PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

850 2.0 LTR. 20V VARIKLIO PURKSTUKU CAKSEJIMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
850 2.0 ltr. 20V variklio purkstuku caksejimas
Vaidas
#41 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-13, 13:58
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
bet ne rida viska reiskia, o prieziura...


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
romas
#42 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-13, 14:32
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Tai prieziura ir yra kai tikrini viska laiku o ne sustojus. Pvz man nelabai malonu vaziuot i viena puse 1600km ir laukti kol kas subires. Jei laukti kol suges tai vazineti tik po kiema.


-----
 
Stulpas
#43 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-13, 18:46
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
snekant apie rida apie saviske isvis nezinau ka galvot ir baisu darosi ir juokas ima
kai tevas ja pirko pries 4 metus skaitliukas rode 43 tukst km sostenos diagnostika irgi ta pati parode, nezinau ne ka galvot realiai keiciant sankaba buvo 135 stukos (numires isminamas guolis buvo) tai pagal sankabos disko isnesiojima minde sake rida kaip ir panasi xren znajet ka mastyt gal beveik su nuliova maisna vazinejuGrinGrinGrinGrin


-----
 
Vaidas
#44 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-13, 19:05
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
visko buna sioje zemeje Smile


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
griezhtas
#45 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-13, 21:25
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
griezhtas parašė:
JURAS parašė:

tai pagal tave uz 850 reikia kiek moket? 5-6?

Siaip ar taip tai minimum 12 metu masina ir ji tuos 12 metu ne muziejuj stovejo, ir ja taisyt reikes bet kuriuo atveju, esminis klausimas tik uz kiek ir ka. Bet kuriuo atveju manau, kad uz atmosferini 850 daugiau nei 3 moket yra nelogiskai, nes kaip minejau tai 12 metu masina, plius bent jau paneles dizainas pasakoja apie jos pensijini stiliu.


Cia tu kalbi kaip tikras tipinis lietuvis, islindes is rajono. Esme yra ne kiek automobilis turi metu, o koks yra jo tehninis stovis, kiek prariedejes, koks dizainas. V850 dar ir dabar, praejus pagal tave 12 metu, atrodo nepalyginamai geriau uz kai kuriuos gaminamus naujus kitu modeliu automobilius, beje, skaiciuoti lygiai taip pat gali metus v850 ir nuo '97metu gamybos, tada tik 10metu senumo bus. O del remonto, yra tokiu V850, kuriuos tu tris kartus maziau remontuosi ir pigiau, nei kokiu IV kartos GOLF. Yra kad ir Mindaugas Vilniuje, pas kuri kainos nesikandzioja, be to, kaip pvz, mano ir Vaido nuvaryk auto i bet kuri servisa ir tau pasakys, stovis ledinis tu automobiliu, ne vien musu, yra ir kitu, kad ir Woro T-5R. taigi, siuo atveju, reikia ivertinti visas aplinkybes, ir as, asmeniskai, geriau mokeciau 3-4E uz V850 12 metu, nei tiek pat uz kita kibiriuka kur kas naujesni. Bwe to, man jau asmeniskai, V850 geriau nei S/V40, vis delto, V850 yra didesne, surinkimo kokybe geresne, ir jie tikri svedai, o S/V40 deja turi tik kai ka svedisko. Cia buvo kaip pvz.
Del paneles, na, drisciau priestarauti, nematau as joje jau taip kazko atgyvenusio, klasikine VOLVO panele, labai fun. Ir medziagos geros, nei nusitryna plastmase, net toki demesi atkreipiau, kituose auto, kur mehanika, tai tas oda begiu perjungimo svirties visa buna nusitrynusi, o vat V850 kad ir kiek jis prariedejes butu, ta oda kaip nauja, jokiu nustrynimo ar nusidevejimo zymiu, tai kaip pvz kokybes.


prie ko cia lietuvis is rajono? lietuvis is rajono perka dyzeli sumokedamas daugiau kokius 2kEUR ir laimingas mano, kad pigiai vazinejas, nors tas kainos skirtumas niekada neatsipirksWink arba vazinedamas po 10kKM per metus dedas dujas uz 3kLT Smile

t.y. tas kuris perka vadovaudamasis velnias zino kuo, bet tik ne logika.

taigi pakartoju, kad man esminis dalykas yra auto bukle, o ne metai variklio tipas ar variklio ag skaicius. beje jei jau ieskau 850 tai vadinasi esu issianalizaves sios masinos privalumus ir trukumus, apsiklausinejas turincius volvas zmones ir t.t., taip kad nereikia man apie golfus ar s/v40Wink
o tu kaip suprantu man siulai rinktis pagal kaina - "tipo jei maziau 3kEUR tai eit is karot i sona, jei tarp 3-4 kEUR tada galima apziurinet?


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#46 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 10:16
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
griezhtas parašė:
griezhtas parašė:
JURAS parašė:

tai pagal tave uz 850 reikia kiek moket? 5-6?

Siaip ar taip tai minimum 12 metu masina ir ji tuos 12 metu ne muziejuj stovejo, ir ja taisyt reikes bet kuriuo atveju, esminis klausimas tik uz kiek ir ka. Bet kuriuo atveju manau, kad uz atmosferini 850 daugiau nei 3 moket yra nelogiskai, nes kaip minejau tai 12 metu masina, plius bent jau paneles dizainas pasakoja apie jos pensijini stiliu.


