PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

SAAB 9-5 2.3 META JUODĄ DŪMĄ

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Saab 9-5 2.3 meta juodą dūmą
Rudnosiukas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-07-23, 00:57
Miestas: Lietuva
Pranešimai: 2
Įstojo: 2011-04-11
Sveiki,
Saab 9-5, MY00, 2.3t mechaninė, aero 169kw, dujų nėra.

Pagazavus vietoje ar važiuojant mašina išmeta juodą dūmą, jokio melsvumo ar kvapo nėra. Pirmoji mintis, jog perpilinėja kurą.
Pradžiai padaryta diagnostika, visiškai jokių klaidų nerasta.
Pažiūrėjus žvakes jos buvo baltos spalvos (panašios) http://i811.photo...9.jpg

Mašinai keistas tepalas prieš ~180km, taip pat ji ir nupirkta nesenai, negaliu spręsti ar degina tepalą. Bet kol kas galvoju, kad bus problema su vožtuvo gumytėmis. Todėl gal kas iš simptomų žinotų, kokios čia galėtų būti problemos. Ar toliau krapštytis ir ieškoti problemų, ar keistis vožtuvų gumeles?
Redagavo Rudnosiukas 2014-07-23, 05:16


-----
 
Haro
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-07-23, 18:22
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
juodas dumas kaiptaisykle yra misinio bedos. Kas Gali itakoti:
Netvarkingi vakumai, netaisiklingai sujungtos deteles, oro isiurbimas uz oro sarauto matuokles, bloga lembda, katalizatoriaus nebuvimas. ir dar daug kitu priezasciu. Gali buti ir turbina prie pabaigos.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
maba
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-07-23, 19:19
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Vožtuvų gumelių dūmas kaip taisyklė būna numetus gazą arba dar geriau ilgai stabdant varikliu, o paskui vėl spustelėjus - numetus gazą įsiurbimo kolektoriuje susidaro gilus vakuumas, prisiurbia tepalo, o paskui vėl spustelėjus, tas tepalas išeina per kaminą, labai aiškiai pasimato perjungiant bėgį. Be to, dėl gumelių dūmas turėtų būti užvedus šaltą variklį, o paskui dingti. Ir žvakės nemanau, kad būtų labai baltos... Jei labiau dūmina karštas variklis - greičiausiai turbina. O tepalinio dūmo spalva ir kvapas priklauso ir nuo tepalo markės.
P.S. Šiandien dariau dar vieną (tikiuosi paskutinę) operaciją savosios turbininiam varikliui dėl panašių bėdų (neprognozuojamai mesdavo tepalinį dūmą, kartais sėkmingai nuvažiuodavau 500-700km jo nepamatęs, o kartais nei iš šio, nei iš to mesdavo taip, kad pora kartų pasidžiaugiau, jog niekas su gesintuvu nepribėgo, nuvažiavus gi kokį kilometrą vėl dūmo anei kvapo). Jei viskas susitvarkys, būtinai parašysiu visų metų ir kokių 50000km istoriją...


