VIEW THREAD -

S60 ~2003M. DYZELIS AR BENZINAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
s60 ~2003m. Dyzelis ar Benzinas
Edvakas
#21 Print posts
Posted 2013-01-19, 10:22
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
Lygiai tas pats Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
jakku
#22 Print posts
Posted 2013-01-19, 10:28
City: Panevėžys
Posts: 22
Signed in: 2013-01-17
Visiškai susimečiau.... Negi dyzelio kuro kaina neatperka jam reikalingų išlaidų ? Nežinau kodėl bet mano įsitikinimas, kad su benzinu vis tiek brangiau gaunasi važinėti vien dėl kuro kainos ir didesnio reiklumo 100km. Worried


-----
-

-----
 
Stulpas
#23 Print posts
Posted 2013-01-19, 10:59
City: Vilnius
Posts: 1756
Signed in: 2007-03-14
Johny @ 2013-01-18, 23:19 rašė:
Stulpas @ 2013-01-18, 22:39 rašė:
Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė:
Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja)

johny as neginu nei benzo nei dyzelio
bet zinai kaip buna jei dyzelio pasiseks isvis neremontuot o benzina teks tai tada gailieses kad dyzelio nepirkai aisku gali but ir atvirksciai

va kas dyzeli tikrai nervuoja tai kaip tu sakai saldytuvo efektas ziema


Stulpai, bet pripazink, kad jeigu reiktu remontuoti benzo ir dyzelio kuro sistema (cia tik kaip pvz), dyzelio remontas butu kur kas brangesnis. As pvz i metus prasuku 30k km (tik po Lietuva) turiu dyzeli (su senu, labai paprastu ir patikimu varikliu), gaunu pigiai kura, todel vazinet su benzu ar dujom man neapsimoka. Keisti savo TDI i D5 nenoriu vien del to, kad D5 reikalauja daugiau piniginiu injekciju (brangesni tepalai, butinas geras kuras, remontai daug brangesni), o pliusu pries TDI turi tik tylesni ir galingesni varikli). Todel jei imciau naujesne Volvo tai jau turbut benzinine su dujom. D5 iskart turi minusu - netenki pigaus kuro ir turi brangesne eksploatacija. O siuo momentu mintys tokios - ziema vazinesiu su 850 tdi, o vasara su uzbombintu turbo vagonu (Volvo 945) Smile

nezinau du metus su s80 TDI vazinejau apart tepalu keitimo ir pakaitinimo zvakiu keitimo nieko motorui nedariau ,prie -25 kurdavosi be didesniu problemu,tai nezinau ka ir atsakyt,turbut todel ir nesureiksminu dyzelio remonto ar benzo .


-----
 
vitmas
#24 Print posts
Posted 2013-01-19, 11:03
City: Vilnius
Posts: 195
Signed in: 2012-09-23
Beabejo, automobilio su dyzeliniu varikliu eksplotacija yra pigesnė. Bet renkantis padėvėtą automobiliį, svarbiausias kriterijus manau yra jo nusidėvejimas ir techninė būklė.
Kas iš to, kad už benzinio kainą nupirksi taupų dyzelinį, bet dar reiks už kokius 5000 lt atlikti įvairių remontų, kaip pvz stabdžių, pakabos, važiuoklės ir t.t. ? Ir greito atsipirkimo kaip nebūta...
Dar norėčiau paminėti, mano manymu, kelias sverbiausias variklių savybes:

-Dyzelinio kuro tankis didesnis, todėl matuojant litrais jo reikia mažiau. Jis nelakus ir nebevik nedegus ir nelaimės atveju nėra rizikos, kad kažkas sprogs ar užsidegs.
-Dyzelinio variklio pagrindinės jautrios vietos - purkštukai, turbina ir dujų recirkuliacijos sistema.
-Dyzelinio variklio sukimo momentas didesnis žemuose variklio sūkiuose.

-Benzinas lakus ir degus, dėl mažo tankio jo reikia daugiau.
-Benzininame variklyje daug sipnų ir besidėvinčių komponentų - žvakės, paskirstymo mechanizmas.

