PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

INFORMACIJA APIE AMORTIZATORIUS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
INFORMACIJA APIE AMORTIZATORIUS
Neegzistuojantis vartotojas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-10-01, 15:08

Benaršant internete, radau tokia info apie amortizatorius. Kadangi šiame forume neradau tokios informacijos, tad įkeliu.

Amortizatoriai pagal konstrukcija būna:
Dvivamzdžiai hidrauliniai
Vienvamzdžiai su aukšto slėgio dujomis
Dvivamzdžiai su žemo slėgio dujomis.
A-oras po atmosferiniu slegiu
B-dujos
C-tepalas

Skirtumas tarp 1-3 tai kad erdve tarp cilindru užpildyta dujomis su nedideliu slegiu.
Kam dujos, iš tikrųjų konstrukcija 2 turi didesnį pasipriešinimą putojimui, kas leidžia išgauti stabilias darbo charakteristikas prie įvairiu temperatūrų ir pakabos eigos.
Pakabai dirbant realiomis darbo sąlygomis ne visada reikia darbo stabilumo. Komfortui, valdomumui Roadholding būna svarbu tarpiniai režimai, kur naudojama tik hidraulika, kuri darbo metu putodama užtikrins standumą ir reikalaujama kietuma dirbant prie siu sąlygų. Todėl kai įskyla klausimas ką pasirinkti hidraulika ar dujas, tai nekorektiškas klausimas. Viskas priklauso ką firma siūlo konkrečiam automobiliui ir kaip ji tai paaiškina. Ir kai firmos siūlo keleto konstrukcijų amortizatorius vienam konkrečiam automobiliui aš netikiu tomis firmomis. Aš galvoju taip: nesvarbu kokia amortizatoriaus konstrukcija, svarbiausia gamintojas jo reputacija ir produkcijos kokybe. O kaina priklauso nuo komponentu sudieties taip pat nuo ilgaamžiškumo, ir nuo pojūčiu važiuojant.
Pavyzdžiui firma KONI gamindama dvi serijas amortizatorių KONI Sport ir KONI Special, kliento neturi jaudinti kokia jų konstrukcija dujos ar tepalas, jam leidžiama pasirinkti komfortiškam važiavimui Special, o aktyviam Sport. Nors abejuose serijose sutinkami visos trys konstrukcines schemos. Vieno vamzdžio amortizatoriai dažniausiai naudojami džipams ir sunkiasvorėms mašinoms.
Noriu pabrėžti tai kad amortizatoriai kurie skirti masiniai automobiliu gamybai sudaro siek tiek kita rinkos segmentą. Kaip taisykle amortizatoriai Bilstein BMW automobiliuose yra hidrauliniai turintys mažesne eiga negu Bilstein Sport.

1-2 Koni ir Bilstein

Iš kart pabrėžiu kodėl 1-2 vieta dalijasi, pas vienus geresni amortizatoriai vienoms mašinoms kiti kitoms. Jeigu gamintoju atstovams užsiminus apie Monroe, Boge,Kayba jie pabrėžia kad šitie gamintojai mums nesudaro konkurencijos. Nors jų ir neblogi amortizatoriai bet būna ir geresniu.
Šitie amortizatoriai patys brangiausi. Bet kokybe aukštumoje, ir jie numiršta kartu su automobiliu.
Koni tikslas padaryti geriau negu yra automobilyje iš gamyklos.
Tiekia -FERRARI, Aston Martin, Mazerati, Lamborghini, Lotus Elize, Dodge Viper, Porsche 968.
Privalumas, galimybe keisti standumą kad kompensuoti nusidėvėjimą ir reguliavimas amortizatoriaus jo neišsiimant, nors Special serija reikia reguliuoti po 30...40 tūkstančiu km.
Koni gaminami nedideliomis partijomis. Darbo kultūra aukštumoje, prieš supakuojant amortizatorių jis tiksliai testuojamas ar atitinka užduotas charakteristikas (kuo pigesnis amortizatorius tuo didesni leidžiami nukrypimai) Vokietijoje jiems duodama neribota garantija kad jie numirs kartu su automobiliu aišku jei jis bus ekspluotojamas vieno seimininko.

