PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

APIE AKUMULIATORIUS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Apie akumuliatorius
romas
Parašyta 2009-11-12, 22:49
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Zinai, keistai atrodo, "pasiskaitineju ir pasijuokiu". Tai jei ka supranti geriau nei kiti ir matai kad nesamones raso, paaiskink, kad kitiem galvu nebalamutitu ir neskleistu bredo. Toks pasakymas rodo arba visiska nezinojima, arba pasikelima. Cia yra tokiu, kurie apie auto zino ka mato sededamas uz vairo.


-----
 
bixx
Parašyta 2009-11-12, 22:50
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 1742
Įstojo: 2007-03-09
romai, o jeigu tam zmogui aiskinsi neasikines, o jis vistiek ta pati sneka?


-----
V70II AWD

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
Parašyta 2009-11-12, 22:56

Nu Romai kad tau kazka pasakyt nelabai iseina o ir argumentai,tik Vadis rusu kalboje kurios daugelis is cia apsilankanciu net nesupranta....
Kas i mane kreipiasi visiems stengiuosi padeti,pagelbeti,kolkas neteko blogu apkalbu girdeti is tu kas apsilanke...(nu nebent Apeironas uz siurbli pyksta,vis nerandu Smile )


-----
 
Wolume
Parašyta 2009-11-12, 22:59
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 453
Įstojo: 2008-11-12
tai o kam tada reikalingi tokie komentarai ? jiems tik vieta blevyzgose ne i tema...
ir kuo gi jau blogas tas vadis ?
Redagavo Wolume 2009-11-12, 23:04


-----
 
bixx
Parašyta 2009-11-12, 23:02
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 1742
Įstojo: 2007-03-09
Wolume @ 2009-11-12, 22:59 rašė:
tai o kam tada reikalingi tokie komentarai ? jiems tik vieta blevyzgose ne i tema...

nu tai ta suprantam, akd ten vieta, bet jeigu tam zmogui neirodysi, kad ne ten vieta?


-----
V70II AWD

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
Parašyta 2009-11-12, 23:07

Wolume @ 2009-11-12, 22:59 rašė:
tai o kam tada reikalingi tokie komentarai ? jiems tik vieta blevyzgose ne i tema...

As truputeli kitaip pratesiu tavo minti....Kam rasyt nesamones ten kur yra rimtos ir konkrecios temos????
Kam komentuot jei nera supratimo apie ka komentuojama???Cia gaunasi tas pats kas "mano arklio brolio puseseres vyras" nu tipo gimine....Sorry jei kazka izeidziau bet kalbant apie foruma tiesiog kai kurie komentatoriai ne tik kad nepadeda atsakyti i klausima bet ir suvelia viska aukstyn kojom....


-----
 
romas
Parašyta 2009-11-13, 08:24
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Gyvenu uzsienos jau 11m, kalbu angliskai, mokinuosi Daniskai, bet tech. zodynas man geriausia rusiskai, nes pradejau auto remontus prie ruso (labai senai). Visi atstovai naudija savo programas, tik nevisi, skaitydami, zino apie ka eina kalba.Tau duok kad ir arabiska kalba tech. programa, kai nezinai kur stovi, kaip dirba, ka atlieka, vistiek naudos jiokios. Daugelis cia( ir kituose forumuose), atsisiuncia Vida, Vadis, bet vel primena multika apie peledziuka, kuris pavoge senelio akinius ir galvojo kad bus ismintingas kaip senelis. Viskas ateina dirbant (praktika, supratimas, idirbis), programa tik pagreitina problemos suradima.
Ps. Nei viena programa nera skirta mokimuisi, jos skirtos specelistam, todel jei nera supratimo apie tech, geriau ne ne nelysti, nes gali tik "prisidirbti"
Redagavo romas 2009-11-13, 08:33


-----
 
Svolacius
Parašyta 2009-11-13, 10:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vinius
Pranešimai: 155
Įstojo: 2008-03-06
apie krovimus ir garavimus populiariai:elektrolita sudaro sieros rugstis ir vanduo.kraunant-vyksta taip vadinama elektrolize,kurios metu susidaro garai-sieros vandenilis(stai del to ir kvapas slykstus).vandenilis susimaises su deguonim sprogsta nuo menkiausios kibirksteles.manau atsakiau kas ir kodel Wink


-----
ex Mazda3 2.0 '05
(tamsoje ir gerai "prilupus" panasi i S40 )
V70 II D5

-----
 
Čiopa
Parašyta 2009-11-13, 10:37
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Tikiuosi šitas straipsnis atsakys į daugelį klausimų.

