PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

„VOLVO“ PRISTATĖ PAKRAUNAMĄ HIBRIDĄ „XC60 PLUG-IN HYBRID“

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
„Volvo“ pristatė pakraunamą hibridą „XC60 Plug-in Hybrid“
Apeiron
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-29, 16:36
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Ši naujiena, jau ne "naujiena", bet gal kas nesate skaitę:

www.autospectator.com/cars/files/images/2012-Volvo-V60-Plug-in-Hybrid-009.jpg



Švediška markė vis dar turi neblogą šansą išsilaikyti automobilių pramonės žemėlapyje. Vis dėlto galingų šešių cilindrų ir V8 motorų era gali baigtis dar iki šio dešimtmečio pabaigos, nes jie nebeatitiks naujų anglies dvideginio apribojimų Europoje ir JAV. Išeitis – variklių mažinimas, tačiau mažesni keturių cilindrų varikliai paprastai yra šiurkštesni, mažiau pajėgūs ir mažiau geidžiami. „Premium“ segmento atstovas „Volvo“ tai žino, tačiau drąsiai pareiškė, kad nekurs naujų variklių, didesnių nei 2,0 litrų darbinio tūrio arba su daugiau nei keturiais cilindrais. Trumpai kalbant, didieji „Volvo“ varikliai nebus keičiami naujais.

Vietoj to po metų „Volvo“ pradės pardavinėti naujo tipo prabangų automobilį su „plug-in“ hibridine sistema, kuri leidžia nuvažiuoti 50 km naudojant vien baterijose sukauptą energiją, tačiau bendras pajėgumas bus ne ką mažiau įspūdingas nei raumeningo V6 – 280 AG ir 620 Nm. Tiesa, privertus jėgaines veikti maksimaliai, degalų sunaudojimas pasiekia tik 1,9 l/100 km, o CO2 emisija – vos 49 g/km (tokį rodiklį padeda pasiekti vien baterijomis nuvažiuojamus 50 km atstumas, kai neišmetami jokie teršalai).

„Volvo“ Geteborgo bandymų trasoje AUTOCAR išbandė priešserijinę tokio automobilio versiją. V60 priekyje sumontuotas gerai žinomas penkių cilindrų dyzelinis variklis ir šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė, kurie varo priekinius ratus. Gale daugiasvirtei pakabai inžinieriai pritaikė galingą elektros variklį, pasiekiantį 70 AG ir 200 Nm sukimo momentą.

Vairuotojas renkasi iš trijų važiavimo režimų: „Hybrid“, kai V60 veikia kaip įprastas „hibridas“, kuris varomas elektros energija automobiliui riedant ir sparčiau spustelėjus akceleratorių įsijungiant vidaus degimo varikliui; „Pure“, kai automobilį varo tik elektros energija ir galiniai ratai; ir „Power“, kai abu galios šaltiniai veikia kartu, sukurdami maksimalų pajėgumą ir automobilis veikia kaip su visų ratų pavara.

Automobilis sveria 300 kg daugiau už įprastą priekiu varoma V60 2.4D arba 220 kg daugiau už versiją su visų ratų pavara. Papildomą svorį galima pajusti, tačiau gerai tai, kad svorio perteklius sukoncentruotas automobilio gale ir svorio atžvilgiu automobilis atrodo geriau subalansuotas. Bandymų trasoje V60 priekis neatrodė toks sunkus ir automobilis nepasižymėjo per mažu pasukamumu.


Įjungus elektros režimą važiavimas tapo sklandus, tylus ir atpalaiduojantis, be to, greičio pakanka įprastam važiavimui užmiestyje. Prireikus daugiau galios, dyzelinis variklis įsijungia sklandžiai, net šioje vystymo stadijoje jis atrodo gerai įkomponuotas į bendrą transmisiją.

„Volvo“ teigimu, maksimaliai greitėjant šis prototipas 100 km/h gali pasiekti vos per 6,9 sek. Išbandėme ir automobiliui sunkias sąlygas: viduje sėdi trys suaugusieji, pradedame greitėti įkalnėje. Automobilis tarsi įsitempė, tačiau iš šios situacijos išlipo sausas – tarsi po juo slėptųsi didelis vidaus degimo variklis. Šis prototipas įtikino. Naudojant vien baterijas automobiliu galima nuvažiuoti nemažą atstumą ir užmiestyje, o stiprokas dyzelinis variklis taip pat pateisina savo buvimą.

