PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO AUTOMOBILIUI TINKAMI TEPALAI

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo automobiliui tinkami tepalai
Plikis
Parašyta 2015-01-06, 18:05
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2014-06-12
Autonemunas @ 2015-01-04, 18:34 rašė:
CASTROL 0W30 EDGE FST TITANIUM A5/B5
SAE 0W-30; ACEA A1/B1, A5/B5; API SL; ILSAC GF-2

API SL- tai čia benzininiams varikliams skirta alyva, dyzeliui netinka? Ar aš klystu?


jei netiktų,tai nesiūlytų tokiam varikliui 2.4 D5 20_V D5244T8; D5244T13


-----
AUDI A4

-----
 
Edvakas
Parašyta 2015-01-06, 19:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Plikis @ 2015-01-06, 18:05 rašė:
Autonemunas @ 2015-01-04, 18:34 rašė:
CASTROL 0W30 EDGE FST TITANIUM A5/B5
SAE 0W-30; ACEA A1/B1, A5/B5; API SL; ILSAC GF-2

API SL- tai čia benzininiams varikliams skirta alyva, dyzeliui netinka? Ar aš klystu?


jei netiktų,tai nesiūlytų tokiam varikliui 2.4 D5 20_V D5244T8; D5244T13

Tik atkreipkit dėmesį kad čia naujesni varikliai nuo 2005m.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Johny
Parašyta 2015-01-06, 20:38
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
parashas
Parašyta 2015-01-08, 08:52
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 102
Įstojo: 2011-03-13
Johny @ 2015-01-06, 20:38 rašė:
Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4.


Ar neklysti? Pas mane pagal VIDA būtent A5/B5 yra rekomenduojama, nors variklis 2003/2004...


-----
Volvo S80 2003 2.9 147kw
Volvo S40 2001 1.8 90kw (parduota)

-----
 
Edvakas
Parašyta 2015-01-08, 09:56
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
parashas @ 2015-01-08, 08:52 rašė:
Johny @ 2015-01-06, 20:38 rašė:
Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4.


Ar neklysti? Pas mane pagal VIDA būtent A5/B5 yra rekomenduojama, nors variklis 2003/2004...

O ar tu irgi šneki apie D5 variklį? Smile Jeigu taip, tai norėčiau pamatyti tą ištrauką iš Vidos.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
parashas
Parašyta 2015-01-08, 11:16
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 102
Įstojo: 2011-03-13
Aaa... nepastebėjau, kad apie dyzelinius eina kalba.. pray
Aš apie benziną kalbėjau.


-----
Volvo S80 2003 2.9 147kw
Volvo S40 2001 1.8 90kw (parduota)

-----
 
arvydas67
Parašyta 2015-01-10, 20:57
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 375
Įstojo: 2008-04-11
Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Smile Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau.


-----
VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D

-----
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Johny
Parašyta 2015-01-11, 00:36
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
arvydas67 @ 2015-01-10, 20:57 rašė:
Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Smile Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau.


Patys Liqui Moly atstovai rekomenduoja tik 0w30 (nes is ju pasakojimu, jau buvo atveju del 5w30 ir 5w40 naudojimo bei problemu su veleneliais, del nepakankamo tepimo). D5 turi toki specifini dalyka - siaurus tepimo kanalus. Todel per juos tirstesnis tepalas blogai cirkuliuoja.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Edvakas
Parašyta 2015-01-11, 15:50
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
arvydas67 @ 2015-01-10, 20:57 rašė:
Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Smile Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau.

