PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

SAAB 9-3SE 2.2TID - PRIVALUMAI, TRŪKUMAI, EKSPLOATACIJA, GEDIMAI, ATSILIEPIMAI, PLIUSAI, MINUSAI.

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
SAAB 9-3SE 2.2TiD - Privalumai, trūkumai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai, pliusai, minusai.
svirdulis
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-10-30, 14:39
Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1151
Įstojo: 2009-03-01
SAAB 9-3 2.2TiD 85kW 1999m

i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/2001_saab_9_3_se_100003926_m.jpg

Stengsiuos kuo detaliau surašyti turėtas bėdas, džiaugsmus ir liūdesius su šia mašina :] pirktas 2009 02 19 su 305000km odometro parodymais. Komplektacija viena skurdžiausių (ABS, klimato kontrolė, odinis salonas ir t.t.). dabar (t.y. 2011 10 18) odometras rodo 450000km su centais. Automobilis pirktas ne idealios būklės, su neveikiančia klimato kontrole, buksuojančia sankaba, klimato kontrolės ir SID ekranėliai vargiai ką berodė.

Automobilio pliusai:
stebėtinai “stangrus,” jauti visus kelio išvertimo pokyčius, gerai jauti, kas dedasi po ratais, natūraliai ir kietokas;
sąlyginai gausi bazinė komplektacija;
gera salono medžiagų kokybė (sėdynių odos būklė, turint galvoj ridą, nepriekaištinga);
patogi sedėsena (pirma vairuota mašina, kurią man patogu vairuoti abiem rankom ant vairo). Sėdynės kietokos, bet ilgoj kelionėj nevargina (ilgiausia išsėdėta distancija – 1200km);
patvarus ir kantrus variklis.

Automobilio trūkumai:
triukšmingas variklis;
garso izoliacija nuo variklio salone silpnoka;
važiuojant per “tarką” automobilis mėgsta šokinėti, su pavienėm duobėm susidoroja labai gražiai;


Mistinės ligos ir remontai:

viena iš labiau erzinančių ligų – AS1 garso sistemos (magnetola su kasečių grotuvu, negalioja magnetolai su CD funkcija) grotuvo atminties nelaikymas. Po kurio laiko šie grotuvai pradeda nebeišlaikyti užprogramuotų radijo stočių. Taip pat, kaip ir, matyt, daugelyje tų metų automobilių, LCD ekranėliai neberodo tam tikrų eilučių. Problemos šalinimas tiesiog perlituojant ar paspaudžiant kontaktus yra trumpalaikis (maždaug po metų vėl pradeda rodyti ne viską). Anglijoje viena įmonė užsiima problemos šalinimu iš pagrindų (keičia ekraną su visais kontaktais, kaina prieš kelis metus ~250lt, blogų atsiliepimų neteko girdėti).

Taip pat viena iš garantuotų bėdų - lempų valytuvai. Su jais dažniausiai kyla dvi bėdos: žiemą užšalus valytuvams sulūžta plastmasiniai dantračiai ir valytuvai nustoja veikt, arba sugenda jų intervalų relė. pastaruoju atveju valytuvai negrįžta į savo pradinę padėtį ir sustoja "bet kur." remontuoti dažniausiai yra per brangu, arba trumpalaikiška ir neverta. tokiu atveju lieka tik atjungti lempų apiplovimą.

remontų nuo pirkimo buvo ganėtinai nemažai, bet ir kilometražas nevaikiškas. Turint omenyje dar ir vairavimo stilių, tai per daug ant automobilio pykti negaliu. Praėjus kelioms savaitėms nuo pirkimo išlindo pirmas nepastebėtas gedimas - “mirė” kuro siurblio elektra. Tempiant automobilį į servisą pasikrikštijau ir susipažinau su pirma inžinierių klaida – automobilį nutempiau ne už kilpos, o už vairo stiprintuvo vamzdelio (labai patogioj vietoj trosui užkabinti). Remontas – 700lt kuro siurblio elektra ir berods 300lt vamzdukas.

Klimato kontrolė veikė tik dviem rėžimais: pūtė arba itin karštą, arba itin šaltą orą, temperatūros visiškai nelaikė. Bėda išspręsta sąlyginai neskausmingai – dvejose vietose prakirsti laidai. Remontas – 130lt. Tuo pačiu sutvarkyti klimato kontrolės ir SID ekranėliai, kiekvienas po 100lt.

Sekantis darbas buvo sankabos keitimas. Pakeistas sankabos diskas su diskatoriumi, išminamasis guolis, atsižvelgus į naujo kainą (~400lt) ir senojo būklę, nekeistas. Kaina – 500lt diskas su diskatoriumi, 300lt už darbą draugui į delną. Kalbant iš patirties, patartina nebandyti nuorinti sankabos sistemos rankiniu būdų, nebent trūksta žilų plaukų ant galvos ir turite begalę laisvo laiko.

2009m. Rudenį pasitiko generatoriaus ir termostato mirtis. Iš senojo generatoriaus liko tik kiautas ir įtampos reguliatorius. Bendra sumokėta kaina – 640lt (iš jų 160lt termostatui).