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
maba
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-08-05, 17:31
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Nors problema ir liko, parašysiu savo istoriją, gal kam kils gudrių minčių... Pradėsiu iš tolo, kad susidarytumėt vaizdą apie problemą. Viskas prasidėjo prieš kokius 45000-50000km, kai pagal pasiūlymą pasikeičiau tepalus į tuo metu akcijinius pilnai sintetinius (prieš tai visada pildavau pusiau sintetinį Agip). Jau išvažiuojant iš serviso pajutau, kad variklis dirba kažkaip kitaip, o pašilęs pradėjo nerealiai dūminti tepaliniu dūmu. Per 2000km nurijo 2 litrus tepalo, papildžiau, dar 2000km - dar 2 litrai. Išpyliau tą sintetiką velniop, susipyliau, ką pildavau visada, dūminimas dingo, bet padidėjęs apetitas tepalui liko, be to, kartas nuo karto vistik pastebėdavau tepalinį dūmelį - tik ant karšto variklio, dažniausiai užstabdžius varikliu arba perjungiant bėgį. Tas kartas nuo karto - kartą per 200-500-700km, absoliučiai neprognozuojamai, nepriklausomai nei nuo važiavimo stiliaus, nei nuo mėnulio fazės - gali būti tiek mieste stovint kamšty, tiek ir plente perjungiant bėgį. Pamatai vieną du kartus ir vėl keli šimtai kilų ramybės... Ir dar - jei gesini dūminantį variklį, ketvirta žvakė būna apnešta grynu tepalu (o turbina stovi tiesiai už ketvirto cilindro), 3-ia ir 5-a kiek tamsesnės, bet sausos, 1-a ir 2-a - idealios.. Pravažinėjau žiemą, apetitas tepalui buvo 3 - 4 litrai / 10000km. Pavasarį su diržų keitimu nusprendžiau susitvarkyti ir šitą bėdą. Kadangi variantai buvo 4 (turbina, gumelės, žiedai ir alsuoklis), paprasčiausia buvo pradėti nuo turbinos. Nuėmėm, išilginis laisvumas vos juntamas (turbina buvo pirkta iš šroto ir vien pas mane bėgus apie 130000km), na, kaip meistrai sakė, normos ribose. Nusiunčiau į vieną iš turbinas restauruojančių firmų, kad patikrintų - atsakymas: leido tepalą. Atrestauravo, uždedu blizgančią - džiaugiuosi 200km - vėl dūmas. Taip pravažinėju dar 12000km, dūmo metimas vis dažnėja, ypač atsistojus kažkur kamšty. Tuo pačiu ieškausi kitos turbinos, nes pirma mintis - blogai atrestauravo (jau turėjau tokią patirtį), o dar ir slėgio reguliatorių buvo blogai sureguliavę. Randu kitą šrotinę turbiną, švarią, be jokio išilginio laisvumo. Keičiam vėl, nuimam tą restauruotą - jokio laisvumo. Uždedam tą šrotinę - džiaugiausi lygiai 850km. Vienkartinis dūmas, dabar dar 600km - švaru. Vožtuvų gumelės pakeistos "dėl šventos ramybės" kartu su diržo keitimu (senosios irgi buvo minkštutėlės), žiedai, bent jau kaip sako meistrai, susitvarkyt ir tepalo neleist negali, alsuoklio žarną buvom numovę nuo įsiurbimo ir įkišę į butelį - per 1000km prisirinko koks 100g švaraus kondensato, o per tą laiką porą kartų buvo dūminimo epizodai. Tepalo slėgis - kol kas nematuotas, nes į slėgio daviklio vietą įsukti manometrą nerealu, o kitoj vietoj reikia konstruoti trišakį. Bet kokiu atveju slėgio lemputė gesta iškart užvedus, dusinant šaltą variklį užsidega tik užgesus, dusinant karštą - mirksi, kai lieka mažiau 400-500 aps./min. Situacija tokia, kad jau pradėjau svarstyt visokias mažai įtikimas versijas apie vaikštančias vožtuvų įvores, ant vožtuvo kotelio pakimbančias gumeles arba stringantį tepalo redukcinį vožtuvą. Kompresija matuota keletą kartų: 11-11-11-11-9, paspaudus gazą plius po 1 barą. Keletą kartų matuota su DASP cilindrų darbo tolygumas - tiek su dūmu, tiek ir be jo didžiausias matytas skirtumas buvo 8% ir neišskiriant nei vieno cilindro. Ir dar vienas momentas - ArturuiJo dar rudenį rodžiau tokią neaiškią vibraciją juntamą daugiau kėbule nei ant variklio, tada nusprendėm, kad tai variklio pagalvių problema, o jei ne pagalvės - tai smagratis. Pakeistos visos pagalvės, vibracija liko, bet ji dingsta, kai pvz., stovint kamšty variklis pradeda dūminti...


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
SAAB diskai Padangos ir ratlankiai 1 2020-01-28, 15:47
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas Parduodu 1 2019-07-26, 15:25
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) Parduodu 1 2019-07-04, 20:26
kaip istrinti klaida jei ja meta ne visada Klaidų kodai ir pranešimai 7 2019-05-14, 20:03
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda Elektra 4 2019-04-08, 09:13
2024 © Visos teisės saugomos.