PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

S80 VS MAZDA6 ?

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
S80 VS Mazda6 ?
kiesha
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:11
Pranešimai: 61
Įstojo: 2009-05-02
Sveiki kolegos Wink
Klausimelis: kokie optimalus variklio sukiai (del kuro ekonomijos, bei patogaus vaziavimo)
Turiu su kuo palyginti kiekviena diena: 2006 mazda6, dyzelis, 2 ltr, 105 kW. rida 125000 km. Vazineju motora drasiai sukdamas iki 3000. Jokiu pastebimu dumu, trauka momentali... staigiau uzspaudus masina tiesiog soka is vietos.
Kitas modelis 2000 m Volvo S80, 2.5 tdi, 103 kW, rida 95000 km. Jei staigiau uzmeti tapke ant gazo, tai matai per veidrodeli juodu dumu uzdanga. Toks ispudis, kad Volvo maloniausiai vaziuoja sukiais iki 2000... Vidutines S80 kuro sanaudos 6.5 ltr, tepalu nedegina. Jei trasoje, tai labai smagiai vaziuojasi, tik toks ispudis, kad vaziuoji kaip su fura... Smile Po truputi isibegeji, ir varai kaip kreiseris... Smile Pasidraginti su S80 nelabai gaunasi...
Vieni "zinovai" patare pasitikrinti gazo pedalo davikli, tipo negerai, nepilnai reaguoja i padeti.
Dekingas uz patarimus, bei nuomones. Smile


-----
VOLVO S80
 
Apeiron
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:16
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Kiesha, nu jau sazines turek tai sakyti - pasidraginti su S80 Smile


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Johny
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:17
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
kiesha @ 2009-12-10, 22:11 rašė:
Sveiki kolegos Wink
Klausimelis: kokie optimalus variklio sukiai (del kuro ekonomijos, bei patogaus vaziavimo)
Turiu su kuo palyginti kiekviena diena: 2006 mazda6, dyzelis, 2 ltr, 105 kW. rida 125000 km. Vazineju motora drasiai sukdamas iki 3000. Jokiu pastebimu dumu, trauka momentali... staigiau uzspaudus masina tiesiog soka is vietos.
Kitas modelis 2000 m Volvo S80, 2.5 tdi, 103 kW, rida 95000 km. Jei staigiau uzmeti tapke ant gazo, tai matai per veidrodeli juodu dumu uzdanga. Toks ispudis, kad Volvo maloniausiai vaziuoja sukiais iki 2000... Vidutines S80 kuro sanaudos 6.5 ltr, tepalu nedegina. Jei trasoje, tai labai smagiai vaziuojasi, tik toks ispudis, kad vaziuoji kaip su fura... Smile Po truputi isibegeji, ir varai kaip kreiseris... Smile Pasidraginti su S80 nelabai gaunasi...
Vieni "zinovai" patare pasitikrinti gazo pedalo davikli, tipo negerai, nepilnai reaguoja i padeti.
Dekingas uz patarimus, bei nuomones. Smile


Na manau Mazda yra lengvesne uz S80, be to "jaunesne" ir jeigu S80 buvo pirkta ne lietuvos salone, bus begusi nemaziau 200k+ km. todel gali buti, kad ir turba jau nebe taip pucia gerai, kaip savo "jaunysteje" Smile
Redagavo Johny 2009-12-10, 22:18


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
kiesha
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:20
Pranešimai: 61
Įstojo: 2009-05-02
Smile sorry uz issireiskima...
Tikrai nesiruosiu draginti su S80... tiesiog, kai isedu is mazdieco i VOLVO, tai pasijuntu kaip tikras zmogas...
Tik labai jauciasi skirtumas tarp auto, o rodos kW panasus, galimybes kaip ir vienodos...

Del S80 ridos tai as tikrai zinau, kad ji begus 95000... Pats ja "prikeliau" gyvenimui... Smile
Redagavo kiesha 2009-12-10, 22:24


-----
VOLVO S80
 
Tichania
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:23
Vartotojo avataras

Miestas: Sostine
Pranešimai: 287
Įstojo: 2009-04-04
dek cipa i volvo ir gal geriau vaziuos Smile


-----
s70 2.5 TDI 98 Smile
 
kiesha
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 22:27
Pranešimai: 61
Įstojo: 2009-05-02
Tichania @ 2009-12-10, 22:23 rašė:
dek cipa i volvo ir gal geriau vaziuos Smile


Na visumoje ji labai gerai vaziuoja... Tik noriu pasitikslinti, ar ir kolegu ispudziai ir patirtis panasus...


