Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
VIEW THREAD -
VOLVO FILTRŲ/DIRŽŲ/SKYSČIŲ KEITIMAI
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Who is here? 1 guest(s)
Page 1 out of 2: 1|2
|
Volvo filtrų/diržų/skysčių keitimai
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 11:28
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Kazkaip iskilo neiskumu kada ka keisti. Is kitu zmoniu rekomendaciju zinau tokius keitimu intervalus:
Tepalas ir jo filtras - kas 10,000 km Oro filtras - kas 10,000 km Kuro filtras - kas 30,000 km Variklio dirzai, guoliai - kas 60,000 km Dabar paziurejau "Haynes Manual", ir ten raso kad tepala reikia keist kas 7,500 km, oro filtra tik kas 60,000 km, Kuro filtra tik kas 105,000 km, o variklio dirzus tk kas 120,000 km!!! (EDIT: Po to paskaiciau, kad kas 60,000 km jei auto naudojamas intensyviai naudojamas trumpoms kelionems, daug kurimu/gesinimu. Tai cia kaip ir gerai gaunasi.) Kazkaip keista atrodo, gal mes per daznai keiciam viska? (iskyrus tepalus), ar cia mano girdeta informacija neteisinga? Edited Apeiron 2012-07-18, 20:28 ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
JURAS |
Posted 2008-12-06, 11:33
|
![]() City: VILNIUS Posts: 582 Signed in: 2007-05-08 |
Ziurint kokius tepalus pili, jei pilnai sintetinius, tai geraiu keiti, jei pusiau sintetinius, tada kas 7500 km keisk. Oro filtrui bent jau as intervalu neskaiciuoju, ziuriu kaip atrodo jis, nes kartais gali ir 40000 nuvaziuoti, o kartais per 10000 jis uzsiters, nes daug dulketais ir kitokiais keliasi vazinesi. Del pagrindinio dirzo, tai jei originalas uzdetas geras, tai kaip raso manual, taip ir keisk. Kuro filtras, na, cia nezinau zinok, neatsimenu kada keiciau, nes kai su dijom vazineju
![]() ----- VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV) VOLVO S80 D5 ''04, summum ----- Skype: Taminskas Tel. mob. +370 601 03196 Vilnius, Antakalnis |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 11:36
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Visiskai sintetinius pilu, bet ten neraso kokius kada keist.
Dabar pagalvojau del oro filtro - jei keist tik kas 60,000 km, tai gal apsimoka investuot i plaunama "K&N" filtra? (eBay galima gaut uz kiek daugiau nei 200 Lt). Kas zinot, ar geri tie plaunami? Banditas parašė: Kuo dazniau tuo geriau ![]() Nu benzinu vazinejantiems tai klausimu del to nekyla, beveik visi is koloneliu turim piltis ![]() Edited Domas 2008-12-06, 11:38 ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
romas |
Posted 2008-12-06, 11:49
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Pagr. dirza pagal manualus gali keisti, bet ji reikia tikrinti irgi kas 30t ir paverzdineti. Lt to nedaroma, todel po 70t (mazdaug) pradeda uzsidegineti (ypac.dyz) liamda, sokineja degimas(fazes).
Tepala tai priklauso ar turbo, kaip sunesiotas variklis ir koks tepalas. Ne turbo, grera tepala (jei greit nejuosta) gali trukt 15t drasiai. Kuro filtra dyz. reik keist dazniau ir dazniau isleidineti vandeni is filtro. Buna pravaziuoji 20t ir nei laso, kartais ir po 10t jo atsiranda. Benz. tai daznai pakeicia nusipirke ir jei geru kuru vazineja (ne is kanistru) nekeicia daugiau. Oro filtra tai kaip ir sake, reik tikrinti. As sia vasara po 5t turejau keisti, nors atrodo kad ir dulkiu nedaug. O taip tai keisdavau rudeni-pavasari. Edited romas 2008-12-06, 12:08 ----- |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 12:28
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Tai jei tepalas matuoklej grazus (gelsvas, ne juodas), pilnai sintetinis, ir benzininiame atmosferiniame variklyje (ne turbo), tai galima keisti kas 15,000 km - gerai supratau? (tepalo tarp keitimu suvalgo kokius 1,0-1,5 Ltr).
