PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

D5 - VARIKLIS TURBINA AR DEZE? KAME BEDA

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
D5 - Variklis turbina ar deze? Kame beda
Norbertas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-06, 12:09
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 10
Įstojo: 2015-12-09
Sveiki,
savo volvo xc70 vazineju jau virs metu ir nuo pat isigyjimo buvo ir isliko kelios problemos. Situacija nepablogejo, bet po keliu servisu ir nepagerejo. Todel noriu issiaiskinti galimas priezastis ir jei turesit ka patarti butu super. Arba bent i ka kreiptis apziurai, bet ne i koki Liepkalnio servisa ant kalniuko. Ten net klaidas nuskaitydami nepasake kas per daviklis meta, kaskart atrakinus auto matoma klaida. Reiktu volvo vazinejancio ir zinusio zmogaus patarimu.

1. Automobilis kol saltas, jungiantis i 3 pavara smugiuoja. Jei butu mechanine deze, sakyciau, kad per greit "numesta" sankaba. Nes pasijunta priletejimas. Pravaziavus kelis km situacija pagereja. Smugiavimas maziau pastebimas ir ner tokio priletejimo.

2. Vaziuojant ramiai ir staigiai pagazuojant, pavaros jungimo (ar isijungimo i zemesne) metu pasigirsta pokstelejimas / trakstelejimas. Bet tai vyksta tik ant apkrovos. Neaiskus garsas. Nes nei krumpliu prasisukimo, nei detonavimo garsas. To trakstelejimo / pokstelejimo metu ismeta pilko dumo kamuoli. Jei butu benzinas, sakyciau, kad detonuoja ir sprogineja duslintuvas (pvz donwshift'o metu). Bet cia dyzelis - tai neaktualu.

2A. Kartkartemis po tokio pagazavimo ir pokstelejimo, persijungus pavarai, auto atjungia trauka. Ijungia avarini rezima. 1-3 pavara sukasi tik iki 2500 apsuku. 4-5 tik iki 2000 apsuku. Klaidos patikrinti neina, nes perkurus auto, klaida iskart dingsta ir toliau tvarkingai vaziuoja. Ir niekas nenuskaito.
Skaiciau, kad cia gali buti kompas, oro srauto matuokle, map'as, gal net egr, turbina ir tt. Kiti raso, kad pavaru deze ar sankaba. Sankaba galima butu itarti, nes klaida atsiranda po begio persijungimo ant traukos. Kai masina isilusi, to lyg nera. Bet irgi loterija - ne visada eina patikrinti.

3. Uzkurus salta auto, iskart paduoda tirsta, pilkoka ir su suodziu kvapu duma. Pravaziavus apie km jis dingsta. Jei auto paliekama 2-3 val jis neatsiranda. Palikus pusdieniui ar parai (pernakt) jis vel buna uzkuriant. Galvociau, kad tepalai, bet jie lyg nedingsta. Ir kvapas nepanasus i benzininius tepalus (tiesiog pirmas dyzelis, tai dar ne visko isuosciau). Kvapas labiau smalkinis, aitrus.

Galvoju gal EGR apsineses. Vaziuojant pro kitus dyzelius daznai matau tirstus juodus dumus gazuojant. Pas mane to nera buve. Jei dumas - tai pilkas. Bet vis vien, turbut per 14m EGR nekart nevalytas, tai reiketu profilaktiskai prasiardyti puse variklio ir ji issitraukti, isplauti orams atsilus.

4. Uzkurus ryte auto dreba. Apsukos aukstesnes, apie 900, nesokineja, bet darbas netolygus. Lyg kazkuriam cilindre truktu kuro. Pravaziavus km, viskas susitvarko, apsukos sumazeja. Nera tokiu drebejimu net ir uzgesinus ar veliau uzkurus. Prie siltesnio oro to irgi ner.
Buvo pries tai beda, kad viena pakaitinimo zvake buvo tiesiog pasodinta ant kliju. Teko grezti, keisti. Ar yra budas patikrinti kame beda uzkuriant? Gal del to ir susidaro dumu uzsklanda rytine?
Meginau uzkures atjungineti kiekviena purkstuka atskirai - auto gesdavo. Tikrinau ar nenusoke pakaitinimo zvakiu laidai.
4 cilindru variklyje jauciasi ir girdisi, kai vienas nedirba. Su 5 cilindrais tokios patirties neturiu. Ka patartumet patikrinti ukio budu?

Tai va, su tokiom bedom gyvenam.