Šiap dėl mažesnės kainos, benzinį autmobilį dažniausiai renkasi tie, kurie mažai važiuoja.
Taigi, jei už tą pačią kainą radai VIENODAS benzininę ir dyzelinę volvas, tai siūlyčiau aišku dyzelinę. Bet kad jos bus tikrai vienodai geros, tai čia turbūt ir Fantasy sritiesSmile


jakku @ 2013-01-19, 10:28 rašė:
Visiškai susimečiau.... Negi dyzelio kuro kaina neatperka jam reikalingų išlaidų ? Nežinau kodėl bet mano įsitikinimas, kad su benzinu vis tiek brangiau gaunasi važinėti vien dėl kuro kainos ir didesnio reiklumo 100km. Worried


-----
V70 II d5

-----
www.partan.eu - naudotos auto dalys
 
jakku
#25 Print posts
Posted 2013-01-19, 11:17
City: Panevėžys
Posts: 22
Signed in: 2013-01-17
vitmas @ 2013-01-19, 11:03 rašė:
Beabejo, automobilio su dyzeliniu varikliu eksplotacija yra pigesnė. Bet renkantis padėvėtą automobiliį, svarbiausias kriterijus manau yra jo nusidėvejimas ir techninė būklė.
Kas iš to, kad už benzinio kainą nupirksi taupų dyzelinį, bet dar reiks už kokius 5000 lt atlikti įvairių remontų, kaip pvz stabdžių, pakabos, važiuoklės ir t.t. ? Ir greito atsipirkimo kaip nebūta...
Dar norėčiau paminėti, mano manymu, kelias sverbiausias variklių savybes:

-Dyzelinio kuro tankis didesnis, todėl matuojant litrais jo reikia mažiau. Jis nelakus ir nebevik nedegus ir nelaimės atveju nėra rizikos, kad kažkas sprogs ar užsidegs.
-Dyzelinio variklio pagrindinės jautrios vietos - purkštukai, turbina ir dujų recirkuliacijos sistema.
-Dyzelinio variklio sukimo momentas didesnis žemuose variklio sūkiuose.

-Benzinas lakus ir degus, dėl mažo tankio jo reikia daugiau.
-Benzininame variklyje daug sipnų ir besidėvinčių komponentų - žvakės, paskirstymo mechanizmas.

Šiap dėl mažesnės kainos, benzinį autmobilį dažniausiai renkasi tie, kurie mažai važiuoja.
Taigi, jei už tą pačią kainą radai VIENODAS benzininę ir dyzelinę volvas, tai siūlyčiau aišku dyzelinę. Bet kad jos bus tikrai vienodai geros, tai čia turbūt ir Fantasy sritiesSmile


jakku @ 2013-01-19, 10:28 rašė:
Visiškai susimečiau.... Negi dyzelio kuro kaina neatperka jam reikalingų išlaidų ? Nežinau kodėl bet mano įsitikinimas, kad su benzinu vis tiek brangiau gaunasi važinėti vien dėl kuro kainos ir didesnio reiklumo 100km. Worried


Labai geri pastebėjimai. Paprasčiausiai labai mažai lyginausi skelbimų dyzelis ir benzinas, tai atrode kainos labai panašios. Kaip ir buvo minėta jei kaina vienoda, tai dyzelis atrodo prasčiau ir labiau nudevėtas. Dabar matau ir skirtumus 1-2 tukst., bet kolkas man širdis linksta tik į dyzeli, nes kaip ir minėjau su benzinu pravažiodavau ~10tuks. o mažiau važiuodavau vien dėl kuro kainos. Manau su dyzliu ir skaičiai būtų kitokie.


-----
-

-----
 
Johny
#26 Print posts
Posted 2013-01-19, 11:26
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Stulpas @ 2013-01-19, 10:59 rašė:
Johny @ 2013-01-18, 23:19 rašė:
Stulpas @ 2013-01-18, 22:39 rašė:
Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė:
Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja)


johny as neginu nei benzo nei dyzelio
bet zinai kaip buna jei dyzelio pasiseks isvis neremontuot o benzina teks tai tada gailieses kad dyzelio nepirkai aisku gali but ir atvirksciai

va kas dyzeli tikrai nervuoja tai kaip tu sakai saldytuvo efektas ziema


Stulpai, bet pripazink, kad jeigu reiktu remontuoti benzo ir dyzelio kuro sistema (cia tik kaip pvz), dyzelio remontas butu kur kas brangesnis. As pvz i metus prasuku 30k km (tik po Lietuva) turiu dyzeli (su senu, labai paprastu ir patikimu varikliu), gaunu pigiai kura, todel vazinet su benzu ar dujom man
    neapsimoka. Keisti savo TDI i D5 nenoriu vien del to, kad D5 reikalauja daugiau piniginiu injekciju (brangesni tepalai, butinas geras kuras, remontai daug brangesni), o pliusu pries TDI turi tik tylesni ir galingesni varikli). Todel jei imciau naujesne Volvo tai jau turbut benzinine su dujom. D5 iskart turi minusu - netenki pigaus kuro ir turi brangesne eksploatacija. O siuo momentu mintys tokios - ziema vazinesiu su 850 tdi, o vasara su uzbombintu turbo vagonu (Volvo 945) Smile