O tai del tu oro filtru - kaip matau kiti ir du kartus per metus pasikeicia, pagalvojus kad jis kainuoja virs 50 Lt, tai man visai patrauklu atrodo isigyti K&N plaunama, bet man labai idomios specialistu/nusimananciuju nuomones apie juos - gal jie kazkuo blogi yra? Realiai neissiplauna svariai ar pan.? (K&N teigia, neva ji galima naudoti neribota laika). Edited Domas 2008-12-06, 12:29 ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
JURAS |
Posted 2008-12-06, 12:31
|
![]() City: VILNIUS Posts: 582 Signed in: 2007-05-08 |
Na, as nerizikuociau su tuo plaunmu, cia tas pats, kaip plaunami tapetai namie ar plaunami dazai ant sienu namuose, vis tiek plaunu plaunu, ir galu gale tenka perdazyti, taip pat ir su tuo filtru, nieko nera amzino ir nepakeiciamo. Geriau daugiau sumoketi, bet tureti kokybe ir garantija, nei ten plovineti. Pamastyk, jei gali tarkim po 50 lt nusipirkti filtra, o plaunamas apie 200 lt atsieis, tai tu ir dukart i metus filtrus oro keisdamas, dvejiems metams tau uzteks tu pinigeliu. Tai as zinok giliai abejoju, ar tas plaunamas tarnaus geriau isplautas, nei ne plaunamas naujas idetas
![]() ----- VOLVO 850 T-5 sedan ''94, apdaila ''95, LPG (BRCIV) VOLVO S80 D5 ''04, summum ----- Skype: Taminskas Tel. mob. +370 601 03196 Vilnius, Antakalnis |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 12:34
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Paskaiciau idemiau, pasirodo ne neribotas laika, o 80,000 km duoda garantija.
Edited Domas 2008-12-06, 12:35 ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
romas |
Posted 2008-12-06, 12:35
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Su savo gali vaziuoti drasiai 15t
Del filtru tai nzn. Ne tiek daug vazineji ir man rodos geriau keist paprasta , nei plaut, tept kazkoki. Nors nei bandziau nei domejausi. Isbandyk pats, galesi kitiem patari ![]() ----- |
|
|
romas |
Posted 2008-12-06, 13:18
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Norejau nutyleti, bet nesigavo. Kaip gali atsirasti didesnis pralaidumas(tame paciame plote)? Paimk 2 uzuolaidas, su didesnem ir su mazesnem skylem ir pusk ora. Su didesnem maziau judes, nes daugiau praleis oro. Su oru kartu praeis ir didesnes dulkes. Taigi, jei nori vazineti ilgai ir laimyngai, pamirsk didesnio pralaidumo filtrus. Sporte variklis neaktualu, ten svarbu rezultatas.
Edited romas 2008-12-06, 13:21 ----- |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 13:54
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Romas parašė: Norejau nutyleti, bet nesigavo. Kaip gali atsirasti didesnis pralaidumas(tame paciame plote)? Paimk 2 uzuolaidas, su didesnem ir su mazesnem skylem ir pusk ora. Su didesnem maziau judes, nes daugiau praleis oro. Su oru kartu praeis ir didesnes dulkes. Taigi, jei nori vazineti ilgai ir laimyngai, pamirsk didesnio pralaidumo filtrus. Sporte variklis neaktualu, ten svarbu rezultatas. Tada man persasi isvada - tie salto oro paemimo filtrai (kuginiai), jie turi didesni pralaiduma, negana to, statomi kur nors prie bamperio kur patenka daug siuksliu - taip iseina, kad jie kazkiek padidina variklio efektyvuma/galinguma, bet oras i varikli patenka ne toks svarus? Ar ne taip? ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
romas |
Posted 2008-12-06, 14:09
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Tai pagalvok logiskai. Tuuretu buti didesnis plotas, kad paimti daugiau oro. Kitaip padidinti pralaiduma, tai tik didinti "skyles" Sportines ir be oro damusa variklius greitai, todel jiems aktualu kiekis (daugiau oro) nes masina lengviau kviepuoja ir kuro ten paduodama daugiau. Nzn. ar gamintojas dusintu variklius , jei butu galima deti tuos filtrus. Filtras tikrai atima kazkiek jegos is variklio . Gal ir klystu
![]() Edited romas 2008-12-06, 14:10 ----- |
|
|
romas |
Posted 2008-12-06, 14:26
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Chipai irgi populiarus,nors auto dirba ant ribos. Senu tai nejaucia, nes nurasoma ant senatves(km) dek chipa ant naujos ir palygink su auto be chipo, po 300000. Jei chipas butu toks nekenksmingas, tai atstovai leistu ir per garantini chipuot.
----- |
|
|
Marazas |
Posted 2008-12-06, 20:59
|
![]() City: Vilnius Posts: 704 Signed in: 2007-03-15 |
Autodatoj labai detaliai viskas surašyta, kada viska keist, kada patikrint, sureguliuot.. Jei ką nors domina konkretus modelis - galiu pažiūrėt. Bent jau man rašo tepalo/filtro keitimas kas 8000, oro filtro kas 60000, žvakių kas 45000, diržo kas 75000, kuro filtro kas 105000. ??iek tiek abejoju dėl oro filtro ir žvakių.
