PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VARIKLIO AUŠINIMO SISTEMOS ŠLANGŲ KIETĖJIMAS, PŪTIMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Variklio aušinimo sistemos šlangų kietėjimas, pūtimas
Levas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-26, 10:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
Sveiki,
turiu tokią bėda. Jei išsiplėtimo kamštis užsuktas normaliai, tai pavažiavus aušinimo šlangos (apatinė, viršutinėWink pasidaro vos įspaudžiamos. Bakelyje susidaro didelis slėgis. Ryte kai išsiplėtimo bakelyje neturėtų būti slėgio, tai pas mane jis būna didelis ir labai.
Pirma mintis, kaip ir visi tubūt kas skaitot kils mintys, kad tai galva ar tarpinė. Deja su Neriuxs mes šitą versija atmetėm.
Antifrizas švarus, tepalų priemaišų nesimato. Atsukus išsiplėtimo bakelio kamštį, ir stovint vietoj gazuojant ant laisvų, kad ir iki 3-3.5 tūkst apsukų, į išsiplėtimo bakelį jokie burbuliukai neina. Jei variklis šaltas ir važiuoji ramiai, nesportiškai, tai šlangos nelabai bando pūstis, nebent po ilgesnės kelionės.
Taigi šlanogs išsupučia jei nors kokį 1 km pavažiuoji sportiškiau.
Dėl ko atmesta variklio galvos ar tarpinės variantas.
Su Neriuxs nuspręsta, kad problema yra pakaitinimo "fakele", kuris kaip supratau naudodamas išmetamasias dujas, kurios yra šiltos, šildo variklį papildomai, kad greičiau įšiltų. Dėl ko kaltas fakelas, tai darėm tokį eksperimentą. Atjungėm fakelo daviklį, automtiškai neliko turbinos. Nepūtė ji. Pavažiavom mieste, kie tai įmanom sportiškiau Smile apsuko buvo 2.5-3 tūkst intervale. Po kilometro jokio slėgio sistemoj nesusidarė. Tik sujungėm daviklį, jau pučia turbina. Vėl mieste kilometras 2.5-3 tūkst intervale, jau šlangos spaudžiasi tik iki pusės.
Tiksliau gal mane pakomentuos ir pataisys Neriuxs, kai prisijungs.

Taigi kas nors turi minčių, ar tas pakaitinimo fakelas kaip nors remontuojasi, ar keičiamas, kainos ir pan. Ačiū


-----
---

-----
Vilnius
 
Apeiron
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-26, 10:05
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
kiek girdejau jau kazka (termostata ar pan.) keiteisi, bet nepadejo?


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Levas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-26, 11:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
taip termostatas pakeistas. Viskas liko tas pats.


-----
---

-----
Vilnius
 
Neegzistuojantis vartotojas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-26, 11:28

Ne termostate ten beda pas Leva.Fakelas tai cia zargonas toks, jis atlieka dvi funcijas ausinimo-pasildymo,kad efektyviai isnaudoti energija.Reikalas tas kad i ausinimo sistema patyenka ismetamos dujuos ir tai vyksta veikiant turbinai,kai turbina nedirba slegio ausinimo sistemoje nera...Spaudimas sistemoje nera didelis 0.6-1.2 atmosferos,ir laikosi pastoviai,net ryte is po nakties sistemoje likes spaudimas...Bedoa reikia jieskoti,ardant ir ziurint,nera simtomu kazkokiu matomu akimi.Ardyt reikia susijusias sistemos dalis ismetimas ir ausinimas...


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-26, 14:41

EGR


-----
 
Levas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-27, 18:46
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
prasymas, tu kas vairuoja volvo su D5 varikliu.
paeksperimentuoti su savo slangomis Smile na pavaziavus sportiskiau, islipti ir paciupineti slanga einancia is termostato i radiatoriu, ar ji susispaudzia iki galo, ar puses, ar vos isispaudzia. ir po to kaip ryte atejus, kai variklis pilnai atveses. aciu

ciopa pamenu minejo, pas ji ryte jokio slegio, viskas ok.

Neriuxs bendravo su sostena, tai atsakymas trumpai tariant, viskas gerai, kad slangos kietos. tipo taip turi buti. bet kazkaip keista.
vienuzodziu vis neramina si problema, kol iki galo nera tikslaus atsakymo.


-----
---

-----
Vilnius
 
Neegzistuojantis vartotojas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-27, 19:23

Sostenai net nenuostabu kad slegis slangose buna ir is po nakties kai ausinimo skystis buna saltas Smile


-----
 
Levas
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-04-29, 15:18
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
Ar Vilniuj yra galimybė kur pasimatuoti turbinos pučiamą slėgį ir koks slėgis susidaro aušinimo sistemoj?