    nezinau du metus su s80 TDI vazinejau apart tepalu keitimo ir pakaitinimo zvakiu keitimo nieko motorui nedariau ,prie -25 kurdavosi be didesniu problemu,tai nezinau ka ir atsakyt,turbut todel ir nesureiksminu dyzelio remonto ar benzo .


    Stulpai, nelygink tdi ir D5... I tdi gali pilt kura kad ir ta, kur pecius kurena (isbandyta), jis vaziuos, o pabandyk su blogesnes kokybes kuru pavazinet su D5...


    -----
    Volvo V70II d5 (daily)
    Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

    Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
    https://www.faceb...hnyGarazas

    -----
    Vilnius, 860339105
     
    Stulpas
    #27 Print posts
    Posted 2013-01-19, 11:34
    City: Vilnius
    Posts: 1756
    Signed in: 2007-03-14
    as aplamai sakau kad ir ne apie d5 snekma ,o aplamai dyzelis vs benzas


    -----
     
    victaras
    #28 Print posts
    Posted 2013-01-19, 11:42
    Member avatar

    City: Kaunas
    Posts: 524
    Signed in: 2011-09-09
    Stulpas @ 2013-01-19, 11:34 rašė:
    as aplamai sakau kad ir ne apie d5 snekma ,o aplamai dyzelis vs benzas


    Tema 2003 S60 dyzelis/benzas. Nemanau kad dar apie kažką verta šnekėt išskyrus D5 ar 2.4D. Žmogui patarimų reikia Wink


    -----
    Volvo V40 1.9D daily.
    Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI

    -----
    www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
    Viktoras, 860074081
     
    Stulpas
    #29 Print posts
    Posted 2013-01-19, 12:10
    City: Vilnius
    Posts: 1756
    Signed in: 2007-03-14
    as vistiek imciau dyzeli turbut
    visgi kad ir paprastas 2.4i vilnuje nevaziuos be 11-12 litru, o tai jau nemazai ,imant koki 2.5T sanaudos bus panasios vaziuos zymei geriau,bet irgi prasideda turbinos vanosai ir t.t


    -----
     
    jakku
    #30 Print posts
    Posted 2013-01-19, 12:26
    City: Panevėžys
    Posts: 22
    Signed in: 2013-01-17
    Stulpas @ 2013-01-19, 12:10 rašė:
    as vistiek imciau dyzeli turbut
    visgi kad ir paprastas 2.4i vilnuje nevaziuos be 11-12 litru, o tai jau nemazai ,imant koki 2.5T sanaudos bus panasios vaziuos zymei geriau,bet irgi prasideda turbinos vanosai ir t.t


    Šitas dalykas mane ir stabdo nuo benzino. Jei reiks pilti ~11l benzino, tai važinėjimas taps prabanga..


    -----
    -

    -----
     
    Nitro
    #31 Print posts
    Posted 2013-01-19, 14:20
    City: Vilnius
    Posts: 1418
    Signed in: 2008-10-27
    Dujos - ir del benzino kainos problemu nelieka.


    -----
    WRX

    -----
     
    Nitro
    #32 Print posts
    Posted 2013-01-19, 14:25
    City: Vilnius
    Posts: 1418
    Signed in: 2008-10-27
    jakku @ 2013-01-18, 22:13 rašė:
    Kuro kaina + didesnis kiekis 100km. + Benzas papildomai užkūrimui ir pravalymui variklio. Aš asmeniškai turėjau 3l V6 + dujos. Daugiau nebenoriu tokio komplekto benzinas + dujos. Per 5 metus duslintuvu sistema dėl dujų kaltės reikejo išmesti nuo katalizatoriaus. Kai labai atidrėkdavo dujos sunkiai norėdavo persijungti ir t.t Žodžiu man asmeniskai vargas, kurio automobilis neturėtų sudaryti.


    Matyt Tiek tam duslintuvui ir tereikejo Smile Faktas, kad dyzeliu ismetimas laiko ilgai - ismetimo temperatura mazesne. Benzinui ar su dujom, ar be - anksciau ar veliau kils bedu.