Taigi po šių planinių ir nelabai remontų kurį laiką sukti kilometrai su šypsena veide ir be jokių rūpesčių (skaitine išraiška tai būtų iki 2010 metų vasaros), kai ūmiai pradėjo dingti aušinimo skystis. Problema – susidėvėjęs aušinimo skysčio siurblys (jei jį galima taip pavadinti). Detalė paprasta iki nukritimo, detalių parduotuvėse kaina svyruoja nuo 100 iki 140lt, pirkta iš muzikantų nauja už 50lt.

Pakeistos priekinės stabdžių kaladėlės, tuo pačiu pastebėta, kad priekinio dešiniojo suporto cilindro gumelė suplyšusi, kartu pakeistas ir cilindriukas. Kaladėlių kainos minėti prasmės nėra, nes ji gan smarkiai varijuoja priklausomai nuo gamintojo. Cilindriuko rem. Komplekto kaina – 50lt. Remontai daryti savom rankom.

2010 metų žiemą nusibaigė važiuoklė (atkentėjusi virš 100000km Lietuvos keliais, velnias žino dar kiek itališkų). Atrestauruoti abu šarnyrai, pakeisti traukių antgaliai, restauruotos traukių guminės įvorės, pakeisti sailentblokai priekyje, padarytas suvedimas, prie galo nesiliesta. Padaryta klaida su priekinių ratų galiniais sailentblokais (sudėti scantech), kurie atlaikė ~7000km iki barškesių pasigirdimo. Sailentblokus gamina tik scantech, vienintelis kitas variantas – dėti OEM dalis. Scantech kaina 30lt/vnt, bet primygtinai siūlau dėti originalius, tarnavimo laikas nesulyginamai skiriasi. Sumoj išleista berods apie 600lt, remontuota pas Johny (amžina pagarba šiam žmogui).

Šiuo metu jau kurį laiką saabas po ilgo stovėjimo nenorėjo kurtis, o kuriant apsipildavo pilkšvais dūmais. Problemos kelios: sueižėjusios kuro šlangutės į variklio bloką, purkštukų gumelės susidėvėjusios ir nusibaigusi kuro siurblio mechaninė dalis. Purkštukų gumelių susidėvėjimas laikomas viena iš šio variklio “ligų.” asmeniškai man norėtųsi tai paneigti, nes per tiek kilometrų su tuo susidurta tik vieną kartą. Purkštukų gumelės ir kuro siurblys sutvarkyti sumoj už nepilnus 700lt, šlangeles Johny pakeitė berods už 40-60lt (nebelabai pamenu).

Po važiuoklės tvarkymo, prieš varant techninę apžiūrą, nuspręsta nuplauti variklį iš apačios (ne paslaptis, kad šie varikliai mėgsta būti lengvai apsitepalavę). Nuplovus visą purvą, atsikimšus kanalams saabas atsibudo ir pradėjo siusinti po ~1l tepalo per parą Grin. problema – alkūninio veleno riebokšlis. Problema sutvarkyta per ~40min ir 160lt sąnaudom, įskaitant litrą tepalo papildymui (jei kas sakys, kad tam riebokšliui pakeist reikia ištraukt variklį lauk – palinkėt meistrams geros dienos ir keliaut kitur).

Dar viena iškilusi problemėlė – įjungiant tolimąsias šviesas, kairysis žibintas neįsijungdavo, prietaisų skydelyje neužsidegdavo tolimųjų šviesų indikatorius. Problema – tolimųjų šviesų relė. Remonto trukmė – kelios minutės, kaina 30lt.

Paskutinis iškilęs saabo papokštavimas – įtampos reguliatoriaus, esančio generatoriuje (vienintelė likusi nekeista jo dalis), gedimas. Vietoj maksimalių 14,2V krovė 23-25V. Remontas kainavo ~200lt (vėlgi, tiksliai nebepamenu).

Tiek kol kas remonto kaštų per 150000km. Per visą šį laiką Saab pamatė Lenkiją, Vokietiją, Latviją, Švediją, Suomiją, Estiją, Latviją. Nei per vieną kelionę neiškrėtė jokios šunybės, tad mano galvoje užsitarnavo kantrios mašinos statusą. Kėbulas cinkuotas, jokių rūdžių židinių neaptikta (išskyrus vidurinįjį išmetimo bakelį).

Visi remontai atlikti oficialiam SAAB servise “Griffin” Kaune, važiuoklė remontuota pas Johny servise. Per visą eksploatacijos laiką remontai daryti tik keičiant naujomis dalimis.

Saab 9-3 vartotojo vadovas
Redagavo Apeiron 2011-10-30, 15:32


-----
SAAB 9-3 '99
VOLVO S60 2.5T AWD '07

-----
=FORUMO ADMINISTRATORIUS=
Palmė airlines
 
Apeiron
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-10-30, 19:33
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Tema bus pildoma ir kita informacija ir bus bandoma "atvesti" iki "nustatyto formato".


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo XC70 - Pliusai, minusai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 23 2021-05-24, 14:46
SAAB diskai Padangos ir ratlankiai 1 2020-01-28, 15:47
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas Parduodu 1 2019-07-26, 15:25
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) Parduodu 1 2019-07-04, 20:26
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda Elektra 4 2019-04-08, 09:13
2024 © Visos teisės saugomos.