Akumuliatoriaus priežiūra

Akumuliatoriaus išorė turi būti švari ir sausa, nuolat patikrinkite elektrolito lygį sekcijose ir prireikus papildykite distiliuotu vandeniu. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti (tai netaikoma neaptarnaujamiems akumuliatoriams), tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos reguliatorių.
Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi dirbti gerai. Veikiant varikliui, įtampa prijungto akumuliatoriaus poliuose turi būti nuo 13,8V iki 14,5V, tai nepriklauso, įjungti papildomi elektros energijos imtuvai (ilgos ar trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, garso aparatūra ir kt.) ar ne.
Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis, t. y. nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energijos vartojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams, būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus būklę. Tai atlikti galite specializuotose parduotuvėse ar servisuose.
Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus. Kaip galima greičiau jį įkraukite. Dėl fizinių ir cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyviosios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią.
Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar vadinamųjų ā€˛pagerintojųā€?. Jeigu elektrolito tankis yra žemesnis nei 1,24 kilogramo litrui, įkraukite akumuliatorių. Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12,1V, elektrolito tankis 1,18 kg/l, užšąla esant 19 laipsnių šalčiui, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti, kai lauke 10 laipsnių šalčio. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę ir gadina separatorius. Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau kaip 10 dienų su įjungta signalizacija, nes neužkuriamo automobilio su įjungta signalizacija akumuliatorius išsikrauna vidutiniškai per 10 dienų. Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais, elektros energiją naudojančiais prietaisais.

Akumuliatoriaus įkrovimas

Jei jau taip nutiko, kad jūsų akumuliatorius išsikrovė, pasinaudokite šiais patarimais. Išjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio. Neįkraukite akumuliatoriaus gyvenamosiose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių, nes dėl vykstančių elektrocheminių procesų, esant nesandariems sekcijų dangteliams (tai dažniausiai pasitaiko pigiuose akumuliatoriuose), į aplinką išsiskiria vandenilio ir deguonies dujos, jos yra ypač sprogus mišinys.
Patalpos turi būti gerai vėdinamos, temperatūra ne žemesnė kaip 10 laipsnių šilumos. Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės kroviklius. Atidžiai perskaitykite kroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės.
Patikrinkite elektrolito lygį. Niekada nepilkite rūgšties. Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie kroviklio teigiamo gnybto, o neigiamą polių ā€“ prie kroviklio neigiamo išėjimo gnybto. Kroviklį įjunkite tik tada, kai prijungtas akumuliatorius, o išjunkite baigę krovimą ir prieš atjungdami akumuliatorių.
Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah), pavyzdžiui, jei jūsų akumuliatorius 55 Ah, įkrovimo srovė turi būti 5,5 A.
Labai iškrautą akumuliatorių reikia krauti ne mažiau kaip 20 val. Įkrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis yra 1,27 Ā± 0,01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų ā€“ apie 12,7 V,
esant 25 laipsniams šilumos. Akumuliatorius visiškai įkrautas, kai elektrolito tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.

Pagalbinis paleidimas

Jeigu automobilyje yra procesorinė degalų įpurškimo ir degimo valdymo sistema (kompiuteris), niekada nepaleiskite savo automobilio nuo kito, kai jame dirba variklis. Užsivedus jūsų automobilio varikliui ir dirbant padedančiojo automobilio varikliui, abiejų elektros sistemos kurį laiką lieka susijungusios tarpusavyje ir tai gali sukelti staigų trumpalaikį įtampos šuolį, galintį sugadinti abiejų automobilių kompiuterius.
Naudokite tik tam skirtus laidus. Abiejų automobilių elektros sistemos turi būti tos pačios įtampos. Vienu laidu sujunkite abiejų akumuliatorių teigiamus polius. Kito laido vieną galą prijunkite prie padedančio automobilio akumuliatoriaus neigiamo poliaus, o kitą galą prijunkite prie neužsivedančio automobilio kėbulo taip, kad liestųsi su pliku metalu ir kad prijungimo vieta būtų nutolusi nuo akumuliatoriaus. Vadovaukitės automobilio paleidimo instrukcija. Bandykite paleisti automobilį ne ilgiau kaip 15 sekundžių. Kai variklis pradės veikti, laidus išjunkite kitokia tvarka.