-----
---

-----
Vilnius
 
Levas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-05-21, 19:06
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
sekantys bandymai:
buvo išvalytas EGR. Sakė brudo nerealiai daug buvo, viskas užsikimšę. Po tokio pasakymo, galvojau, gal tai bus priežastius, dėl ko slėgis patenka į aušinimo sistemą. Deja klydau Sad
šlangos po gero pavažiavimo kietėja toliau.
plius visi tik sako pravalius EGR pagerėja auto trauka. Deja būsiu turbūt pirmas, kuris pasakys, kad pablogėjo. Kažkaip kaip tik man pasirodė sumažėjo trauka, ir plius jei greit duodi gazo ir iš karto atleidi gazą, tai pradėjo garsiai švilpti. Jei lėtai keli apsukas nebūna. Atsirado kitos įdomybės.
Taigi kol kas volvo pliusų neranka mano akyse Sad


-----
---

-----
Vilnius
 
Ediacc
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-05-21, 23:50
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
Kas gali parodyti paveiksliuka is vadys, kur tas egr randasi pas s60/v70 d5, ir kaip ji reikia valyti, su carb cleaneriu ar su benzu kokiu...


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
Ediacc
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-05-22, 10:43
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 434
Įstojo: 2008-04-10
Nu va, sian is ryto atidariau kapota ir paziurejau slangus, visi minksti nerealiai, slegio 0. specialiai pavaziavus sportiskiau atva ziaves ten kur reikejo pamirsau atidaryti pasiziureti Grin tuoj vel vaziuosiu bandysiu ne pamirsti Smile


-----
Volvo V40 T4 PARDUOTA
Volvo V70 D5
------------------------------------------------------------
Tel. 860050329
Skype: Ediacc
VILNIUS
 
Levas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-06-26, 22:21
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
Ediacc ar dar bandei kas darosi su šlangomis, po sportinio varianto.

Aš norėjau pamatuoti dyzel servise, bet ten toki kamštį kai turėjo, tai net kapotas neužsidarė, tai gavosi, tik kad stovint vietoj sukėlė šlangose slėgi, bandžiau spaudyti, prisiminti kietumą ir žiūrėti kiek rodė monometras. Na čia jutiminis bandymas. Manau netikęs bandymas, nes pasirodė, kad mano bandymai įsivaizduoti ir paspausti atitiko 1,5 atmosferos.
Dabar prieš kelias dienas Neriuxs pasidaręs kamštį ir prijungęs manometrus nuo savo kondiškių pildymo aparatūros, bandė matuoti važiuojant, tai jis sakė jam pavyko sukelti tik 0,9 atmosferos. Sakė spaudant šlangos tikrai buvo kietos. Taigi manau viskas kaip ir normalu su tuo slėgiu.
Tai tokie vat bandymai buvo.


-----
---

-----
Vilnius
 
Anstolis
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-06-26, 11:16
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 1
Įstojo: 2015-04-24
Noriu prikelti tema, kas nors issiaiskinot, kur problema, nes as identiska situacija turiu, tik plius kazkur po truputi dingsta antifrizas. i varikli nepatenka. jokiu pakytimu nera ismetime, traukia ir vaziuoja puikiai. Kas nors gali atsitikti del per didelio slegio ir ar galiu eksplotuoti ja toliau?


-----
VOLVO V50

-----
 
Nokeshas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-04, 16:45
Vartotojo avataras

Miestas: Utena - Vilnius
Pranešimai: 116
Įstojo: 2012-09-17
Sveiki,

Vos ne į temą:
Po to, kai pašalo ir naudojau autonominį šildytuvą pastebėjau, kad iš kažkur dar net nedirbant motorui susidaro slėgis sistemoje ir pilnai prisipildęs plėtimosi bakelis po to autonominio paveikimo, užvedus mašiną slėgis šlagose sumažėja vos vos, paskui užgesinus ir palaukus kol atvės mašina (iki minusinės temp) kai prasukinėjau plėtimosi bakelio dangtį pradėjo varyti lauk antifrizą. Man asmeniškai panašu,kad kažkokiu būdu autonominis pripučia oro į aušinimo sistemą ir taip ją priorina, bet kodėl važiuojant be jo sistema nenusiorino?

Pagal mane bus kalta į autonominio siurbliuką ateinanti šlanga - gal per silpnai prisukta...
Kaip dabar nuorinti sistemą, kad panaikint tą slėgį sistemoje kai atšalęs variklis?


-----
Volvo S60 D5 2002m.

-----
 
SPAIKIS
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-06, 21:07
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 103
Įstojo: 2011-02-23
MAnau jei slanga butu per silpnai prisukta, tai esant slegiui leistu ausinimo skysti ?
Negali buti nesandari -?pradegus autonominio sildytuvo kamera, ir degant bei susidarant slegiui "pucia" i ausinimo sistema?
Nedumina autonominis?


