PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO S60 '01 2.4 125KW ETM REMONTAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo S60 '01 2.4 125kW ETM remontas
sanifled
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-06, 20:06
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2013-08-09
Labas,

štai ir atėjo ta diena, kai mano Volvo S60 ETM (Electronic Throttle Module) arba pasak google vertėjo, Elektroninė Akseleratoriaus modulis, ėmė ir pradėjo grybauti. Pasijungiau VIDA, tai ETM testo padaryti negaliu, nes sklendės programa sena (ETM - Software part number 0008689186 A). Pasižiūrėjau potenciometrų signalų kreives, tai yra gana nemažas skirtumas tarp jų. Spėju, kad bus išdilę potenciometrų takeliai per laiką.

Čia dabar mano esminis klausimas šitos temos - kokį remonto kelią siūlot rinktis? Aš matau kelis variantus:
1) Rizikuoti ir dėti kitą naudotą sklendę. BET, neaiški jos būklė, reikės ar nereikės pririšti prie kompo ir pan.
2) Sostenoj atnaujinti esamos sklendės programą: padidės leidžiama paklaida, bet kurį tai laiką sklendė dar veiks.
3) Kreiptis kažkur, kas keičia ETM potenciometrus į bekontaktį sensorių. BET, neaiški kaina ir kur tuo užsiima.
4) Nusipirkti bekontaktį sensorių ir pačiam jį užmontuoti ant ETM. BET, gali nepavykti iš pirmo karto, kitos problemos (forumiečio pavyzdys buvo aprašytas anksčiau).
5) Pirkti naują ETM. BET, kaina kosmosas ko gero.

Laukiu patarimų, nes norisi mašiną susitvarkyti, kol ji nėra labai reikalinga. O kai reikės važiuot, nebus kada tvarkyti.


-----
Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG
Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG
Volvo V70 '98 2.5 103kW D

-----
 
andzeja
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-06, 21:03
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 512
Įstojo: 2012-07-20
http://www.fixvol...


-----
opel zafira B 2006 1.9 88 kw
ex. volvo v70 II D5 120 kw
ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw

-----
 
minces
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-10, 08:34
Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 17
Įstojo: 2013-01-03
Sveiki,
Prieš 3 metus tvarkiau ETM pas Rimą (www.fixvolvoetm.eu) - dėjo bekontaktį kampo padėties daviklį. Kainavo 1K lietuviškų. Važiavau iš Klaipėdos. Kiek dabar prašo nežinau. Davė garantiją visam laikui. Per tris metus viskas veikia puikiai, jokių bėdų nebuvo. Jei reiktų dabar šitą problemą spręsti, nedvejodamas daryčiau tą patį. Mano S80, 125 kw benzinas/dujos, 2000m.

sanifled @ 2016-06-06, 20:06 rašė:
Labas,

štai ir atėjo ta diena, kai mano Volvo S60 ETM (Electronic Throttle Module) arba pasak google vertėjo, Elektroninė Akseleratoriaus modulis, ėmė ir pradėjo grybauti. Pasijungiau VIDA, tai ETM testo padaryti negaliu, nes sklendės programa sena (ETM - Software part number 0008689186 A). Pasižiūrėjau potenciometrų signalų kreives, tai yra gana nemažas skirtumas tarp jų. Spėju, kad bus išdilę potenciometrų takeliai per laiką.

Čia dabar mano esminis klausimas šitos temos - kokį remonto kelią siūlot rinktis? Aš matau kelis variantus:
1) Rizikuoti ir dėti kitą naudotą sklendę. BET, neaiški jos būklė, reikės ar nereikės pririšti prie kompo ir pan.
2) Sostenoj atnaujinti esamos sklendės programą: padidės leidžiama paklaida, bet kurį tai laiką sklendė dar veiks.
3) Kreiptis kažkur, kas keičia ETM potenciometrus į bekontaktį sensorių. BET, neaiški kaina ir kur tuo užsiima.
4) Nusipirkti bekontaktį sensorių ir pačiam jį užmontuoti ant ETM. BET, gali nepavykti iš pirmo karto, kitos problemos (forumiečio pavyzdys buvo aprašytas anksčiau).
5) Pirkti naują ETM. BET, kaina kosmosas ko gero.

Laukiu patarimų, nes norisi mašiną susitvarkyti, kol ji nėra labai reikalinga. O kai reikės važiuot, nebus kada tvarkyti.


-----
VOLVO S80, 2,4 benzinas 125 KW, MPD, 2000 metų

-----
 
hottabyc
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-10, 08:53
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Dabar 290€ kaina.Viskas priklauso nuo to kiek tu su ją važinėsi .Jeigu ilgai,tai geriau sutvarkyt nors ir brangiau bet amžiams.Jeigu nenori,arba nežinai tai nusipirk nauduotą ir viskas.Aš sau pirkau už 50€. Viskas veikė.Jūsų teise rinktis,kaip sako reklama..lebedi


-----
V850

-----
 
sanifled
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-12, 14:18
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2013-08-09
Gavau kitą ETM. Numeris toks pats 8644344 65CFM-9, geltonas lipdukas. Žodžiu, atrodo taip pat kaip ir mano. Skirtumas tas, kad šita turi naujesnę programą, galima padaryti ETM testą (signalų skirtumas tik 2 proc., sklendė gera). Įsidėjau aš tą sklendę, mašina burbuliuoja ant laisvų, BET važiuoja. Dabar pasigilinau dar, tai pas mane yra dar viena klaida prie visų kitų - ECM-9818 Brake vacuum - Too low vacuum. Tai gal čia net ne sklendės problema... kažkokia nesąmonė.
Dedu atgal savo originalią skelndę, bandysiu aiškintis dėl ko ta Brake vacuum klaida atsirado ir kaip ją panaikint. Gal turit kokių minčių?