Ekspertai pataria

Ekspertai nepataria pirkti senų, jau naudotų ir neaiškios būklės akumuliatorių, kuriems neduodamos jokios garantijos. Be to, ekspertas pažymėjo, kad važinėjant trumpais atstumais nėra ko stebėtis, kai akumuliatorius išsikrauna greitai. Mat paleidimo metu sunaudotam elektros energijos kiekiui atkurti akumuliatoriuje reikia mažiausiai 10 minučių važiuoti.
Redagavo Čiopa 2009-11-13, 10:38


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Čiopa
Parašyta 2009-11-13, 12:05
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
2litai, ką reiškia nesiveda? Nesuka starterio ar suka, bet variklis nepasileidžia?


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
Parašyta 2010-01-23, 15:06

2litai @ 2009-11-13, 12:03 rašė:
ir dabar kur jusu atsakymu esme? pasikeitus akuma man masina nebesiveda ir akumuliatorius tikrai nera issikroves

Vat vakar ta ir turejau omenyje,kad komentatoriai labai jau" siaurai" nustate tavo gedima,ko pasekoje turi rezultata.....
Varyk masina i serviza lai perziuri,gali buti starteriui "batukai" ir dar belekiek priezasciu...

starteris irgi nesenai keistas

Gal kazka blogai padare,trupina kazkur,iskrauna akuma ar nekokybiska pakeite....Nemanau kad daigta pirkai nauja...
Redagavo 2009-11-13, 13:34


-----
 
Apeiron
Parašyta 2010-01-23, 15:13
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
cjack:
Ką manot apie optima akumuliatoriaus dėjimą į automobilį? Tą prasmė jo eksplotacija Lietuvos sąlygomis. Kaip jis ryte užkurta auto kai naktį tarkim buvo -20. Vidutinė Optima akumuliatoriu startine prie -18c apie 900A, bet jie mažos talpos, ar jie ne greičiau išsikrautu per naktį, ir t.t
Dekui.


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
ArturasJo
Parašyta 2010-01-23, 15:18
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Klausimas is esmes:
1. Kas gamina?
2. Kokia garantija duoda?
3. Kas vykdo garantinius isipareigojimus?
dazniausiai su tokiais NoName'ais atsiradus problemai galu nerasi - visi vandenyje Smile


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
CJack
Parašyta 2010-01-23, 17:13
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius - Varėna - Druskininkai
Pranešimai: 224
Įstojo: 2009-09-20
na jie nera noname , juos gamina varta.


-----
img27.imageshack.us/img27/6988/signature3n.png

Volvo 850 2.5L 20V 167 HP Kicker dB drag races - The loudest sport on the earth!
Baltic dB Drag 2010 Street C III place 147.4dB @ 44Hz 2500Wrms
 
Rollandas
Parašyta 2010-01-23, 17:30
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1032
Įstojo: 2007-05-04
na kažin ar no name'as Grin http://www.akumul...ng=lt


-----
VOLVO V70 2.5TDi AT

-----
 
CJack
Parašyta 2010-01-23, 17:35
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius - Varėna - Druskininkai
Pranešimai: 224
Įstojo: 2009-09-20
man ydomu kaip jis paprastame auto, nenaudojamam extremaliose salygose gyvena. Manau kad as ji isidesiu. Optima RedTop R34
Redagavo CJack 2010-01-23, 17:36


-----
img27.imageshack.us/img27/6988/signature3n.png

Volvo 850 2.5L 20V 167 HP Kicker dB drag races - The loudest sport on the earth!
Baltic dB Drag 2010 Street C III place 147.4dB @ 44Hz 2500Wrms
 