----- Volvo 940, 2,3 turbo, '95m. ----- |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 22:02
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Marazas parašė: Autodatoj labai detaliai viskas surašyta, kada viska keist, kada patikrint, sureguliuot.. Jei ką nors domina konkretus modelis - galiu pažiūrėt. Bent jau man rašo tepalo/filtro keitimas kas 8000, oro filtro kas 60000, žvakių kas 45000, diržo kas 75000, kuro filtro kas 105000. ??iek tiek abejoju dėl oro filtro ir žvakių. Nu tai va matai, as irgi manuala turiu, bet suabejojau, nes irgi anksciau kitaip girdejau ![]() ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-06, 22:30
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Andriux parašė: Na siaip tarkim mano 98, domo 97 metu automobiliai, tai labai sunku sakyti kas kiek laiko tepala ir filtra reikia keisti, nes pavyzdziui tepalai dabar gaminami geresni, ir su dabartiniais gal jau nebe 8 o 12 k km gali pravaziuoti ir bus tas pats jiems. Na cia tik svarstau :| Nu turiu manuala musu Volvoms nuo 1996 iki 1999, tai keitimo intervalai surasyti mano pirmam poste (ten kur "Haynes manual" rekomenduoja). O tepala tai rekomenduoja 10W/30, 10W/40, arba 15W/40 (benzininiams varikliams), nors pats pilu 5W/40 ![]() Zodziu, gal kam pravers, visi S40/V40 benzininiu varikliu eksploatacijos intervalai. (Foto pasididina). ![]() ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
Johny |
Posted 2008-12-06, 23:21
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Andriux parašė: Na siaip tarkim mano 98, domo 97 metu automobiliai, tai labai sunku sakyti kas kiek laiko tepala ir filtra reikia keisti, nes pavyzdziui tepalai dabar gaminami geresni, ir su dabartiniais gal jau nebe 8 o 12 k km gali pravaziuoti ir bus tas pats jiems. Na cia tik svarstau :| Neziurint i tai, kad tepalai geresni gaminami, tavo masinos variklis metu begyje naujesnis nesidaro. Tai isvada, kad keitimo intervalai turetu buti tokie, kokie nurodyti gamintojo arba isskirtiniais atvejais (miesto rezimas, retai isilantis iki darbines temperaturos variklis)netgi daznesni. ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
griezhtas |
Posted 2008-12-10, 14:21
|
City: Kaunas, Jonava Posts: 137 Signed in: 2008-01-12 |
Domas parašė: Zodziu, gal kam pravers, visi S40/V40 benzininiu varikliu eksploatacijos intervalai. (Foto pasididina). Siaip kazkada atkapsciau, kad pavyzdziui Kanados ir JAV manualuose nurodomi skirtingi keitimo intervalai. Ten konkreciai uzkliuvo dirzo keitimas 2.9 varikliui Kanados manuale intervalas - 60 000 mil, kai JAV - 100000 mil, atseit del saltesnio Kanados oro. Edited Domas 2008-12-13, 12:52 ----- 99' S80, 2.9 aut. |
|
|
Domas |
Posted 2008-12-13, 12:57
|
![]() City: Kauno r. Posts: 3569 Signed in: 2007-03-10 |
Noriu paklausti del salono oro filtro. Mano modelyje jo nera, bet butu visai neblogai isideti. Ar ten sunku ji istatyti jei jo nebuvo?
Kiek girdejau kazkokia "deze" ar tai laikikli jam reikia padaryti? Galvoju jei nesudetinga, tai butu galima is stiklo pluosto. ----- Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.) ----- |
|
|
Rollandas |
Posted 2008-12-13, 13:13
|
City: Vilnius Posts: 1032 Signed in: 2007-05-04 |
Domas parašė: Noriu paklausti del salono oro filtro. Mano modelyje jo nera, bet butu visai neblogai isideti. Ar ten sunku ji istatyti jei jo nebuvo? Kiek girdejau kazkokia "deze" ar tai laikikli jam reikia padaryti? Galvoju jei nesudetinga, tai butu galima is stiklo pluosto. serzas sako kad nesunku, tereikia deze nusipirkt ir istatyt ![]() ![]() ----- VOLVO V70 2.5TDi AT ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2008-12-30, 13:20
|
![]() City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
junkie parašė: Skaiciau skaiciau, taip iki galo ir neaisku, ar kas galetu pasakyt tiksliai, koks tikslus keitimo intervalas dirzams/guoliams maniskei - 2002 m. S60, benzas. Priartejo 75 K ant spidometro, tai ir susimasciau ![]() Pagal VADIS 160 tkm ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
Page 1 out of 2: 1|2
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS