Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje | Elektra | 1 | 2024-11-11, 10:59 |
SAAB diskai | Padangos ir ratlankiai | 1 | 2020-01-28, 15:47 |
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas | Parduodu | 1 | 2019-07-26, 15:25 |
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) | Parduodu | 1 | 2019-07-04, 20:26 |
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda | Elektra | 4 | 2019-04-08, 09:13 |
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
SAAB 9-5 SEDANAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | SAAB 9-5 | DUK
Kas naršo čia? 1 svečiai
Saab 9-5 sedanas
|
|
trulikas |
Parašyta 2010-10-28, 00:49
|
![]() Miestas: Vilnius Pranešimai: 308 Įstojo: 2009-09-13 |
Saab 9-5 sedanas pradetas gaminti 1997m., pirmosios kartos 9-5 buvo gaminamas iki 2001 metu. 9-5 buvo Saab 9000 ipedinis.Sis modelis buvo gaminamas Trollhattan mieste, Svedijoje.
I pirmosios kartos 9-5 buvo montuojami tik benzininiai varikliai, 2.0t(lpt) 110kw, 2.3t(lpt) 125kw, 3.0t V6(lpt) 147kw ir 2.3Aero(hpt) 147kw. Pastarasis modelis pradetas gaminti nuo 2000 metu.(buvo dar 2.0t italisku aero variantu, bet apie juos tiksliai nezinau, tai neklaidinsiu). 9-5 pasizymi ganetinai neblogu valdomumu(nors priekiniai ratai turi tendencija slysti darant manevra prie didesnio greicio), ganetinai patvariais benzininiais varikliais su turbokompresoriais. Turbokompresoriai yra dvieju tipu, zemo slegio(lpt) ir auksto slegio (hpt). Pakaba ganetinai paprasta ir patvari, o ir detales nera brangios. Salono apdailos medziagos aukstos kokybes, tiesa, po kurio laiko kur ne kur atsiranda braskejimai, ypac durelese. Audio aparatura taip pat aukstos klases. buvo triju tipu: AS1 - galingumas 80w, radija+cd grotuvas, viso 4 koloneles. AS2 - galingumas 150w, radija+kaseciu grotuvas+ cd grotuvas, viso 7 koloneles, AS3 - galingumas 200w, radija+kaseciu grotuvas+cd grotuvas, viso 9 koloneles. Didzioji dauguma sio modelio automobiliu turi odinius salonus, jie yra arba tamsiai pilkos spalvos, arba gelsvos(smelio) spalvos. Su veliuriniu salono 9-5 sunkoka rasti ![]() Pagrindines bedos, del laiku nepakeiciamu zvakiu, nusibaigia DI kasete, kuri nauja kainuoja nei daug nei mazai - 800lt, del netinkamu tepalu ir netinkamos eksploatacijos nusibaigia turbokompresoriai, bet cia manau, kad visoms turbininems masinoms galioja. Ir dar zmones kalba, kad yra bedu su karterio ventiliacija, bet man paciam neteko su tuo susidurti. pradziai gal tiek, kai turesiu daugiau laiko, aprasysiu detaliau visus modelius, iskaitant ir universalus... ----- 99' Toyota Corolla 2,0d universalas 99' Toyota Corolla 2,0d ----- +3706636keturi964 |
|
peršokti į forumą: |
PANAŠIOS TEMOS