PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

850 2.0 LTR. 20V VARIKLIO PURKSTUKU CAKSEJIMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
850 2.0 ltr. 20V variklio purkstuku caksejimas
griezhtas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 10:52
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
Svieki,

Ieskinejam tevukui volvo 850 ir vykdant paieskas, uzsirauta jau ant trecio dvilitrinio variklio, kurio purkstukai skledzia ganetinai stipru pasalini garsa, be to tie "caksintys" volvai sunkiai kuriasi.
Dabar klausimai volvistams, ypac idomi butu turinciu 2.0 litrines volvas nuomone:

1. Kokia cia galetu buti problema, koks jos pasalinimas ir kiek tai kainuotu?
2. Ar tai yra kazkokia 2.0 litru variklio liga? O gal, kaip perekupai sako, cia taip normalu ir taip turi buti pas volvo?

Is anskto dekoju uz infoSmile


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:29
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
Cia benzinu kai dirba VOLVO taip "caksi"? Ar dujomis?


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
Stulpas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:44
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
cia ne dvilitres problema o 20v, pas visas 20v garsiau dirba nei pas 10v forunkes viskas cia normaliai ,o kad sunkiai kuriasi gal riektu filtrus zvakes pasikeist....


-----
 
ROCKY
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:47
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipeda
Pranešimai: 768
Įstojo: 2007-03-17
o cia kartais ne kompensatoriai caksi? Del sunkaus vedimosi pasitikrint kompresija reiktu, gal jau variklis i pabaiga.


-----
Volvo XC90

Volvo XC70
Volvo V70 2.5 TDI
Volvo 850 2.0 20v T-5
Volvo 850 2.5 20v

-----
 
Vaidas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:48
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
griezhtas

Jei esi vilnietis, tai reikia tau susitikti su zmonem turinciais normalias 20V masinas ir pasiklaustyti, nes sunku isivazduoti ka vadini garsiai


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
JURAS
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:50
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
Vaidas parašė:
griezhtas

Jei esi vilnietis, tai reikia tau susitikti su zmonem turinciais normalias 20V masinas ir pasiklaustyti, nes sunku isivazduoti ka vadini garsiai


Taip, susitark su kuo nors ir pasizesi


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
Vaidas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:53
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
Mes su Juru galim tai T-5 parodyti, tada gal nustosi ziureti i tas 2,0 20v non-turbo.


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
Stulpas
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:54
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
nevaryk cia ant non turbo okeyGrinGrinGrin


-----
 
Vaidas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 13:56
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
2,5 20v gerbiu uz viska zinok, bet 2,0 20v perkanciu zmoniu nesuprantu..


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
Domas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:04
Vartotojo avataras

Miestas: Kauno r.
Pranešimai: 3569
Įstojo: 2007-03-10
Nu klausykit, jau pas mane S40 2.0 ir vos valina, tai ka kalbet apie toki erdvelaivi kaip 850? Wink


-----
Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.)

-----
 
Vaidas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:10
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
Suprantu kodel perkami 2,5 10v, galima paaiskinti ir 2,0 10v pirkima...bet 2,0 20v niekaip negaliu paaiskinti...


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
ROCKY
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:10
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipeda
Pranešimai: 768
Įstojo: 2007-03-17
bent man tai 2.0 labiau patinka nej 2.5 20v.. Kuro sanaudos panasios, geriu eina, ir draudziantis maziau Lt reikia Smile Del traukos gal mano 2.5 buvo uzgainiota jau buvo nzn, bet kompresija 13 buvo dar.


-----
Volvo XC90

Volvo XC70
Volvo V70 2.5 TDI
Volvo 850 2.0 20v T-5
Volvo 850 2.5 20v

-----
 
Vaidas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:18
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
nelygint turbo su non-turbo, nes 2,5 20v turi daug privalumu lyginant su 2,0 20v turbo


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
JURAS
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:39
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
Jei saziningai, tai man labai patiko 2,5 10V, geri varikliai, aisku 2,5 20V geresni, bet jau kaip ir Vaidas, nesuprantu, kokio velnio zmones ima 2,0.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
griezhtas
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:45
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
Stulpas parašė:
cia ne dvilitres problema o 20v, pas visas 20v garsiau dirba nei pas 10v forunkes viskas cia normaliai ,o kad sunkiai kuriasi gal riektu filtrus zvakes pasikeist....



na caksi ten labai padoriai, kaip kad kompensatoriai i pabaiga caksetu, bet garsas eina is purkstuku ir pridejus ranka jauciasi kalimas per ta plokstele kuri uzdengia purkstukus.

o kodel dvilitrine todel, kad kol kas geriausius variantus, komplektacijos, kainos ir bukles atzvilgiu, pavyksta rasti su 2.0 20v varikliu (greiciausiai del to kad jie maziausiai populiarus tarp kitu volvistu ir aisku prioritetas butu teikiamas 2.5, bet kol kas pavyko apziureti tik labai labai daug vargo maciusius arba kaina 2 tonoms aukso prilygintasSmile ).
Siaip kadangi tevui reikia didelio ir patikimo "cruizerio" todel variklio galingumui dideliu reikalavimu nera, o plaukti su srautu ir 2.0 variklio pakanka.Wink


