 00:05
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 10
Įstojo: 2012-07-21
Renkuosi Volvo S60

Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios...

Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s.

kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu.
Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas.

Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus !

nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5
bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau Smile
dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... Smile


-----
Volvo S60 MY2004 2,5T
 
zbengs
#36 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-22, 07:28
Miestas: Lietuva - Vilnius
Pranešimai: 6
Įstojo: 2012-06-19
Effect @ 2012-07-22, 00:05 rašė:
Renkuosi Volvo S60

Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios...

Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s.

kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu.
Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas.

Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus !

nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5
bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau Smile
dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... Smile


Sveikas

siuo metu pats dairausi i s60 2.5T. Mano manimu tai yra pats optimaliausias variklis atsizvenlgiant i galios-ekonom. santyki. Del pirkimo usa modelio tai jie visiskai niekuom nesiskyria. Kalbant apie deze ju resursas apie 200tukst. awd daug mazesnis.


-----
volvo s60

-----
 
Effect
#37 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-22, 12:18
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 10
Įstojo: 2012-07-21
ta kuria noriu pirkt tai 2007 metu. dar 10k tik pravaziavus. tad 100k man uzteks Grin o tai del vaziuokles nesamone, nes kazkas sake kad kietesne nei EU Smile nors pats nelabai noriu tiket...zodziu viskas vienoda ir jokiu ten faru ar pan keist nereiks paemus USA auto?


-----
Volvo S60 MY2004 2,5T
 
Effect
#38 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-22, 12:19
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 10
Įstojo: 2012-07-21
galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu Smile pabirs , tai pabirs... gal mano laikys Pfft


-----
Volvo S60 MY2004 2,5T
 
Gaisras_Padegimas
#39 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-23, 10:37
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
ABL @ 2012-06-20, 12:33 rašė:
Sveiki,
kadangi esu gausiai nepatenkintas savo S80'to apsisukimo spinduliu bei netraukimu, tai galvoju rudeniop pasikeist auto. Galvoju paimt kokį S60, 2.5 T5, mechanika. Pasižvalgiau mobile.de - iki 20KLt yra variantų, tai gal koks ir išeitų... (juo labiau, kad visi tie pričindalai, kaip navi, liukai ir pan. - nedomina).

Tai, jei kas tokį draivinat - mestelkit komentarų šiais klausimais:
- apsisukimo spindulys (praktinis - teorinius skaičiau). Su I6 varikliu S80'tas yra visiškas gaidys - kiemuose ar kt. parkavimo vietose net nerizikuoju bandyt į siauresnes vietas įlysti... Amžinai vairas ties ribotuvu, siurblys dainuoja, sukiojies 10 minučių - o tolko nulis ;-) Girdėjau, kad S60R labai keikė dėl apsisukimo spindulio - bet gal pas T5 paprasčiau (juo labiau, nėra AWD)?
- praktiniai vairavimo įspūdžiai? Nesiruošiu kasdien smaugt ir lakstyt, bet - turėjau skarbonkę, 180hp/t, dabar turiu tą nesamonę su 200 kumelių ant popieriaus - nu nesivažiuoja nors tu ką. Malonu sėdėt, malonu lėkt trasoje, bet mieste važinėt vis tiek reikia sukandus dantis, kai taip nevalina. Tai jei 2.5 T5 "traukia" bei "vairuojas" (čia tokios subjektyvios frazės ;-) - tai labai gerai ;-)

Su mano ~15KKm per metus visokie dyzeliai neapsimoka, nebent dujos - bet speju visokie tokie turbininiai nelabai myli dujas... Gal dar kokių variantų pasiūlysit (babkės iki 20KLt "all included"Wink?


Atsakant i tema, reikia uzduot kelis klausimus: ar bus veziojami keliaiviai gale, ar butinai AT deze? Rakstis siknoj manevruojant po kiemus susidaro ne tik del didelio apsisukimo spindulio, bet ir del masinos gabaritu (kur s60 vos telpa, s80 jau nebetilps). Sitoj vietoj labai padeda parkavimosi sensoriai, ypac parsiradus namo tamsiu paros metu, pilname masinu kieme. Jei gale nebuna keleiviu, arba veziojami mazameciai vaikai, rinkciausi s60 - sportiskesne, kietesne pakaba, geriau stovi ant kelio (R17), lengvesne lyginant su s80. Viena geriausiu masinu, kuria teko turet, tik universalo poreikis priverte parduot.


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
gedux28
#40 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-07-23, 11:18
Vartotojo avataras

Miestas: Mazeikiai
Pranešimai: 26
Įstojo: 2012-04-10
Effect @ 2012-07-22, 14:19 rašė:
galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu Smile pabirs , tai pabirs... gal mano laikys Pfft


Nenoriu pirst, bet gal sudomintu manoji?
http://www.autovi.../9440


-----
Volvo S60 MY2004 2,5T benzinas mechanika EX
New car S80 MY2008 2,4 dyzelinas automatas

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo V60 plug-in pristatymas (įspūdžiai, foto, komentarai) Klubo renginiai 20 2014-05-02, 19:33
Slalomas Maišiagaloje (foto, video, komentarai...) Klubo renginiai 120 2012-12-25, 22:45
Naujojo Volvo V40 pristatymas (foto, video, komentarai...) Klubo renginiai 25 2012-11-24, 02:13
Pasodink medį 2012 (Foto, video, komentarai...) Klubo renginiai 75 2012-09-27, 22:05
Kauno autodienos 2012 (foto, įspūdžiai, komentarai) Renginiai vykstantys Lietuvoje 3 2012-09-24, 11:22
2024 © Visos teisės saugomos.