PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

S80 MAF (MASS AIR FLOW) SENSORIUS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
S80 MAF (Mass Air Flow) sensorius
ArturasJo
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-22, 12:30
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
ixFLY:

Sveikas,
Pagelbek issiaskinti ir apsispresti koks MAF tinka mano S80 ir koki geriau pirkti.
Nusipirkus masina, keiciau MAF'a. Isidejau (isemiau is kitos S80) BOSH'a F00C2G2066 (nesu tikras, kad jis tinka S80), bet masina pradejo traukti (nors kompas kartais ismesdavo EGR klaida). Vakar kreivairankiai isvale su benzu EGR ir tuo paciu pridejo rankas ir prie MAF - rezultate: kompas meta klaida ir dingo trauka... Isidejau sena, klaidos nera.
Pagooglinus randu ivairiu markiu (BOSH, Pierburg, Huco ir pan.)
Viename is forumu perskaiciau, kad palyginus BOSH'a ir Pierburgu, su Pierburgu masina "gyvesne", nezinau kiek tame yra tiesos, todel ir rasau visiems, kas ismano apie siuos daviklius...
P.S. pagal VIDA org. nr. 9470640
osm.lt yra du skirtingi F00C2G2030 ir F00C2G2044 (raso, kad abu tinka vietoj 9470640), mano MAFo skaiciai F00C2G2066 - - netikiu, kad sie 3 BOSH'ai indentiski...
Padek susigaudyti...
Masina S80, 2.5TDI, 1999

dekui
Redagavo ArturasJo 2010-10-22, 12:31


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ixFLY
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-22, 22:18
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 32
Įstojo: 2009-01-25
problema isspresta...


-----
S80, 2.5TDI, 99
Vilnius
 
Stulpas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-22, 22:29
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1756
Įstojo: 2007-03-14
siaip reiktu parasyt ir problemos sprendimo buda, nes manau tai aktualu ne tau vienam bet ir kitiem
nes su tokiais atsakymais tai zinai kam tada tas forumas reikalingas.
Redagavo Stulpas 2010-10-22, 22:30


-----
 
Apeiron
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-23, 00:37
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Stulpas @ 2010-10-22, 22:29 rašė:
siaip reiktu parasyt ir problemos sprendimo buda, nes manau tai aktualu ne tau vienam bet ir kitiem
nes su tokiais atsakymais tai zinai kam tada tas forumas reikalingas.

Pritariu Stulpui, gerai butu zinoti kaip buvo viskas isspresta. Taigi, laukiam komentaro..


