PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

METALO REVITALIZACIJA: XADO, RVS TECH. PRODUKTAI (ATSILIEPIMAI, NUOMONĖS IR PAN.)

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Metalo revitalizacija: XADO, RVS tech. produktai (atsiliepimai, nuomonės ir pan.)
canon
#21 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 01:49
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 152
Įstojo: 2012-11-09
na ka nupirkau toki grabeli mazda xedos 6, su visiskai sugriuvusiu varikliu (ir mokejau vos kelis simtus), su auto sakau pratempt ziema. Na ka pradejus vazinet iskart isgirdau kad kala kompensatoriai, stipriai ryja tepala, kazkur leidzia, traukos V6 nebesukuria. Pamatavau cilindru kompresija, atsukau tik 3 zvakes, vieno cilindro 12.5 kitu dvieju po 7. Pasake meistras bandyk XADO, supyliau pagal instrukcijas 3 tubeles. Na ir ka manot? nustojo tepala ryt, neberandu tepalo demiu ant grindinio, trauka atsirado ir pamatavus kompresija pas ta pati meistreli kompresija 12.5 visuose cilindruose. As XADO veikimu isitikinau, o jus patys preskit meluoju ar ne.


-----
ex Volvo S40 1.9T (Phase 1.5)
ex Mazda Xedos6 V6
ex Audi A3 sline 2.0tdi
Audi A5 3.2q
Volvo C70 2.0t cabrio

-----
brum brum bruuuuuuuum pssssht bruuuuuuuum
 
Edvakas
#22 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 09:13
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Švogeris irgi džiaugėsi jų efektu iki kol atėjo žiema. O žiemą iš tepalo pasidarė košė, kad net naujas akumas vos vos pasuko. O paslaptis labai paprasta, priedas sutirština tepalą, dėl to variklis neklaksi, per mažus nesandarumus nebėga ir t.t., bet žiemą bus nekažkas Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
pulses
#23 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 10:12
Miestas: .
Pranešimai: 691
Įstojo: 2010-08-29
Edvakas nzn ka ten naudojo bet xado tai tikrai neblogas variantas. Ar viska atlikot kaip nurodyta tepalo keitimas ir pan? O gal "daktaro" pripylet?


-----
 
ArturasJo
#24 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 12:05
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Esu girdėjęs ir sulaukęs pasiūlymu pirkti tokius produktus, kaip "kapitalinis variklio remontas be ardymo". Deja pačiam tuo įsitikinti nebuvo progos, tačiau manau, kad tam jog "efektas" nedingtų, priemonę teks naudoti kiekvieną kart keičiant alyvą.
Kalbant apie priedus, teko remontuoti daug variklių (daugiau nei 50), kuriose buvo panaudotos "kosminės technologijos, atstatančios dylančius paviršius" (kabutėse parašiau todėl, kad pats technologijų autorius jas taip įvardino).
Pasak sąvininko, efektas (kuro sąnaudose, tepalo deginime, traukoje) iš karto pasijausdavo, tačiau po 60000-80000 km variklis "mirdavo" staigiai.
Įlindus į variklį vaizdas būdavo labai liūdnas: varikliai atrodė taip, lyg į variklio alyvą butų pripilta smėlio.
Nesakau, kad visi priedai padaro tą patį. Su mielu noru išbandyčiau juos ant variklio, kuris jau visiškai išskydęs.
Labai būtų įdomu žinoti, koks efektas po 2-ro, po 3-čio tepalų keitimo.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Dimka
#25 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 14:06
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
Jei norima atstatyti kompresija, pries pilant taip vadinamus ''revitalizantus'' verta pabandyti iskoksuoti ziedus. Daznokai beda buna ne ziedu susidevejime, arba gilziu ''uzsielipsavime'', bet stumokliu ziedu grioveliu uzsikoksavime(blogas tepalas uz ir t.t.), del ko prasteja cilindras-ziadas-stumoklis sandarumas. Maniskeje R kompresijos issibarstymas cilindruose buvo apie 1.5 atm 10-11.5 atm ribose, po iskoksavimo tapo apie 12-+0.1 atm(ir cia su perskistu 0w40 tepalu b5234 varykliui).
O revitalizantus, mano supratymu, verta piltis i ''paskutinio atodusio'' varyklius, kuriems iskoksavimas ar kitos priemones jau nebepadeda.friday


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
ArturasJo
#26 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-10, 19:36
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Beje iš analogiškų priemonių be XADO yra tokios, kaip RVS, RESURS...


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
maba
#27 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-12, 11:39
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
verta pabandyti iskoksuoti ziedus


Gal galėtum plačiau: kaip tai daroma ir kiek kainuoja, nes yra panaši problema - vasarą susipyliau akcijinius tepalus ir mašina pradėjo tiesiog važiuodama dūmint, tada pakeičiau tais, kuriuos pilu visuomet, bet vistiek gana nemažai nuvalgo. Kompresijos patikrint nebuvo kada, bet ant traukos nepasijautė.