-----
Volvo S60 2,4D 2003

-----
 
rimcius
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-06, 21:32
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Su pirmu teiginiu sutinku. Tik leistu aušinimo skysti ir neleistu laikytis slėgiui aušinimo sistemoj;
Jeigu kamera pradegtu, tuomet ėstu aušinimo skystį. Vėl gi, po nakties slėgio sistemoje neliktu;
Ardic'as negali nedūminti. Klausimas apie kokį dūminimą kalbama Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Nokeshas
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-07, 16:39
Vartotojo avataras

Miestas: Utena - Vilnius
Pranešimai: 116
Įstojo: 2012-09-17
Dūmo nėra iš to ardico (tik kai užsikuria išeina kamuoliukas, bet čia dėl to, kad purkštukas restauruotas), galu gale juk pirma siurbliukas varo antifrizą pro kamera, o ne traukia iš jos - tuomet trukusi kamera netinka, nes degintų antifrizą, o dabar iš kažkur tiesiog pripučia oro (kai dirba tik autonominis, su neužkurtu motoru)
Kitas variantas pats siurbliukas nesandarus ar ašelė išsimalus... ir per tą nesandarumą kai traukia ir pritraukia tuo pačiu oro.

Žodžiu mistika...


-----
Volvo S60 D5 2002m.

-----
 
rimcius
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-07, 17:46
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
http://www.autovi...77472
Užkirmijęs pečiuko siurbliukas. Per ašies susidėvėjusią tarpinę aušinimo skystis pateko į patį varikliuką, ko pasekoje nuo korozijos ir trumpinimo viskas galutinai sustojo. Bet nei per jį išeidavo skystis, nei per jį prisiurbdavo oro.
Čia tiesiog pridūriau, kad labiau mistikos pojūtį sukelti Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
snukeris
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-08, 08:34
Miestas: Visaginas
Pranešimai: 13
Įstojo: 2016-01-07
Nokeshas, turiu visiškai identišką problemą. Austomobilis,metai ,varyklis, autonominis šildytuvas irgi identiški. Problema prasidėjo po naujametinių šalčių-staigiai užsidegė pranešimas ,kad reikia patikrinti aušinimo skysčio lygi. Bokelis buvo praktiškai tuščias, atsukus kamšti, antifryzas išburbuliavo į paviršių. Kuriam laikui tai padėjo, bet dabar "procedura" dažnėja... Įdomu tai ,kad iš vakaro atsukus kamštį ir "nuleidus" slėgį bokelyje, ryte prieš užvedant mašiną(veikė autonominis) jis vėl užkilęs gana stipriai... Nei antifrize, nei tepale jokių priemaišų ir svetimkunių nepastebėta. Bandysiu gal savaitgali pavažiuoti pas kokį mechaniką, gal turės kokių idėjų... Nokeshai, jei issiaiškinsi ką anksčiau, pasidalink informacija Shaking Hands
Redagavo snukeris 2016-01-08, 11:14


-----
Volvo S60 D5 2002m

-----
 
Nokeshas
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-01-08, 11:17
Vartotojo avataras

Miestas: Utena - Vilnius
Pranešimai: 116
Įstojo: 2012-09-17
snukeris @ 2016-01-08, 08:34 rašė:
Nokeshas, turiu visiškai identišką problemą. Austomobilis,metai ,varyklis, autonominis šildytuvas irgi identiški. PRoblema prasidėjo po naujametinių šalčių-staigiai užsidegė pranešimas ,kad reikia patikrinti aušinimo skysčio lygi. Atsukus kamšti, antifryzas išburbuliavo į paviršių. Kuriam laikui tai padėjo, bet dabar "procedura" dažnėja... Įdomu tai ,kad iš vakaro nuleidus slėgį bokelyje, ryte prieš užvedant mašiną(veikė autonominis) jis vėl užkilęs gana stipriai... Nei antifrize, nei tepale jokių priemaišų ir svetimkunių nepastebėta. Bandysiu gal savaitgali pavažiuoti pas kokį mechaniką, gal turės kokių idėjų... Nokeshai, jei issiaiškinsi ką anksčiau, pasidalink informacija Shaking Hands

Sveikas,
Mūsų vis daugiau. Smile Šiandien netyčia radau youtubėj:
Pas mane lygiai taip pat darosi. Aprašymas sako, kad tipo degimo kamera trūkusi... Šiandien ryte užkūriau mašiną ir tada Ardic'ą daviau biški apšilti ir pastebėjau, kad šiek tiek dūmelio eina iš Ardic'o, gal ten tik kondensatas, bet galimas vairantas, kad ir antifrizas, šiaip mašinoj šilta, vakar be "papildomo pašildymo" važinėjau, tai šlangose slėgis susitvarkęs ir skysčio iš plėtimo bakelio prisitraukė, tai sistema iš lėto nusiorina, tik ką dabar su tuo šildytuvu daryt jau nebežinau, po biški atsiranda noras jį sudegint Grin


-----
Volvo S60 D5 2002m.

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
ausinimo sisema Variklis 1 2023-02-17, 17:00
Nesuka variklio Elektra 2 2022-04-26, 18:55
Aušinimo skysčio NEcirkuliacija Variklis 41 2021-11-22, 22:01
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) Variklis 88 2021-10-17, 18:09
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas Volvo S40 II/V50, C30 2 2021-09-24, 16:04
2024 © Visos teisės saugomos.