PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

9-3 DAUG ELEKTRONIKOS PROBLEMŲ?

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
9-3 daug elektronikos problemų?
sarunas1g
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-28, 22:45
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
Sveiki, kariauju dabar su savo sabu 2,2tid 2003metų... O istorija tokia (viskas pateikta chronologine tvarka): kai pirkau buvo ilenktos vairuotojo durelės ir pakeistos... iš pradžių buvo viskas ok, bet po kiek laiko pradėjo nei iš šio nei iš to rakinėtis durys (vairuotojo) - galvojau nekontaktuoja fyškė durų, nes ji buvo sulaužyta... taip pat retkarčiais užsidegdavo abs lemputė ir esp klaida... po kiek laiko prie esp klaidos užsikirsdavo ir spidometro rodyklė... nei iš šio nei iš to durys susitvarkė pačios ir nebesirakinėja kai nereikia.... bet kartais nebesidarinėdavo vairuotojo durų stiklas... toliau dar linksmiau - bandau užkurt - skydelyje lemputės užsidega, bet starterio nieks nesuka... į starter pliusas neateina, taigi bėda raktelyje-imobilaizeryje... palaukus kokias 5min, užsikurdavo, kartą teko laukt ir 3 val... pradėjo mest naują klaidą - traukos kontrolės... šiai dienai viskas susitvarkė savaime, nebemeta nei esp, nei kitų klaidų, visada kuriasi, BET kaukia signalizacija gamyklinė nei iš šio nei iš to...

TAIGI, gal turit kokių komentarų? kadangi dabar liko tik viena problema - belekada įsijungianti signalizacija - labjausiai laukiu komentarų šia tema. P.S. akumuliatorius geras. Skaičiau kad senesniem sabam nusibaigia baterijos signalizacijos modulio. bet niekur nerandu informacijos kur jis yra... tam senesniam ar 9-5-am už posparnio, o kur šitam?


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
Haro
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-30, 10:57
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
sarunas1g @ 2014-01-28, 22:45 rašė:
Sveiki, kariauju dabar su savo sabu 2,2tid 2003metų... O istorija tokia (viskas pateikta chronologine tvarka): kai pirkau buvo ilenktos vairuotojo durelės ir pakeistos... iš pradžių buvo viskas ok, bet po kiek laiko pradėjo nei iš šio nei iš to rakinėtis durys (vairuotojo) - galvojau nekontaktuoja fyškė durų, nes ji buvo sulaužyta... taip pat retkarčiais užsidegdavo abs lemputė ir esp klaida... po kiek laiko prie esp klaidos užsikirsdavo ir spidometro rodyklė... nei iš šio nei iš to durys susitvarkė pačios ir nebesirakinėja kai nereikia.... bet kartais nebesidarinėdavo vairuotojo durų stiklas... toliau dar linksmiau - bandau užkurt - skydelyje lemputės užsidega, bet starterio nieks nesuka... į starter pliusas neateina, taigi bėda raktelyje-imobilaizeryje... palaukus kokias 5min, užsikurdavo, kartą teko laukt ir 3 val... pradėjo mest naują klaidą - traukos kontrolės... šiai dienai viskas susitvarkė savaime, nebemeta nei esp, nei kitų klaidų, visada kuriasi, BET kaukia signalizacija gamyklinė nei iš šio nei iš to...

TAIGI, gal turit kokių komentarų? kadangi dabar liko tik viena problema - belekada įsijungianti signalizacija - labjausiai laukiu komentarų šia tema. P.S. akumuliatorius geras. Skaičiau kad senesniem sabam nusibaigia baterijos signalizacijos modulio. bet niekur nerandu informacijos kur jis yra... tam senesniam ar 9-5-am už posparnio, o kur šitam?


ESP su spidometro rodykle yra tiesiogiai susije gedimai Smile (jai esp gera klaida uzgaude jis isiungia ir spidometro rodykle kad neklaidint vairuotojo. o Seip panasu kad vienas is masina valdanciu kompu kokio vandens gavo ar uztrumpino koks CIM ar dar koks velinas, gal audiostiprintuvas po sedyne .


