PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

GAL KAS NORS SUSIDURE SU V60 D6 VARIKLIAIS?

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Gal kas nors susidure su v60 D6 varikliais?
Tadzius
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-15, 12:48
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Sveiki,

Gal kas nors yra susiduręs, gal net turėjęs, volvo v60 plug in su D6 varikliu? Pradėjau domėtis, bet niekur neradu informacijos kaip šių variklių eksploatacija? Kaip jie laiko? Ar auto atvykęs su 200k km rida iš olandijos nebus jau labai pavargęs?
Domiuosi apie plug in, nes mano pagrindinis dienos įveikiamas atstumas buna apie 40-60km ir važiuočiau elektriniu režimu ir man dyzelinis variklis dirbtu labai minimaliai.

Laukiu Jūsų atsakymų


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
RaimisB
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-16, 11:55
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
Kiek prasiaiskinau, tai D5 variklis su pakeitimais/adaptacija hibridui, pvz spec hibridui generatorius, starteris, kondicionierius (elektrinis) visi sie mazgai nepigus, o brangiausias akumas, nors garantija 8 metai, bet yra reikalavimai pvz saugojimui, jei auto nebuvo ekspluatacijoje daugiau nei 1men, akumas turi but paliktas su 25% ikrova, antraip garantiju neber. tai nustatyt gali tik nusiuntus akuma i Volvo gamykla. akumo kaina apie 12kEUR, t.y panasiai kie tokia auto kainuoja


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-16, 14:04
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Labai gera info - užskaitome Yes


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-17, 08:25
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Akumuliatorių būklei nustatyti tikrai nereikia siųsti į gamyklą, galima žiūrėti parametrus per diagnostiką, arba žiūrėti nuo rozetės kiek priima energijos kai kraunasi, kiek nuvažiuoja ant pilno pakrovimo ir t.t. Čia tokia klasikinė baimė elektromobilių, didžiausias baubas - baterijos, nors šrotuose nelabai yra joms paklausos, o tai daug ką ir pasako.

Beje, jeigu ir atsirastų bėdos su baterijomis, tai nieks jo viso nekeičia. Yra daromas remontas atksirų celių ir apie tokias kainas niekas nešneka.
Redagavo Edvakas 2019-06-17, 08:26


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Edvakas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-17, 08:28
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Kažkada teko irgi domėtis jais, tai didžiausias minusas man pasirodė, kad tai yra pakankamai retas modelis, todėl specifinių dalių gedimo atveju (kaip RaimisB minėjo) gali būti problemos rasti jas šrotuose.

O šiaip kiek yra turinčių žmonių, visi važiuoja ir vargo nemato...


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
RaimisB
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-17, 09:31
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 356
Įstojo: 2013-02-26
Edvakas @ 2019-06-17, 08:25 rašė:
Akumuliatorių būklei nustatyti tikrai nereikia siųsti į gamyklą, galima žiūrėti parametrus per diagnostiką, arba žiūrėti nuo rozetės kiek priima energijos kai kraunasi, kiek nuvažiuoja ant pilno pakrovimo ir t.t. Čia tokia klasikinė baimė elektromobilių, didžiausias baubas - baterijos, nors šrotuose nelabai yra joms paklausos, o tai daug ką ir pasako.

Beje, jeigu ir atsirastų bėdos su baterijomis, tai nieks jo viso nekeičia. Yra daromas remontas atksirų celių ir apie tokias kainas niekas nešneka.

del patikrinimo pilnai sutinku, ziuri talpa, as dar tarciaus pardavejo garantiju kokiai porai ciklu pasikrovimo issikrovimo, ten as turiu minty, kad perkant pusiau aklai,"ai, yra garantija" realiai gali jos nebut, o ar garantinis, tai ir Sostena pati negali nustatyti, tik nuimt ir siusti Svedijon, kalbejau su serviso vadovu siuo klausimu.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Tadzius
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-17, 22:25
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Apie elektromobilius domiuosi jau daugiau nei pusę metų, bet tik neseniai radau, kad volvo turi plug in modelį, tai pradedu ieškoti info apie jo technologiją veikimo principus ir renkuosi kaip atsarginį plana jei nepavyktų pasiimti šiuo metu žiūrimo varianto. Kol kas apie V60 plug in sunkiai randu info, pagrinde tik iš 2014-2015 metu apžvalgų, tai pagalvojau, kad forume gal rasiu žmonių ratą kurie kaip aš yra šiai dienai pamišę ir nori arba jau net išbandė realiai V60 plug in, arba net ir koki kita plug in auto ir gales suteikti kažkokios info.

