PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

ISTORIJA SU LIAMBDA (VOLVO V70)

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Istorija su liambda (Volvo V70)
Neegzistuojantis vartotojas
#41 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-06-12, 20:18

Gyveni ir mokaisi zmogus... Kas nedirba tas neklysta...Smile


-----
 
DK
#42 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-07, 17:10
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius-Kaunas megapolis :)
Pranešimai: 240
Įstojo: 2009-01-19
Hola amigos,
taigi, istorijos pabaiga - po 2,5 men. vargu, radau kontora, kuri apsiime sutvarkyti kompa. Pridaviau pries savaite ir jau buvau spejas pamirsti, zinoma, nesitikejau, kad kas gero ir iseis. Be reikalo. Nuo siandien vaziuoju vel su savo ECU kompu. Kontora radau per omnio newsgroup'u rekomendacijas, ji randasi Kaune. Auto vaziuoja, immo veikia, kondicionierius valdosi, viskas ok.
Redagavo DK 2009-07-07, 21:17


-----
--
V70 phase I, 98, 2.0 10V
 
tozass
#43 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-07, 20:49
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
sveikinu uzbaigus varga...


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Soulfull
#44 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 05:43
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipeda
Pranešimai: 1231
Įstojo: 2007-03-10
sveikinu, o kaip sutvarke nesake? Smile


-----
i123.photobucket.com/albums/o319/Bupyc84/volvo.jpg
Volvo 460GLT 1.7turbo '95 - parduodu
Klaipeda
 
DK
#45 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 08:51
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius-Kaunas megapolis :)
Pranešimai: 240
Įstojo: 2009-01-19
Nekomentavo. Kiek pavyko ispesti, gedimas buvo ne fizinis.


-----
--
V70 phase I, 98, 2.0 10V
 
romas
#46 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 09:03
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
I vaziavimas pas juos is Partizanu gatves? Anksciau ten dirbo jauni virukai. Nepadarydavo, jei procesorius nueina. Gera varda turejo (pelnytai) , kelis kompus (Japan, Vokiciu auto) "prikele"


-----
 
DK
#47 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 10:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius-Kaunas megapolis :)
Pranešimai: 240
Įstojo: 2009-01-19
Ne, Taikos pr., prie Melgos. Pas tuos, kur ivaziavimas is Partizanu g. nevaziavau, nes kazkaip neisejo man su jais susikalbet - nebuvo tokio - "atvezk, ziuresim", o prasytis per prievarta kazkaip nelabai ir norejau.


-----
--
V70 phase I, 98, 2.0 10V
 
Giedre
#48 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 11:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 128
Įstojo: 2008-06-07
DK, sveikinu pabaigus visas bėdas! Netgi truputį baltai pavydu Wink


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Gutis
#49 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 11:31
Vartotojo avataras

Miestas: Somewhere
Pranešimai: 4076
Įstojo: 2007-06-14
Giedre, tai vesk savo kompa remontui,
beja, kazkaip nepamenu tavo istorijos pabaigos. Ar ji dar nesibaige?


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
DK
#50 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 12:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius-Kaunas megapolis :)
Pranešimai: 240
Įstojo: 2009-01-19
Aha, Giedre, pasakok kaip ten su kito auto oro srauto matuokle baigesi, tas pats?


-----
--
V70 phase I, 98, 2.0 10V
 
Giedre
#51 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 13:20
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 128
Įstojo: 2008-06-07
Heh, mano istorija pasibaigs su variklio keitimu. Arba mašinos Smile ??dėtas tenai B5202S, t.y. 10v, o turi būti B5204S (galvoju, gal čia parašą pasikeitus Grin O ir mašinos po šios paraiškos jau niekas nebepirks... Sad ) Taigi, gaunas toks "nei velnias, nei gegutė", rajus, bet visiškai nepaslankus sutvėrimas Smile .

Paskui prie to 10v pajungta viskas, kaip išėjo, nes 20v turi daiktų, kurių neturi 10v. Pvz MAF. Beje, MAF veikia gerai (pamatuota kompiuteriuku, kurį galima jungti tiek prie OBDII, tiek, per tarpinę jungtį, prie self diagnostic). Tik va, storoji žarna nuo MAF iki sklendės buvo kiaura. Užsandarinta. Sklendė stovi nuo 10v, taigi, mažesnio diametro. Dar 20v turi, cituoju meistrą, kintamos geometrijos mechanizmą įsiurbimo kolektoriuje, kurio prie 10v nėra kur jungti, nes kitoks kolektorius. Tai jis ir nepajungtas. Užkištas už kažko, kad neiškristų tik. Detonacijos daviklis vienas neprijungtas (nes nebuvo atsuktas tinkamu kampu, tai nepasiekė jungties). Meistras prijungė - liambda nebedega. Kompas nė prie ko. Beje, sužinojau, kad negalima makaluoti kompų į automatą nuo mechaninės.

Aišku, dar galima pridėt, kad kažkur stovi per silpnos tarpinės (nepamenu kaip vadinas) ir aplink žvakes apsipylę tepalu (čia ne prie sąnaudų, tiesiog prie variklio kap. remonto). Nu ir dar tai, kad tepalo rijimas prasidėjo... Reiks suprastint pilamą tepalą - vis tiek be naudos išeina, o saugoti ir taupyti jau nebėra ko Smile

Taigi, dabar galiu pasakyt tik sąnaudas užmiestyje:
važiuojant ramiai - 8,6, buvo 10 (pasiekėm vienženklį skaičių!!! Grin );
važiuojant smarkiau (~130-140km/h) - 10, buvo 11.
Mieste dar nežinau, nenuvažiavau 100km Smile

Moralas (čia dar prie to paties, kaip Sergefino svarstė, ar pirkt auto iš draugo, ar ne): NEGALIMA pirkti auto iš draugo, kurią jis PATS TVARKĖ. Net jei tas draugas yra protingas ir geras žmogus, neaišku, ar jis turėjo pakankamai žinių... Tai va Smile


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
DK
#52 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 13:51
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius-Kaunas megapolis :)
Pranešimai: 240
Įstojo: 2009-01-19
Em, tai pas tave puse variklio nuo 10V, puse nuo 20V ir kompas dargi stovi nuo 10V? Smaguma Sad


-----
--
V70 phase I, 98, 2.0 10V
 
Giedre
#53 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 14:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 128
Įstojo: 2008-06-07
Kompas nuo 20v. Smile Kokie purkštukai, neaišku.
Redagavo Giedre 2009-07-08, 14:25


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Valentinas
#54 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 16:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 432
Įstojo: 2007-03-14
Sveikinu!
tai kiek suprantu man neteks pazaist su Tavo kompuSmile
O seip tai labai keista kad ne fizinis nes jei ijungus degima niekas nedege displejuje tai reiskaisi nemuvo itampos komutacijos tai vis vien turejo but ar varza kokia nusvilusi ar tranziukas....kad buvo nuluzusi programiskai labai abejotina...na bet koks skirtumas - svarbu kad vaziuoji!

DK parašė:
Nekomentavo. Kiek pavyko ispesti, gedimas buvo ne fizinis.


-----
2003m. Volvo XC70 2.5T, Vilnius
1995m. Volvo 850 2.0 T5 , Vilnius
tel. 8 685 13228
 
Stulpas
#55 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 16:32
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
giedrei tai nepavydziu:|
abidna kai perki tipo is geru ranku o gaunasi ..... dar idomu butu ar ten tvakrant tikrai nesigaude ka daro ar dare pardavimui ir viskas

tik mano patarimas butu turbut nebetvarkyt tos masinos o leist dalimis ir viskas, nes beprasmis butu tavo remontas kai visa masina galima nupirkt uz 3000lt


-----
 
Giedre
#56 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 16:48
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 128
Įstojo: 2008-06-07
Tas, iš kurio pirkau, yra vieno serviso savininkas. Pirko šitą auto to laiko kainomis labai pigiai ir padrožtą (kad nebuvo mylima, rodo salonas, bet aš smulkmenom po golfo nebuvau labai jautri Smile ). Perrinko variklį, kažką dar patvarkė. Darėsi gal ir sau, nžn. Kaip supratau, pradžioj bandė brangiai parduot, nesigavo, tada pasiliko sau ir važinėjo kiek daugiau, nei metus. O tada aš paprašiau Sergefino pagalbos renkantis auto ir jis man užrodė šitą, kaip gerai sutvarkytą. Tai va. Labai noriu tikėti, kad tiesiog žmonės ne iki galo žinojo, ką daro...

Dalim paleist tai nžn. Man mašinos reikia, o atliekamų pinigų nėr. Kol dalim sugrįš... Be to už 3000 tai tik tokią pačią nupirksi :|


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Stulpas
#57 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 17:03
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
na jei po biski normalizavosi sanaudos gal ir galima vaziuot toliau

siaip butu idomu butu pasneket su pries tai buvusiu savininku ,kad nezinojo ka dare tai abejoju......


-----
 
Giedre
#58 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 17:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 128
Įstojo: 2008-06-07
Tai va, parašysiu dar, kai pasimatys sąnaudos mieste. O tai kai 18.5 būdavo, tai kažkaip.... Smile


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Vaidas
#59 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 17:14
Vartotojo avataras

Miestas: Marijampole
Pranešimai: 2157
Įstojo: 2007-03-10
jo, ziauru... na variklio keitimas vel kokius 1500-2000lt kainuotu,,,


-----
Daug ivairiu automobiliu kasdiena

-----
Tel.Nr. +37060005798 Marijampole
 
romas
#60 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2009-07-08, 22:47
Miestas: Kopenhaga DK
Pranešimai: 2029
Įstojo: 2007-03-13
Ne "pasipriesinimas" bet varza. Reik ziuret keliu fiskiu 1 su 4 kontaktais (tarp 1 ir 2), ar 2 su 2 kontaktais, bet varza vienoda abiem atvejais 3-13 Om, (priklauso nuo temperaturos)
Ps. Turbo tarp 4 kotakto ir izeminimo 50 kOm, tarp 3 ir izeminimo 200 Om
Redagavo romas 2009-07-08, 23:15


-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.