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
Dimka
#28 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-11-12, 18:32
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
maba @ 2013-11-12, 13:39 rašė:
verta pabandyti iskoksuoti ziedus


Gal galėtum plačiau: kaip tai daroma ir kiek kainuoja, nes yra panaši problema - vasarą susipyliau akcijinius tepalus ir mašina pradėjo tiesiog važiuodama dūmint, tada pakeičiau tais, kuriuos pilu visuomet, bet vistiek gana nemažai nuvalgo. Kompresijos patikrint nebuvo kada, bet ant traukos nepasijautė.


Musu seneliai iskoksuodavo izedus supildami paprasciausia "kerosina", aka. zibala. As pirkausi specialu XADO skysti:
Jo poveikis and seno prikepusio puodo:



Procedura parasta: 1) atjungi akuma 2) issuki visas zvakes. 3) isstatai velena taip, kad nei vienas cilindras nebutu virsutiniame taske. 4) supili iskoksavimo skysti i cilindrus, lengvai uzsuki zvakes(kad skystis neisgaruotu) ir palieki nakciai (as laikiau para). 5) praejus parai, issuki visas zvakes ir issiurbi skyscio liekanas is cilindru, jei liko. Ir issukes zvakes is visu cilindru starteriu prasuki cilindrus. 6) Matuoji kompresija. Jei viskas ok- ispili tepala ir susipili nauja, susitatai zvakes ir vazineji. O jei kompresija padidejo nepakankamai, galima bandyti kartoti procedura.

O kainuo tik pats skystis, apie 20-30 Lt. Galima bandyti piltis ir zybala, nemanau, bus pigiau, o efektas turetu buti panasus.


Beje, po iskoksavimo sugebejau perskaityti visu stumuokliu serijinius numerius Grin
Redagavo Dimka 2013-11-12, 18:54


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
Nomad
#29 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-31, 21:58
Miestas: Vilniaus raj., Pikeliskes
Pranešimai: 10
Įstojo: 2015-10-12
Kalbant apie revitalizantus, konkreciai XADO-konkreti asmeninė "šviežia" patirtis: kadangi originali variklio rida 430 000 km, 2,5 diesel, automatas, nusprendžiau "palepinti" savo Volvo "dovanėle". Nupirkau "XADO" revitalizantą varikliui. Tai naujasnės kartos revitalizantas, naudojamas ne taip kaip ankstesnis (komplektas 3 tutelės, kiekviena supilama i variklį kas 300 km), o šis supilamas visas vienu metu. Pagal aprašymą, supylus variklis apdorojamas ir rezultatas gaunamas jau po 1000-1200 km. Kadangi ruošiausi tolokai vykti, susipyliau šį "stebuklą" (kaina, berods artima 50 eur/vnt, tuteles turinio svoris apie 15 gr.) prieš pat kelionę. Viską atlikau pagal instrukciją, kaip ir buvo nurodyta gamintojo-supyliau revitalizantą i darbinę temperatūrą pasiekusį variklį, tada ji užvedžiau ir leidau 10-15 min. padirbti tušcia eiga. Kitą dieną turėjau vykti komandiruotėn į Vokietija. Atstumas nemenkas, iki vietos apie 1400 km i vieną pusę, o po savaitės tiek pat kilometrų atgal į Lietuvą, tad su dideliu nekantrumu laukiau akivaizdaus ir neginčijamo rezultato-kas geriau galėtų pademonstruoti esamo revitalizanto "stebuklingą" poveikį, kaip 2800 km "non stop" kelio, su trumpomis pauzėmis atsigerti kavos. Nesiplėsiu daug, manau intrigos pakanka, tad atsakau- teigiamas poveikis: nepastebėjau, neigiamas poveikis: nepastebėjau. Poveikis, kurį dar nežinau kaip vertinti: grįžtant namo tuos pačius 1400 km. variklio temperatūra taip ir nepasiekė darbinės temperatūros. Variklio temperatūros skalė viso kelio atgal metu nepakilo aukščiau 1/3 nustatytos ribos, aplinkos temperatūra tuo metu buvo nuo 0 laipsniu pradžioje iki +11 kelionės pabaigoje. Variklio temperatūros skalė reaguoja į aplinkos temperatūrą atitinkamai- kuo žemėsnė aplinkos temperatūra tuo žemiau "kabėjo" variklio temperatūros rodyklė, ir atvirkščiai. Kad termostatas ir visa aušinimo sistema yra tvarkinga, teko įsitikinti stovint ilgesnį laiką (parūkymas su kava)-tik tuomet variklis įšilo, kol vėl nepradėjau važiuoti. Taigi, galima pasidžiaugti, kad turime "minimalia trintį" tarp detalių variklio viduje, tačiau žiema "ant kapoto", tad kuo reikės kūrentis mašiną, kad joje nesušalčiau dar nežinau.
Jei turite kokių minčių, nesikuklinkite-nekantriai laukiu.


-----
Volvo V70 (1999), 2,5 diesel, automatas.