    -----
    WRX

    -----
     
    jakku
    #33 Print posts
    Posted 2013-01-19, 14:55
    City: Panevėžys
    Posts: 22
    Signed in: 2013-01-17
    Nitro @ 2013-01-19, 14:25 rašė:
    jakku @ 2013-01-18, 22:13 rašė:
    Kuro kaina + didesnis kiekis 100km. + Benzas papildomai užkūrimui ir pravalymui variklio. Aš asmeniškai turėjau 3l V6 + dujos. Daugiau nebenoriu tokio komplekto benzinas + dujos. Per 5 metus duslintuvu sistema dėl dujų kaltės reikejo išmesti nuo katalizatoriaus. Kai labai atidrėkdavo dujos sunkiai norėdavo persijungti ir t.t Žodžiu man asmeniskai vargas, kurio automobilis neturėtų sudaryti.


    Matyt Tiek tam duslintuvui ir tereikejo Smile Faktas, kad dyzeliu ismetimas laiko ilgai - ismetimo temperatura mazesne. Benzinui ar su dujom, ar be - anksciau ar veliau kils bedu.


    5 metai vairavimo V6 agregatą su dujomis nemanau, kad yra nedaug.. Anksčiau ar vėliau dujos išdegina duslintuvo sistema. Beje duslintuvai buvo labai geros bukles po auto nupirkimo ir kaip pastebejau pradėjo girdėtis paskutiniais metais ir per juos iki galo buvo dabaigta.
    O dėl pirkimo s60 benzo ir įsidėt dujas tai jau tikrai geriau dyzelis, nes nemanau, kad išleisti 2000lt į dujų įranga greitai atsipirks.


    -----
    -

    -----
     
    Oras
    #34 Print posts
    Posted 2013-01-19, 15:05
    Member avatar

    City: Vilnius
    Posts: 1287
    Signed in: 2009-10-26
    Na, 10-15 tukstanciu ir atsipirko, ar tamsta pamokyti kaip kalkuliatoriumi naudotis ? Taip iseina, kad metus vazinesit uz tiek pat, o jei ilgiau - kiekvienas kilometras i pliusa Smile


    -----
    S80 2.4i
    V70 TDI
    740 2.3
    940 2.3 turbo
    850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
    850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
    Suzuki SV650
    KTM EXC-F 250

    -----
     
    Edvakas
    #35 Print posts
    Posted 2013-01-19, 15:12
    Member avatar

    City: Vilnius
    Posts: 2224
    Signed in: 2010-04-23
    Kiek dalyvių tiek nuomonių Smile Aš irgi būčiau už dyzelį, jeigu niekur neskubi. Nes jeigu skubi, tai didelė tikimybė kad nusipirksi pavargusį.

    Pats važinėjausi su dujomis ir kaip ir viskas tvarkoj, bet kaip ir nemažai erzinančių dalykų. Problemėlės pastoviai tai su aukšta įtampa, tai su išmetimo sistema, tai dar su kuo, kas 200-300km į degalinę ir t.t. Vienu žodžiu kas kam, bet dyzelis man žymiai patogiau, nes užsipili baką ir pamiršti 700-800km.

    Jeigu skaičiuoti grynai kiekvieną litą, gal su dyzeliu ir nebus pigiau, bet reikia įvertinti ir tai, kad tai ir pačiam būtų malonu Smile

    O D5 sukimo momentas nors ir trumpas, bet labai malonus Smile
    Edited Edvakas 2013-01-19, 15:24


    -----
    www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

    www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

    EX:
    Volvo XC60 2.4D 2011m.
    Volvo S60 D5 2004m.

    -----
     
    jakku
    #36 Print posts
    Posted 2013-01-19, 15:19
    City: Panevėžys
    Posts: 22
    Signed in: 2013-01-17
    Neskubu.. Iki vasaros turiu gražaus laiko Smile


    -----
    -

    -----
     
    Jump to forum:
    SIMILAR THREADS
    Topic Forum Answer Last posted message
    S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS Variklis 1 2023-01-24, 21:55
    Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema Variklis 1 2022-03-09, 08:27
    Volvo XC90 dujos ar dyzelis? Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 4 2021-01-04, 02:10
    Volvo v70 2.5 106kw benzinas-dujos, nevažiuoja Variklis 23 2020-10-16, 06:24
    V70 2004 m. D5 120 kw dyzelis automatainė dėžė Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 2 2020-05-05, 08:15
    2024 © Visos teisės saugomos.