-----
Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG
Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG
Volvo V70 '98 2.5 103kW D

-----
 
dzemenskas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-13, 23:36
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 49
Įstojo: 2015-06-25
Pazystas pries metus tvarkesi pas situos. 100e sumokejo, kolkas viskas ok. Jei nedaro bkontaktes, bet beda sutvarke.
http://autoplius.....html


-----
Volvo V70

-----
 
sanifled
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-13, 23:40
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2013-08-09
Papildymas:

ECM-9818 Brake vacuum - Too low vacuum klaida atsirasdavo tik su pakaitine sklende.

Ištryniau visas klaidas, atjungiau + klemą, įdėjau atgal savo originalią ETM ir mašina užsikūrė be problemų, dirba lyg niekur nieko. Mašina pastovėjo užgesinta gal valandą, reikia važiuot, užkuriu - burbuliuoja, apsukos nekyla. Nu šiaip ne taip nuvažiuoju apie 2km, mašina pastovi užgesinta apie 10min, grįžtu, užsikuriu - vėl viskas gerai, važiuoja be priekaištų.

Pasijungiau prie kompo, ta pati klaida ECM-903F - Throttle position - Signal missing ir dar kelios klaidos susijusios su prietaisų komunikacija

www.part.lt/img/de3961631fcb7b3718b91c25b825b4a8346.jpg

Gal čia pas mane CAN'as grybauja ir pameta komunikaciją karts nuo karto. Reikės pasigilinti į tai...

Gal žinot, jei ETM sudyla tie varžų takeliai, tai jau mašina bus nuolat avariniame režime dėl tos ETM klaidos?


Čia dar pridedu savo ETM signalų kreives. Kaip minėjau, ETM testo paleisti negaliu, nes senesnė programa, bet čia jį paprastai padariau. Lėtai spaudžiau, o paskui atleidau gazo pedalą ir taip pasidariau grafiką. Skirtumas tarp kreivių matomas, bet kažin ar čia jau kritinė riba.

www.part.lt/img/2ca3e675b0e96954e307c0d4bc4dafb4213.jpg


-----
Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG
Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG
Volvo V70 '98 2.5 103kW D

-----
 
minces
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-14, 15:59
Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 17
Įstojo: 2013-01-03
Sveiki,
siūlau pasinagrinėti diagramą čia:
http://ourvolvo.c...t.pdf



sanifled @ 2016-06-13, 23:40 rašė:
Papildymas:

ECM-9818 Brake vacuum - Too low vacuum klaida atsirasdavo tik su pakaitine sklende.

Ištryniau visas klaidas, atjungiau + klemą, įdėjau atgal savo originalią ETM ir mašina užsikūrė be problemų, dirba lyg niekur nieko. Mašina pastovėjo užgesinta gal valandą, reikia važiuot, užkuriu - burbuliuoja, apsukos nekyla. Nu šiaip ne taip nuvažiuoju apie 2km, mašina pastovi užgesinta apie 10min, grįžtu, užsikuriu - vėl viskas gerai, važiuoja be priekaištų.

Pasijungiau prie kompo, ta pati klaida ECM-903F - Throttle position - Signal missing ir dar kelios klaidos susijusios su prietaisų komunikacija

www.part.lt/img/de3961631fcb7b3718b91c25b825b4a8346.jpg

Gal čia pas mane CAN'as grybauja ir pameta komunikaciją karts nuo karto. Reikės pasigilinti į tai...

Gal žinot, jei ETM sudyla tie varžų takeliai, tai jau mašina bus nuolat avariniame režime dėl tos ETM klaidos?


Čia dar pridedu savo ETM signalų kreives. Kaip minėjau, ETM testo paleisti negaliu, nes senesnė programa, bet čia jį paprastai padariau. Lėtai spaudžiau, o paskui atleidau gazo pedalą ir taip pasidariau grafiką. Skirtumas tarp kreivių matomas, bet kažin ar čia jau kritinė riba.

www.part.lt/img/2ca3e675b0e96954e307c0d4bc4dafb4213.jpg


-----
VOLVO S80, 2,4 benzinas 125 KW, MPD, 2000 metų

-----
 
sanifled
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-10, 11:17
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2013-08-09
Pasirodo, kad mano gauta sklendė yra nuo 103kW. Tai gal pagal kilovatus skiriasi soft'as pačioje sklendėje Frown


-----
Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG
Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG
Volvo V70 '98 2.5 103kW D

-----
 
sanifled
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-19, 20:07
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 38
Įstojo: 2013-08-09
Mano Volvo vėl važiuoja Smile AČIŪ www.lbm.lt ir UAB "REMBALT" už pagalbą.

Kam įdomu, pasidalinsiu savo istorija. Buvau išardęs savo sklendę. Mano nuostabai, rezistorių takeliai tobuli, jokių išdilimų. Matyt, kažkas pagedo pačioje ETM plokštėje. Pirkau kitą naudotą sklendę iš žmogaus, tačiau ji turėjo naujesnę programą. Reikėjo perrašyti programą iš mano originalios sklendės į nupirktąją. Suveikė iškart. Jau nuvažiavau kelis šimtus kilometrų, jokių nusiskundimų.
Redagavo sanifled 2016-07-19, 20:10


-----
Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG
Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG
Volvo V70 '98 2.5 103kW D

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.