Galingiausias V60 T6 AWD kainuoja apie 150 000 Lt. Jei šis „hibridas“ neviršytų 160 000 Lt ribos, dėl mažų degalų ir energijos sąnaudų atsirastų svarus argumentas svarstyti jį įsigyti. Saugus ir stilingas šeimos automobilis, galintis įveikti kilometrus, visiškai į aplinką neišmetant teršalų, taptų pavyzdingu ėjimu dėl švaresnės aplinkos.

VOLVO V60 Hybrid

Pirmas įspūdis

DYZELINIS VARIKLIS

Gerai žinomas 2,4 litro, penkių cilindrų dyzelinis variklis buvo pritaikytas hibridinei pavarai. Jame sumontuoti du starteriai – varomas diržu ir įprastas, važiuojant itin šaltomis sąlygomis. Pirmasis sukuria 7 kW galią ir variklį išsuka hibridinio režimo metu. Jis taip pat varo oro kondicionieriaus kompresorių ir naują elektrinį alyvos siurblį šešių laipsnių automatinei pavarų dėžei.

TRIJŲ REŽIMŲ PAVARA
ELEKTRINĖ GALINIŲ RATŲ PAVARA


Sumontuotas ant galinės ašies ir galinius ratus varantis elektros motoras yra didesnis, nei naudojamas įprastose hibridinėse sistemose su priekine varančiąja ašimi ir su skersai sumontuota transmisija. Variklis pasiekia iki 70 AG ir 200 Nm sukimo momentą. Lengvai nuspaudus akceleratorių, variklis stabdo automobilį ir įkrauna baterijas. Stabdžių sistema įsikiša tik tuomet, kai prireikia didesnės stabdymo jėgos. Kai vidaus degimo ir elektros varikliai veikia visu pajėgumu, pasiekiamas bendras 280 AG ir 620 Nm sukimo momentas. Taip pat tokiomis sąlygomis sukuriama visų ratų pavara.

SROVĖS KONVERTERIS
KROVIKLIS VAŽIUOJANT
BATERIJA IR ELEKTROS SISTEMA


12 kWh, 200 elementų ličio jonų akumuliatorius sukuria maksimalų 8 kWh galingumą. Jis sukonstruotas po bagažinės grindimis, todėl grindys yra apie 60 mm aukščiau nei įprastai. Joms sumontuota atskira vandeniu aušinama sistema, kurią varo automobilio oro kondicionierius.

Norint baterijas apsaugoti nuo avarijos pasekmių, buvo perdaryta galinė V60 dalis. Baterijos apgaubtos saugia konstrukcija. „Volvo“ sukūrė daug saugumo sistemų 400 V elektros sistemai ir laidams.

Sukimo ir stabilumo sistemos taip pat buvo perprogramuotos dėl 300 kg padidėjusio automobilio svorio. Šis svorio padidėjimas daugiausiai susidarė automobilio galinėje dalyje.

PERDARYTAS DEGALŲ BAKAS IR MAŽOS DEGALŲ SĄNAUDOS

Oficialios 1,9 l/100 km degalų sąnaudos ir 49 g/km CO2 emisija gali atrodyti absurdiškos, tačiau jos išmatuotos naudojant oficialią Europos Sąjungos matavimo metodiką, kuri leidžia įskaičiuoti vien elektros energija nuvažiuojamus 50 km.

PAVAROS ELEKTRONIKA
CENTRINIS VALDYMO BLOKAS


Valdo sukimo momento paskirstymą tarp priekinės ir galinės ašių, kai automobilis važiuoja slidžiu keliu.

ĮKROVIMAS

Iš 230V elektros lizdo akumuliatorius gali būti įkrautas per 7,6 val., esant 6 A, arba per 4,5 val., esant 10 A.

šaltinis: www.autocar.lt


Redagavo Apeiron 2012-06-29, 16:41


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
Volvo V50 2.0d 100kw automobilis neužsikuria AutoVikingai 1 2023-05-03, 14:39
2024 © Visos teisės saugomos.