Cia tu kalbi kaip tikras tipinis lietuvis, islindes is rajono. Esme yra ne kiek automobilis turi metu, o koks yra jo tehninis stovis, kiek prariedejes, koks dizainas. V850 dar ir dabar, praejus pagal tave 12 metu, atrodo nepalyginamai geriau uz kai kuriuos gaminamus naujus kitu modeliu automobilius, beje, skaiciuoti lygiai taip pat gali metus v850 ir nuo '97metu gamybos, tada tik 10metu senumo bus. O del remonto, yra tokiu V850, kuriuos tu tris kartus maziau remontuosi ir pigiau, nei kokiu IV kartos GOLF. Yra kad ir Mindaugas Vilniuje, pas kuri kainos nesikandzioja, be to, kaip pvz, mano ir Vaido nuvaryk auto i bet kuri servisa ir tau pasakys, stovis ledinis tu automobiliu, ne vien musu, yra ir kitu, kad ir Woro T-5R. taigi, siuo atveju, reikia ivertinti visas aplinkybes, ir as, asmeniskai, geriau mokeciau 3-4E uz V850 12 metu, nei tiek pat uz kita kibiriuka kur kas naujesni. Bwe to, man jau asmeniskai, V850 geriau nei S/V40, vis delto, V850 yra didesne, surinkimo kokybe geresne, ir jie tikri svedai, o S/V40 deja turi tik kai ka svedisko. Cia buvo kaip pvz.
Del paneles, na, drisciau priestarauti, nematau as joje jau taip kazko atgyvenusio, klasikine VOLVO panele, labai fun. Ir medziagos geros, nei nusitryna plastmase, net toki demesi atkreipiau, kituose auto, kur mehanika, tai tas oda begiu perjungimo svirties visa buna nusitrynusi, o vat V850 kad ir kiek jis prariedejes butu, ta oda kaip nauja, jokiu nustrynimo ar nusidevejimo zymiu, tai kaip pvz kokybes.


prie ko cia lietuvis is rajono? lietuvis is rajono perka dyzeli sumokedamas daugiau kokius 2kEUR ir laimingas mano, kad pigiai vazinejas, nors tas kainos skirtumas niekada neatsipirksWink arba vazinedamas po 10kKM per metus dedas dujas uz 3kLT Smile

t.y. tas kuris perka vadovaudamasis velnias zino kuo, bet tik ne logika.

taigi pakartoju, kad man esminis dalykas yra auto bukle, o ne metai variklio tipas ar variklio ag skaicius. beje jei jau ieskau 850 tai vadinasi esu issianalizaves sios masinos privalumus ir trukumus, apsiklausinejas turincius volvas zmones ir t.t., taip kad nereikia man apie golfus ar s/v40Wink
o tu kaip suprantu man siulai rinktis pagal kaina - "tipo jei maziau 3kEUR tai eit is karot i sona, jei tarp 3-4 kEUR tada galima apziurinet?


Nea, klaidingai supratai, bet geros masinos uz maza kaina negausi. Jei auto geras, ir kaina atitinkama bus.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
JURAS
#47 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 10:19
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
Volvo variklio rida iki 500000 km. yra paskaiciuota, problemu dideliu su varikliu iki tokios ridos neturi buti. Vaziuokles iki 300000 km, tada jau guoliai ir panasiai, bet irgi dideliu problemu nekelia, o jei rimtai, tai VOLVO corp. savo masinoms yra tiek variklio tiek vaziuokles resursus paskaiciavus iki 800000 km be dideliu rupesciu jos savininkui.

Aisku, priklauso ir nuo eksploatacijos, kokius tepalus pili, kiek varikli drozi, kokiais keliais vazineji, bet cia yra paskaiciuota vidurkis, vidutiniai tepalai, vidutiniai keliai ir pan, taigi, tokiems kaip mums, kurie myli savo masina, tai iki 1000000 km uzsimerkes vazinesi.

Info gauti is saltiniu, kurie tiesiogiai bendravo su VOLVO corp. direktoriais.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
griezhtas
#48 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 11:54
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
JURAS parašė:
griezhtas parašė:
griezhtas parašė:
JURAS parašė:

tai pagal tave uz 850 reikia kiek moket? 5-6?

Siaip ar taip tai minimum 12 metu masina ir ji tuos 12 metu ne muziejuj stovejo, ir ja taisyt reikes bet kuriuo atveju, esminis klausimas tik uz kiek ir ka. Bet kuriuo atveju manau, kad uz atmosferini 850 daugiau nei 3 moket yra nelogiskai, nes kaip minejau tai 12 metu masina, plius bent jau paneles dizainas pasakoja apie jos pensijini stiliu.