O dėl įdomumo, ar skaičiavai kiek sutaupysi pildamas šiuos tepalus vietoj 0W-30 LM atitikmens? Smalsu ar čia iš taupumo, ar iš principo nepilti ką dauguma pila?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
arvydas67
Parašyta 2015-01-12, 23:36
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 375
Įstojo: 2008-04-11
Dėl tirštumo. Užeikit chebra į LM puslapį kur yra alyvos parinkimas ir rasit jog tinka tiek 5W30 tiek 5W40 net... Nepamenu kokios firmos dar tepalą žiūrėjau (iš gerai žinomų gamintojų) bei jų parinkime buvo parašyta dar įdomiau - iki 150000 km rekomenduojamas 0W30, po 150000 km - 5w30 Taigi. Buvo argumentu ir tai, jog mano geras pažįstamas, užsiimantis variklių remontu (tame tarpe man teko pas jį ankstesnių auto variklius tvarkyt) taip pat pasisakė pan.- svarbiausia laiku keist, dėt gerą filtrą, nepirkt neaišku kur ir ką, pilt tik sintetiką nedidesnio klampumo nei 5W40. O dėl A3/B4 skirtumo nuo A5/B5 (nors pirkau A3/B4) man buvo tiesiog pasakyta taip: kuo skiriasi tepimo sistema be DPF ir su DPF? Sakau - identiškos. Na, tai sako tuo viskas ir pasakyta. Dėl kanalų. Visų pirma jie nėra ant tiek maži, kad nepratekėtų 5W30 alyva. Bėda, jo žodžiais - jog retai keičiant alyvą, arba naudojant neaiškios kilmės produktą tie kanalai ''užauga''. Taip atsitinka ir dėl kitų priežąsčių - bloga karterio dujų ventiliacija ir kondensatas (ypač tai aktualu seniems, daug nuvažiavusiems varikliams). Išsakiau ne savo nuomonę - motoristo, pats stengiuosi tiesiog įsiklausyt į visų argumentus ir rekomendacijas, tame tarpe Sostenos atstovų (kiek girdėjau - jų nuomonės irgi įvairios), kitų ilgai vairuojančių VOLVO su D5, pasiskaičiau ir užsienio forumus. Neperšu savo nuomonės ir argumentų. Tiesiog mano pasirinkimas toks. Kaina, beje, taip pat argumentas buvo. Prie to pačio dėl kainų. Skaičiavau kiek žmogus gali išlošt ieškodamas pigesnių alyvų, dalių vidutiniškai. Neatsisakant ar bent neišsižadant visiškai kokybės. Patikėkit - vos ne trečdalį. Ypač dar jog mano visos auto važiavo nemažai. Tada sumelės susidaro per metus nemenkos. Dar ir dėl to jog su barškančiom tarškančiom papuvusiom psichologiškai negaliu važiuot. SmileTiesa, laiko, kitą syk ir nervų kainuoja... Bet tai kita tema. Galų gale diskusija kaip ir baigta gavos - alyva nupirkta, prisiruošt pakeist tik reikia, nes darbuose užsiknisęs. Sėkmės visiems.Smile
Redagavo arvydas67 2015-01-12, 23:42


-----
VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D

-----
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Johny
Parašyta 2015-01-13, 00:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
arvydas67 @ 2015-01-12, 23:36 rašė:
Dėl tirštumo. Užeikit chebra į LM puslapį kur yra alyvos parinkimas ir rasit jog tinka tiek 5W30 tiek 5W40 net... Nepamenu kokios firmos dar tepalą žiūrėjau (iš gerai žinomų gamintojų) bei jų parinkime buvo parašyta dar įdomiau - iki 150000 km rekomenduojamas 0W30, po 150000 km - 5w30 Taigi. Buvo argumentu ir tai, jog mano geras pažįstamas, užsiimantis variklių remontu (tame tarpe man teko pas jį ankstesnių auto variklius tvarkyt) taip pat pasisakė pan.- svarbiausia laiku keist, dėt gerą filtrą, nepirkt neaišku kur ir ką, pilt tik sintetiką nedidesnio klampumo nei 5W40. O dėl A3/B4 skirtumo nuo A5/B5 (nors pirkau A3/B4) man buvo tiesiog pasakyta taip: kuo skiriasi tepimo sistema be DPF ir su DPF? Sakau - identiškos. Na, tai sako tuo viskas ir pasakyta. Dėl kanalų. Visų pirma jie nėra ant tiek maži, kad nepratekėtų 5W30 alyva. Bėda, jo žodžiais - jog retai keičiant alyvą, arba naudojant neaiškios kilmės produktą tie kanalai ''užauga''. Taip atsitinka ir dėl kitų priežąsčių - bloga karterio dujų ventiliacija ir kondensatas (ypač tai aktualu seniems, daug nuvažiavusiems varikliams). Išsakiau ne savo nuomonę - motoristo, pats stengiuosi tiesiog įsiklausyt į visų argumentus ir rekomendacijas, tame tarpe Sostenos atstovų (kiek girdėjau - jų nuomonės irgi įvairios), kitų ilgai vairuojančių VOLVO su D5, pasiskaičiau ir užsienio forumus. Neperšu savo nuomonės ir argumentų. Tiesiog mano pasirinkimas toks. Kaina, beje, taip pat argumentas buvo. Prie to pačio dėl kainų. Skaičiavau kiek žmogus gali išlošt ieškodamas pigesnių alyvų, dalių vidutiniškai. Neatsisakant ar bent neišsižadant visiškai kokybės. Patikėkit - vos ne trečdalį. Ypač dar jog mano visos auto važiavo nemažai. Tada sumelės susidaro per metus nemenkos. Dar ir dėl to jog su barškančiom tarškančiom papuvusiom psichologiškai negaliu važiuot. SmileTiesa, laiko, kitą syk ir nervų kainuoja... Bet tai kita tema. Galų gale diskusija kaip ir baigta gavos - alyva nupirkta, prisiruošt pakeist tik reikia, nes darbuose užsiknisęs. Sėkmės visiems.Smile