-----
VOLVO S80
 
Neegzistuojantis vartotojas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-10, 23:55

Nu kas del dugno ir vaziuokles,tai ten jau kataloge buna spalva "rudžių".Ir po 5 metu Jabadabadų automobilis beveik garantuotas....(nu ta prasme Flinstaunu,kur su skylem dugne)


-----
 
Stulpas
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 12:54
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
nesamone lygint sena tdi su nauju comonrail varikliu


-----
 
Tadcka
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 13:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 767
Įstojo: 2008-12-10
duminimas turi but ir butent juodas...


-----
Volvo S70 2.5TDI, automatas, 98, Vilnius
 
Stas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 14:20
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 445
Įstojo: 2008-09-09
VOLVO @ 2009-12-10, 23:48 rašė:
kaip rogese su galingu motoru,...

Reaktivine skarbonke Grin


-----
VOLVO S40 2001 1.6 80kW 109AG Galiu parduot...
Vilnius
 
Tadcka
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 17:56
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 767
Įstojo: 2008-12-10
lektuvas, kuriam nulis garso izoliacijos Grin


-----
Volvo S70 2.5TDI, automatas, 98, Vilnius
 
Vyskups
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 19:40
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Kai nusipirkau savo s60 draugas vazinejo su 2004 metu mazda 6. Lyginom masinas. Pakaba kaip taburete palyginus su volvo yrac vaziuojant zvirkeliu. O del variklio kadagi pas ja kieta pakaba visai kitokie pojuciai begejantis jei su S60 lygint. Aisku, pas mane 2,4D D5. Mano buvo 160 ag CR - ten 130 ag CR. Kaip suprantu tas pats variklis apie, kuri tu ir kalbi. Ten turbininis ir jis vaziuoja iki 3k apsuku daugiau neapsimoka spaust ir dar kiek spausi tiek ir RIS Grin tai vaziuot daugiau nei 120 jau ir neapsimoka. Ir sivis mazda ta nelabai vaziuoja. Tad cia biski ne su tuo varikliu lyginu masinas, taciau nemanau, kad jau ten toks skirtumas tarp situ masinu. Kiek pamenu ji buvo 200 kg lengvesne lei S60, o S60 berods 1650 kg.
Redagavo Vyskups 2009-12-11, 20:00


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
kiesha
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 20:10
Pranešimai: 61
Įstojo: 2009-05-02
Kunigas @ 2009-12-11, 19:40 rašė:
Kai nusipirkau savo s60 draugas vazinejo su 2004 metu mazda 6. Lyginom masinas. Pakaba kaip taburete palyginus su volvo yrac vaziuojant zvirkeliu. O del variklio kadagi pas ja kieta pakaba visai kitokie pojuciai begejantis jei su S60 lygint. Aisku, pas mane 2,4D D5. Mano buvo 160 ag CR - ten 130 ag CR. Kaip suprantu tas pats variklis apie, kuri tu ir kalbi. Ten turbininis ir jis vaziuoja iki 3k apsuku daugiau neapsimoka spaust ir dar kiek spausi tiek ir RIS Grin tai vaziuot daugiau nei 120 jau ir neapsimoka. Ir sivis mazda ta nelabai vaziuoja. Tad cia biski ne su tuo varikliu lyginu masinas, taciau nemanau, kad jau ten toks skirtumas tarp situ masinu. Kiek pamenu ji buvo 200 kg lengvesne lei S60, o S60 berods 1650 kg.


Kasdienine darbine auto- mazda6, 105 kW. Dazniausiai vaziuoti 6 pavara, 140 km/val, sukiai 2500. Vid. kuro sanaudos 6,9-7,2 ltr. Volvo S80 kasdiena vazineja brangiausioji, ir miesto rezimu vid. kuro sanaudos 6,5 lt. Del ekonomijos, tai mazda stipriai atsilieka ... Manau tai ir itakoja motoro agresyvuma, staiguma...


-----
VOLVO S80
 
Dagys
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-11, 20:16
Miestas: Panevėžys
Pranešimai: 1279
Įstojo: 2009-09-16
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.