Cia tu kalbi kaip tikras tipinis lietuvis, islindes is rajono. Esme yra ne kiek automobilis turi metu, o koks yra jo tehninis stovis, kiek prariedejes, koks dizainas. V850 dar ir dabar, praejus pagal tave 12 metu, atrodo nepalyginamai geriau uz kai kuriuos gaminamus naujus kitu modeliu automobilius, beje, skaiciuoti lygiai taip pat gali metus v850 ir nuo '97metu gamybos, tada tik 10metu senumo bus. O del remonto, yra tokiu V850, kuriuos tu tris kartus maziau remontuosi ir pigiau, nei kokiu IV kartos GOLF. Yra kad ir Mindaugas Vilniuje, pas kuri kainos nesikandzioja, be to, kaip pvz, mano ir Vaido nuvaryk auto i bet kuri servisa ir tau pasakys, stovis ledinis tu automobiliu, ne vien musu, yra ir kitu, kad ir Woro T-5R. taigi, siuo atveju, reikia ivertinti visas aplinkybes, ir as, asmeniskai, geriau mokeciau 3-4E uz V850 12 metu, nei tiek pat uz kita kibiriuka kur kas naujesni. Bwe to, man jau asmeniskai, V850 geriau nei S/V40, vis delto, V850 yra didesne, surinkimo kokybe geresne, ir jie tikri svedai, o S/V40 deja turi tik kai ka svedisko. Cia buvo kaip pvz.
Del paneles, na, drisciau priestarauti, nematau as joje jau taip kazko atgyvenusio, klasikine VOLVO panele, labai fun. Ir medziagos geros, nei nusitryna plastmase, net toki demesi atkreipiau, kituose auto, kur mehanika, tai tas oda begiu perjungimo svirties visa buna nusitrynusi, o vat V850 kad ir kiek jis prariedejes butu, ta oda kaip nauja, jokiu nustrynimo ar nusidevejimo zymiu, tai kaip pvz kokybes.


prie ko cia lietuvis is rajono? lietuvis is rajono perka dyzeli sumokedamas daugiau kokius 2kEUR ir laimingas mano, kad pigiai vazinejas, nors tas kainos skirtumas niekada neatsipirksWink arba vazinedamas po 10kKM per metus dedas dujas uz 3kLT Smile

t.y. tas kuris perka vadovaudamasis velnias zino kuo, bet tik ne logika.

taigi pakartoju, kad man esminis dalykas yra auto bukle, o ne metai variklio tipas ar variklio ag skaicius. beje jei jau ieskau 850 tai vadinasi esu issianalizaves sios masinos privalumus ir trukumus, apsiklausinejas turincius volvas zmones ir t.t., taip kad nereikia man apie golfus ar s/v40Wink
o tu kaip suprantu man siulai rinktis pagal kaina - "tipo jei maziau 3kEUR tai eit is karot i sona, jei tarp 3-4 kEUR tada galima apziurinet?


Nea, klaidingai supratai, bet geros masinos uz maza kaina negausi. Jei auto geras, ir kaina atitinkama bus.


O tai gal parvarinetojai pravarineja pilnas diagnostikas, kad zinotu kiek uz 12 metu masina prasyt? Wink Bet ir ta diagnostika parodo momentine auto bukles nuotrauka ir tai dar negarantuoja, kad po 30 kKm neprades lysti defektai taip, kad bet kuriuo atveju padevetos auto pikimas loterija, o mokedamas maziau bent jau turi kazkoki pinigini buferi islindusiesm defektams salinti.


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#49 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 11:59
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
griezhtas parašė:
JURAS parašė:
griezhtas parašė:
griezhtas parašė:
JURAS parašė:

tai pagal tave uz 850 reikia kiek moket? 5-6?

Siaip ar taip tai minimum 12 metu masina ir ji tuos 12 metu ne muziejuj stovejo, ir ja taisyt reikes bet kuriuo atveju, esminis klausimas tik uz kiek ir ka. Bet kuriuo atveju manau, kad uz atmosferini 850 daugiau nei 3 moket yra nelogiskai, nes kaip minejau tai 12 metu masina, plius bent jau paneles dizainas pasakoja apie jos pensijini stiliu.


Cia tu kalbi kaip tikras tipinis lietuvis, islindes is rajono. Esme yra ne kiek automobilis turi metu, o koks yra jo tehninis stovis, kiek prariedejes, koks dizainas. V850 dar ir dabar, praejus pagal tave 12 metu, atrodo nepalyginamai geriau uz kai kuriuos gaminamus naujus kitu modeliu automobilius, beje, skaiciuoti lygiai taip pat gali metus v850 ir nuo '97metu gamybos, tada tik 10metu senumo bus. O del remonto, yra tokiu V850, kuriuos tu tris kartus maziau remontuosi ir pigiau, nei kokiu IV kartos GOLF. Yra kad ir Mindaugas Vilniuje, pas kuri kainos nesikandzioja, be to, kaip pvz, mano ir Vaido nuvaryk auto i bet kuri servisa ir tau pasakys, stovis ledinis tu automobiliu, ne vien musu, yra ir kitu, kad ir Woro T-5R. taigi, siuo atveju, reikia ivertinti visas aplinkybes, ir as, asmeniskai, geriau mokeciau 3-4E uz V850 12 metu, nei tiek pat uz kita kibiriuka kur kas naujesni. Bwe to, man jau asmeniskai, V850 geriau nei S/V40, vis delto, V850 yra didesne, surinkimo kokybe geresne, ir jie tikri svedai, o S/V40 deja turi tik kai ka svedisko. Cia buvo kaip pvz.
Del paneles, na, drisciau priestarauti, nematau as joje jau taip kazko atgyvenusio, klasikine VOLVO panele, labai fun. Ir medziagos geros, nei nusitryna plastmase, net toki demesi atkreipiau, kituose auto, kur mehanika, tai tas oda begiu perjungimo svirties visa buna nusitrynusi, o vat V850 kad ir kiek jis prariedejes butu, ta oda kaip nauja, jokiu nustrynimo ar nusidevejimo zymiu, tai kaip pvz kokybes.