Tipai :
KONI Special- raudona spalva komfortiškam važiavimui;
Koni Sport- geltona spalva agresyviam važiavimui turi reguliavimo galimybe ir leidžia didesniu greičiu įveikti posūkius;
Koni Sport kit- komplektas amortizatorių kartu su trumpesnėmis spyruoklėmis;
KONI Load-a-Juster- amortizatorius su spyruokle, su progresyvia darbo charakteristika kas leidžia išvengti pritupimu automobilio ir skirtas atlaikyti didesni svori, variantas vienatūriams.
Bilstein turiu galvoje vokiečiu gamybos Sport serijos geltonos spalvos, o ne mėlynus Ispanu gamybos amortizatorius kurie silpni gamybos atžvilgiu. Viena pagrindine skiriamoji savybe kad jie beveik visi vienvamzdžiai. Pas Bilsteinus tiksli orientacija pagal paskirti Sport- reiškia kietumas, ir jeigu pakaba McPherson tai tas pats kas važiuotum su E34.
Tiekia: CHEVY Corvette LT, BMW ( dalinai ir pagrinde hidrauliniai ko nepadarysi vardan pinigu), Porsche Boxter, MB, Ferrari. Surinkimo kokybe austomoje. Geltoni Bilstein tarnauja ilgiau už automobili. Netgi užtenka vienam raliui pasirinkus tam tikras spyruokles.

Gaminami:
Bilstein Sport- sportiniai amortizatoriai skirti ne sportui o naudoti paprastuose keliuose;
Bilstein Sprint- tas pats kas ir Sport serija tik skirti naudoti su trumpesne spyruokle;
Bilstein Rally- skirtas grynai sportui;
Bilstein Standard- mėlynos spalvos Made in Ispanija.

3-Boge vokiečiu firma skirti konvejeriniai automobiliu gamybai: AUDI, VW, BMW, VOLVO, Alfa Rromeo dabar priklauso kompanijai SACHS.
Gamybos principas: padariau- tegul būna, jie pigesni, nieko labai neišsiskiriantys įskyrus ąžuolinę serija TURBOGAS


Gaminami:
BOGE Pro-gas- dujinis amortizatorius (dvivamzdis su žemo spaudimo dujomis) skirtas komfortiškam važiavimui turi specialų nutekinima kaip ir Monroe Sensa Trac tikrai čiut ne pirmas amortizatorius naujos kartos;
BOGE Turbo-gas- kaip matosi iš pavadinimo kažkas agresyviam sportiniam važiavimui;
BOGE Automatic- nieko negaliu pasakyti, bet jų panaudojimas neapibrėžtas;
BOGE Nivomat- specialus amortizatorius kas mėgsta daug vežti;
BOGE Turbo24- vienvamzdis heavy duty skirtas 4X4 off-road.

4 SCAHS
Truputi blogiau už BOGE, dar pigesni ir mažiau patikimi.
Skirti Nivai (rusiškas automobili turima galvoje) ir Klasikiniai tam ir tam tinka tas pats amortizatorius pagal katalogą renkant ,netvarka (Pvz., KONI ir Bistein amortizatoriai skirtingi ne tik pagal numerius bet ir pagal konstrukcija, kietuma, kas iš principo teisinga juk viena masina skirta bekelei o kita džipas.)
Naudoja: SAAB, VW, BMW, Audi, Volvo;
Tipai:
SACHS Touring- žemo slėgio dujos
SACHS Sporting Set- hidrauliniai skirti aktyviam vairavimui, pigus komplektas su amortizatoriais ir spyruoklėmis
SACHS violetines spalvos- skirtas naudoti sporte.

5 KAYBA, TOKICO
Japoniški pigesni amortizatoriai iš serijos visiems japonams. Nelabai patikimi kokybe kaip daviklis atsitiktinu skaičių kartais laiko 300.000 km kartais mėnesį. Labai silpnas štokas patekus ant jo druskos surūdija per savaite.
Gaminami hidrauliniai ir su padidintu slegiu. Labai man patiko jų sprendimas Lexsuse panaudoti vienvamzdžius ir dvivamzdžius amortizatorius viename.Is tikrųjų nežinau kieno čia idėja TOYOTA ar Kayba.

6 MONROE
Marketingas, sugedo amortizatorius nusipirkau pigiai ir supiktumu .Patikimumas kaip reklamoje
20. 000km.
Kas liečia jų naujausia išradimą Sensa- trac tai BOGE jau pirmieji buvo panaudoja ta gamyboje. Jei pažiūrėti kur yra nutekinimas pradedi galvoti ar teisingai tai padaryta?
Sutinku kai pakabos eiga nedidele o amortizatoriaus stoko judėjimo greitis didelis, kad geriau pratekėtu alyva padarykime ten nutekinimą. Važiuojam toliau sukam i posūkį automobilis krypsta kaip koks amerikietis 80 metų.
Kas tai? Tai tepalas pratekantis per nutekinimą nesuteikė reikiamo slopinimo posvyrio. BTW ir KONI ir Bilstein teigia, kad gauti maksimalu stipruma pasipriešinimui, amortizatorius prie nedidelio greičio augimo, kai štokas juda 0,33m/s leis užtikrinti automobiliui užduota trajektorija ir labiau nuspėjama jo elgsena posūkyje (guldomas automobilis greičiau).