Skaitant apie būtent V60 modelius daugelis rašo kad jo maža bagažinė, bet aš taip galvoju ji vis tiek yra didesne nei V40 arba aisku kvaila lyginti bet S60 ja turi nelabai didele bet ir kiek esu susidures nelabai patogia, lyginant sena S60 ir naujesni S60.

O gal kas žinote ar esate susidure ar įmanoma atliekant diagnostika pažiūrėti kiek km buvo nuvažiuota elektriniu rėžimu ir kiek su dyzeliniu? Arba ar įmanoma kad tikrinant auto sostenoje jie pasakytų ar auto rida yra tikra? Nes žinant lietuvos auksarankius, galvoju ar nebus labai daug problemu įsigijus toki autoSmile

Gal kas turit info apie V60 įveikiama atstuma, koks kuro sanaudu vidurkis ilgesniame kelyje? Aš skaičiausi, kad įveikiamas atstumas iki 50km, bet ar įmanoma nuvažiuoti ta 50km ar ne, gal realiai vasara įveikiamas atstumas siekia pvz 70km? Apie kuro sanaudas randu info, kad 100km sunaudoja 1,8l, bet cia yra hibridiniu rezimu, o ka vartoja kai nebeturi elektros ir lieki tik su dyzelinu? Ar suvatojama apytiksliai tiek kiek su įprastu tarkim dyzeliniu D5 varikliu?


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
diawollo
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-17, 22:57
Vartotojo avataras

Miestas: Panevezys
Pranešimai: 190
Įstojo: 2012-09-16
Mažiau tas sąnaudas skaičiuok. Nėra ten stebuklo. Nebent taxistu dirbi. Tas full EV režimas pagrinde tik miesto sąlygom. Ten stovi slabnutis gal 50kw varikliukas. Jis ten pats vos 90km/h pasiekia. Jau užmiestyje labai nekomfortiška važiuot. Nauda tik mieste kai nereikia didelio greičio pasiekti ir daug sustojimų visur. O baterijų būklę įvertint galima kaip jau sakė padarius įkrovimą nuo 0 iki 100proc. ir žiūrėt koks energijos kiekis "sutekės". O baterijos keičiasi praktiškai iškart visos, nebent numiršta viena celė ir riboja visos baterijos talpumą, bet ir tai ten rezervines celės būna.


-----
s60 d5 2003

-----
 
Edvakas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 08:22
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Kalbant apie užmiestį tai manau sąnaudos bus labai panašios kaip paprasto D5 variklio. Visas smagumas ir ekonomija pasijaučia važinėjant mieste.

Buvo FB volvo klube keli žmonės kurie turi V60 D6, tai minėjo apie sąnaudas kad apie 40km pavyksta nuvažiuoti. Tad 70km tikrai nereiktų tikėtis Smile

Teko kažkada daryti testdrive su autovikingų klubu šito V60, tai tuo metu tikrai sužavėjo. Elektrinis variklis gal ir neturi daug KW, bet jo sukimo momentas yra nuo pat pradžios ir automoblis pajuda labai smagiai, o kur dar nulis vibracijos, triukšmo ir t.t.

Įsijungus POWER mode (dyzelinis + elektrinis varikliai) gauni 4 varomus ratus ir belekiek galios, tad nuo šviesoforo šauna kaip nebloga raketa.
Redagavo Edvakas 2019-06-18, 08:23


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Tadzius
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 08:23
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Negali nežiūrėti i sanaudas. Siai dienai mano senukas volvukas važinėjant iprastu mišriu rėžimu suvalgo 12.5-13.5l duju. Kai ateina vesesnis oras kamščiai kuro sanaudos pašoka iki 16l. Žiūrinėju plug in hibrida nes manau kad galiu sumažinti kuro suvartojima ir islaidas per pusę. Pagrindinis važiavimas į darbą šiai dienai gaunasi 7km apvažiavimu didesniu greičiu, po to visas kelias likes yra mieste, gaunasi bendrai iki darbo i vieną puse apie 20-22km, tiksliai nepamenu. Tad manau man plug in hibridas sutaupys nemažai eurų kuro sanaudu atžvilgiu. Aišku faktas kad už ji teks perkant sumokėti 3-4k eu daugiau nei už iprasta auto bet kiek skaitau ir eksploataciniai kaštai elektromobiliu yra mažesni


