NAUJASIS C30 KONCEPTAS

Parašė dapsys · 2010 rugsėjo 08 10:29:00 · 0 komentarai · 2596 Peržiūros · Spausdinti

Naujas VOLVO C30 modelis toks karštas, kad gali nudeginti nepralenkiamąjį Focus RS. Išspaudžiame iš jo viską.

„Volvo“ išties pasistengė atsigriebti už prarastus metus gamindami sportiškus automobilius po to, kai atsisakė R submarkės, ir dabar vienu kartu nori sugrąžinti tokių automobilių gerbėjų susidomėjimą. Neseniai savininkus pakeitęs švedų gamintojas „Autocar“ leido išbandyti koncepcinį modelį, kuriame, rodos, yra viskas, ko reikia geriausiam „karštajam“ hečbekui.

Tiesa, pati „Volvo“ kompanija šios itin galingos C30 versijos gamybos, kuri buvo pristatyta autosalone Gotenburge, oficialiai nepatvirtina. Ją sukūrė Švedijos autosporto inžinierių kompanija „Polestar“, kuri taip pat gamino C30 versiją Švedijos kelioninių automobilių čempionatui. Ši kompanija neslepia ambicijų tapti „Volvo“ alternatyva „Renaultsport“ ar BMW padaliniui M.

Tačiau praleidus visą dieną negailestingai lakstant automobiliu po „Volvo“ lenktynių trasą Gotenburge, oficialų kompanijos atsiribojimo nuo „Polestar“ pranešimą galima vertinti neigiamai. Nėra abejonių, kad didelė įtakingų įmonės darbuotojų dalis norėtų gaminti tokį pašėlusį automobilį.

O jis tikrai beprotiškas. C30 Polestar statistiniai duomenys Focus RS palieka šešėlyje. VOLVO naudojama to paties 2,5 litro „Ford“ variklio versija, pagerinta iki gamintojo skelbiamų 400 AG. Milžiniška galia perduodama visiems keturiems ratams naudojant „Haldex“ sankabą ir porą sudėtingų diferencialų. Taip pat jame yra lenktyninė pakaba, sutvirtintas kėbulas, atitinkamai didžiuliai stabdžiai ir įvairūs aerodinamikos patobulinimai.

Nors automobilis pristatomas kaip koncepcinis, jis tikrai neskirtas vien tik stovėti parodoje ant pakylos. „Polestar“ tikina, kad C30 yra parengtas beveik pagal gamyklinius standartus ir mus ragino tuo įsitikinti jį maksimaliai spaudžiant.

 


Pirmasis įspūdis: automobilis išties toks greitas, kaip galima tikėtis žinant jo galios duomenis. Tačiau penkių cilindrų variklis smarkiau jį pasukus kiek išsikvepia. Bet važiuoklė su keliu sukimba nepriekaištingai, bent jau su lygiu asfaltu. Balansas beveik tobulas, tad lengva išsilaikyti tarp priekinių ratų nepasukamumo ir galinių ratų slydimo. Jis važiuoja tarsi gerai parengtas MITSUBISHI Evo, o galbūt net kaip mažesnis NISSAN GT-R.

Gaila, bet sunku tikėtis, kad „Volvo“ pradėtų gaminti šį pašėlusį prototipą. C30 jau senstelėjęs modelis ir jo gamybos ciklas artėja į pabaigą, o „Polestar“ pripažįsta, kad norint, jog automobilis atsipirktų, jis turėtų kainuoti apie 160 000 Lt.

Nepaisant to, šis C30 įrodo, kad tiek „Volvo“, tiek patikimiausioms jo pagalbininkėms dar liko ambicijų sugrįžti į pajėgių sportiškų automobilių pasaulį ir susigrąžinti bent dalį praėjusio dešimtmečio pagarbos gamyklinių automobilių lenktynėse. Jei „Polestar“ galės tapti sportiškuoju „Volvo“ padaliniu ar partneriu kaip minėtieji „Renaultsport“ ar M padaliniai, šios Švedijos kompanijos ateitis bus kur kas įdomesnė.

VOLVO C30 PERFORMANCE PROTOTYPE CONCEPT

Kaina 160 000 Lt (numatoma)

Maks. greitis „Daugiau nei 250 km/h“

0–100 km/h 4,6 sek.

Degalų sąnaudos N. d.

CO2 emisija 157 g/km

Svoris 1 475 kg

Variklis 5 cil. eilėje, 2 521 cm3, turbobenzininis

Komponuotė Priekyje skersai, visi varantieji ratai, „Quaife“ LSD (p/g)

Galia 400 AG (294 kW) esant 6 000 aps./min.

Sukimo momentas 510 Nm esant 4 000 aps./min.

Pavarų dėžė 6 laipsnių mechaninė

Degalų bakas 45 litrai

Stabdžiai „Brembo“ vėdinami diskai: 380 mm (p), 330 mm (g)

Padangos 235/35 ZR19

 

Šaltinis: autocar.lt


KOMENTARAI
Komentarų dar neparašyta.
RAŠYTI KOMENTARĄ
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
ĮVERTINK!

Reitingas: 5/10 (176 balsai )

2024 © Visos teisės saugomos.