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
ixFLY
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-23, 15:04
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 32
Įstojo: 2009-01-25
osm.lt puslapyje rašoma, kad Volvo S80 TDi MAF‘ui tinka 2 skirtingi BOSCH jutikliai: F00C2G2030 ir F00C2G2044, man kilo įtarimas: (1) arba savininkas nelabai supranta ką rašo (2) arba jis klaidina pirkėjus, (3) arba, iš tikrųjų, abu šie BOSCH‘iniai jutikliai tinka S80... pasiskambinau jam ir uždaviau 2 paprastus klausimus: ar jis turi info kokiame įtampos diapazone „dirba“ F...30 ir F...44? ar turi šių daviklių įtampos priklausomybės nuo paduodamo oro tankio(kiekio) grafiką(-us)? įsitikinau, kad techniniais klausimais jis arti 0 – kadangi tokie atsakymai - „žinau, kad abu tinka pagal katalogus“, „jeigu netiki, tai nepirk“ ir pan. man nesuteikė jokios naudingos info.
Todel, nusprendziau issiaiskinti, kad ateityje manes neapgautu panasus "specialistas"...
Su PIERBURG, HUCO ir kt. nebuvo jokių problemų, viską radau jų http, problema atsirado su BOSCH‘iniais MAF‘ais. BOSCH online-catalogue neveikė arba jis yra neprieinamas paprastam žmogui (vėliau pavyko rasti kitą šaltinį, bet ir ten neradau atsakymus į visus klausimus).
Vienas mano kolega dirba BOSCH, tad aš pasidomėjau: koks gi jutiklis (t.y. daviklis, kuris dedamas i MAF korpuso vidų) tinka S80 2.5 TDI pagal BOSCH - VOLVO suderinamumą... Jo atsakymas buvo - 0280218108. Šitą ir pats žinojau, todėl kitą dieną pasiskambinau į BOSCH.LT, susiradau kompetentingą „auto-elektronikos“ vadybininką, berods skyriaus viršininką ir uždaviau 5 klausimus... Žmogus laisvai diskutavo „įtampos kreivės priklausomybės nuo .... klausimais ir pan. - gavau visus atsakymus.
1. kadangi VIDA rodo du kodus: 8670263 ir (9470640) vienas iš klausimų buvo: koks gi BOSCH‘inis jutiklis atitinka 8670263 ir (9470640)? Atsakymas: 0280218108 (Volvo 8670263), (9470640) nuo 2001 m. nebegaminamas (info netikrinau).
2. deja jis negalėjo atsakyti: koks gi jutiklis (kuris dedamas i MAF'o korpusą) dedamas (t.y. komplektuojamas) su MAF 0280218108 korpusu, kadangi: „pagal BOSCH politiką jutiklis ir korpusas yra viena detalė, kuriai suteikiamas tik VIENAS kodas... išiminėti jutiklį iš korpuso nepatartina, kadangi jo padėtis korpuse kalibruojama gamykloje“. IMHO teisinga pastaba dėl išėmimno, ir kalibravimas man pasirodė visai logiškas sprendimas, nors daugumą automechanikų gali sakyti, kad tai fuflo, nes nekarta ardė MAF‘ą ir pan.). Pasitikrinau, akurat, jeigu MAF‘ų HFM2, HFM5 davikliai varžtais prisukami prie korpuso, tai naujas HFM6 – viena detalė...
3. Bet taip ir liko neatsakytas klausimas: koks gi jutiklis komplektuojamas su 0280218108? Atsakyti padėjo „manovolvoklubas“ prezidentas „ZRimas“, kuris taip pat keitė savo MAF‘ą ir pirko jį iš pakankamai rimto(IMHO) tiekėjo LTU, kurį taip pat man rekomendavo Bosch‘ininkai (todėl aš „labai norėčiau daryti prielaidą“, kad „ZRimas“ MAF‘o viduje nebus įdėtas „kitajskas“ daviklis). Taigi, jo BOSCH‘inio MAF‘o korpuso kodas: 0280218108 (jutiklio arba daviklio, arba „datčiko“ ir pan., kuris dedamas į korpusą kodas: F00C2G2066). Šis MAF‘as tinka S80, 1999 m., 2.5 TDi (ir kt.)
Nuo šios vietos problemą skaitau kaip išspręsta...
P.S. o kas dėl PIERBURG ir BOSCH „dvikovos“ nemažai skaičiau UK forumuose, kad PIERBURG'o jutiklis (7.22701.05.0) "geresnis" už BOSCH‘inį. Pasižiūrėjau į palyginimo lenteles, mono nuomonė - PIERBURG'o kreivė daug "rimtesnė", negu BOSCH'inio daviklio - tai reiškia, kad esant 3000-5000 apsukom - su PIERBURG'u mašina bus (t. y. turėtų būti) "gyvesne"... abu davikliai dirba įtampos diapazone 4-5.6., todėl bolido "smegenys" puikiai dirba („nuskaito“) su abiem... rašo, kad PIERBURG'as yra pigesnis BOSCH'o pakaitalas... kad BOSCH‘as, dėl savo konstrukcijos ypatumų, labiau bijo „nešvaraus oro“ ir t. t. ir pan. visą tai reikia tikrinti...
Ir pabaigai, velniškai nekenčiu beprasmės kritikos... todėl, daugumai forumų būdingą „who is who“ dvikovą man nereikalinga, ačiū.


