PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

KAS IŠKRAUNA AKUMULIATORIŲ?

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Kas iškrauna akumuliatorių?
Apeiron
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-04-24, 19:48
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Jei koks automobilio prietaisas iškrauna akumuliatorių, bet nežinia koks, neskubėkit varyt pas elektriką, galite iškrovimo priežastį nustatyti ir patys. Jei po nakties neužvedat automobilio, o akumuliatorius dar pakankamai geras, kyla įtarimas, kad kažkas iškrauna akumuliatorių.

Iš pradžių reikėtų pažiūrėti patį akumuliatorių- kai paviršius nešvarus, galima patikrinti voltmetru (multimetru,testeriui) - vieną kontaktą ant gnybto, kitu - vedžioti po baterijos paviršių. Visur turi būti 0. Jei rodo įtampą - plaukite paviršių sodos tirpalu (šarmu), bet kokiu elektros pravalymui skirtu skysčiu.
Kiekvienqas el. prietaisas ar jų grupė automobilyje turi savo saugiklį. Tarkim jį iškrauna automobilio bagažinės lemputė (bet mes to nežinome) taigi ištraukus minėtos lemputės saugiklį iš saugiklių dėžės nutrauktumėme akumuliatoriaus iškrovimą, bet mes dar nežinome koks tiksliai prietaisas iškrauna akumuliatorių.
Užgesinus variklį reikėtų palaukti apie 10 min. kol visi prietaisai užmigs (durelių uždarymas ir panašiai) Multimetro "meniu" ties DCA (DC-nuolatinė srovė, A-amperai) nustatome 10A, raudonas, juodas laidas ntr 1. Kitą juodo multimetro laido galą priliečiame prie akumuliatoriaus minuso, patogiausiai būtų jį ten patikimai pritvirtinti, raudoną laidą jungiame prie minuso "klėmos"(laidas kuris jungiasi prie akumuliatoriaus). ntr. 2
Pajunginėjant testerį matavimui, negalima nuimti laido (klėmo), kad mašina liktų be maitinimo. Kol akumuliatorius neatjungtas, priliečiame vieną testerio laidą prie laido, kitą prie akumuliatoriaus gnybto. Tik tada, kai pajungtas testeris, nuimame laidą. Būna tokių atvejų, kad išjungus degimą, lieka užsimaitinusi kažkokia relė ar blokas. Kai nuimi ,,klėmą,, dingsta maitinimas, kondensatoriai išsikrauna, relė atsijungia. Kai vėliau pajungi testerį, jis jau neberodo iškrovos.
Kai viską padarėte, pradėkit ištraukinėti saugiklius po vieną. Jei ištraukus saugiklį multimetro rodmenys nesikeičia arba pasikeičia nežymiai(0,05A) saugiklį kišame atgal, tikriname sekantį. Tęsiame kol atmetimo būdu išsiaškiname kurį(-iuos) saugiklį(-ius) ištraukus žymiai sumažėja multimetro parodymai. Multimetras neturėtų rodyti daugiau nei 0,10A. 0,10A-norma). Jeigu rodo daugiau: pvz 0,40 ; 0,30 ir panašiai,reiškia vienas ar keli prietaisai eikvoja elektrą.
Pagal saugiklų dėžės schemą žiūrime ką tas saugiklis saugo. Kai sužinome-žiūrime toliau t.y. atjungus tą prietaisą ir įkišus jo saugiklį žiūrime ką rodo multimetras, jei normos ribose,tuomet bėda tame prietaise kurį ką tik atjungėte. Jeigu saugiklis per kurį iškrauna skirtas keliems prietaisams, tada atjunginėjame juos paeiliui ir žiūrime kurį atjungus multimetro parodymai nukrenta.

www.darompatys.lt/upload/5715449391%20copy.jpg
Ntr 1.

www.darompatys.lt/upload/9132648222%20copy.jpg
Ntr. 2.

www.darompatys.lt/upload/7735933163%20copy.jpg
Ntr. 3.
www.darompatys.lt/upload/2312432995%20copy.jpg
Ntr. 4.




www.darompatys.lt/images/logo12.png
Redagavo Apeiron 2012-04-30, 14:15


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.