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
sarunas1g
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-30, 23:45
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
Ačiu už komentarą. O kas tas CIM? Ir kodėl paminėjot audiostiprintuvą? Kaip tik pries kelias dienas remontavau sedynes kad negirgždėtų ir buvau atidaręs tą stiprintuvą. Prie vieno kondensatoriaus buvo toks baltas blynas - kaip plasmase, tik nesupratau ar jis išbėgo iš kondensatoriaus ar čia gamykliškai taip būna...

Šiaip logiškai mąstant gali būt kad mašina stovėjo lauke be vairuotojo durų (nes jos keistos) ir galėjo prilyti lietus ar dar kas ir patekt iki stiprintuvo... bet su signalizacija nelabai surišta sakyčiau...
Redagavo sarunas1g 2014-01-30, 23:48


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
frikadelijus
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 07:05
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
Signalizacijos blokas yra po vairuotojo sėdyne, tik kad prie jo prieiti nėra taip paprasta.


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 11:17
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
tai nuemus vairuotojo sedyne prie grindu matosi prisuktas kiek suprantu audio stiprintuvas. ir daugiau nieko ten near išskyrus didelę ''fyškę'' einančią į sėdynę... O kur tas signalizacijos blokas?


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
frikadelijus
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 11:39
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
Signalizacijos blokas yra ir po kilimais ir dar užsuktas ir paslėptas (ar manai, kad gamintojai tiesiog numes signalizaciją po sėdyne ir sakys "ai, bus gerai"? Grin ).
Taip paprastai iki jo neprieisi. Jei nori detalios instrukcijos, arba google padės, arba skambink įgrifiną Kęstui, jsi paaiškins.
Atsakant kas yra CIM - tai ta dėžutė už vairo, iš kurios styro posūkių ir valytuvų rankenėlės. Tai vienas iš mašinos kompiuterių, atsakingas už visokisu esp ir t.t.. (jame įstatyti vairo padėties davikliai ir dar visokio velnio prigrūsta).


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 17:20
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
aišku. kai dariaus diagnostika rode kad buvo klaida vairo padėties daviklio ir kažkokio inercijos (pagreičio) daviklio... nu bandysim išlupt ta signalkės moduli....


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
frikadelijus
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 21:39
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
Klaidos CIM'e buvo. O dėl signalizacijos bloko lupimo, tai palinkėsiu tik sėkmės bandant remontuot "namų sąlygomis" Smile


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-01-31, 22:50
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
pradžiai tik išsilupsiu jį, tada žėsim ar įmanoma pačiam tas batareikas ir kondikus perlituot... greičiausiai vešiu kokiam elektronščikui, nes jau grynai pabodo ta signalkė... O tarkim jei tą CIM'a uždėt nuo kitos mašinos, nereiks priprogramuot prie pagrindinio kompo ar panašiai?
Redagavo sarunas1g 2014-01-31, 22:51


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
frikadelijus
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-01, 11:41
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
Pirmiausiai, tai manau, kad tu jo neišsilupsi. Antra, išlupus ir po kokio elektriko įsikišimo vargiai įdėsi atgal lyg niekur nieko. CIM modulį nuo kitos mašinos įdėjus privaloma jį pririšti prie mašinos su tech2. Taip pat su CIM'u keičiamas ir automobilio raktas (kadangi raktas tiesiogiai rišasi prie CIM'o). Naudotas CIM'as kainuoja 400-600lt, kaip pavyks rasti+raktas/ai. Naujas kainuoja nuo 1200+raktai.
Pasiūlyčiau vežti servisan mašiną, kol ji pati važiuoja, nes po to savarankiško nagingų rankelių burelio dar ir traliuką reikės samdyti Smile
(P.s. naujesnės mašinos (kad ir duotuoju atveju 12 metų senumo saa prigrūstos visokios nedurnos elektronikos, kurios taip paprastsi nesutvarkysi).
(P.s.s. nėra tokio daikto, kaip "pagrindinis kompas". Yra skirtingi moduliai, atsakingi už skirtingus reikalus ir jie vienas su kitu turi būti surišti.)
Redagavo frikadelijus 2014-02-01, 11:45


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-01, 14:49
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
nu I na*** gal kam reikia sabo? bukle ideali, elektronika nedurniuoja kaina 12000lt Grin Tai kas iš to serviso, paims 2000lt... viskas aišku, na prie CIM'o tada nelysiu kol mašina važiuos, o su signalke bandysim kažką sužaist...