prie ko cia lietuvis is rajono? lietuvis is rajono perka dyzeli sumokedamas daugiau kokius 2kEUR ir laimingas mano, kad pigiai vazinejas, nors tas kainos skirtumas niekada neatsipirksWink arba vazinedamas po 10kKM per metus dedas dujas uz 3kLT Smile

t.y. tas kuris perka vadovaudamasis velnias zino kuo, bet tik ne logika.

taigi pakartoju, kad man esminis dalykas yra auto bukle, o ne metai variklio tipas ar variklio ag skaicius. beje jei jau ieskau 850 tai vadinasi esu issianalizaves sios masinos privalumus ir trukumus, apsiklausinejas turincius volvas zmones ir t.t., taip kad nereikia man apie golfus ar s/v40Wink
o tu kaip suprantu man siulai rinktis pagal kaina - "tipo jei maziau 3kEUR tai eit is karot i sona, jei tarp 3-4 kEUR tada galima apziurinet?


Nea, klaidingai supratai, bet geros masinos uz maza kaina negausi. Jei auto geras, ir kaina atitinkama bus.


O tai gal parvarinetojai pravarineja pilnas diagnostikas, kad zinotu kiek uz 12 metu masina prasyt? Wink Bet ir ta diagnostika parodo momentine auto bukles nuotrauka ir tai dar negarantuoja, kad po 30 kKm neprades lysti defektai taip, kad bet kuriuo atveju padevetos auto pikimas loterija, o mokedamas maziau bent jau turi kazkoki pinigini buferi islindusiesm defektams salinti.


Jeigu zinotum, tai krisdamas pagalve pasidetumWink
O jei taip mastai, ytada geriau visuomeniniu vazineti, nes vis delto automobilis kaip moteris, daug suvalgo lesu, nebent tu nemyli savo automobilio.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
griezhtas
#50 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 12:13
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
JURAS parašė:
Volvo variklio rida iki 500000 km. yra paskaiciuota, problemu dideliu su varikliu iki tokios ridos neturi buti. Vaziuokles iki 300000 km, tada jau guoliai ir panasiai, bet irgi dideliu problemu nekelia, o jei rimtai, tai VOLVO corp. savo masinoms yra tiek variklio tiek vaziuokles resursus paskaiciavus iki 800000 km be dideliu rupesciu jos savininkui.

Aisku, priklauso ir nuo eksploatacijos, kokius tepalus pili, kiek varikli drozi, kokiais keliais vazineji, bet cia yra paskaiciuota vidurkis, vidutiniai tepalai, vidutiniai keliai ir pan, taigi, tokiems kaip mums, kurie myli savo masina, tai iki 1000000 km uzsimerkes vazinesi.

Info gauti is saltiniu, kurie tiesiogiai bendravo su VOLVO corp. direktoriais.


tu kartais nemaisai su volvo truck corp. ? butu labai idomu pamatyti ta tavo saltini arba bent nuoroda i jiWink

o kad paskaiciuota 800 tukst totali nesamone, na nebent kaip marketingini triuka dejo.

Kas liecia automobilius tai 90% pirmuju pirkeju (jie is esmes patys idomiausi gamintojui) telpa i 300 tukst rida (cia kaip volvo, kiti manau skaiciuoja 200 tukst.). Todel gamintojo esminis tikslas yra pagaminti toki automobili, kuris negadindamas firmos vardo, sunkesnemis nei vidutinemis salygomis atlaikytu tuos 300 tukst. (idealiomis atlaikytu, kad ir tuos 600 tukst.) ir nenuviltu auto pirkeju.

O norint pagaminti auto, kuris atlaikytu 800 tukst. papildomos islaidos i kiekviena auto siektu, sakykim plius 1000 EUR. Firmai gaminant 100 tukst. auto per metus gautus papildomos islaidos 100 mln. EUR , kadangi tie patobulinimai idomus tik 10% pirkeju (10 tukst. vnt. automobiliu), tai gaunas, kad 90 mln. EUR per metus ismetama i niekur. Todel tikiuosiu, kad volvo yra valdomas ne idiotu, o normaliu pelno siekianciu verslininku ir jie neskaiciuoju savo automobiliu tokiam kilometrazui, kuris reikalingas tik keletui taksistu, o pirmoje vietoje stengiasi del savo tipinio kliento, kad jam pristatytu optimalu produkta, uz tinkama kaina


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#51 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 12:37
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
griezhtas parašė:
JURAS parašė:
Volvo variklio rida iki 500000 km. yra paskaiciuota, problemu dideliu su varikliu iki tokios ridos neturi buti. Vaziuokles iki 300000 km, tada jau guoliai ir panasiai, bet irgi dideliu problemu nekelia, o jei rimtai, tai VOLVO corp. savo masinoms yra tiek variklio tiek vaziuokles resursus paskaiciavus iki 800000 km be dideliu rupesciu jos savininkui.

Aisku, priklauso ir nuo eksploatacijos, kokius tepalus pili, kiek varikli drozi, kokiais keliais vazineji, bet cia yra paskaiciuota vidurkis, vidutiniai tepalai, vidutiniai keliai ir pan, taigi, tokiems kaip mums, kurie myli savo masina, tai iki 1000000 km uzsimerkes vazinesi.