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
Vaidas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 14:46
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
2,0 10v tai dar variantas dujoms zmogui kuriam isviso dzin ar masina 100km/h pasiesk iki lektuvo pakilimo tako pabaigos.
2,0 20v nezinau kokio velnio...dujas kisti tik geras, kura rija, nivalit.
2,5 10v Galima deti nebrangias duju sistemas ir taupiai vazineti. traukos pakanka normaliam vazinejimui
2,5 20v. ryja tiek pat arba maziau nei 2,0 20v, vaziuoja gerai, pakankamai galingi, patikimi.
2,0 20v T-5 pakankamai ekonomiski, kaikuriu daliu kainos didesnes nei visu non-turbo modeliu, jei reikia specifines dalies is savartyno tada kyli dideliu problemu. daugiau uz kitas mazgu kurie gali sugesti.
2,3 20v t-5 tas pats kaip ir 2,0 20v t-5, truputy didesnes kuro sanaudos bet ardomu motoru ir t.t. daugiau vilciu rasti.


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
griezhtas
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 15:02
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
Vaidas parašė:
2,0 10v tai dar variantas dujoms zmogui kuriam isviso dzin ar masina 100km/h pasiesk iki lektuvo pakilimo tako pabaigos.
2,0 20v nezinau kokio velnio...dujas kisti tik geras, kura rija, nivalit.
2,5 10v Galima deti nebrangias duju sistemas ir taupiai vazineti. traukos pakanka normaliam vazinejimui
2,5 20v. ryja tiek pat arba maziau nei 2,0 20v, vaziuoja gerai, pakankamai galingi, patikimi.
2,0 20v T-5 pakankamai ekonomiski, kaikuriu daliu kainos didesnes nei visu non-turbo modeliu, jei reikia specifines dalies is savartyno tada kyli dideliu problemu. daugiau uz kitas mazgu kurie gali sugesti.
2,3 20v t-5 tas pats kaip ir 2,0 20v t-5, truputy didesnes kuro sanaudos bet ardomu motoru ir t.t. daugiau vilciu rasti.


visa tai galiotu jeigu rinktumsi nauja masina, bet dabar esminis veiksnys yra kaip su ja buvo vazineta ir kaip ji buvo priziureta daugiau nei 10 metu. Taip kad, bent jau as, renku tevui pagal bendra auto bukle, o ne konkretu varikli. bus geras T5 uz protinga kaina jamsiu toki, bus ledinis 2.0 uz protinga kaina imsiu toki.

be to 850 ne koks passatas ir nera labai plataus pasirinkimo, kad butu galima issirinkti pilnai toki auto koki nori. Sad


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
Vaidas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 15:03
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
gera t-5 as galiu pasiulyti, bet bus brangus. jei domina, PM rasyk.


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
Vaidas
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 15:06
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
griezhtas parašė:
Svieki,

Ieskinejam tevukui volvo 850 ir vykdant paieskas, uzsirauta jau ant trecio dvilitrinio variklio, kurio purkstukai skledzia ganetinai stipru pasalini garsa, be to tie "caksintys" volvai sunkiai kuriasi.
Dabar klausimai volvistams, ypac idomi butu turinciu 2.0 litrines volvas nuomone:

1. Kokia cia galetu buti problema, koks jos pasalinimas ir kiek tai kainuotu?
2. Ar tai yra kazkokia 2.0 litru variklio liga? O gal, kaip perekupai sako, cia taip normalu ir taip turi buti pas volvo?

Is anskto dekoju uz infoSmile



Non-turbo modeliai turi kurtis labai lengvai.
o ka tu vadini pasaliniu tai jau asmenines interpretacijos. dirba jie ne tyliai, bet padorumo ribose.


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
griezhtas
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-12, 17:26
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
Vaidas parašė:
griezhtas parašė:
Svieki,

Ieskinejam tevukui volvo 850 ir vykdant paieskas, uzsirauta jau ant trecio dvilitrinio variklio, kurio purkstukai skledzia ganetinai stipru pasalini garsa, be to tie "caksintys" volvai sunkiai kuriasi.
Dabar klausimai volvistams, ypac idomi butu turinciu 2.0 litrines volvas nuomone:

1. Kokia cia galetu buti problema, koks jos pasalinimas ir kiek tai kainuotu?
2. Ar tai yra kazkokia 2.0 litru variklio liga? O gal, kaip perekupai sako, cia taip normalu ir taip turi buti pas volvo?

Is anskto dekoju uz infoSmile



Non-turbo modeliai turi kurtis labai lengvai.
o ka tu vadini pasaliniu tai jau asmenines interpretacijos. dirba jie ne tyliai, bet padorumo ribose.


kaip normaliai dirba 2,5 20v ar 2.0 T5 teko girdet ir tikrai ten nebuvo tokiu ausi rezianciu cakcejimu.
vadinas tai nera normalu ir nuo tokiu "caksinciu" ir blogai besikurianciu reikes laikytis per pagarbu atstuma.


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Nesuka variklio Elektra 2 2022-04-26, 18:55
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) Variklis 88 2021-10-17, 18:09
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas Volvo S40 II/V50, C30 2 2021-09-24, 16:04
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas Variklis 9 2021-08-25, 07:13
XC 90 T6 variklio galios apribojimas Variklis 2 2021-08-20, 13:45
2024 © Visos teisės saugomos.