Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Stikliniu zibintu poliravimas | Įvairios tech. diskusijos | 18 | 2023-05-06, 21:56 |
Priekinių žibintų apiplovimas | Elektra | 43 | 2021-03-07, 19:41 |
Žibintų apiplovimas | Kėbulas/Salonas | 2 | 2018-12-27, 19:35 |
s60 priekiniu gabaritu keitimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 4 | 2018-12-23, 06:59 |
Žibintų reguliavimas | Elektra | 15 | 2018-10-01, 07:56 |
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
PRIEKINIŲ ŽIBINTŲ ŠLIFAVIMAS/POLIRAVIMAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Kas naršo čia? 2 svečiai
Priekinių žibintų šlifavimas/poliravimas
|
|
rimcius |
Parašyta 2015-10-14, 12:41
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Sveiki, kolegos.
Ilgą laiką turėjau norą bent šiek tiek pasitvarkyti žibintų stiklus, nes atrodė tragiškai, o priešrūkiniai - 10 kart prasčiau, beveik matiniai. Matomai danas daug lakstė žvyrkeliais, nes prie viso to ir priekinis stiklas stipriai "sušaudytas". Tai va, šiek tiek kruopštumo, kantrybės ir laiko. Sutinku, kad nėra idealiai nudrožta, matosi/jaučiasi didesnės duobutės. Nuo drėgmės viduje taip pat ant stiklo yra nuosėdų. Bet skirtumas kelyje akivaizdus. Prieš: ![]() ![]() Po: ![]() ![]() Priešrūkiniai po apdirbimo: ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2015-10-14, 13:34
|
![]() Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Kokiom medžiagom šveista? Nes stiklą daug kas atsisako šveisti...
----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2015-10-14, 14:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Edvakas @ 2015-10-14, 13:34 rašė: Kokiom medžiagom šveista? Nes stiklą daug kas atsisako šveisti... Surizikavau su šiuo rinkiniu: http://www.ebay.c...%3AIT Viskas ok, tik galėtų būti dar šiurkštesnio popieriaus. Nors iš kitos pusės, galima tikriausiai ir persistengti pažeidžiant šviesos sklaidą. Bet čia jau reiktų specialistų įsiterpimo ![]() Kas dar labai svarbu: mažiau apsukų ir tankiau nukrėsti stiklo dulkes nuo popieriaus bei neperkaitinti pačio šlifavimo pado. Dabar labai geri orai pas mus. Lauke darant nei per karšta, nei perkaista kas nors ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nomad |
Parašyta 2015-10-16, 23:28
|
Miestas: Vilniaus raj., Pikeliskes Pranešimai: 10 Įstojo: 2015-10-12 |
Nepasigincysi-efektas akivaizdus, juoba, kad matinio zibintu stiklo problema turi, matyt, ne vienas nenenaujas automobilis, taciau klausymas del ekonomines naudos. Naujas, nors ir neoriginalus priekinio zibinto stiklas kainuoja 20 eur. Isemei zibinta, nuemei savarzas, pakeitei stikla, uzdejai savarzas, istatei zibinta, nera jokio hermetiko, tik sandarinimo guma-15 minuciu darbas. Nebent turi tiksla issaugoti autentika... Priesrukiniai-sutinku, stiklo nepakeisi, tik visa zibinta, na ir apzvalgos stiklai-irgi nepigus, kad galetum po kiekvienos ziemos keisti, tad Tamstos patirtis, manau, mums visiems bus tikrai naudinga! Respect!