-----
 
ArturasJo
#30 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-31, 22:22
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Dėk termostatą į puodą ir atn silpnos ugnies šildyk http://www.autovi...53212
Simptomai labiausia į termostato problemą rodo.
O dėl revitalizatoriaus, tai bent moralinį pasitenkinimą turėjai pajausti Wink


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rimcius
#31 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-31, 22:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Už 50€ tikrai galima Smile
Labai įdomu kaip ateityje tai atsilieps. Jeigu neutraliai - ok, jeigu teigiamai - išvis puiku. Apie kitus variantus nekalbėsiu Smile
Redagavo rimcius 2015-10-31, 22:25


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ArturasJo
#32 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-01, 10:11
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Mane tas reikalas irgi labai domina - reikia atstatyti benzinini variklį be ardymo - labai didelis CO...


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
wolf
#33 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-02, 01:00
Vartotojo avataras

Miestas: Utena
Pranešimai: 12
Įstojo: 2013-11-20
Xado tikrai veikia. Aišku jei variklis prie mirties, tai nepadės. Esu išbandęs ir tepalą guoliams, seniau kai turėjau mazdą, buvo problema su rato guoliais - gal guoliavietė, gal pusašis kreivas, pakeičiau gal 3 komplektus. Radau internete apie xado ir sugalvojau išmėginti, guoliai jau gan smarkiai dainavo, išardžiau, išploviau seną tepalą (guolis buvo jau su duobutėmis), sutepiau xado kur atstato iki 80%. Po 3 val. važiavimo guolis nutilo. Po metų pardaviau vis dar su tais pačiais „tyliais“ guoliais. Xado dėjau į volvo2.5tdi - pasijautė geresnė trauka, variklis tapo tylesnis, kompresijos nematavau. Išmėginau ir mitsubishi colt 1.3 benzinas - dujos, čia rezultatas akivaizdesnis, trauka žymiai geresnė, nebevalgo tepalo, variklis tapo visai tylus. Tokie pastebėjimai. Dėl CO negaliu nieko pasakyti, nematavau.


-----
volvo V70 2.5 tdi 1999m. mitsubishi colt 1.3 benzinas-dujos

-----
 
Nomad
#34 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-02, 10:57
Miestas: Vilniaus raj., Pikeliskes
Pranešimai: 10
Įstojo: 2015-10-12
Del laiko stygiaus nugabenau savo Volvo i servisa, nesikrapsciau pats. Stoviniuojant pakeliui Vilniaus rytiniuose kamsciuose variklis pagaliau susylo, tad matysim, ka apie problema pasakys diagnostika. Ar tai tik sutapimas (termostato kaprizai), ar "Xado" lemtingas poveikis! Tikiuosi kad termostatas. Pranesiu! :-)


-----
Volvo V70 (1999), 2,5 diesel, automatas.

-----
 
parashas
#35 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-02, 14:22
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 102
Įstojo: 2011-03-13
Aš irgi bandžiau. Ėsdavo tepalą. Supyliau Xado Atomic Revitalizant ar kažkas pan... tokia sidabrinė bonkutė. Nuo to laiko tepalo lygis praktiškai nesikeičia. Pajutau ne moralinį pasitenkinimą, o pajutau praktinį veikimą.

Po metų vairo stiprintuvas ar kolonėlė nervus ėdė.. vėl naudojau xado. Kažkoks didelis švirkštas buvo.. Žodžiu vėl atrodo padėjo.

Nelaukiu kol kas vėl suges, nes tas xado gerai ir kainuoja, bet jei vėl kokiemistiniai simptomai, tai aš vėl bandysiu tuo pačiu.

Nieko neraginu taip spręsti problemų, bet kiekvienas iš mūsų savai įsitikinam. Tai jei kam ir nepadėjo, gal ten jau koks techninis išsidėvėjimas nenormalus, kad nepadeda.. nežinau Smile


-----
Volvo S80 2003 2.9 147kw
Volvo S40 2001 1.8 90kw (parduota)

-----
 
Nomad
#36 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-11-03, 12:17
Miestas: Vilniaus raj., Pikeliskes
Pranešimai: 10
Įstojo: 2015-10-12
Na va, pagaliau problema aiski- sumautas sutapimas! Nugaiso termostatas-valio, nes buvau jau isties sunerimes, kad bus kaip visada-noredamas gero, prisidariau rupesciu! Taigi, pakeitus termostata variklis syla kaip ir turi buti, o "Xado" cia niekuo detas! Valio!!!


-----
Volvo V70 (1999), 2,5 diesel, automatas.

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo XC70 - Pliusai, minusai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 23 2021-05-24, 14:46
Kreivarankių servisai (atsiliepimai, skundai) - patariame, kurių reiktų vengti NAUDINGA INFORMACIJA 135 2018-11-07, 06:50
Volvo XC90 - Pliusai, minusai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 306 2017-03-14, 13:31
G-TECH/PRO, RACELOGIC ir panašūs matuokliai Įvairios tech. diskusijos 11 2017-02-28, 16:11
volvo 850 metalo garsas pajudant iš vietos. Transmisija 5 2017-02-18, 21:40
2024 © Visos teisės saugomos.