PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

D5 120KW JUODI DŪMAI

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
D5 120kw juodi dūmai
vitmas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-08, 23:23
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 195
Įstojo: 2012-09-23
Sveiki,

Na niekaip nepvyksta rasti, dėl ko dūmina D5244T

-Ilgiau pagainiojus dūmina mažiau
-Daugiau dūmų išmeta kai jau atleidi gazą.
-Purkštukų grįžtamasis ryšys visų <10ml
-Kompresija netikrinta, bet žiemą ir vasarą užsiveda iš karto
-Vakuminės pagalvės atjungtos
-Tikrinta TurboServise, visi parametrai geri, oro srauto, turbinos ir t.t.
-Turbina leidžia tepalą, bet kas 20kkm nereikia papildyti.
-Traukia gerai, dirba švelniai, jokių klaidų nemeta.

Kas dar gali būti blogai? Gal purkštukų varinės tarpinės leidžia?

Gal pamėginti panaudoti kokius nors kuro priedus?


-----
V70 II d5

-----
www.partan.eu - naudotos auto dalys
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-08, 23:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
O EGR'as gerai veikia?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
vitmas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-08, 23:41
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 195
Įstojo: 2012-09-23
Pagal kompą, tai gerai. Juolab prieš kelis metus jį ardžiau ir valiau, nors nelabai ten buvo ką valyti - atrodė švarus.

rimcius @ 2016-07-08, 23:26 rašė:
O EGR'as gerai veikia?


-----
V70 II d5

-----
www.partan.eu - naudotos auto dalys
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-08, 23:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Tuomet įtarsiu purkštukus. Jeigu vis tik turbina ir matuoklė ok, reiškia prie tam tikro kuro kiekio pripučia reikiamą oro kiekį, tuomet lieka per daug kuro, per riebus mišinys... Beje, o pas patį negali būti degimo kampas numuštas keičiant pagrindinį diržą..?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
vitmas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-09, 07:38
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 195
Įstojo: 2012-09-23
Na visų purkštukų grįžtamasis ryšys <10ml...Plius užsiveda visada iš karto, tiek žiemą, tiek vasarą ir dirba švelniai.

Dėl diržo tai nzn, paskutinį kartą keitė autoservise. Dar prieš tai keičiau pats, tai atkreipiau dėmesį, kad jei perstačius bent per vieną dantį, tai jau labai didelis skirtumas ir manau, tuomet net neužsivestų.


rimcius @ 2016-07-08, 23:47 rašė:
Tuomet įtarsiu purkštukus. Jeigu vis tik turbina ir matuoklė ok, reiškia prie tam tikro kuro kiekio pripučia reikiamą oro kiekį, tuomet lieka per daug kuro, per riebus mišinys... Beje, o pas patį negali būti degimo kampas numuštas keičiant pagrindinį diržą..?


-----
V70 II d5

-----
www.partan.eu - naudotos auto dalys
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-09, 08:17
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Interkūleris? Oro paėmimo trasa? Nėra skylių?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
vitmas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-09, 08:27
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 195
Įstojo: 2012-09-23
Su šitais lyg ir viskas gerai, pats tikrinau ir dar TurboServise žiūrėjo.

Šianakt gulėjau ir galvojau, kad gal reikia kompresiją pasitikrinti. Gal kokiam cilindre mažai kompresijos ir gerai nesudega kuras, todėl išmetimo sistemoje prisikaupia suodžių ir gerai pagazavus viską išmeta lauk. Gal dėl to kai šalta, tai lyg ir labiau dūmina....?

rimcius @ 2016-07-09, 08:17 rašė:
Interkūleris? Oro paėmimo trasa? Nėra skylių?


-----
V70 II d5

-----
www.partan.eu - naudotos auto dalys
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-09, 13:34
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nemanau, kad nepajustum variklio darbe kompresijos trūkumo viename ar keliuose cilindruose... Tikrai nebūtu gražus, tolygus darbas. Kurtusi irgi nelengvai. Bet pasimatuoti verta. Bent žinosi ką turi. Tik vėl gi, jeigu kažkuriame trūkumas, tai gali ir pavargę kompensatoriai įtakoti nepilną vožtuvų užsidarymą. O kad šalta labiau dūmina, tai normalu. Kuras vis tiek riebesnis Smile
Aš pradėčiau nuo oro paėmimo trasos pertikrinimo... Niekas, manau, nesupyks, bet kaip taisyklė, kad po serviso neretai tenka "paveržti varžtus"...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Balti dūmai Variklis 25 2024-03-27, 18:21
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas Variklis 9 2021-08-25, 07:13
Dūmai iš po variklio kapoto Variklis 4 2020-08-21, 22:05
Volvo 2.4D 120kw turbinos/variklio bėda, be klaidų Variklis 3 2020-02-05, 17:48
Volvo S60 2.4D 120kw 2006m variklio keitimas Patarkit dėl automobilio 4 2019-10-21, 08:39
2024 © Visos teisės saugomos.