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
Edvakas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 08:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Elektromobilių mažesni, bet hibridų sakyčiau netgi didesni Smile

Priežastis paprasta. Kai turi tikrą elektromobilį tai atkrenta krūva mazgų ir jų priežiūros - tepalo, kuro, oro filtrai, tepalai, diržai, stabdžiai beveik nesidėvi ir t.t.
Kai turi hibridą visus eksploatacinius keitimus vistiek turi atlikti kas metus ir nesvarbu kad važiavai vien elektra, plius dasideda dar ir hibrido specifiniai magai į kuriuos irgi gali tekti įmerkti pinigėlio Smile
Redagavo Edvakas 2019-06-18, 22:09


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Tadzius
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 13:48
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Kiek as pastaruoju metu domejausi ir.kalbejes esu su žmonėmis kurie turi elektra ar hibrida, sako stabdziu kaladeles tikrai retas reikalas keisti nes pagrinde stabdai el varikliu taip regeneruodamas energija ir krauni akuma. Aisku kritiniu atveju reikia stabdziu bet bet reikia.nepamirsti jei persedi i hibrida ar elektra tai vaziavimo stilius keiciasi ir stabdaisi is toliau, nesedi priliper kitai masinai prie galo ir nespaudi pilno gazo nuo vieno iki kito sviesoforo. Apie pvz tepalu keitima manau tai ir siek tiek sumazeja nes jei dairaisi elektromobilio ar hibrido tai gaunasi kad nuvaziuoji daug ir taip elgiesi nes apsimoka, o vaziuodamas daug iprastam auto per metus tepalus keiti ne viena o 2-3, gal net daugiau kartu. Tai kaip.ir gaunasi bet kokiu atveju sutaupai bent viena tepalo keitima.

O kalbant apie bibrido mazvus, ka jukse reikia daryti?
Redagavo Tadzius 2019-06-18, 13:49


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
Edvakas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 14:02
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Na diskutuotini paskaičiavimai, netgi pavadinčiau labai optimistiški Smile)

2-3 tepalų keitimai yra 30000 - 45000 km per metus. O kadangi šis hibridas duoda naudą tik miesto sąlygomis, tai tikrai yra kas veikti kad tiek pravažiuotum mieste Smile O jeigu važiuosi užmiestyje, tai tie kilometrai jau suksis dyzelinio variklio ir vistiek turėsi keisti dažniau tepalus Smile)

Dėl hibrido papildomų mazgų, turėjau omenyje detales kurios netinka nuo standartinių volvo. Kaip Raimis jau ir minėjo (starteris, generatorius, kondicionierius), jei sugestų tai jie bus tik originalūs ir labai brangūs.
Ko pasekoje gaunasi išvada, kad turi visas eksploatacines išlaidas standartinio dyzelio + gauni brangių ir retų detalių dėl hibridinės sistemos. Todėl skaičiuoti, kad eksploatacija bus pigesnė nelabai išeina Smile


Po visų beletristikų gali pasirodyti kad esu prieš šį autombilį. TIkrai ne Smile Pats svarsčiau šį variantą, nes važiuoti su juo labai patiko. Tiesiog nereiktų naiviai galvoti, kad susitaupys milžiniškos sumos su juo.
Redagavo Edvakas 2019-06-18, 14:04


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Tadzius
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 19:51
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Na taip tai yra teoriniai skaičiavimai, aišku aš šiai dienai turiu du variantus iš plug in hibridų ir v60 nėra pirmoje vietoje, jis labiau atsarginis planasSmile

Dėl tepalų ginčitinas dalykas taip pat, nes vieni tepalus keičia kas 15k km, kiti gal važiuoja ir 20k km. Asmeniškai aš stengiuosi keisti kas 10-12k km. Per metus įveikiu apie 24k km. Apie 20% atstumo įveikiama ilgesnėse kelionėse, likusi dalis yra kelias į darbą arba šiaip kokie reikalai mieste. Tad žiūriu kad auto man elektra pagrinde važiavimui į darbą ir atgal į namus, o kad kelionė per mėnesį bus viena ar dvi tolimesnės ir reiks įpilti dyzeliuko ar benzino kažkaip negasdina.

