PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

AW55-50/51 SN PROBLEMOS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
AW55-50/51 SN problemos
ArturasJo
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-25, 13:04
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Ralistas

Sveikas,

pasiremontavau savo greiciu deze. Daug mechaniniu gedimu buvo, bet po remonto mano hidro blokas visiskai pjove gryba. argali buti kad meistrai nemokejo sneojo hidrobloko priprogramuoti ar kazka ten padaryti?
dabar idejo kazkoki kita deveta ko pasekoje is P i D arba is D i R jauciamas sioks toks uzdelsimas ir per ta uzdelsima jeigu duodi gazo tada labai nemaloniai dunkstelna.
aisku gal kike pasikeis ne spo remonto nuvaziavau dar tik koki 40-50 km. nu dar servizo meistrai apie 50 numyne

kaip ten tas VADIS programuojasi ir ar reiktu man ji programuoti


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-25, 13:10
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Gintaras

Gerb. Artūrai,

radęs Jūsų išsamią ir aiškią instrukciją, kaip atlikti AISIN AW55-50/51 B4 dangtelio keitimą, kreipiuosi patarimo dėl savo problemų.

Automobilis - V70 II 2,4 (124 kW) Auto, 2001 m. Rida peršoko 280 tūkst.

Problemos su automatine pavarų dėže (tikriausiai AISIN):
. Vidutinio stiprumo stuktelėjimas kaskart įjungus galinę pavarą
. Nuosekliai greitėjant pavarų persijungimas be žymesnių problemų, gal tik vos-vos praslysta
. Kiek silpnesnis stuktelėjimas kaskart pradėjus staigiau greitėti, prieš tai riedėjus ,,ant laisvo" t.y. ant D negazavus
Panašus stuktelėjimas (bet ne visada) stabdant ir lėtėjant, ypač kai greitis sumažėja iki 30 ar pan.
Ypač nemalonu stovint užmynus stabdį ir perjunginėjant tarp R ir D:
R - ,,dunkst"
N - ,,dunkst dunkst" (skirtingo tembro)

Nežinau, ar tai svarbu, bet prieš metus trinktelėjau priekinį kairį ratą į bordiurą, teko išmesti skardinį ratlankį, o vėliau ir keisti granatą.

Pastaruoju metu šios problemos vis labiau progresuoja. Būčiau labai dėkingas, jei patartumėte ką daryti:
1. Bandyti remontuoti dėžę (B4 dangtelio keitimas tikriausiai nepadės?)
2. Keisti dėžę į kitą automatinę
3. Keisti automatinę į mechaninę

Iš anksto dėkoju už sugaištą laiką.

Gintaras
Redagavo ArturasJo 2010-11-25, 13:13


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-25, 13:26
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Bandom ieškoti atsakymo Frown
Kažkiek panašūs simptomai aprašyti čia:
http://www.autovi...86946
Redagavo ArturasJo 2010-11-25, 13:26


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Ralistas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-25, 14:10
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 116
Įstojo: 2010-02-03
Dekui Arturui...


-----
S80 D5 '02 AUT (120kW)

-----
XC60 D4 AWD [aut] "17
EX: www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_1095.png
 
aaaandruna
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-26, 09:24
Miestas: kaunas
Pranešimai: 133
Įstojo: 2010-11-08
vakar vienam , po tepalo keitimu , nunulinau tepalo skaitliuka bei adaptiva numeciau i nuli , tai klijientas iskarto pastebejo kad ner stuksejimu bent jau isvietos vaziuoti o toliau vaziuojant ir pakito , bet priestai jis buvo keites dangteli , bei tepalus pasikeites nes seni buvo pajuode Frown bet deze nemete jokiu klaijdu


-----
norai s80 d5

-----
Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms
DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM,
STAR DIAGNOSIS, OP-COM .
KAUNAS aandruna@gmail.com
+37062035434-omnitel
 
ArturasJo
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-30, 23:34
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Vakar buvau Sostenoje. truputį diskutavome apie AISIN'ų problemas, bei remonto būdą programuojant arba keičiant pavarų jungimo parametrus. Sostena patvirtino, kad kai kuriais atvejais parametrų pakeitimas gali pakeisti pavarų perjungimo greitį (arba kai mes servise vadinam "engaging point"Wink. Todėl tai visiškai patvirtina, tai, kad, kaip rašė aaaandruna, "nunulinus adaptivą" pasikeitė pavarų dėžės darbas.
Taip pat Sostena sakė, kad pakeitus hidrobloką, butina atlikti parametrų nunulinimą.
Manau, kad kitą savaitę, bandysim paeksperimentuoti su parametrų keitimu ant mano dėžės.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Neegzistuojantis vartotojas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-30, 23:52

