Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas | Variklis | 9 | 2021-08-25, 07:13 |
XC 90 T6 variklio galios apribojimas | Variklis | 2 | 2021-08-20, 13:45 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | SAAB 9-5 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
SAAB 9-5 2.2TiD patenkantis dyzelis ant variklio korpuso
|
|
wai2liux |
Parašyta 2011-08-22, 09:18
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 3 Įstojo: 2011-08-22 |
Sveiki, pas "Autovikingus" esu naujas, todėl sakykit jei kas ne taip.
Mano SAAB 9-5 2.2TiD 2004m. į saloną pradėjo sklisti dyzelio kvapas, atsidaręs kapotą ir būdamas pakankamai "žalias" varikliuose sugebėjau tik pastebėti ant variklio korpuso privarvėjusio dyzelio. Iš kur ir kaip jis ten atsiranda, turėtų servise pasakyti. Nežinau ar čia gali būti kaip nors susiję, bet savaitė prieš tai buvo keistas EGR vožtuvas. Gal galite kas nors patarti kokio gedimo tikėtis, kad servise nepradėtų "stumti"? O gal turite rekomendacijų kam parodyti šitą bėdą? Dėkuj ----- SAAB 9-5 2,2TID MY04 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-08-22, 09:24
|
|
Nesandarumas kuro sistemoje,reikia ziureti uzvestam automobiliui pro kuria konkriaciai vieta teka dyzelinas.Turint galimybes nusiimti variklio gaubta galima paciam pasiziureti kur vyksta nutekejimas.
----- |
|
|
Čiopa |
Parašyta 2011-08-22, 09:28
|
Miestas: Mažeikiai Pranešimai: 5180 Įstojo: 2007-03-12 |
Sveikas. Kažkada teko pačiam valytis EGR vožtuvą būtent tam varikliui. Ten jeigu nori nuimti ne tik patį EGR'ą, bet ir įsiurbimo kolektoriaus dalį su sklendėmis (ten dažniausiai būna priaugę suodžių ir būtina išvalyti), reikia atsisukti kuro vamzdelius nuo purkštukų. Gali būti, kad surinkdami gerai neužveržė. Taip pat gali būti, kad nepastebėję numovė ar kažkaip pažeidė grįžtamąsias žarneles.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
wai2liux |
Parašyta 2011-08-22, 09:29
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 3 Įstojo: 2011-08-22 |
Tai tame ir dalykas, kad tik užvedus konkrečiai nesimato pro kur teka, manau pradeda leisti važiuojant didesnėm apsukom ir tai manau ne visada.
----- SAAB 9-5 2,2TID MY04 ----- |
|
|
wai2liux |
Parašyta 2011-08-22, 09:32
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 3 Įstojo: 2011-08-22 |
Čiopa @ 2011-08-22, 09:28 rašė: Sveikas. Kažkada teko pačiam valytis EGR vožtuvą būtent tam varikliui. Ten jeigu nori nuimti ne tik patį EGR'ą, bet ir įsiurbimo kolektoriaus dalį su sklendėmis (ten dažniausiai būna priaugę suodžių ir būtina išvalyti), reikia atsisukti kuro vamzdelius nuo purkštukų. Gali būti, kad surinkdami gerai neužveržė. Taip pat gali būti, kad nepastebėję numovė ar kažkaip pažeidė grįžtamąsias žarneles. Čia ko gero man panašu į teisybę, bandysiu tam pačiam nuvaryti, kad patikrintų ----- SAAB 9-5 2,2TID MY04 ----- |
|
|
Čiopa |
Parašyta 2011-08-22, 09:33
|
Miestas: Mažeikiai Pranešimai: 5180 Įstojo: 2007-03-12 |
Kitas patarimas - pabandyk nusiplauti variklį, bent jau ten, kur jis apibėgęs, ir pravažiavęs pasižiūrėk iš kur tiksliai pareina kuras.
Redagavo Čiopa 2011-08-22, 09:34 ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-08-22, 09:36
|
|
wai2liux @ 2011-08-22, 09:29 rašė: Tai tame ir dalykas, kad tik užvedus konkrečiai nesimato pro kur teka, manau pradeda leisti važiuojant didesnėm apsukom ir tai manau ne visada. Reiktu nupusti nuo bloko istekejusi dyzelina suslegtu oru ir ziureti kur dreksta,kitaip problemos nepasalinsi,nebent pamegintum patikrinti ar tinkamai prisukta kuro "magistrale" prie purkstuku. ----- |
|
peršokti į forumą: |