PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

LEIDZIA VAKUMINE POMPA

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Leidzia vakumine pompa
Politika
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-01-19, 20:17
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
Sveiki, pastebejau, kad jau sunkiasi tepalas per vakumine pompa. Klausimas, statyt nauja, ar gali uztekt ir rem komplekta pasikeist? Kaip su kainom gal zinot? S60 2.4 120kw


-----
S60 D5 120

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-01-19, 21:22
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Dėjau sąvartyninę. Manoji dar sudarydavo -0,65bar vakuumą, bet jau buvo rimtai apsitepalavusi. Sąvartyninė išduoda -0,7bar. Negali pykti už 10€.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Politika
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-01-19, 21:28
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
rimcius @ 2019-01-19, 21:22 rašė:
Dėjau sąvartyninę. Manoji dar sudarydavo -0,65bar vakuumą, bet jau buvo rimtai apsitepalavusi. Sąvartyninė išduoda -0,7bar. Negali pykti už 10€.


Kur po cyrika stumdo??


-----
S60 D5 120

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-01-20, 13:03
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Beje, dėl ko gali nenorėti restauruoti savo vakuuminės pompos:
www.mediafire.com/convkey/4455/8xu2jbu98djdf886g.jpg
www.mediafire.com/convkey/b683/t1bw023lvf5cc546g.jpg

Maniškė dešinėj... Sprendžiant pagal metalo išsidėvėjimą, tai ir pati pompa viduje gali būti neprasčiau sunešiota.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Politika
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-01-20, 21:02
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 29
Įstojo: 2018-09-25
O gal tiesiog tarpine bloga jau kur tarp pompos ir dangtelio? Reikia matyt prasiplaut ir ziuret per kur leidzia


-----
S60 D5 120

-----
 
Vilkas159
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-11, 21:48
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
rimcius @ 2019-01-19, 21:22 rašė:
Dėjau sąvartyninę. Manoji dar sudarydavo -0,65bar vakuumą, bet jau buvo rimtai apsitepalavusi. Sąvartyninė išduoda -0,7bar. Negali pykti už 10€.

Gal gali tiksliau papasakot kaip veikia turbinos valdymas? Kiek suprantu kai "kriaušė" gauna vakuumą tada ji atidaro turbinos menteles, tai ar vakuumo pompa gali įtakoti kiek turbina užpučia (atsidaro)? Pas mane vakuumo pompa sukuria -0,4bar vakuumą ar gali būti, kad "kriaušei" neužtenka tokio vakumo ir ji pilnai neatidaro turbinos mentelių ? Arba viską atvirščiai parašiau ir kriaušė uždaro menteles kai gauna vakuumą...


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
rimcius
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-11, 22:31
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Šiek tiek vaizdinės medžiagos nuo senesnių laikų:
www.mediafire.com/convkey/9453/2rry4xwlxahjy0d6g.jpg
www.mediafire.com/convkey/cbbc/9cwahltldol9lw16g.jpg

O dėl paties neigiamo slėgio - gali ir neužtekti. Bet klausimas kitame: ar tikrai vakuuminėj pompoj? Nes kokiais simptomais skundiesi? Juk gali būti ir pačios turbinos stringanti geometrija, ir valdymo vožtuvėlyje...
Redagavo rimcius 2020-08-11, 22:36