-----
S80, 2.5TDI, 99
Vilnius
 
osm
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-11-14, 13:14
Miestas: Birštonas
Pranešimai: 1
Įstojo: 2010-11-13
Atsakymas iš osm.lt MAF-ų "specialistui" ixFLY. Pradžioje pabandysiu įsivaizduoti kaip toks "specialistas" užeina į kokią nors autodalių parduotuvę nusipirkti savo automobiliui, na sakykim, temperatūros daviklio ir lambda zondo. Pardavėjas parenka pagal katalogą ir pasiūlo minėtas detales. Tačiau "specialistas" netiki, kad jos tinka jo automobiliui. Pardavėjas patikina, kad šios detalės tikrai turi tikti, nes taip rodo turimi katalogai, be to jis iš savo patirties žino, kad šios detalės tikrai tiks kliento automobiliui. Tačiau "specialistui" ixFLY to negana, iš pardavėjo jis pareikalauja pateikti temperatūros daviklio varžos priklausomybės nuo temperatūros grafiką, o lambda zondui pateikti jo įtampos priklausomybės nuo deguonies kiekio išmetamose dujose grafiką. Negavęs grafikų, pardavėją išvadina neišmanėliu. Manau ne vienas pardavėjas pasiųstų tokį "specialistą" toliau ir pasakytų, kad jei nenori tai nepirk, bet n...sk proto čia atėjąs.
Osm.lt svetainė tikrai neklaidina savo klientų, visi svetainėje pateikiami detalių kodai ir kita informacija yra surinkta tiek iš tiekėjų gautų spausdintų katalogų, tiek ir iš įvairių gamintojų ir tiekėjų interneto svetainėse pateikiamos informacijos. Be to ta informacija paprastai ne kartą būna patikrinta praktikoje. Konkrečiai jeigu kalbėti apie "specialisto" ixFLY minimus Bosch daviklius F00C2G2030 ir F00C2G2044, tai šie davikliai yra gauti iš labai rimtos ir detalių pasaulyje gerai žinomos italų firmos MEAT DORIA, kuri įkurta dar 1945m. ir kuri labai glaudžiai bengradarbiauja tiek su Boschu, tie ir su kitais orig.detalių gamintojais. Tiek pagal šios firmos spausdintą MAF daviklių katalogą, tiek ir pagal jų internetinį katalogą, šie davikliai tinka MAF-ui su kodu ant korpuso: 0280218108, o tuo pačiu ir "specialisto" Volvui S80 2.5 TDI. Netikintys gali pasižiūrėti: http://www.meat-d.../9464 Tačiau "grafikų specialistas" tikriausiai pasakys, kad ir šioje firmoje dirba neišmanėliai ir klaidina savo klientus, nes jis žino "geriau", kad taip negali būti ir tiek. Savo ruoštu noriu pasakyti, kad matuokliuose 0280218108, 0280218045 ir 0280218007 tikrai ne visada stovi vienas ir tas pats daviklis F00C2G2066, pats ne kartą esu išėmęs iš šių matuoklių daviklį F...044 ir sėkmingai įdėjąs tiek ir daviklį F...044, tiek ir F...030 ir manau tą gali patvirtinti ne vienas meistras ir ne vienas Volvo savininkas.(matuoklio su kodu ant korpuso 0280218108 Boschas iš tikrųjų negamina, vietoj jo gaminami 0280218045 ir 0280218007, bet tai yra viena ir ta pati detalė, tiek ir pagal pačio Boscho katalogus, tiek ir pagal kitų gamintojus, pvz. HUCO: http://cat.hueco-...bf24)
Galiu pateikti daugybę pvz., kad tokiame pačiame korpuse (su tuo pačiu kodu), gali būti davikliai su visai skirtingai kodais. Pvz. BMW matuoklyje 0280217124 gali būti daviklis F00C2G2008 arba F00C2G2029, MB matuokliuose su kodais 0280217114, 0280217515, 0280217810 būna daviklis F00C2G2025 arba F00C2G2001 tas pats ir su VW MAF-ais. Todėl ir Boscho atstovas negalėjo pasakyti koks daviklis priklauso 0280218108, nes jame gali būti keli skirtingi davikliai. Kodėl gamintojai kaitalioja tuos kodus, čia jau reikėtų klausti jų, bet kaip matėme jie nelinkę to atskleisti. Tas pats ir su Pierburg davikliais, pvz. daviklis MB CDI varikliams su kodu 7.22684.00.0 jau nebegaminamas, vietoj jo gaminamas 7.22684.07.0, Opel daviklis 7.22701.04.0, kurį mes dar turime savo sandėlyje jau nebegaminamas, jis neseniai pakeistas 7.22701.08.0 ir panašiai.