Info gauti is saltiniu, kurie tiesiogiai bendravo su VOLVO corp. direktoriais.


tu kartais nemaisai su volvo truck corp. ? butu labai idomu pamatyti ta tavo saltini arba bent nuoroda i jiWink

o kad paskaiciuota 800 tukst totali nesamone, na nebent kaip marketingini triuka dejo.

Kas liecia automobilius tai 90% pirmuju pirkeju (jie is esmes patys idomiausi gamintojui) telpa i 300 tukst rida (cia kaip volvo, kiti manau skaiciuoja 200 tukst.). Todel gamintojo esminis tikslas yra pagaminti toki automobili, kuris negadindamas firmos vardo, sunkesnemis nei vidutinemis salygomis atlaikytu tuos 300 tukst. (idealiomis atlaikytu, kad ir tuos 600 tukst.) ir nenuviltu auto pirkeju.

O norint pagaminti auto, kuris atlaikytu 800 tukst. papildomos islaidos i kiekviena auto siektu, sakykim plius 1000 EUR. Firmai gaminant 100 tukst. auto per metus gautus papildomos islaidos 100 mln. EUR , kadangi tie patobulinimai idomus tik 10% pirkeju (10 tukst. vnt. automobiliu), tai gaunas, kad 90 mln. EUR per metus ismetama i niekur. Todel tikiuosiu, kad volvo yra valdomas ne idiotu, o normaliu pelno siekianciu verslininku ir jie neskaiciuoju savo automobiliu tokiam kilometrazui, kuris reikalingas tik keletui taksistu, o pirmoje vietoje stengiasi del savo tipinio kliento, kad jam pristatytu optimalu produkta, uz tinkama kaina


Tu is esmes labai klysti, velniskai klysti. Pirmiausia, kaip tau atrodo, uz ka VOLVO tokia kaina? Juk Audi paklausesni automobiliai. Uz VOLVO tu moki ne uz varda, ivaizdi, o uz produkta, uz jo tehninius sprendimus, didziaja dali kainos sudaro automobilio kebulas, nes VOLVO ji gamina is daug ivairiu metalu, kurie avarijos atveju ir padaro ta kebula saugu, taip pat varikliai ir vaziuokles, kurie normaliai eksploatuojant yra neuzmusami. Pasiziurek kiek kilu nuriedej VOLVO buna ir kiek dar tukst, km ju nuvaro Lietuvaiciai ir galu gale parduoda dalimis, kuriu dar kruva buna geros. ne vieno kito modelio tokio nera. O del pirkeju, tu vel neteisus, nes kaip kad tu sakai, tai yra tuomet VOLVO corp. valdo idiotai, nes jie butent ir rupinasi tais 10procentu.
O informacija apie ridas yra gauta is buvusio Sostenos savininko, kuris asmeniskai bendraudavo su aukstais VOLVO corp, darbuotojais, atsakingais uz tai, ir jie tai jam sake, o jis per ilga savo darbpo patirti su VOLVO tai patikrino ir nenusivyle. Bankai, saugumas, policija, pirko VOLVO ir perka iki siol, pasizek kas lydi musu aukstus parreigunus, VOLVO, o kodel, nes jios geriausios. Zinai kokia XC70 Adamkaus rida? :450000km. Ir kol kas ji Sostenoje neturejo bedu jokiu. Vat taip, taigi, nezinau ar tu anksciau esi susidures su VOLVO, bet VOLVO yra ne kaip kitos auto, jie isskirtiniai del savo tehniniu savybiu ir harakteristiku. Normaliai juos eksploatuok ir ju neuzmusi.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
Čiopa
#52 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 13:19
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Nu JURAS respect...Shock


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Rimuxs
#53 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 13:49
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 453
Įstojo: 2007-12-14
ciopa parašė:
Nu JURAS respect...Shock


Jo, per du sykius viska perskaiciau, nes tankiai surasyta sunkiai skaitosi, o dar daug. Bet respect tau, palaikai gini gera Volvo vardaCool


-----
Volvo V70 2,5TDI MY2000m.
Mob. tel. 8-652 03110, kviesti RimaSmile
Miestas Garliava-Kaunas
 
griezhtas
#54 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 13:56
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
JURAS parašė:
griezhtas parašė:
JURAS parašė:
Volvo variklio rida iki 500000 km. yra paskaiciuota, problemu dideliu su varikliu iki tokios ridos neturi buti. Vaziuokles iki 300000 km, tada jau guoliai ir panasiai, bet irgi dideliu problemu nekelia, o jei rimtai, tai VOLVO corp. savo masinoms yra tiek variklio tiek vaziuokles resursus paskaiciavus iki 800000 km be dideliu rupesciu jos savininkui.

Aisku, priklauso ir nuo eksploatacijos, kokius tepalus pili, kiek varikli drozi, kokiais keliais vazineji, bet cia yra paskaiciuota vidurkis, vidutiniai tepalai, vidutiniai keliai ir pan, taigi, tokiems kaip mums, kurie myli savo masina, tai iki 1000000 km uzsimerkes vazinesi.

Info gauti is saltiniu, kurie tiesiogiai bendravo su VOLVO corp. direktoriais.


tu kartais nemaisai su volvo truck corp. ? butu labai idomu pamatyti ta tavo saltini arba bent nuoroda i jiWink

o kad paskaiciuota 800 tukst totali nesamone, na nebent kaip marketingini triuka dejo.