Pratesdamas sita minti galiu tik pasakyti tai su kuo susiduriu.NESU sutikes nei vieno modelio (vertinant kitu automobiliu gedimu atzvilgiu) Volvo kuriam butu pasireiskes padidintas gedimu skaicius....Ko pasekoje galiu DRASIAI patvirtinti kad jei yra problemos,tai jos nera tokios opios kaip bandoma nupiesti vaizda...Galbut as esu laimes kudikis kuriam neteko sutikti tokio reiskinio,bet....Turiu rimtu abejoniu pamastymams....


-----
 
Lins
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-02-28, 21:10
Vartotojo avataras

Miestas: Pakruojis-Vilnius
Pranešimai: 235
Įstojo: 2009-03-31
Taigi, atsitiko bėda, spėju, kad kažkas negerai su aisin automatu (automobilis volvo v70 d5 2002m). Važiuojant į Vilnių mašina nebepriėmė gazo, apsukos didėjo, bet mašina iš vietos nė krust. Galvojau servizinis rėžimas. Užkūriau iš naujo, pavažiavau 100m ir vėl ta pati situacija, apsukos kyla, o mašina nereaguoja. Šiaip ne taip nusigavau iki Vilniaus. Šiandien truputį pavažiavau, šiek tiek važiavo, toliau iš vietos pajudėt bijojau, nes galvojau kad vėl mašina nebejudės. Jokių papildomų klaidų nėra. Dėžėje tepalo lygis lyg ir nenukritęs, ant minimumo, rytoj pabandysiu dar kiek nors dapilt.
Ką siūlot daryt? Kur Vilniuj remontuot, kad kaina būtų ne kosminė? Pats automobiliuose gaudausi tik minimaliai...


-----
Volvo s80 tdi AT MY00" +chip
volvo s80 D5 MT MY05"
Volvo v70 R MT MY05"

-----
Volvo Vida DICE diagnostika. 8 6 256 828 6.
 
Neegzistuojantis vartotojas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-02-28, 21:16

Kiauras aušinimo elementas manau prisidejo prie to reikalo,kaip bebutu gaila manau teks imti deze zemen ir remontuoti....


-----
 
ArturasJo
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-02, 00:13
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Lins @ 2011-02-28, 23:10 rašė:
Taigi, atsitiko bėda, spėju, kad kažkas negerai su aisin automatu (automobilis volvo v70 d5 2002m). Važiuojant į Vilnių mašina nebepriėmė gazo, apsukos didėjo, bet mašina iš vietos nė krust. Galvojau servizinis rėžimas. Užkūriau iš naujo, pavažiavau 100m ir vėl ta pati situacija, apsukos kyla, o mašina nereaguoja. Šiaip ne taip nusigavau iki Vilniaus. Šiandien truputį pavažiavau, šiek tiek važiavo, toliau iš vietos pajudėt bijojau, nes galvojau kad vėl mašina nebejudės. Jokių papildomų klaidų nėra. Dėžėje tepalo lygis lyg ir nenukritęs, ant minimumo, rytoj pabandysiu dar kiek nors dapilt.
Ką siūlot daryt? Kur Vilniuj remontuot, kad kaina būtų ne kosminė? Pats automobiliuose gaudausi tik minimaliai...

Pradžiai siūlyčiau pasidaryti diagnostiką su DICE: visi gedimų kodai + funkcijų ir daviklių "live" patikrinimas. Žinoma pirmiausia įsitikink ar pavarų dėžėje pakankamas ATF skysčio lygis ir ar jis neužterštas.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Neegzistuojantis vartotojas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-02, 08:07

Žinoma pirmiausia įsitikink ar pavarų dėžėje pakankamas ATF skysčio lygis ir ar jis neužterštas.

Pas Lineli buvo prakiures ausintuvas,i deze keliavo antifrizas (tepalas kaip kisielius)Po gedimo tepalai pakeisti,bet pasekmes galejo buti juntamos.....


-----
 
Lins
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-02, 09:19
Vartotojo avataras

Miestas: Pakruojis-Vilnius
Pranešimai: 235
Įstojo: 2009-03-31
ArturasJo @ 2011-03-02, 00:13 rašė:
Pradžiai siūlyčiau pasidaryti diagnostiką su DICE: visi gedimų kodai + funkcijų ir daviklių "live" patikrinimas. Žinoma pirmiausia įsitikink ar pavarų dėžėje pakankamas ATF skysčio lygis ir ar jis neužterštas.