-----
Volvo 245 B21A 2.0 '76 Išardyta. Atliekama operacija.
Volvo 245 RASTAS Donoras 1991, 2,4D. Donoro detalės aktyviai naudojamos.
Volvo 850 TDI '96 Vartojama
Volvo 740 Turbo B230FT '89 Laukia eilės

-----
Panevėžys
Kiekvienam savo savu laiku savo vietoje
 
Vyskups
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-12, 11:36
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Dagys @ 2009-12-11, 20:16 rašė:
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.


Apie variklius kiek teko susidurt ir isklausyt kitu nuomoniu tai jie sugeba gaminti benzina. Su dyzeliais jie nelabai susidraugauja dar ... Vokieciu su dyzeliniais varikliais jie tikrai nepralenks.


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Dagys
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-12, 23:26
Miestas: Panevėžys
Pranešimai: 1279
Įstojo: 2009-09-16
Kunigas @ 2009-12-12, 11:36 rašė:
Dagys @ 2009-12-11, 20:16 rašė:
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.

O Avensije D4D variklis-vokieciu ar kieno? Ko tai man sis modelis neatrodo prastas...
Apie variklius kiek teko susidurt ir isklausyt kitu nuomoniu tai jie sugeba gaminti benzina. Su dyzeliais jie nelabai susidraugauja dar ... Vokieciu su dyzeliniais varikliais jie tikrai nepralenks.


-----
Volvo 245 B21A 2.0 '76 Išardyta. Atliekama operacija.
Volvo 245 RASTAS Donoras 1991, 2,4D. Donoro detalės aktyviai naudojamos.
Volvo 850 TDI '96 Vartojama
Volvo 740 Turbo B230FT '89 Laukia eilės

-----
Panevėžys
Kiekvienam savo savu laiku savo vietoje
 
JBravo
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-13, 11:38
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1019
Įstojo: 2007-03-10
Dagys @ 2009-12-12, 23:26 rašė:
Kunigas @ 2009-12-12, 11:36 rašė:
Dagys @ 2009-12-11, 20:16 rašė:
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.

O Avensije D4D variklis-vokieciu ar kieno? Ko tai man sis modelis neatrodo prastas...
Apie variklius kiek teko susidurt ir isklausyt kitu nuomoniu tai jie sugeba gaminti benzina. Su dyzeliais jie nelabai susidraugauja dar ... Vokieciu su dyzeliniais varikliais jie tikrai nepralenks.


kunigai neesi teisus, is vis pilnai pasiteisine vokieciu varikliai buvo pirmo kartos TDInai, daugiau maziau neuzmusami, ypac 1.9.. o toliau, visi su savom bedom. O d4d variklis tuo tarpu tiek ekonomiskas, tiek patikimas, drasiai galima statyti su siuolaikiniais tdinais i viena eile, kaip ir hondos cdti.

beje, uz ka vokieciam reiktu tikrai ranka paspaust, tai uz mb 3 l dyzeliuka ejusi apie 8tuosius metus Smile Grin va kad to neaplenks, tai beveik sutinku, bet is kitos puses, tas variklis yra praktiskai skriejiklio slankiklio mechanizmas be patobulinimu Grin
Redagavo JBravo 2009-12-13, 11:39


-----
Mob.Tel. 8-623 40485
Skype JoBravo
Kaunas
 
JBravo
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-13, 18:02
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1019
Įstojo: 2007-03-10
mazda = mondeo, o ar tik kazkas is volvu nebuvo statomas and mondeo bazes kai volvas fordui priklauise


-----
Mob.Tel. 8-623 40485
Skype JoBravo
Kaunas
 
Vyskups
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-13, 18:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
JBravo @ 2009-12-13, 11:38 rašė:
Dagys @ 2009-12-12, 23:26 rašė:
Kunigas @ 2009-12-12, 11:36 rašė:
Dagys @ 2009-12-11, 20:16 rašė:
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.