Kas liecia automobilius tai 90% pirmuju pirkeju (jie is esmes patys idomiausi gamintojui) telpa i 300 tukst rida (cia kaip volvo, kiti manau skaiciuoja 200 tukst.). Todel gamintojo esminis tikslas yra pagaminti toki automobili, kuris negadindamas firmos vardo, sunkesnemis nei vidutinemis salygomis atlaikytu tuos 300 tukst. (idealiomis atlaikytu, kad ir tuos 600 tukst.) ir nenuviltu auto pirkeju.

O norint pagaminti auto, kuris atlaikytu 800 tukst. papildomos islaidos i kiekviena auto siektu, sakykim plius 1000 EUR. Firmai gaminant 100 tukst. auto per metus gautus papildomos islaidos 100 mln. EUR , kadangi tie patobulinimai idomus tik 10% pirkeju (10 tukst. vnt. automobiliu), tai gaunas, kad 90 mln. EUR per metus ismetama i niekur. Todel tikiuosiu, kad volvo yra valdomas ne idiotu, o normaliu pelno siekianciu verslininku ir jie neskaiciuoju savo automobiliu tokiam kilometrazui, kuris reikalingas tik keletui taksistu, o pirmoje vietoje stengiasi del savo tipinio kliento, kad jam pristatytu optimalu produkta, uz tinkama kaina


Tu is esmes labai klysti, velniskai klysti. Pirmiausia, kaip tau atrodo, uz ka VOLVO tokia kaina? Juk Audi paklausesni automobiliai. Uz VOLVO tu moki ne uz varda, ivaizdi, o uz produkta, uz jo tehninius sprendimus, didziaja dali kainos sudaro automobilio kebulas, nes VOLVO ji gamina is daug ivairiu metalu, kurie avarijos atveju ir padaro ta kebula saugu, taip pat varikliai ir vaziuokles, kurie normaliai eksploatuojant yra neuzmusami. Pasiziurek kiek kilu nuriedej VOLVO buna ir kiek dar tukst, km ju nuvaro Lietuvaiciai ir galu gale parduoda dalimis, kuriu dar kruva buna geros. ne vieno kito modelio tokio nera. O del pirkeju, tu vel neteisus, nes kaip kad tu sakai, tai yra tuomet VOLVO corp. valdo idiotai, nes jie butent ir rupinasi tais 10procentu.
O informacija apie ridas yra gauta is buvusio Sostenos savininko, kuris asmeniskai bendraudavo su aukstais VOLVO corp, darbuotojais, atsakingais uz tai, ir jie tai jam sake, o jis per ilga savo darbpo patirti su VOLVO tai patikrino ir nenusivyle. Bankai, saugumas, policija, pirko VOLVO ir perka iki siol, pasizek kas lydi musu aukstus parreigunus, VOLVO, o kodel, nes jios geriausios. Zinai kokia XC70 Adamkaus rida? :450000km. Ir kol kas ji Sostenoje neturejo bedu jokiu. Vat taip, taigi, nezinau ar tu anksciau esi susidures su VOLVO, bet VOLVO yra ne kaip kitos auto, jie isskirtiniai del savo tehniniu savybiu ir harakteristiku. Normaliai juos eksploatuok ir ju neuzmusi.


nu jo vistik efektyvus volvo marketingas... iki tokio lygio isplauna smegenis Smile
beje labai idomu, kaip objetyvu saltini tu naudoji sostenos savininka, nu visiskai nesaliskas ir objektyvus saltinis, kuris jeigu volvo ir butu nieko gero kazin ar apie tai garsiai skelbtu? Wink

Beje as jeigu pats noriu volvo vadinasi, zinau siu auto privalumus, bet ji nera dievas (bent jau man) todel kaip ir viskas pasaulyje ji nera tobula ir turi trukumu. Zodziu as uz volvo, bet pries bet koki liguista fanatizma ar tai bebutu islamo teroristai ar aklai ir kurciai isimyleja volvo fanatai, darantis volvo ivaizdziui tik geda.

Del neuzmusamumo, tai uzvesk tokia tema audi, bmw, MB ar to pacio golfo forumuose, tuoj islys visas burys fanatu pasokojanciu kokios neuzmasamos yra ju masinos ir kaip vieno is ju shunio pusbrolio semininkas jau suka su savo auduke 3 milijona Wink


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#55 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 14:20
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
"Zodziu as uz volvo, bet pries bet koki liguista fanatizma ar tai bebutu islamo teroristai ar aklai ir kurciai isimyleja volvo fanatai, darantis volvo ivaizdziui tik geda."

