Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Volvo S60 II | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 2 | 2024-04-13, 13:36 |
Volvo 760 Turbo | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 140 | 2023-09-23, 22:27 |
Ieškomas pirkti Volvo S60II | Padedam išsirinkti... | 2 | 2023-09-08, 17:55 |
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis | Elektra | 1 | 2023-05-15, 12:12 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | NAUDINGA INFORMACIJA
Kas naršo čia? 1 svečiai
Volvo saugumas - trijų taškų saugos diržai
|
|
Apeiron |
Parašyta 2012-07-22, 23:51
|
Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 7120 Įstojo: 2007-05-20 |
Volvo saugumo technologijų inžinierius Nils Bohlin išrado vieną didžiausių gamintojo saugumo laimėjimų ir tikrai vieną svarbiausių saugaus eismo technologijų - 3 tvirtinimo taškų saugos diržus. Ši technologija jau išgelbėjo ne vieną milijoną gyvybių ir toliau sėkmingai didina šiuos skaičius. Niekas neabejoja, kad ji dar ilgai atliks svarbią rolę gelbėjant gyvybes kelyje.
Nils Bohlin iškart suprato, kad būtina apsaugoti viršutinę ir apatinę kūno sritis apjuosiant jas diržais: vienas einantis per krūtinę, kitas – per juosmenį. Didžiausias jo laukęs iššūkis buvo padaryti šią technologiją saugią ir patogią kasdieniam vartojimui – automobilio keleivis turi saugos diržą lengvai pasiekti ir užsisegti viena ranka. Kūrėjams teko atlikti begalę testų, kol išradimas galų gale buvo pritaikytas patogiam naudojimui kasdien. &feature=relmfu Volvo nusprendus Bohlin'o patentus padaryti atvirais, ši idėja žaibiškai išplito tarp kitų didžiųjų automobilių gamintojų. „3 taškų saugos diržai yra viena pagrindinių saugumo technologijų automobilizme, išgelbėjanti tūkstančius gyvybių kasdien. Būtent nuo šio išradimo prasidėjo modernių saugumo technologijų automobiliuose amžius,“ - sako Matthew Avery. 1959m. 3 taškų saugos diržai buvo pradėti montuoti Volvo Amazon ir PV554 modeliuose. Nuo 1963 metų saugos diržai kaip standartinė įranga pradėti montuoti Volvo modelių priekinėse sėdynėse, o nuo 1972 metų - ir galinėse keleivių sėdynėse. Volvo tapo saugumo etalonu ir pirmuoju gamintoju pasaulyje, tiekiančiu tokią saugumo įrangą bazinėje komplektacijoje. Nepaisant inovatyvios technologijos, gamintojui prireikė ne vienų metų ir milžiniškų išteklių, kad pasaulinių turų, pristatymų, testų ir kaskadinių triukų dėka galėtų įtikinti pagrindines šalis, jog ši įranga yra būtina. &feature=relmfu Ar įmanoma dar tobulinti saugos diržus? Atsakymas yra tas, kad Volvo kompanija niekada nenustos kelti Volvo automobilių saugumo lygio. Šiuo metu trijų tvirtinimo taškų saugos diržai yra tik vienas iš elementų plačioje automobilio saugos sistemoje. Įvairių klasių plienas, „protingos“ saugos pagalvės, elektroninė automobilio stabilumo sistema, stabilumo kontrolė nuo apvirtimo (RSC), apsaugos sistema nuo eismo įvykių prie mažų greičių (tokia kaip City safety) – visos šios dalys ir sistemos dirba kartu tam, kad padėtų išvengti eismo įvykių ar sušvelnintų jų pasekmes. Paskutiniu metu Volvo kompanija demonstruoja keturių tvirtinimo taškų saugos diržų koncepcinę konstrukciją. Kol vyksta diskusija dėl naujosios keturių tvirtinimo taškų saugos diržų konstrukcijos privalumų lyginant su senąja, diskutuojant dėl keturių tvirtinimo taškų vietos parinkimo bei vertinant vartotojų nuomonę, senieji – trijų taškų saugos diržai - išlieka svarbiausia automobilių saugumo dalimi per visą automobilių, 120-ies metų istoriją. Beje, tie patys švedai iš kompanijos "Autoliv", kuri užsiima automobiliams skirtų saugumo technologijų kūrimu, kiek patobulino trijų taškų saugos diržus. Jie sukūrė diržus pavadinimu - "3 plius 2". Plačiau apie tai skaitykite čia. Kaip Amerikos vairuotojai priėmė naujovę Redagavo Apeiron 2012-11-08, 08:44 ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
peršokti į forumą: |