Kitas reikalas apie gedimus ir gendančius mazgus, pvz. važinėji elektriniu režimu, ar tada važiuojant neveikia generatorius ar starteris? Jie manau reikalingi tik tuo atveju kai yra reikalingas dyzelinis variklis, tad atsižvelgiant į mano optimistiškus paskaičiavimus tiems mazgams sugęsti yra mažesnė tikimybė nei važinėjant įprastu automobiliu, ypač kai šie mazgai pastoviai dirba paprastame automobiliu.

Aišku ar tie mazgai sugęs ar ne čia priklauso nuo daug faktorių, bet manau vis tiek jiems sugęsti yra mažesnė tikimybė kai automobilis yra naujesnis. Faktas, kad sugedus naujesnio automobilio mazgams jie kainuoja brangiau, nes automobilis naujesnis.

Kiek šiuo metu man teko skaitinėtis informacijos apie elektromobilius, tai daug žmonių rašo, kad įsigyjęs elektromobilį pamiršti eksploatacinius kaštus, arba bent jau juos sumažini iki minimumo. Plug-in panašus principas tik, kad esant reikalui nuvažiuoti didesnį atstumą jungi hibridinį režimą arba tiesiog važiuoji elektriniu režimu, o pasibaigus elektrai važiuoji dyzeliu ar benzinu taip neprisirisdamas prie rozetes, aišku atsiradus galimybei pasikrovęs gali vėl jungtis elektrini rėžimą.

Edvakai gal gali dar atsakyti į kelis klausimus:
1. O Jūs kai išbandinėjote v60 plug in ji isbandinejote tik elektriniu režimu?
2. Ar teko bandyti jo važiuojant trasoj? Naudojant tik elektini rėžimą?
3. Gal galite pakomentuoti kaip su juo važiuojant į kalną elektriniu režimu, nebūna, kad važiuoji ant tos ribos kad automatiškai dėl gazo paspaudimo jis perjungtu hibridinį režimą?
4. Jei važiuoji elektriniu režimu ir paspaudus suveikus hibridiniam režimui po to nespaudžiant stipriai gazo jis automatiškai persijungia į elektrinį režimą?


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
Edvakas
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 22:23
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Žinok tiek daug netestavau, tiesiog prasukau ratuką Vilniuje. Važiuojant elektros režimu, galios visiškai užteko pajudėti su eismu ir netgi greičiau už kitus. Labiausiai patiko tyla, nulis vibracijos ir sukimo momentas nuo pat pradžių.

Na ir teko spustelėti power mode nuo starto, tai gėdos nepadarytų daugeliui Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Tadzius
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 22:34
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Gėdos niekam ir negalvoju daryt, noriu tiesiog įsigyti naujesnį geresni, tikiuosi mažiau gendanti, ekonomiskesnį automobilįSmile tad manau šį varintą laikysiu atsarginiu planu šiai dienai ir viskasSmile

Ačiū už suteikta informaciją ir jei kas nors dar turi komentarų prašom rašyti, manau pravers kitiems ši informacija


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
diawollo
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 23:07
Vartotojo avataras

Miestas: Panevezys
Pranešimai: 190
Įstojo: 2012-09-16
Tadziau neįsižeisk, bet ne iš tos pusės į Volvo hibridą žiūri. Tu nesitikėk čia sutaupyt. Tie sutaupyti eurai iškart išeis ant baterijų keitimo jei tų stengsies pilnai vien elektrą naudot. Ten dar pakankamai nepatikima pati hibridinė pavara. Jei taip taupyt nori, tai žiūrėk Prius'ą kokį. Ten viskas išbaigta daug geriau. Naujos kartos hibdrido variatorius kur į 4 Prius'ą eina( gal ir jau paskutinius trečiukus ėjo)- prakštiškai ir net teoriškai negendanti sistema. Ir ten nebetie visus užknisantysa senieji variatoriai..
Volvo pirma yra prabanga, komfortas ir saugumas. Jei pinginė leidžia tai jami ir džiaugies, bet jei galvoji čia bus investicija ir kažkaip sutaupysi - tikrai ne.
Pilnai elektros rėžimu kaip Edvakas minėjo mieste iki 50-60kmh/h ten pusė velnio tas varikliukas. Ir ten pasibagia visa trauka. 90km/h jis gal per pusė minutės pasiekia. Nu žiauriai ilgai. Jei dabar turi 147kw tai įsivaizduok pusę variklio tau išima ir dar pora priekabų prikabina su žvyrų. Ta prasme aplenkt kažką važiuojantį 80km/h netai, kad negalima, bet neįmanoma Smile Plius prie greitkelio greičių baterijos lygis akyse mažėja. Čia prie 90.
Užmiestyje ir taip mažai ryja tiek benzas, tiek dyzelis. Visa mėsa yra miesto sąlygos.