Nemanau, kad cia daroma VOLVO geda, o tau pasakysiu tik viena, kai turesiu tiksliu, aiskiu ir nenugincijamu irodymu apie VOLVO uzmusamuma etc, tada ir gincykis. Cia tas pats, kaip kad Renault gavo 5 saugumo zvaigzdutes ir mano, kad pasieke VOLVO sauguma, toli grazu tegu dar ir toliau sapnuoja jie, nes kai Renault turi db 5 zvaigzdutes, tai VOLVO jau yra pasiekes 7zvaigzdutes (nors tokio ivertinimo nera ivesta, nes tobulejant kietiems, tobuleja ir VOLVO). Jei nesutinki, nesutik, bet manau, kad visi man kiti pritars. taigi, logiskai mastant, automobilis, pagamintas taip, kad jo ekipazas liktu gyvas ir sveikas avarijos metu, negali luzineti kaip kiti, nes saugumas, ne tik kai i tave reziasi, saugumas:

1. Krumpliastiebinis vairo mehanizmas ir saugi vairo kolonele;
2. Apsaugines oro pagalves, dirzai ir oro pagalves suveikia kartu;
3. Neuzsikertancios avarijos metu duru spyneles, saugios vaikams spyneles;
4. Didzioji kebulo dalis pagaminta is auksto atsparumo plieno (HSS);
5. Efektyvi apsauga nuo korozijos padidina kebulo atsparuma (automobilis pries dazantr pabuna septyniose voniose);
6. Bamperiai ir atsparaus aliuminipo lydinio:
7. Perspektyvi speciali vaziuokles konstrukcija, uztikrinanti komforta ir apsauga vaziuojant dideliu greiciu;
8. galingas variklis, leidziantis greitai ir saugiai lenkti... etc..., ne galo be krasto, kad visa tai tikrai uztikrintu sauguma, jie turi visa laika buti atiitnkamos bukles, o kad VOLVO yra saugiausia ir patvariausia masina Pasaulyje, visi zino, net Bukiai amerikieciai.

Ir fanatizmo cia jokio nera, tai realybe, o del savininko, ne su visais jis klientais bendravo, as ji pazinojau ir pazistu asmeniskai, ir jis pats mate objektyviai visa tai ir todel papasakojo. Be to, Sostena prekiauja ir Renault ir Jaguar ir Land Rover ten tai, kaip manai, kodel VOLVO corp, leido, o todel, kad tie automobiliai nera konkurentai VOLVO.

Ir daugiau nebesigincysiu cia, jeigu yra kokiu nusiskundimu ar nepasitenkinumu, isdestykite rastu i elektronini pasta, apsvarstysiu. Cia susirinko VOLVO savininkai ir megejai, tokie zmones, kurie zino kas per autromobilis yra VOLVO, kurie ne po viena karta yra ji isarde ir surinke ir puikiai apie juos nusimano, taip pat suprantantys, kiur yra tik prekybinis triukas, o kur realybe, ir kurie su VOLVO vazineja ne vienerius metus ir yra pakeite ne viena VOLVO, taipogi puikiai manau supranti, kad ne kazkokie pienburniai cia tau aiskina apie situos automobilisu, o apie GOLF vairuotojus patylesiuWink Neturiu nieko pries kitu modeliu automobiliu vairuotojus, bet visi pripazins, kad VOLVo vairuotojai veltui burnos neausina ir nesamoniu nekalba.

Taskas...


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
romas
#56 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 14:26
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Nereikia daug labai girti volvo. Auto kaip ir visos tik pigesne uz audi bimbalus .....(tu paciu metu) Tai jei nori panasios klases uz maziasne kaina imi volvo.Saugumas cia ne prie ko,nes pirkdamas neplanuoji kad butinai padarysi avarija.Del resursu siu masinu lyginti nera ka,nes audi su 400kk ant lietuvos labai daug o volvu is viso kelios masinos(lyginant santykiu)
daliu kainos panasios ti audi lengviau gauti, nes pardavejai orentuojasi pagal masinu skaiciu.


-----
 
griezhtas
#57 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 14:48
Miestas: Kaunas, Jonava
Pranešimai: 137
Įstojo: 2008-01-12
JURAS parašė:
"Zodziu as uz volvo, bet pries bet koki liguista fanatizma ar tai bebutu islamo teroristai ar aklai ir kurciai isimyleja volvo fanatai, darantis volvo ivaizdziui tik geda."

Nemanau, kad cia daroma VOLVO geda, o tau pasakysiu tik viena, kai turesiu tiksliu, aiskiu ir nenugincijamu irodymu apie VOLVO uzmusamuma etc, tada ir gincykis. Cia tas pats, kaip kad Renault gavo 5 saugumo zvaigzdutes ir mano, kad pasieke VOLVO sauguma, toli grazu tegu dar ir toliau sapnuoja jie, nes kai Renault turi db 5 zvaigzdutes, tai VOLVO jau yra pasiekes 7zvaigzdutes (nors tokio ivertinimo nera ivesta, nes tobulejant kietiems, tobuleja ir VOLVO). Jei nesutinki, nesutik, bet manau, kad visi man kiti pritars. taigi, logiskai mastant, automobilis, pagamintas taip, kad jo ekipazas liktu gyvas ir sveikas avarijos metu, negali luzineti kaip kiti, nes saugumas, ne tik kai i tave reziasi, saugumas:

1. Krumpliastiebinis vairo mehanizmas ir saugi vairo kolonele;
2. Apsaugines oro pagalves, dirzai ir oro pagalves suveikia kartu;
3. Neuzsikertancios avarijos metu duru spyneles, saugios vaikams spyneles;
4. Didzioji kebulo dalis pagaminta is auksto atsparumo plieno (HSS);
5. Efektyvi apsauga nuo korozijos padidina kebulo atsparuma (automobilis pries dazantr pabuna septyniose voniose);
6. Bamperiai ir atsparaus aliuminipo lydinio:
7. Perspektyvi speciali vaziuokles konstrukcija, uztikrinanti komforta ir apsauga vaziuojant dideliu greiciu;
8. galingas variklis, leidziantis greitai ir saugiai lenkti... etc..., ne galo be krasto, kad visa tai tikrai uztikrintu sauguma, jie turi visa laika buti atiitnkamos bukles, o kad VOLVO yra saugiausia ir patvariausia masina Pasaulyje, visi zino, net Bukiai amerikieciai.