Tepalo lygis buvo ant minimumo, dapyliau beveik 200ml iki pilnos normos. Diagnostika su DICE daryta, jokių dėžės klaidų nemeta. Bet kokiu atveju jau atidaviau mašiną tvarkyt, imsim dėžę žemėn ir tada jau matysim kas ten daros.
Dėžė anksčiau mušdavo metant 2-3, 3-2 bėgius, bet pakeitus B4 dangtelį susitvarkė.


-----
Volvo s80 tdi AT MY00" +chip
volvo s80 D5 MT MY05"
Volvo v70 R MT MY05"

-----
Volvo Vida DICE diagnostika. 8 6 256 828 6.
 
ArturasJo
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-02, 11:58
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Belieka tikėtis, kad nebus labai skausminga Order
Redagavo ArturasJo 2011-03-02, 11:58


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
kostas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-16, 20:32
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 12
Įstojo: 2009-12-30
Sveiki, mąstau apie SAAB 9-5 MY04, 2,3 L, 220 AG, B235L varikliu. Neramina automatinė dežė. Internete keliuose „įtartinuose“ šaltiniuose radau jog montuojama AW55-50, tačiau tikslios info neradau, aeropolis tikslaus dėžės pavadinimo nepasakė, tik tiek kad tai 5 bėgių AISIN'as, kuris anot jų - jau neproblematinis. Internete didelių nusiskundimų iš 9-5 vairuotujų irgi nesimato. Kaip yra ištiesų, ar turėjo ši dėžė esminį atnaujinimą? Ar galbūt VOLVO'se jos nelaiko, OPEL VECTRA C irgi, SAAB 9-3 irgi, o jau SAAB 9-5 viskas ok?


-----
V70 TDI 98'
SAAB 9-5, 2.0 , 98'

-----
 
Johny
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-16, 20:38
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
kostas @ 2011-08-16, 20:32 rašė:
Sveiki, mąstau apie SAAB 9-5 MY04, 2,3 L, 220 AG, B235L varikliu. Neramina automatinė dežė. Internete keliuose „įtartinuose“ šaltiniuose radau jog montuojama AW55-50, tačiau tikslios info neradau, aeropolis tikslaus dėžės pavadinimo nepasakė, tik tiek kad tai 5 bėgių AISIN'as, kuris anot jų - jau neproblematinis. Internete didelių nusiskundimų iš 9-5 vairuotujų irgi nesimato. Kaip yra ištiesų, ar turėjo ši dėžė esminį atnaujinimą? Ar galbūt VOLVO'se jos nelaiko, OPEL VECTRA C irgi, SAAB 9-3 irgi, o jau SAAB 9-5 viskas ok?


Jeigu Saab 9-5 issprestos dezes tepalo ausinimo problemos, tada turetu laikyti deze.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
kostas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-16, 22:22
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 12
Įstojo: 2009-12-30
Bet dėžės bėdas turėjo spręsti AISIN'as o ne SAAB'as, todėl logiškai mąstant turėjo ne vien SAAB'ui išspręst, o visiem. Bet klausantis volvo ir kitų AW55-50 naudotojų akivaizdu kad taip nėra. O va su 9-5 klaustukas..


-----
V70 TDI 98'
SAAB 9-5, 2.0 , 98'

-----
 
Johny
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-16, 23:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
kostas @ 2011-08-16, 22:22 rašė:
Bet dėžės bėdas turėjo spręsti AISIN'as o ne SAAB'as, todėl logiškai mąstant turėjo ne vien SAAB'ui išspręst, o visiem. Bet klausantis volvo ir kitų AW55-50 naudotojų akivaizdu kad taip nėra. O va su 9-5 klaustukas..


Kiek zinau cia ne Aisin'u paciu beda, o masinos gamintojo brokas (per silpnas ausinimas padarytas, kazkas ten su radiatoriais susije) bent Volvakuose iki 2005m


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Problemos su vairotojo durelėmis Elektra 1 2023-11-12, 13:43
XC90 2,4D AWD kuro sistemos problemos Įvairios tech. diskusijos 12 2021-01-13, 09:17
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) Transmisija 5 2019-09-27, 15:25
elektros problemos Elektra 6 2019-01-25, 11:41
Volvo s60 I elektronikos problemos Elektra 5 2019-01-11, 13:28
2024 © Visos teisės saugomos.