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Vilkas159
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-12, 16:29
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
Dėkui už vaizdinę medžiagą, daug aiškiau darbar. O dėl simptomų tai atrodo, kad nuo akštesnių sukiu ~3500 mažesnė trauka, aišku nėra taip kad būtų
"duobė greičio", bet jaučiasi truputį. Prieš metus valiausi įsiurbimo kolektorių, egr, valdymo vožtuvo tinklelį ir tikrinau ar nestringa turbinos mentelės paduodant vakuumą į kriaušę su vakuumo pompa, kojelė gan lengvai vaikšto ir nepanašu, kad kas striktų aišku tikrai nepakenktų išsivalyt. Dar keičiau vakuumo pompą, nes turbiną užpūsdavo tik nuo 3000 apsukų ir po keletos mėn. pašilus varikliui išvis nebetraukdavo. Pamatavus vakuumą rodyklė šokinėdavo labai greitai nuo 0 iki -0,4bar (viską atjungus nuo pompos). Pakeistus į kitą iš laužyno vakuumas stabiliai laikos ties -0,4bar ir trauka atsirado nuo žemų sūkių.
Tai vat įdomu ar vakumo pompos gyvibingumas įtakoja tiesiogiai turbinos valdymą ar kai kompas mato, kad neužtenka vakuumo tada metą į "limp" režimą, o kai užtenką vakuumo tada viskas veikia pilnu rėžimu. Gal neigiamo slėgio dydis svarbus tik stabdžių pedalui ant kiek lengvai spaudžias? nes kai pakeičiau pompa pedalas tikrai palengvėjo. Aš čia daugiu dėl bendro supratimo apie visą turbinos valdymo sistemą, ne dėl konkrečios problemos. Dėkingas už informaciją.


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
rimcius
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-12, 17:51
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
https://www.volvo...05536

Ant laisvų turėtų būti apie 25Hg (-0,85Bar). Pas save tiek nesu matęs gyvenime, tad čia, kaip suprantu, labai sveiko stovio vakuuminė pompa.
Taip pat rašoma, dėl susitraukiančio oro paėmimo (iki turbinos) vamzdžio apkrovos metu. Ko pasekoje mažėja oro praeinamumas ir variklis negaudamas tinkamo oro kiekio (ką matuoja MAF'as), mažina kurą ir dėl to krenta trauka. Tad trauką gali įtakoti ne vien vakuumas, bet ir oro srautas bei kuro kiekis...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Zdarovas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-12, 19:37
Miestas: Anyksciai
Pranešimai: 246
Įstojo: 2016-03-15
IR PS del to kad nuo 3500 rpm mazesne trauka, tai max Nm yra 1750-3000rpm diapozone, tai kad po 3000 rpm jau trauka mazeja , normalu.


-----
Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm

-----
 
rimcius
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-12, 20:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Zdarovas @ 2020-08-12, 19:37 rašė:
IR PS del to kad nuo 3500 rpm mazesne trauka, tai max Nm yra 1750-3000rpm diapozone, tai kad po 3000 rpm jau trauka mazeja , normalu.

Gerai pastebėta Yes
Bet gal pas jį labai staigiai kritimas jaučiasi...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Vilkas159
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-12, 21:48
Miestas: vilnius
Pranešimai: 15
Įstojo: 2016-07-06
Tiksliai greičiausiai taip ir bus. Kaip ir minėjau anksčiau, kad nėra staigaus ar akivaizdžiai juntamo galios kritimo tiesiog atrodo, kad taip gerai nebetraukia kaip tarp
1750-3000rpm. Galvojau, kad gerokai vėliau turi mažėt trauka, nes kilovatai tai atrodo krenta nuo +4000rpm. Nu žodžiu kol nepatikrinsi ant stendo arba kol neisėsi į kokį pilnai tvarkingą V70 D5. tol nesuprasi kiek ištikrūju gali geriau važiuot, nes vertint pagal pajutima sunku. Kai švariai nusiplauni mašiną tai visada atrodo, kad daug geriau ir važiuoja Smile


-----
Volvo V70 II D5 120kw, 2002

-----
 
Zdarovas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-08-13, 07:07
Miestas: Anyksciai
Pranešimai: 246
Įstojo: 2016-03-15
Placebo.. Smile


-----
Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo s80 3.2 AWD leidzia radiatorius Variklis 6 2018-03-08, 09:30
Leidzia salia sankabos pedalo Kėbulas/Salonas 5 2017-08-22, 12:19
Kuro pompa Walbro ERJ444 Perku 1 2017-08-09, 01:27
perku vandens pompa 940 Perku 3 2013-09-11, 13:04
Variklio apsauga, vandens pompa, oro filtro dėžė Volvo S40/V40 4 2011-03-15, 15:26
2024 © Visos teisės saugomos.