Ir fanatizmo cia jokio nera, tai realybe, o del savininko, ne su visais jis klientais bendravo, as ji pazinojau ir pazistu asmeniskai, ir jis pats mate objektyviai visa tai ir todel papasakojo. Be to, Sostena prekiauja ir Renault ir Jaguar ir Land Rover ten tai, kaip manai, kodel VOLVO corp, leido, o todel, kad tie automobiliai nera konkurentai VOLVO.

Ir daugiau nebesigincysiu cia, jeigu yra kokiu nusiskundimu ar nepasitenkinumu, isdestykite rastu i elektronini pasta, apsvarstysiu. Cia susirinko VOLVO savininkai ir megejai, tokie zmones, kurie zino kas per autromobilis yra VOLVO, kurie ne po viena karta yra ji isarde ir surinke ir puikiai apie juos nusimano, taip pat suprantantys, kiur yra tik prekybinis triukas, o kur realybe, ir kurie su VOLVO vazineja ne vienerius metus ir yra pakeite ne viena VOLVO, taipogi puikiai manau supranti, kad ne kazkokie pienburniai cia tau aiskina apie situos automobilisu, o apie GOLF vairuotojus patylesiuWink Neturiu nieko pries kitu modeliu automobiliu vairuotojus, bet visi pripazins, kad VOLVo vairuotojai veltui burnos neausina ir nesamoniu nekalba.

Taskas...


Grin nu bet su kiekvienu tavo komentaru nuomone apie tave krenta nenumaldomai zemyn...

1. Kurpmpliastiebinis vairas standartas visose masinose jau 30 metu (tokius dalykus ivardindamas kaip volvo privalumus, tikrai darai volvai geda)
2. O kokiame auto jos suveikia atskirai?
3. Standartas visose auto jau min 20 metu
4. Imant pagal plota tai max 25%
5. audi situo kriterijum neblogesne
6. Smile
7. Cia kuria vaziuokles konstrukcija turi omenyje? deltalinka ar multlinka? Nu su 940 tai tikrai menkas malonumas dideliu greiciu vaziuot Sad
8. Nu kaip galingas 2.0l 10V.... nu buna ir galingesniu. Siaip situo apsketu nera skirtumo lyginant su konkurentu analogiskos klases auto.

Del Land Rover ir Jaguar, tai kai jie atejo volvo corp. jau nieko nesprende, o sprende Ford premium group, kurios salygos buvo arba visi grupes brand'ai arba ne vieno (nu ant sito ir pasimovei pasirodei, kad apie volvas ir jos istorija nelabai ka ismanai Wink)

del, kad ne po viena volvo isarde ir surinke, tai tas neleidzia volvo vertinti objektyviai. kad galetum vertinti objektyviai turetum tiek pat kiek volvo perinkti audi, bmw, MB, Lexus tada jau galetum ja lyginti su konkurentais ir matyt volvo privalumus ir trukumus.

Taip kad maziau ausink burna, nes kiekvienas tavo prasiziojimas yra smugis volvo ivaizdziui i pasirdzius Wink
o man kaip busimam volvo savininkui masinos ivaizdis ne paskutinej vietoj Wink


-----
99' S80, 2.9 aut.
 
JURAS
#58 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 15:34
Vartotojo avataras

Miestas: VILNIUS
Pranešimai: 582
Įstojo: 2007-05-08
Ar tu gali apsiraminti, pats ieskai problemu, pasakiau, kad sia tema out ir viskasAngry

O jei nori toliau gincytis, rasyk man i e-mail'a, arba galime susitikti ir pasikalbeti, cia forumas ne gincams skirtas.


-----
VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV)
VOLVO S80 D5 ''04, summum

-----
Skype: Taminskas
Tel. mob. +370 601 03196

Vilnius, Antakalnis
 
Čiopa
#59 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 15:43
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Klausykit, kai įsimyli paną ar moterį trūkumai nelabai matomi ir svarbūs pasidaro. Ar ne ?


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Rimuxs
#60 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2008-01-14, 16:00
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 453
Įstojo: 2007-12-14
Andrej850 parašė:
Karas forume... yeeee... manau sia tema, bent jos dali reik kazkurt kitur, sukurt specialia tema su pavadinimu, pvz. "forumieciu karas" ar panasiai, kur galetu chebra pasigincyti ir pakariauti zodziais Smile


Bet zinok paskaityti ir pasistudijuoti visai idomuWink Suzinai ivairiu nuomoniu ir pasisakymu ir gali bandyti susidaryti savo nuomone apie masina.


-----
Volvo V70 2,5TDI MY2000m.
Mob. tel. 8-652 03110, kviesti RimaSmile
Miestas Garliava-Kaunas
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Nesuka variklio Elektra 2 2022-04-26, 18:55
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) Variklis 88 2021-10-17, 18:09
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas Volvo S40 II/V50, C30 2 2021-09-24, 16:04
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas Variklis 9 2021-08-25, 07:13
XC 90 T6 variklio galios apribojimas Variklis 2 2021-08-20, 13:45
2024 © Visos teisės saugomos.