Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje | Elektra | 1 | 2024-11-11, 10:59 |
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis | Elektra | 1 | 2023-05-15, 12:12 |
XC70 bagažinės dangčio mechanizmas | Kėbulas/Salonas | 6 | 2022-05-29, 22:26 |
Automatinės dėžės remontas | Transmisija | 7 | 2021-03-25, 20:44 |
XC-90 Bagazines tinklas uzuolaida | Parduodu | 2 | 2020-02-03, 16:37 |
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
BAGAŽINĖS DANGČIO LAIDŲ REMONTAS (SAAB 9-5)
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Saab remontas)
Kas naršo čia? 1 svečiai
Bagažinės dangčio laidų remontas (SAAB 9-5)
|
|
Apeiron |
Parašyta 2010-12-27, 16:59
|
![]() Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 7120 Įstojo: 2007-05-20 |
Po du metus trukusių kančių su karts nuo karto nuslankstančiais bagažinės laidais, kai eilinį sykį nustojo veikti parkingo davikliai, numerio apšvietimas ir atbulinio bėgio lempos, nusprendžiau pagaliau išspręsti šią problemą. Po 3 kosmetinių remontų vaizdas buvo toks:
![]() Pradžiai nusipirkau remontui reikalingas medžiagas (viskas pirkta Lemonoje): 1. 5 m. ilgio 0,75 mm storio montažinio laido ![]() 2. 1 m. 3,2 mm termo kembriko (po mažiau neparduoda ![]() 3. 1 m. 10 mm. pinto apsauginio kembriko ![]() 4. Izoliacinės juostos ir 9,6 mm storio termo kembriko turėjau. Bendra medžiagoms išleista suma nesiekia 10 Lt. Darbo eiga: 1. Nuimame apdailą: ![]() Tiesa, taip ir nesugebėjau atkabinti dviejų plastikinių "šponkių" kurios matomos stačiakampiame įdubime, tačiau laidus atjungti tai netrukdė. 2. Atjungiame laidus dangtyje, kaladėlę prie galinės kairės pusės žibinto, bei visas apsaugas: ![]() 3. Galiausiai ant stalo turime tokį vaizdą: ![]() Čia iš arčiau: ![]() 4. Prieš perkerpant laidus reikia juos pasižymėti, kad atskirtume, ką su kuo reikia sujungti. Žymėjimui panaudojau izoliacinę juostą. Tiesa, kadangi prieš tai buvo perlūžę bene 4 laidai ir lituodamas juos buvau sumaišęs tai teko pereiti per laidus ir juos atrinkti: ![]() 5. Atsikerpame 9 laidus (tiek reikia pakeisti visiems laidams) po 40 cm., nuvalome galus: ![]() 6. Viename gale sujungiame, užlituojame bei uždedame termo kembriką: ![]() 7. Prieš užlituojant atrą galą reikia užmauti pintą apsauginį kembriką, 2 galiukus 9,6 mm. termo kemkriko bei ant kiekvieno laido po gabaliuką 3,2 mm. termo kembriko laidų izoliacijai : ![]() ![]() 8. Užsukame ir užlituojame kitą galą bei izoliuojame: ![]() 9. Anksčiau užmauto pinto apsauginio kembriko galus apsaugome termo kembriku: ![]() To nepadarius apsauginio kembriko galas atrodys taip ir visur klius: ![]() 10. Viską atlikus iki galo vaizdas atrodo taip: ![]() Reikia pažymėti, kad apsauginį pintą kembriką reikia nutempti į tą vietą kuri bus tarpe tarp kėbulo ir bagažinės dangčio: ![]() 11. Galiausiai sumontuojame viską atgal į automobilį, sujungiame laidus: ![]() ![]() 12. Uždedame atgal apdailą. Dedant apdailą reikia nepamiršti, kad prieš dedant plastikines "šponkes" reikia jas atsargiai ištraukti taip: ![]() Sveikinu, remontas baigtas! ![]() !!!Klaidos!!! Panašu, kad pasirinktas laidas buvo šiek tiek per storas (9x0,75 mm. + termo kembrikas), kadangi visus laidus sunkiai prakišau pro plastikinę detalę, kuri jungiasi prie dangčio (žr. dešinėje.): ![]() Rekomenduočiau visus laidus imti 0,5 mm. ir tik juodajį keisti 0,75 mm. laidu, kuris iš pažiūros yra storesnis nei visi kiti. Pasirinkus plonesnius laidus, būtų galima naudoti ir mažesnio diametro apsauginį pintą kembriką. Siūlyčiau 8mm, kadangi kišant laidą pro tą pačią plastikinę detalę užstrigo ant apsauginio kembriko galų uždėtas termo kembrikas: ![]() Galiausiai teko abu galus vynioti izoliacine juosta, tačiau probleminės vietos, t.y. ten kur laidas nuolat lankstosi, galutinis rezultatas nenukentėjo ir pavyko pasiekti tokį rezultatą kokio norėjau. Šaltinis: Atoms Redagavo Edvakas 2010-12-27, 19:31 ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
trulikas |
Parašyta 2010-12-27, 17:36
|
![]() Miestas: Vilnius Pranešimai: 308 Įstojo: 2009-09-13 |
siaip cia dazna 9-5 sedanu beda
----- 99' Toyota Corolla 2,0d universalas 99' Toyota Corolla 2,0d ----- +3706636keturi964 |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2012-09-21, 09:41
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
Einu bandysiu ardyt
![]() ----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Dagys |
Parašyta 2012-09-21, 21:06
|
Miestas: Panevėžys Pranešimai: 1279 Įstojo: 2009-09-16 |
Nuotraukose parodyta sujungimo technologija yra NETEISINGA, todėl kaip mokomoji medžiaga neturėtų būti rodoma. Iš principo pats jungimas yra teisingas, bet:
Darant sujungimus vienoje vietoje sunkiai gavosi prakišti sustorėjusią sujungimų vietą. Negalima imti mažesnio skerspjūvio laidų vien dėl to, kad sunku kažkur prakišti. Teisingai darant sujungimus juos reikia daryti su prasilenkimu(kad nesigautų guzo). Tiesa, tuo atveju gaunasi ilgesnis mažai lankstus bendras laidų žguto atstumas. Redagavo Dagys 2012-09-21, 21:09 ----- Volvo 245 B21A 2.0 '76 Išardyta. Atliekama operacija. Volvo 245 RASTAS Donoras 1991, 2,4D. Donoro detalės aktyviai naudojamos. Volvo 850 TDI '96 Vartojama Volvo 740 Turbo B230FT '89 Laukia eilės ----- Panevėžys Kiekvienam savo savu laiku savo vietoje |
|
peršokti į forumą: |
PANAŠIOS TEMOS