Tipai:
Radial-matic- grynai hidraulinis;
Gas-Matic- dvivamzdis dujine hidraulika;
Van-Magnum-s kirtas ne bekelei bet kažkodėl vienvamzdis;
Sensa-Trac-dvivamzdis hidraulinis (pagrinde dujinis),noriu pažymėti kad nuo 1996m.,kompanija tiekia amortizatorius VAG, Volvo net ir PORSCHE. Taip pat braunasi į rinką elitiniu amortizatorių.

5-6 suprantantiems žmonėms jie netinka. 3 ir 4 taip sau, o 1-2 tik teigiamos emocijos.
Mano nuomone sutampa su Vokiečiais kurie yra pagrindiniai 70 ? amortizatorių vartotojai ir jie visa šita ūki sumontuoja i naujus automobilius, kad palakstyti nuo širdies. Todėl ten su Monroe niekas beveik nevažinėja, pagrinde KONI, Bilstein plius kombinacijos šių amortizatorių su spyruoklėmis Eibach, H&R paprasčiausiai pakabos komplektai. Žinoma iškyla klausimas kokius pasirinkti, bet tai tik pinigu klausimas.
Jei automobilis mirštantis ir su juo nedaug liko važinėti tai i ji montuoti KONI ir Bilstein nelogiška bet entuziastu pasitaiko. Jei masina ką tik nupirkta ir seimininkas nenori ateityje su amortizatoriais turėti reikalu tai jam skirta 1-2 pozicija.

Pagrindines amortizatoriaus sugedimo priežastys:
1-Neteisingas sumontavimas, užmiršta užveržti veržle, apversta lėkštutė, griebiama už stoko su įrankiais.
2-Suplyšusios gumines apsaugos ,patenka purvas druska, kas pribaigia amortizatoriaus riebokšlį.
3-Riebokslio nuovargis, nors teko girdėti iš vieno mechaniko kad Bilstein atlaike tris masinas ir dar tarnauja;
4-Ismusimas;
5-Voztuvu sistemos nusidėvėjimas.

Dar nepaminėjau tokiu firmų kaip DeCarbon (pirmi sugalvojo apversta McPerson) dabar nupirkti firmos AC Delco kokybe pasišlykštėtina, charakteristikos taip pat.
Gabriel (amerikietiškas pigumas, kokybe savaitei, nelaiko kelio);
Crosno(lenkiški nevažiavau nežinau, bet neabejoju ar geri).


-----
 
Apeiron
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-15, 12:56
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Amortizatorius - techniškai pakankamai sudėtinga automobilio detalė. Jeigu daugumos pakabinimo elementų diagnostiką galima atlikti „montavimo pagalba", tai norint nustatyti amortizatorių gedimus, o juo labiau išsiaiškinti tų gedimų priežastis, dažnai būtina testuoti specialiuose stenduose.

Stambių kompanijų - amortizatorių pardavėjų patirtis rodo, jog pagrindinė amortizatorių gedimo priežastis yra jų neprofesionalus montavimas arba eksploatavimo sąlygų pažeidimas. Praktika rodo, kad gamyklos brokas užsienio gamybos amortizatoriuose retai viršija 0,5 %. Tačiau, kai atsiranda amortizatoriaus defektas, net tuo atveju, jei įrodyta montuotojo kaltė, vartotojui paprastai susidaro neigiamas tiek parduotuvės, kuri pardavė amortizatorius, tiek ir pačios amortizatorių markės įvaizdis. Todėl, norint pasiekti teigiamo savo kompanijos įvaizdžio, labai svarbu stengtis, kad amortizatoriai negestų anksčiau laiko. Piešinyje pavaizduota amortizatoriaus konstrukcija. Vietos, kuriose gali atsirasti amortizatorių defektai, pažymėtos skaičiais 1 - 6.
Labiausiai paplitę amortizatorių defektai... Skaityti daugiau...

www.autoreviu.lt/images/autoreviu_logo2_top.gif

Redagavo Apeiron 2012-10-15, 12:57


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
XC 70 apie 2011m Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 1 2021-04-18, 21:09
Atsliepimai apie autopaslaugų teikėjus NAUDINGA INFORMACIJA 19 2020-06-23, 08:15
Jūsų reziumė apie Volvo s60 Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 6 2019-11-26, 20:21
Volvo S60 II D3 163AG(120KW) PATARIMAI APIE AUTO, DAZNIAUSI GEDIMAI, TRUKUMAI Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2018-10-09, 14:22
S80 II priekinis reguliuojamas amortizatorius Variklis 8 2018-09-07, 10:52
2024 © Visos teisės saugomos.