Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Dėžės nuėmimas | Transmisija | 1 | 2021-06-07, 11:46 |
Automatinės dėžės remontas | Transmisija | 7 | 2021-03-25, 20:44 |
Automatinės pavarų dėžės Aisin TF-80SC alyvos keitimas | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 35 | 2021-03-24, 01:50 |
Automatine greiciu deze | Transmisija | 32 | 2021-03-13, 11:39 |
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
S60 T5 PHASE I IR PHASE II GREIČIŲ DĖŽĖS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Transmisija
Kas naršo čia? 1 svečiai
S60 T5 Phase I ir Phase II greičių dėžės
|
|
Suvalkietis |
Parašyta 2017-04-16, 23:51
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 37 Įstojo: 2017-03-21 |
Sveiki, iškilo toks klausimas, ar į 2002 m. S60 T5 (184 kw), kur standartiškai eina M56L (5 bėgių) greičių dėžė, galima įkišti naujesnę M66W (6 bėgių) greičių dėžę nuo tokio pat modelio Phase II?
Labai jau norisi 6to bėgio greičiau važiuojant. Redagavo Suvalkietis 2017-04-17, 00:03 ----- Volvo S60, T5 ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2017-04-17, 11:09
|
![]() Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
M66 dėžė buvo montuojama tik su B5244T5 varikliu, M56 - su visais kitais. Klausimas ar pavyks pritaikyti smagratį su sankaba. žemau palyginimui S60-B5234T3-M56 ir S60-B5244T5-M66 detalių numeriai su variklių modeliais, kuruose montuojami:
B5234T3 - M56 vs B5244T5 - M66 31259330 smagratis 31259452 B5234T3 _ B5244T3 varikliai B5254T2, B5244T4/T5 30757084 alkūninis vel. 8642170 B5234T3/T7 B5244T3, B5244SX varikliai B5254T2 _ B5244T4 _ B5244T5 30783260 sankaba 30783259 B5234T3 B5244T3 B5254T2 varikliai B5244T5 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . Jei užsiimsi daryti, aprašyk smulkiai ar pavyko ir kokias dalis reikia keisti. Redagavo ArturasJo 2017-04-17, 11:10 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Suvalkietis |
Parašyta 2017-04-17, 23:05
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 37 Įstojo: 2017-03-21 |
ArturasJo aš randu info (pagal VIN decoderį), kad M66W ėjo tiek į T5 S60/V70, tiek S40/V50.
Ar aš kažką ne taip matau? http://volvo.cust...d/536 Norėčiau daryti, bet: 1. Nelabai yra donorų su tokiom dėžėm; 2. Eksperimentuoti man sudėtinga (reikia pačiam iniciatyvos + galimybių). 3. Norėjau pasidomėti, gal yra bandžiusių ![]() ----- Volvo S60, T5 ----- |
|
|
maba |
Parašyta 2017-04-18, 12:56
|
Miestas: Lietuva, Marijampolė Pranešimai: 212 Įstojo: 2011-11-12 |
Mano R-e esančios 6-ių pavarų dėžės 6-a pavara variklio apsukų atžvilgiu nelabai skiriasi nuo senesniojo V70 5-ių pavarų 5-os pavaros. Senajame 110km/h 5-a pavara variklis sukasi 2500 aps./min., naujojo 110km/h 6-a pavara apie 2300 aps./min., taigi skirtumas nesiekia 10%, o rankai darbo penktadaliu daugiau. Tiesa, abi dėžės AWD, bet nemanau, kad perdavimo skaičiai labai skirtųsi nuo FWD. Dažnai būnu Kaune, tai jei įdomu, galėtume palygint.
Kiek žinau, V70 I kartos visos benzininės dėžės fiziškai tiko visiems benzininiams motorams, skyrėsi tik sankabos veikimo principas - vienose buvo svirtis su išoriniu darbiniu cilindru, kitose išminamas guolis, bet tą dalyką buvo galima perdaryti. Kaip su 2-a karta nežinau, bet vieninteliai nesuderinamumai, mano nuomone, gali būti nebent pirminio dėžės velenėlio šlicai, nu ir dar galbūt pačios sankamos skersmuo. ----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
peršokti į forumą: |
PANAŠIOS TEMOS