Pabaigai norėčiau pasakyti savo nuomonę dėl daviklio kalibravimo korpuse ir mito, kad daviklio negalima išiminėti iš korpuso. Tai galbūt galėtų būti tiesa, jeigu kalbėtume apie šiek tiek senesnio tipo Bosch daviklį HFM-2. (toks stovi pvz. Volvo mtuoklyje 0280217107) Apžiūrėjus šio daviklio korpusus matyti, kad jie turi apvalų langelį, kuris uždengtas kamšteliu. Pačiame daviklyje, ties ta vieta, taip pat yra kaip ir langelis, kuris užlietas derva. Todėl galbūt per šiuos langelius, prisukus daviklį korpuse ir visą MAF įstačius į kokį nors stendą jis ir galėtų būti reguliuojams, vėliau šie langeliai uždengiami. Tikrai nežinau, tik spėju. Tačiau kyla klausimas kaip tada kalibruojamas to pačio tipo Volvo 850 daviklis 0280217002, kuris iš viso neturi savo korpuso, o tiesiog įstatomas į jam padarytą vietą oro padavimo kanale prie oro filtro dėžės. Gal tada visą Volvą reikia vežt į gamyklą, kad sukalibruoti daviklį? Kalbant apie naujesnio tipo Bosch daviklius HFM-5, o tokie ir stovi matuokliuose 0280218108 ir kituose, tai tiek šio daviklio korpuso, tiek ir pačio daviklio konstrukcija yra tokia, kad nėra visiškai jokios galimybės įstačius daviklį į korpusą, jį kažkaip reguliuoti ar "kalibruoti". Daviklis prisukamas dviem spec.varžteliais ir viskas, jokios jo padėties reguliavimo galimybės nėra, tarp daviklio ir korpuso niekada nebūna įdėtos kokios nors reguliavimo tarpinės, plokštekės ar panašiai. Todėl nesuprantu kaip jis galėtų būti "kalibruojamas", bet čia man nespecialistui, galbūt "grafikų specas" atsakys į šį klausimą? Kitas klausimas specui, kuris matau šventai tiki, kad daviklis turi būti sukalibruotas korpuse, būtų toks, kodėl jo minimas pasaulinis Pierburg koncernas, gaminantis daugybę orig. detalių, gamindamas savo analogus Bosho davikliams HFM-5, juos gamina tik pačius daviklius, be korpuso? (tame tarpe jo minėtą Volvui tinkantį 7.22701.05.0) Kaip juos tada pastatyti? Juk tokiu atveju įdėjus naują Pierburg daviklį į seną Bosch-o korpusą, visą matuoklį reiktų vežti į gamyklą sukalibruoti, ar ne taip specialiste? Bet čia specas tikriausiai atsakys, kad ir Pierburg firmoje dirba nespecialistai ir neišmano ką daro. Problemų manau keičiant vien tik daviklį galėtų kilti nebent tada, kai pvz. Boscho daviklis būtų dedamas į kokį nors kito gamintojo korpusą ir tai tik tuo atveju jeigu šio korpuso matmenys, t.y. vidinis diametras neatitiktų Bosho korpuso diametrui. Tačiau praktikoje, nors ir galimi tokie atvejai, tačiau jie pasitaiko retai.
Manau, pagrindinė priežastis kodėl Boschas laiko matuoklį vientisą detale ir rekomenduoja keisti visą yra ta, kad boschui tiesiog neapsimoka pardavinėti vien tik daviklius. Išimtas iš korpuso daviklis tampa universalus, toks pats daviklis paprastai stovi daugybėje matuoklių su skirtingais korpusais, kurių kainos dažnai skiriasi dvigubai ir daugiau. Ir yra visiškai neaišku, kodėl pvz. matuoklis su šiek tiek didesnio diametro korpusu gali būti dvigubai ir daugiau brangesnis už matuoklį, kurio korpusas mažesnis (stovi mažesnio litražo varikliuose), nors juose stovi vienas ir tas pats daviklis, su tuo pačiu kodu. Ar dėl kokia 50 g. daugiau plastmasės, kurios reikia didesnio diametro korpuso gamybai? Kita priežastis yra ta, kad keičiant tik daviklį, jis gali būti pastatytas į seną, neišvalytą, tepaluotą korpusą , kurio gali būti užneštos ir priekyje esančios grotelės. Tokiu atveju ir naujas daviklis neveiktų taip kaip reikia arba tarnautų neilgai.


-----
Volvo S80

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
boost pressure regulation incorrect flow Variklis 2 2017-02-15, 11:48
S60 D5 2002m faulty boost flow Variklis 7 2016-06-25, 15:31
Kur yra HOLO(cramkshaft) sensorius? Variklis 3 2013-04-12, 21:10
Volvo V40 map sensorius Elektra 16 2010-11-26, 20:13
s80 Greicio pedalo sensorius durniuoja Elektra 28 2008-02-04, 13:48
2024 © Visos teisės saugomos.