O Avensije D4D variklis-vokieciu ar kieno? Ko tai man sis modelis neatrodo prastas...
Apie variklius kiek teko susidurt ir isklausyt kitu nuomoniu tai jie sugeba gaminti benzina. Su dyzeliais jie nelabai susidraugauja dar ... Vokieciu su dyzeliniais varikliais jie tikrai nepralenks.


kunigai neesi teisus, is vis pilnai pasiteisine vokieciu varikliai buvo pirmo kartos TDInai, daugiau maziau neuzmusami, ypac 1.9.. o toliau, visi su savom bedom. O d4d variklis tuo tarpu tiek ekonomiskas, tiek patikimas, drasiai galima statyti su siuolaikiniais tdinais i viena eile, kaip ir hondos cdti.

beje, uz ka vokieciam reiktu tikrai ranka paspaust, tai uz mb 3 l dyzeliuka ejusi apie 8tuosius metus Smile Grin va kad to neaplenks, tai beveik sutinku, bet is kitos puses, tas variklis yra praktiskai skriejiklio slankiklio mechanizmas be patobulinimu Grin


Cia kazkas jau sumaise postus. Puse ne mano rasyta. Jau buvo diskutuota apie D4D ir cdti. Anksciau jau kazkas kalbejo apie kazkokias gumytes po 50k km keitimui ir t.t. Vokieciai kazkaip ir Le Mana laimejo su R10 TDi dyzeliu, o ne benzinu. Darom isvadas, kad dyzelis net su Benzinu kaunasi taip, kad LAIMET. Ir ne japonu dyzelis, o vokieciu. Japonai mokeja daryt benzina kaip SKYLINE ar kiti modeliai, cia jau ju neapsausi.
Redagavo Vyskups 2009-12-13, 18:07


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
JBravo
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-12-13, 18:15
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1019
Įstojo: 2007-03-10
Kunigas @ 2009-12-13, 18:07 rašė:
JBravo @ 2009-12-13, 11:38 rašė:
Dagys @ 2009-12-12, 23:26 rašė:
Kunigas @ 2009-12-12, 11:36 rašė:
Dagys @ 2009-12-11, 20:16 rašė:
Masinos dinamika apsprendzia ir sukimo momentas. Kaip teisingai buvo rasyta Mazdos ir Volvo skirtingi varikliai-konstrukciniu poziuriu. Pilnesne info apie dinamika galima susidryti nagrinejant sukimo momento dydzio kitima priklausomai nuo apsuku. Japonai niekada nepasizymejo kebulu antikorozija. Si minusa labai atsveria varikliu kokybe.

O Avensije D4D variklis-vokieciu ar kieno? Ko tai man sis modelis neatrodo prastas...
Apie variklius kiek teko susidurt ir isklausyt kitu nuomoniu tai jie sugeba gaminti benzina. Su dyzeliais jie nelabai susidraugauja dar ... Vokieciu su dyzeliniais varikliais jie tikrai nepralenks.


kunigai neesi teisus, is vis pilnai pasiteisine vokieciu varikliai buvo pirmo kartos TDInai, daugiau maziau neuzmusami, ypac 1.9.. o toliau, visi su savom bedom. O d4d variklis tuo tarpu tiek ekonomiskas, tiek patikimas, drasiai galima statyti su siuolaikiniais tdinais i viena eile, kaip ir hondos cdti.

beje, uz ka vokieciam reiktu tikrai ranka paspaust, tai uz mb 3 l dyzeliuka ejusi apie 8tuosius metus Smile Grin va kad to neaplenks, tai beveik sutinku, bet is kitos puses, tas variklis yra praktiskai skriejiklio slankiklio mechanizmas be patobulinimu Grin


Cia kazkas jau sumaise postus. Puse ne mano rasyta. Jau buvo diskutuota apie D4D ir cdti. Anksciau jau kazkas kalbejo apie kazkokias gumytes po 50k km keitimui ir t.t. Vokieciai kazkaip ir Le Mana laimejo su R10 TDi dyzeliu, o ne benzinu. Darom isvadas, kad dyzelis net su Benzinu kaunasi taip, kad LAIMET. Ir ne japonu dyzelis, o vokieciu. Japonai mokeja daryt benzina kaip SKYLINE ar kiti modeliai, cia jau ju neapsausi.


as ir rasiau, apie forsunkiu gumeles, bet patikek manim, nauji tdinai, su kuro padavimo sistema turi tokiu ligeliu, kad gumeliu pakeitimas atrodo nieko tokio Smile...
o del lemano varzybu, tai yra reklama, nieko daugiau Wink ajsq cia kiekvieno skonio reikalas, bet technologiskai japonai vokieciams nenusileidzia, tik pas vienus vienos bedos, pas kitus kitos Wink


-----
Mob.Tel. 8-623 40485
Skype JoBravo
Kaunas
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.