Jei netingi, paskambink i Autopsa. Vadybininkai tau pasakys, jog LM kataloge visiski grybai prirasineti (cia po katalogo atnaujinimo siais metais ivyko). Ir kalbu netik apie D5 varikli, nes ne tik Volvoms keiciu tepalus. Kas del kitu gamintoju - daznas gamintojas negaminantis 0w30 (arba tokiu specifikaciju kokiu reikia) tepalu iraso, jog tinka ir 5w30 ir 5w40 (juk neparasysi: mes negaminam 0w30, pirkit kito gamintojo). Kas liecia tepimo kanalus uzsitersima: o tu tikras kad tavo tepimo kanalai neuzsinese ir panasiai? SmileKaip pvz galiu papasakot, kas buna karteryje ir tepimo kanaluose varikliu, kuriuose naudojo pvz labai isreklamuotus Shell tepalus (masina pirkta nuo 0 lietuvoje ir tepalai keisti kas 15k km (gamintojo rekomendacija 20k km)). Kose teko is karterio, bloko sieneliu su menteles pagalba krapstyt. Buvo panasus bajeris ir su Mobil. Bet pasakoju ne tam, kad pasakot. Noriu pabrezt, kad su laiku tie kanalai uzauga ir tirstesnio tepalo naudojimas situacijos nepagerina Smile


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Edvakas
Parašyta 2015-01-13, 08:22
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Tai vis dėlto koks yra kainos skirtumas tarp 5W-30 ir 0W-30 per vieną keitimą?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Autonemunas
Parašyta 2015-01-13, 14:27
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 62
Įstojo: 2014-10-11
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?


-----
TDI

-----
 
Edvakas
Parašyta 2015-01-13, 15:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė:
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?

Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo...


O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/
Redagavo Edvakas 2015-01-13, 15:09


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
SPAIKIS
Parašyta 2015-01-13, 15:37
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 103
Įstojo: 2011-02-23
Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė:
Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė:
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?

Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo...


O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/


o čia gi mano užklausa jiems radai Smile na tai gerai, pasitarnaus šis ats ir kitiems Smile


-----
Volvo S60 2,4D 2003

-----
 
Autonemunas
Parašyta 2015-01-13, 16:38
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 62
Įstojo: 2014-10-11
Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė:
Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė:
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?

Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo...


O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/


Įdomu, koks yra poreikis tokiam tepalui...


-----
TDI

-----
 
Johny
Parašyta 2015-01-13, 17:31
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Autonemunas @ 2015-01-13, 16:38 rašė:
Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė:
Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė:
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?

Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo...



O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/


Įdomu, koks yra poreikis tokiam tepalui...


Volvo D5, SAAB 1.9tid ir dar kazkuriems Volvo benzininiams varikliams.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
airwalk
Parašyta 2015-02-02, 00:48
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 35
Įstojo: 2012-11-12
XC90 `03 D5 120kw man meistras supyle 10W40 , kategoriskai teigdamas kad cia 12 metu masina ir tokiai pilt 0w30 yra absurdas, pilnai pakanka 10W40 . Perskaiciau tema ir galvoju ar pilti is naujo 0W30 A3/B4 ?

p.s. MANUALE paskaiciau isvis kad -20/+30 temperaturoj tinkamiausias 5W-30 tepalas. Tai kaip cia yra
Redagavo airwalk 2015-02-02, 01:02


-----
Volvo S80 2.9 `99 AT
Volvo XC90 D5 `03 AT

-----
 
andzeja
Parašyta 2015-02-02, 08:37
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 512
Įstojo: 2012-07-20
Daugiau nevažiuok pas tą "meistrą". Būtinai pilk 0w30, o jei gaila pinigų, tai nors 5w30.


-----
opel zafira B 2006 1.9 88 kw
ex. volvo v70 II D5 120 kw
ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw

-----
 
airwalk
Parašyta 2015-02-02, 11:27
Miestas: Siauliai
Pranešimai: 35
Įstojo: 2012-11-12
andzeja @ 2015-02-02, 08:37 rašė:
Daugiau nevažiuok pas tą "meistrą". Būtinai pilk 0w30, o jei gaila pinigų, tai nors 5w30.


Butinai tada pakeisiu, tikriausiai ir variklis tyliau prades dirbt. Tik galvoju kaip kitiem zmonem su tuo 0W30 pvz ar karsta vasara su tepimu ir prasisunkimu neatsiranda problemu ? Nes manual dar yra prierasas jei oras siekia 30 karscio tai geriau naudot 10W30. Tai ar nebus musu Lietuvelei optimalus tik 5W30 Frown
Redagavo airwalk 2015-02-02, 11:37


-----
Volvo S80 2.9 `99 AT
Volvo XC90 D5 `03 AT

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
Volvo V50 2.0d 100kw automobilis neužsikuria AutoVikingai 1 2023-05-03, 14:39
2024 © Visos teisės saugomos.