----- Volvo V70 (1999), 2,5 diesel, automatas. ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2015-10-17, 00:11
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Nomad @ 2015-10-16, 23:28 rašė: Nepasigincysi-efektas akivaizdus, juoba, kad matinio zibintu stiklo problema turi, matyt, ne vienas nenenaujas automobilis, taciau klausymas del ekonomines naudos. Naujas, nors ir neoriginalus priekinio zibinto stiklas kainuoja 20 eur. Isemei zibinta, nuemei savarzas, pakeitei stikla, uzdejai savarzas, istatei zibinta, nera jokio hermetiko, tik sandarinimo guma-15 minuciu darbas. Nebent turi tiksla issaugoti autentika... Priesrukiniai-sutinku, stiklo nepakeisi, tik visa zibinta, na ir apzvalgos stiklai-irgi nepigus, kad galetum po kiekvienos ziemos keisti, tad Tamstos patirtis, manau, mums visiems bus tikrai naudinga! Respect! Dėkoju ![]() Klausimas: ar pats esi keitęs stiklą? Aš irgi apie tokį variantą esu galvojęs, bet... http://forums.swe...r-S60 Nusprendžiau nežaist su visokiom orkaitėm, kaitinimais, nevykusiais užsandarinimais ir pan ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nomad |
Parašyta 2015-10-17, 14:46
|
Miestas: Vilniaus raj., Pikeliskes Pranešimai: 10 Įstojo: 2015-10-12 |
Mano masiniuko rida 403000 km, pirkau Vokietijoje pries 2 menesius, ir nors ji vieno seimininko, labai ja besirupinusio, amzius ir rida paliko savo "randus" dabar jau manojo Volvo V70 veide ir kune. Kadangi technine bukle yra puiki, emiausi estetikos, nes kiekvienas ja supranta savaip. Erzino priekiniu zibintu stiklu matiskumas, todel "Autoaibe" uzsakiau ir po 2 d. gavau naujus stiklus. Kaina 20eur/vnt. Originalai buvo "Hella" gamintojo, naujieji "no name", bet sviesos sklaida neprastesne, bent jau del ju nematiskumo. Kadangi maniske Volvo 1999 m. laidos, vyresne uz Tamstos, tai zibintu stiklai tvirtinasi tik kabemis, be jokiu klyju ar hermetiko, tik sandarinanti minkstos gumos tarpine naudojama. Nuo ilgo suspaudimo ir temperaturos ji vietomis prikepusi prie zibinto stiklo buvo, bet atsargiai, neplesiant, ji nusiima. Tada ja isvalai terpentinu, ji atgauna forma ir elastiskuma, o po to ja sutepus silikoniniu piestuku guminems detalems, ar purskiamu silikonu, surenki zibinta. Vat tokia mano patirtis. Stiklas gali buti plaunamas vandeniu ar alkoholio turinciu valikliu langams. Reflektoriai jautrus mechaniniam poveikiui, tad rekomenduociau netrinti, o nupusti suspaustu oru.
----- Volvo V70 (1999), 2,5 diesel, automatas. ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2015-10-17, 18:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Nomad @ 2015-10-17, 14:46 rašė: Mano masiniuko rida 403000 km, pirkau Vokietijoje pries 2 menesius, ir nors ji vieno seimininko, labai ja besirupinusio, amzius ir rida paliko savo "randus" dabar jau manojo Volvo V70 veide ir kune. Kadangi technine bukle yra puiki, emiausi estetikos, nes kiekvienas ja supranta savaip. Erzino priekiniu zibintu stiklu matiskumas, todel "Autoaibe" uzsakiau ir po 2 d. gavau naujus stiklus. Kaina 20eur/vnt. Originalai buvo "Hella" gamintojo, naujieji "no name", bet sviesos sklaida neprastesne, bent jau del ju nematiskumo. Kadangi maniske Volvo 1999 m. laidos, vyresne uz Tamstos, tai zibintu stiklai tvirtinasi tik kabemis, be jokiu klyju ar hermetiko, tik sandarinanti minkstos gumos tarpine naudojama. Nuo ilgo suspaudimo ir temperaturos ji vietomis prikepusi prie zibinto stiklo buvo, bet atsargiai, neplesiant, ji nusiima. Tada ja isvalai terpentinu, ji atgauna forma ir elastiskuma, o po to ja sutepus silikoniniu piestuku guminems detalems, ar purskiamu silikonu, surenki zibinta. Vat tokia mano patirtis. Stiklas gali buti plaunamas vandeniu ar alkoholio turinciu valikliu langams. Reflektoriai jautrus mechaniniam poveikiui, tad rekomenduociau netrinti, o nupusti suspaustu oru. Tai pono situacija šiek tiek dėkingesnė ![]() O dėl estetikos, tai sutinku. Nors ir visapusiška priežiūra ne mažiau svarbi. Smagu kai priėjusi prie mašinos nusišypsai, žinodamas, kad kelionėj nenuvils ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |
PANAŠIOS TEMOS