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
frikadelijus
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-02, 00:02
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
O tu galvoji, jog su kitom auto kitokios problemos? Juk jau ne auto etalono audi100 laikai. Bet koks automobilis pilnas įvairių sistemų. Visų mašinų remontas prasideda nuo diagnostikos, o ne nuo "pabandysiu pataisyt šitą, gal bėdos išsispręs".


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-02, 18:57
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
na matomai kad su kitom mažiau problemų. Nes kam pasakai kad saba pirksi - visų atsakymas durniuoja elektronika. O diagnostika dariau ir ne karta, bet naudos nedaug, cia reikia protingo žmogaus kuris jau yra susidūręs su tokiom problemom, o ne diagnostikos kuri ne visada viską parodo...


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
Apeiron
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-02, 19:26
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
kol klaidų nuskaitymas bus laikomas 'diagnostika' tol ir bus taip, geras diagnostikas turėtų ne tik nuskaityti klaidas, bet ir jas interpretuoti. Trumpai tariant, perskaityti kas parašyta kompo ekrane daug proto nereikia, o vat suvokimas dėl ko gali būti gedimai, ateina su patirtim.


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
archi_archer
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-02, 22:44
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 203
Įstojo: 2011-10-06
Na kai mano volvo jungėm prie kompo (kai turba durniavo) tai manęs iš karto paklausė ar tau tik klaidas nuskaityt su kompu, ar darysim gedimų išaiškinimą Smile


-----
Volvo V70 mkII D5 (2003)
Honda CivicCoupe 1.6i (1999) on A98 (a lot of smiles per galon)
Ex. Volvo 740 2.3 85 kW (1990) mechanika. Pirmas vairuotas auto.

-----
Jei neskubėsi užaugti, nereikės verkti, kad taip greitai pasenai Wink
 
frikadelijus
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-03, 11:19
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 315
Įstojo: 2010-12-22
sarunas1g @ 2014-02-02, 18:57 rašė:
na matomai kad su kitom mažiau problemų. Nes kam pasakai kad saba pirksi - visų atsakymas durniuoja elektronika. O diagnostika dariau ir ne karta, bet naudos nedaug, cia reikia protingo žmogaus kuris jau yra susidūręs su tokiom problemom, o ne diagnostikos kuri ne visada viską parodo...

Na, šiuo atveju, greičiausiai problema ne saab'e bendrai,o būtent tavo mašinoje, kuri, kaip pats sakai, galimai gavo vandens, nes stovėjo be vairuotojo durelių.


-----
Saab 9-3SS 2.0t
Volvo V70 III D5 ex
Volvo V70 II ex

-----
 
sarunas1g
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-03-03, 19:32
Miestas: Pasvalys
Pranešimai: 13
Įstojo: 2014-01-28
Sveiki dar karta, gal galit tiksliai paasikinti kur yra signalizacijos blokas? buvau isemes sedyne ir atkeles kilima - neradau jokiu bloku apart audio stiprintuvo...


-----
SAAB 9-3 (2002-12, 2.2TID)
GAZ 69

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Daug Volvo ratlankių Padangos ir ratlankiai 4 2020-03-24, 11:36
Volvo s60 I elektronikos problemos Elektra 5 2019-01-11, 13:28
daug ivairiu elektros problemu Elektra 7 2015-09-06, 20:34
Elektronikos gedimas volvo s80 Elektra 2 2015-08-18, 22:39
Pora el. problemų Elektra 3 2014-02-24, 18:58
2024 © Visos teisės saugomos.