-----
s60 d5 2003

-----
 
Tadzius
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-18, 23:20
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Na man ir gaunasi kad pagrindas miete. Aš pirmenybe kaip minėjau skyriu kitam automobiliui, tai būtų chevrolet volt gen2, o jei jam nesukrapštysiu reikiamos sumos kaip atsargini plana laikau v60, nors jei atsirastu gal mieliau paimciau hyundai ioniq plug in, tik šiuo metu jų nelabai yraSmile

Šiuo metu esu labai dideliuose apmąstimuose ir paniręs į paieškas ir iš tikro nežinau kuris automobilis yra ar bus geras. Tik manau kad elektros varikliams reikalingi daug mažesni eksploataciniai kaštai, nes juose mažai judančių ir besidėvinčių detalių lyginant su benzininiu ar dyzeliniu varikliu

O be to kalbant apie mano senuką su 147kW, tai kai jis buvo naujas tiek buvo, šiai dienai neaišku kiek jis tu kW vis dar turiSmile


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
ovido
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-19, 13:37
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 71
Įstojo: 2017-01-17
Kazkada turetai Toytai avensiui garantiniam laikotarpyje numiro motoras... nu i dave man Priusa kaip pakaitini. Pirma diena - emociju pilnos kelnes, eina super, taupu? - her neziuriu as i taupuma, svarbu eina, jokiu begiu, sankryzose pirmas Smile antra diena, eina jau ne taip ba nespeja krauti bateriju, o benzas nevalina tiek, trecia diena - pasiilgstu begiu perjungimo, kaip trulikas. Ketvirta diena - sakau gal jus eikit kur su tuo savo Priusu, nelabai jis man patinka - dave Yaris 1,6 D4D - lektuvas, ekonomija.
Patarimas - yra nuomos manau turetu hibridini kazkuri modeli, pasiimk dvi tris dienas, ir pavazinek kaip doras soferis - visokiais stiliais, pamatysi - gal nu i nafik ta elektra ir ta tyla, o gal atvirksiai.


-----
V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift)

-----
 
Tadzius
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2019-06-19, 23:11
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 35
Įstojo: 2017-02-25
Nežinau su kokiu prius Jums teko važinėti bet aš kažkaip nesusivilioju prius, o ir seip jau ju kainos plug in labai dideles ir pasirinkimas mažas.

Kitas dalykas yra kiekvieno vairavimo stilius, buvo laikas kai ir as spaudžiau gazas dugnas, bet kažkaip mažėjas tas noras spausti, o ir šeip per kamščius kad ir spausi toli nenuspausi, susitinki tuos pačius prie sekančio šviesoforoSmile

Nuomos.gal yra, bet tokio automobilio kuri nusižiūrėjau nera nuomoje ir.išbandyt galimybiu nera. Tik žinau kas su tokiu vazineja tai galvoju reiketu pasiprasyti kad duotu bent truputi pavazineti, pasibandytiSmile

Del bėgiu junginėjimo tai aš asmeniškai ankščiau buvau labai prieš automatus, bet kai pavažinėjau su automatu ir ypač per kamščius tai manau mažai atsiranda kuris norėtu sedėt kamštyje ir vėl grižti prie tos „kačergos”.


-----
Volvo V70 2001 2,4 147kW

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Gal kas susidūrė su klaida p2080? Įvairios tech. diskusijos 2 2018-06-12, 12:37
Pirkciau volvo s80 poranki (Sviesu , odini), ir dar kokiu nors sviesiu salono daliu. Perku 5 2014-03-24, 18:12
Gal kas yra labiau su Opeliu susidurę Kitų markių automobiliai 9 2013-01-21, 18:17
gal kas nors turi nebrangiai parduoti ratu varztus S80 99m :) tiesiog nerandu kur padejau :( Perku 1 2010-12-04, 12:30
2024 © Visos teisės saugomos.