Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Kaip pašalinti pranešimą? | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 3 | 2023-09-21, 17:22 |
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Volvo v70 II 6pavaru automatas | Transmisija | 7 | 2022-03-03, 16:37 |
Kaip pasikeisti C30 termostatą? | Variklis | 3 | 2021-10-26, 18:58 |
2005 S40 kaip perjungtu US rodmenis į EU | Elektra | 1 | 2021-10-06, 21:29 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90
Kas naršo čia? 1 svečiai
V70 II automatas: kaip elgiatės užklimpę?
|
|
andriusbug |
Parašyta 2017-10-17, 21:09
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 5 Įstojo: 2017-09-18 |
Sveiki,
Teko pirmąsyk šiemet užklimpti su savuoju Volvo. Priekinis kairys ratas atsidūrė purvo duobėje ir automobilį pavyko ištraukti tik su džipo pagalba timptelėjus galą. Pastebėjau, kad purve prasisuka tik priekinis kairys ratas, o dešinys tuo tarpu nejuda. Vėliau išgirdau, kad priekiniais varomų Volvo varantysis ratas, realiai, yra vienas. Būtų smagu išgirsti jūsų nuomonę apie tai bei įžvalgas kaip tai įtakoja vairavimą. Taip pat būčiau dėkingas jei pasidalintumėte patirtimi kaip "išvairuojate" savuosius v70 II automatus panašiose klampios bekelės situacijose. Manau, temos aktualumas su besiartinančiu lietumi ir sniegu tik auga ----- Volvo V70 II 2,4l D5 120kw 2004/10 ----- |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-10-17, 21:23
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 686 Įstojo: 2011-07-20 |
Su V70 tai aplamai nepatariu i bekeles veržtis nes tikrai pramuši koki karteri ar radiatoriu nušluosi o jai jau taip pakliuvai tai gazuokis kad nesustotum purve nes sustojus sunkiai išjudinsi automata realiai čia nieko nepripasakosi visada reikia matyti situacija ir galvoti i prieki kartais net geriau sustoti islipti apsižiurėti ir nelysti.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-10-17, 22:22
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Kad ir su mechanika ne prasčiau galima apsikasti. Snukis labai jau sunkus, o ir klyrensas gerokai pamažėjęs, tad pilvu nesunkiai atsigula
Kaip Ryccka minėjo, geriau likt ant asfalto ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
taucislovas |
Parašyta 2017-10-17, 22:26
|
Miestas: Kaunas/Šakiai Pranešimai: 117 Įstojo: 2017-07-19 |
tai praktiškai pas visas priekiu varomas mašinas ir sukasi vienas ratas, nes yra toks dalykas kaip diferencialas. O jis veikia taip: sukasi tas ratas, kuriam lengviau suktis. Tarkim sustotum žiemą duobėje su vienu varomuoju ratu, o kitas būtų ant asfalto ir vargu ar eitų išvažiuoti. Nesvarbu ar volvo ar vw ar toyota. Taip veikia diferencialas. Yra aišku ir riboto slydimo diferencialų (LSD), bet deja pas ne daugelį ir dažniausiai tik pas sportinius automobilius toks būna.
----- Volvo S60 2.4T ---> 2.4 T5, KKK K24, Bosch green injectors, KL racing intercooler, walbro 255lph fuel pump, pipercross air filter, R exhaust manifold, 3'' downpipe, feritta cat-back exhaust, S60R ignition coils, XC90 V8 brakes. Galiu pagelbėti su Vida Dice Kaune/ Šakiuose ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-10-18, 00:42
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Yra ir Volvų M56 ir M66 greičių dėžėms. Bet jau kainos, tai utiutiu
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
taucislovas |
Parašyta 2017-10-18, 10:33
|
Miestas: Kaunas/Šakiai Pranešimai: 117 Įstojo: 2017-07-19 |
Tai as apie originaliai esancius LSD kalbu. O volvai quaif kainuoja daaaaug, taip
----- Volvo S60 2.4T ---> 2.4 T5, KKK K24, Bosch green injectors, KL racing intercooler, walbro 255lph fuel pump, pipercross air filter, R exhaust manifold, 3'' downpipe, feritta cat-back exhaust, S60R ignition coils, XC90 V8 brakes. Galiu pagelbėti su Vida Dice Kaune/ Šakiuose ----- |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-10-18, 21:08
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 686 Įstojo: 2011-07-20 |
Tai jai vienas ratas būtų ant tvirto pagrindo tai dar STC ar DSTC pristabdydama ištemtu tuo antru ratu automobilį, bet jai ir antras kaip dažniausiai būna ne ant asfalto o mažesniame purve tai ir lieka vienas ratas. Nori daugiau ratu imk AWD Volvo turėsi tris garantuotus ratus ir jai haldex sistema dar ir ketvirta šiokį toki užteks tikrai įveikti blogus kelius.
----- Volvo XC70 ----- |
|
peršokti į forumą: |