Field 'online_resolution' doesn't have a default value 2003-12 TiD 2,2 SAAB bėdos | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

2003-12 TID 2,2 SAAB BĖDOS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
2003-12 TiD 2,2 SAAB bėdos
clandmx
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-04-25, 14:22
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1
Įstojo: 2014-04-25
Sveiki,

situacija tokia. 2 metus sklandžiai važinėjau su saab'u savo. Per tą laiką turėjau tik keletą bėdų dėl važiuoklės.

Po to tris mėnesius vystėsi tokia situacija kad atsirado lengvas juodas dūmas, kurio anksčiau nebuvo, palaipsniui mažėjo trauka. Tada prisiruošiau palikti mašiną remontui. Nesu auto specialistas, netgi sakyčiau prastas.

Ką darė mano saab'ui tai sutvarkė tepalo pakaitinimą, tvarkė kažką susijusio su turbinos valdymo sparneliais, išpjovė katalizatorių (kurį aišku atidavė), nes jau buvo nebeišvalomas. Oro, kuro filtrai taipogi buvo pakeisti. Kas liečia visą oro padavimo sistemą, tai buvo išimtą viskas ir išvalyta, nes buvo labai užsinešę. Paaiškinimą dėl šito davė tą, kad 6tos pavaros saab'ui Lietuvoje nereikia. Šis motoras mėgstą apsukas 2k+. Taip pat žvakes dvi keitė, o jos keičiasi šlykščiai.

Žodžiu pasiimu mašiną. Kaip bitutė, dumelio galima sakyt jokio. Praeina dvi dienos. Pradeda mašina piltis juodais dūmais beprotiškai. Kuro sąnaudos padidėja 1,5l.

Tada nuvežu "Specialistams" atgal. Šie nuveža kitiems specialistams (kas iš Kauno turi žinoti tokius žmogeliukus, seniau dirbusius "Dizridoje ar Disridoje", kurie kiek klausiau iš tikro yra savo srities specialistai dyzelių variklių ir sriublių srityje. Atsako, kad iš esmės čia buvo 2in1 problem kur vieną panaikinus išlindo kita.

Atsakymas: Kompas nesugaudo oro srauto matuoklės. Reikia imti purkštukus ir siurblį lauk, perprogramuoti, padaryti gamyklinius parametrus, bet tada dings trauka, arba susitaikyti su duminimu kai yra trauka. Man toks atsakymas netiko ir likau važinėti su dūmais kol rasiu tas kas man duos kitą išeitį pas taip pat iš lūpų į lupas sužinotus kitus meistrus.

Palaipsniui man mašina pradeda ne tik dūminti, bet ir trūkčioti. Trūkčiojimas ne po kapotu lyg tai būtų purkštukas, bet lyg turbina ar kas išsijunginėtų kai baigi greitėjimo intervalą, kurio pabaigoje vietoj pastovaus dūminimo dar ir išmetamas geras debesis. Keletą kartų net kylant į kalną matomai kažkas taip užglušinamas buvo kad užsidega variklio lemputė ir išsijungia turbina, gazas iki 2k apsuku max ir riedi. Sustoji įjungi-išjungi mašina vėl važiuoji su turbo.

Kitas autoservisas: Kompas meta perspejimą, kuri sako, kad ant didesnių apsukų yra prametas/praleidžiamas degimas. Priežastis neaiški, nes pagal juos turbina dirba normaliai (geometrija/valdymas)(Mistika, nes kaip gali išsijungti turbina, jei ne joje priežastis). Tada man pataria varyti pas OPEL specialistus kurie specializuojasi jų siurbliais, nes įtaria siurblį kvailiojant (Tokia įtaka gali būti?)

Išvada ir prašymas: Prašau patarti gerus specialistus kur nereiktų Saab/Opel kur remontui nereiktų imti paskolos (Joke). Realiai nusibodo, nes matosi, kad bėda specifinė, kurios nenori daug kas apsiimti, nes nenumano kas yra. Girdėjau kad ir kompai siurbliams būna specialūs, kurie daugiau parodo, bet ar jie gali tokia itaka kitoms dalims tureti?. Kiek teko rasti ir kalbėti is lupu i lupas, aišku ne telefonu mašina taisyti, bet esmė glūdi arba siurblyje arba turbinoje nors kompas klaidos ir nerodo. AČIŪ už išklausimą, lauksiu pasiūlymų, patarimų.


-----
SAAB 2003-12 2.2TiD

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje Elektra 1 2024-11-11, 10:59
volvo d5 v70 2003 vakumines pagalves Perku 49 2021-12-03, 22:38
Ieskau 613-46 spalvos V70 2003 Duru ir sparno Kėbulas/Salonas 1 2021-03-08, 15:32
V70 2003 D5 2.4 AWD sukant vaira-trukcioja i priesinga puse Vairo mechanizmas 22 2020-06-23, 08:01
SAAB diskai Padangos ir ratlankiai 1 2020-01-28, 15:47
2025 © Visos teisės saugomos.