Rimuxs
Parašyta 2010-01-24, 00:23
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 453
Įstojo: 2007-12-14
Cjack as tau ji ir anksciau ji siuliau Optima detis. Ir ne raudona, o geltona. Ah uztenka, bet geltonas nebijo giliu iskrovimu.
Apeironai, akumuliatoriai super. Viena problema, i standartine vieta Volve kazin ar isidesi nes bus per aukstas, o siaip tai super. Dzipu varzybose naudojame geltonas Optimas. Laiko geriau negu gerai. Turi atskirus papildomus prijungimus gervei maitinti. Alternatyvu praktiskai nera. Nebijo giliu iskrovimu. Iskrauni akuma iki nulio o jis pilnai atsistato pakrovus i pradine busena. Niekada nereikia pildyti distiliuoto vandens. Jis del patentuotos sandaros pasipildo pats. Vienintelis minusas kaina... Bet turbut kai mano automobilyje nudves orginalus akumuliatorius, bandysiu isideti Optima.
Redagavo Rimuxs 2010-01-24, 00:25


-----
Volvo V70 2,5TDI MY2000m.
Mob. tel. 8-652 03110, kviesti RimaSmile
Miestas Garliava-Kaunas
 
salieras
Parašyta 2012-11-16, 15:51
Miestas: Radviliškis
Pranešimai: 36
Įstojo: 2012-10-03
Prieš mėnesį pirkau akumuliatorių Tudor(77 Ah). Pora dienų nevažinėjau ir šiandien radau išsikrovusį. Pamatavus rodė 1,8V. Skambinau pardavėjui, siūlė krauti ir sakė, kad kaltas automobilis. Bala nematė, tai tik daiktas, bet kodėl toks gilus išsikrovimas? Įjungiau krauti(pakrovėjas automatinis) rodo, kad ima 7A. Kol kas nekaista. Perkant akumuliatorių pardavėjas matavo krovimą. Nebuvo idealus, kartais krisdavo iki 13,4V. Srovės nuotėkio nepavyko pamatuoti. Gal žinote kokias specifines srovės nuotėkio vietas? Kablio nėra.
Redagavo salieras 2012-11-16, 15:54


-----
Volvo S80 2.9i automatas 2001 m.

-----
 
andzeja
Parašyta 2012-11-17, 08:28
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 512
Įstojo: 2012-07-20
Signalizacija blogai pajungta? O kaip senas akumuliatorius veikė, taip pat greit išsikraudavo?


-----
opel zafira B 2006 1.9 88 kw
ex. volvo v70 II D5 120 kw
ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw

-----
 
salieras
Parašyta 2012-11-17, 10:22
Miestas: Radviliškis
Pranešimai: 36
Įstojo: 2012-10-03
Signalizacija gamyklinė, senu akumu trumpai važinėjau, nes buvo įdėtas, kaip pardavimui - dešimties metų Mutlu. Silpnas jau buvo, bet iki tokio lygio niekada neišsikrovė. Matuosiu srovės nuotėkį, bet kaip bus su akumo atjungimu - prijungimu? Juk gali tekti lupti po saugiklį ir matuoti. Žinant akumuliatoriaus prijungimo burtus Volvo automobiliui, nebus pasekmių?

Prijungiau akumuliatorių ir atradau, kad šviečia bagažinės lemputės. Priežastis kaip ir rasta iškrovos. Pabandžiau išmatuoti srovės nuotėkį, nepavyko. Tik sujungiu testerį su akumo "-" ir minusiniu laidu, pradeda kaukti signalizacija. Kaip nugesinti signalizaciją?
Redagavo salieras 2012-11-17, 13:23


-----
Volvo S80 2.9i automatas 2001 m.

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
XC 70 apie 2011m Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 1 2021-04-18, 21:09
Akumuliatorius Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 3 2020-07-18, 18:08
Atsliepimai apie autopaslaugų teikėjus NAUDINGA INFORMACIJA 19 2020-06-23, 08:15
Jūsų reziumė apie Volvo s60 Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 6 2019-11-26, 20:21
Volvo S60 II D3 163AG(120KW) PATARIMAI APIE AUTO, DAZNIAUSI GEDIMAI, TRUKUMAI Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2018-10-09, 14:22
2024 © Visos teisės saugomos.