-----
Volvo XC70 D5 2003

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-06, 12:48
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nesu specialistas, bet 1, 2, 2A punktuose įtarčiau greičių dėžę. Gal nieko ypatingo, tik alyvos keitimo klausimas, bet visais atvejais kreipčiausi į servisą.
3 - ar tikrai smalkinis? Gal nesudegusio dyzelio kvapas? Pas mane taip būdavo po purkštukų restauravimo:
https://youtu.be/...
Dėl EGR - Lietuvoje pavažinėjus su mūsų kurais tikrai bus labiau apsinešęs. Jeigu yra noro ir laiko bei supratimo - galima imti lauk ir valyti. Beje, juodas dūmas nebūtinai reiškia EGR problemą. Tai iš esmės reiškia per riebų mišinį - oro trūkumą. Kiek konsultavausi dėl kuro kokybės, tai mažiausias blogis Verva D ir Pro Diesel. Visą kitą mėšlas dar tas.
4 - dreba pas kokius 90% Volvų ryte po šaltos nakties Smile
Pas mane taip pat apsukos pašoka iki ~900 jeigu naktis buvo vėsi (apie lengvą minusą). Bet greitai normalizuojasi. Matomai kol prašyla cilindrai. Šiaip tvarkingai (išvalius sriegius, atstačius sandarinimo konusus) sudėjus geras (BERU) kaitinimo žvakes šį reiškinį pašvelnina. Taip pat priklauso nuo alyvos kokybės bei klampumo.
Kaip ūkiškai pasitestuoti greičių dėžę tikriausiai galės pasakyti tas, kas vairuoja bėdavotą automatą ir turi daug tame patirties Smile
Dėl to, kaip kuriasi šaltas po nakties gali pasidaryti namų sąlygom purkštukų testą:
http://www.autovi...10177
Bent jau turėsi kažkokį bendrą vaizdą.
Iš asmeninės patirties rekomenduočiau DP Servisą. Manau ir daugiau atsiras rekomendacijų bei patarimų Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Johny
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-06, 22:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
1 punktas hidroblokas (arba 2 begio solenoidas)
2. manyciau deze arba pusasiai (duma ismeta del to, kad staigiai pakelia/numeta pasukas)
2A. Jeigu kompas uzdega klaida ir imeta i avarini rezima - klaida 100% turi islikti kompe. Arba sudina diagnostine iranga naudota arba kazkas negerai su ECU.
3. Speju katalizatoriaus pasalintas. Jeigu taip - taip ir turi buti, nes be jo kura negali pilnai sudegti ir issiskiria nesudegusio kuro dumai ir smarve.
4. Dauguma Common Rail dyzeliu (net ir nauju) prie didelio minuso iskart po uzkurimmo stipriai purtosi (taip yra todel, kad Common rail dyzeliniuose varikliuose gan zema kompresija, todel kurui sunku uzsidegti/degti. Po minute kai prasyla cilindrai ir stumokliai viskas normalizuojasi. Apsukas padidina kompas automatiskai, kad varikliui butu lengviau dirbti.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Norbertas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-07, 08:29
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 10
Įstojo: 2015-12-09
Bijau kad nebutu hidroblokas. Turbut paprasciausia butu, jei tai butu tik si beda, aprasyta temoje: dangtelis B4
http://www.autovi.../7302
Bet kaip sakoma neisardes nesuzinosi, ar tikrai ten beda. Ziauriausia, kad pakeiti puse detaliu, o problema nedingsta. Tai tada jau vaziuoji iki tol, kol galutinai viskas subyra.

Del dumo
&feature=youtu.be

Bet jei tai del katalizatoriaus, tai gal nieko baisaus, tik kartais geda kurti tarp zmoniu - kai visi eziukais ruke patampa.

Dezes ir variklio alyvas keiciau. Situacija su perjungimu i 3 pavara, kaip ir nepasikeite.
Taip pat visus filtrus, iskaitant ir kuro. Pakeistos visos zvakes. Dabar po keliu naktu paziurejau, kad tokio dumo uzkurus iskart nera. Bet "smarve" galima pajausti. Gal is tiesu ir yra ispjautas katalizatorius - nezinau tos auto istorijos.
Kadangi gyvenime pirmas dyzelis, automatas ir 5 cilindru, reiktu gal i koki volvo meet'a privaziuoti ir paprasyti, kad kas is susirinkusiu pravaziuotu, palygintu su savosiomis.
Redagavo Norbertas 2017-03-28, 23:03


-----
Volvo XC70 D5 2003

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
T6 4T65EV vs 4T65EV-GT dėžė Transmisija 1 2022-05-24, 00:06
Trūkčioja turbina-variklis Variklis 5 2021-10-27, 21:32
Volvo v50 2.0 d kaista variklis Volvo S40 II/V50, C30 3 2021-08-03, 11:05
Automatine greiciu deze Transmisija 32 2021-03-13, 11:39
Šąla mechaninė greičių dėžė? Transmisija 3 2021-02-03, 09:06
2024 © Visos teisės saugomos.