PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

2,2 TID JUODAS DUMINGUMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
2,2 TID juodas dumingumas
shultc
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 16:44
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 24
Įstojo: 2011-01-25
Sveiki forumieciai, gal turesit minčių, gal patarimų o gal ir konkrečių veiksumų Smile

Situacija tokia, pries pora menesiu pradejo labai mesti juoda duma, nemeta pastoviai bet pakeliant apsukas iki ~2,5tks išmeta labai dideli debesi juodu dumu. Pasiklausinejus ir pasikonsultavus, nuomone beveik vienouda - "tai normalu! jug turbina isijungia... nesudega iki galo dizelinas... blogas misins kai uzspaudi gaza ir t.t...." patikejau.. kol neisijunge check engine. Pravaziavus kazkiek, dingo, poto viel isijunge jau su avariniu rezimu (apsukas kila tiki iki 2.5 ir neveikia turbina). Nuvariau pas oficalus (pavadinimo nesakisiu), pajunge kompa... atsakymas TURBINA IPUCIA PER DAUG SLIEGIO.. paskaiciau internete, yra panasus dalikas.. vadina turbo OVERBOOST.
Kalusimas ar turbo ipucia per daug sliegio ar turbo ipucia per velai??
Ar juodas dumingumas susijes su perdideliu sliegiu?
Dar vienas dalikas, varikliu atsalus, uzvedant ismeta melsva duma (kai vazioji, gazoji jo nera). Ar tai gali buti susije?
Nuvariau pas kitus oficalus, tie atrado kad pas mane cipintas varyklis, parode cip'o bloka... atmazas paprastas "stovi cipas, kuris nera originalus, sorry programiskai del jo negalim pasijungti, t.y. mums nerodo jokiu klaidu"
Yra mintis kad gribauja vakuminis voztuvas?? Possible? arba nepossible???
Vienas "aksarankis" pasake kad gali padeti turbinos valimas? idomu ar gali? O jei gali gal galima tai padariti "garazo" saligom? pagal weblinka:
http://pics.tdicl...l.pdf
bet baisu padvigubint arba patrigubint islaidas...


-----
SAAB 9-5 2.2TID 2003

-----
 
ArturasJo
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 16:52
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Juodą dūmą meta, kai trūksta oro.
- Gali būti, kad turbina įsisuka per vėlai (užmynus gazą kompas kuro paduoda daug, o oro pakankamai negauna)
- Užsiklijavęs oro filtras ir nebepajėgia įtraukti reikiamą kiekį oro
- Kiauras intercooler's (jei toks yra) - turbina dalį oro išpučia laukan pro skylę o ne į cilindrus
- ...


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Čiopa
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 16:54
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Juodas dūmas reiškia nesudegusį kurą. T.y. į cilindrus paduodama arba per daug kuro, arba per mažai oro. Jeigu variklis buvo čipuotas, gali būti, kad neteisingai sureguliuoti parametrai. Bet jeigu anksčiau to nebuvo, matyt čipas ne prie ko. Lieka tai, kad nepakankamai paduodama oro į cilindrus, t.y. nepakankamai užpučia turbina. Kodėl gali būti įvairių priežasčių. Pirmiausia pasitikrink visas žarnas ir vamzdžius nuo turbinos iki EGR'o, tame tarpe interkulerį. Galbūt kažkur atsirado skylė. Man tokiam pačiam varikliui buvo trūkusi žarna tarp interkulerio ir EGR, požymiai buvo panašūs.
Kas liečia mėlyną dūmą užvedus, tai greičiausai sudegusio tepalo požymis, t.y. varikliui stovint ilgesnį laiką į cilindrus pribėga tepalo per vožtuvų gumeles, dėl ko užvedus dūmas būna mėlynas.


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
shultc
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:03
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 24
Įstojo: 2011-01-25
Turejau pries tai 2004 SAAB 9-3 2.2TID ten buvo sproges interkulerio radiatorius...
Taigi pirmiausiai ka patikrinau savo 9-5ajam, visus sujngimus interkulerio, visas zarnas. Ten viskas ok. Akcentavau "oficalams" kad patikrintu EGR, tie i krutine musa kad egr svarus i nepastriges.
Oro filtras svarus, bet yra minciu kad nekokybiskas, nes kazkaip atgaminu kad tas dalikas atsirado po filtro pakeitimo...
Bet faktas tas kad kompas rodo klaida "per daug ipucia slegio"
"Ciopa" del melino dumo manau pataikei i 10uka, bandisiu savaitgali pravest garaze, pakesiu gumites...


-----
SAAB 9-5 2.2TID 2003

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:07

Saab liga,is matytu 3 saab visiems analogines bedos...
www.part.lt/img/65727c2fc88d1aaf22c0cc9168f70ca1677.JPG


-----
 
ArturasJo
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:11
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Dėl klaidų pažodinio vertimo - nelabai juo galima pasitikėti. Pagal gedimo kodą reiktų ieškoti galimų priežasčių


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
shultc
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:16
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 24
Įstojo: 2011-01-25
Neriux, bet svarbiausiai kad mazai kas apsiima lituot, nes tipo per dielis slegis ir gali neatlaikit... buvau uzparines kazxkada signeda kad "kitaica" atveztu tai paplojau 550LT Shock apie originala Shaking


-----
SAAB 9-5 2.2TID 2003

-----
 
ArturasJo
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:24
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Užlituot tai tikrai neužlituosi - aliuminis.
Varijantas nušveisti iki metalo ir gerai užklijuoti "skystu metalu" (pvz Wurth).
Arba iš viso išpjauti vamzdelį ir bakeliuose skyles užvirinti su aliuminio kempu.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Čiopa
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 17:53
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Jei jau skylių nerasta, tai dar pabandyk pasitikrinti wastegate'ą, gal jis užstrigęs atidarytas. Patikrink gal jo valdymo vakuminio cilindro membrana suplyšusi, gal vakuminė žarnelė nusimovė ar nesandari.
Ir dar vienas teorinis pasvarstymas. Dabar fiksuojama klaida dėl per didelio turbinos slėgio. Slėgį matuoja tam skirtas daviklis, jei jis fiksuoja klaidingą per didelį slėgį, tada kompas sureaguoja ir atidaro wastegate'ą, dėl ko krenta turbinos sukeliamas slėgis. Reiktų susirasti tą daviklį ir pasitikrinti. Kaip tai daroma nežinau Smile.


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
shultc
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 18:44
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 24
Įstojo: 2011-01-25
Pasikliovus goole, wastegate dazna problema, ir simptomai panasus... idomu, reikes pamazgavoti.


-----
SAAB 9-5 2.2TID 2003

-----
 
shultc
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 18:45
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 24
Įstojo: 2011-01-25
O klausikit gal kam teko jungtis prie sabo? gal kas turi patirties? nes kai fiske ziurejau tai OBD2 bertos, gal kas programa turi?


-----
SAAB 9-5 2.2TID 2003

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 18:47

shultc @ 2011-08-24, 18:45 rašė:
O klausikit gal kam teko jungtis prie sabo? gal kas turi patirties? nes kai fiske ziurejau tai OBD2 bertos, gal kas programa turi?

Vilniuje daudriuje jungiu saab kai reikia prie tech II,tikrai normalios kainos


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 20:14

atveztu tai paplojau 550LT

Pas mus buna akcijos Smile
Jusiukas Valeo radiatoriu papirko uz 300lt


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 20:16

Neriuxs @ 2011-08-24, 20:14 rašė:
atveztu tai paplojau 550LT

Pas mus buna akcijos Smile
Jusiukas Valeo radiatoriu papirko uz 300lt

Tikra tiesa SmileGuli kol kas saugiai lentynoj,nes senasis sutvarkytas ir kol kas dar laiko Smile


-----
 
aaaandruna
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 21:51
Miestas: kaunas
Pranešimai: 133
Įstojo: 2010-11-08
kelintu metu sabas , nes nuo apitiksliai 99metu , gerai dirba op-com programa , nesiki suja dirbau ir ziurejau 9-3. bei 9-5 Frown beveik niekuo nenusileidze tech II , gal tik programavimas geresnis Frown


-----
norai s80 d5

-----
Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms
DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM,
STAR DIAGNOSIS, OP-COM .
KAUNAS aandruna@gmail.com
+37062035434-omnitel
 
svirdulis
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 21:54
Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1151
Įstojo: 2009-03-01
jei ne į temą dėl radiatorių. su 2003-2005m bent 9-3 radiatoriais buvo bėdų, nekokybiški. pasižymėdavo tuo, kad AT tepalo vamzdynas pravestas per radiatorių, įvorės tiesiog pradildavo ir antifrizas subėgdavo į pavarų dėžę. nuo 2005m pakeistas radiatorių tiekėjas ir tos problemos nebebuvo. jei vis tik radiatorius nekeistas, tai už kelis šimtus pakeičia įvores ir pamiršti tada jau tą bėdą.. tų kelių metų radiatoriai saabų pasitikėjimu tikrai nekvepia. šiaip bent jau pats asmeniškai, kai kyla kokia rimtesnė ar gilesnė bėda su saabu, skambinu/varau jį iškart į Grifin servisą Kaune (pas tarp saabistų žinomą Kęstą), dabar jau kuris laikas ir oficialus saab servisas.


-----
SAAB 9-3 '99
VOLVO S60 2.5T AWD '07

-----
=FORUMO ADMINISTRATORIUS=
Palmė airlines
 
svirdulis
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-24, 23:03
Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1151
Įstojo: 2009-03-01
čia susiję su radiatorių kiaurumo tikimybe.. tiesiog, gal kas kada tikrins, ypač kai tokioj bėdoj kiauras radiatorius - vienas iš galimų variantų


-----
SAAB 9-3 '99
VOLVO S60 2.5T AWD '07

-----
=FORUMO ADMINISTRATORIUS=
Palmė airlines
 
Neegzistuojantis vartotojas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-25, 00:03

aaaandruna @ 2011-08-24, 21:51 rašė:
kelintu metu sabas , nes nuo apitiksliai 99metu , gerai dirba op-com programa , nesiki suja dirbau ir ziurejau 9-3. bei 9-5 Frown beveik niekuo nenusileidze tech II , gal tik programavimas geresnis Frown

kol kas turiu tik viena Saab,jis 2003metu,siaip zinutes parase matosi info apie ji,kaip ir tavo parase matomi tavo norai Wink


-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
TA: D5 per didelis dūmingumas Variklis 40 2016-11-24, 22:48
850 | Juodas priekines groteles / hood bra Perku 34 2014-09-16, 07:42
Didelis dūmingumas, maža trauka (Volvo S40) Variklis 10 2014-01-06, 17:00
2024 © Visos teisės saugomos.