PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO V50 ORO SRAUTO MATUOKLĖS GEDIMAS?

Kas naršo čia? 2 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo V50 oro srauto matuoklės gedimas?
Crazzzy
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-02, 11:07
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Sveiki, nesneai isigyvjau Volvo V50 2004m. 2,0D. Klausimas iškart: ar čia gali būt (ar greičiausiai ir yra) oro srauto matuoklės gedimas? Simptomai: Mieste važinėjant viskas plius minus gerai. Važiuojant autostradoij pradžioj viskas gerai, eina puikiai visom pavarom, visom apsukom, bet po kiek laiko pajaučiu kad 6 bėgyje mašina visiškai nebeturi traukos. Važiuojant į didesne įkalne autopilotu net krenta greitis. Po trasos įvažiavus į miestą mašina nebetraukia. Begėjasi it kokia 55kw impotente. Tačiau užgesinus, po keliolikos minučiu vėl užvedus trauka gryžta plius minus į savo vieta. Laivos eigos apsukos nėra stabilios, bet proto ribose (kartais pasvyruoja 800-950 aps/min intervale). Daryčiau diagnostika, bet vat galvoju jei prijungus jin dirbs normaliai tai bus pinigu metimas i balą.
Dėkoju už pastebėjimus ir patarimus! Cool


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-02, 11:15
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Vis tiek kažkokia klaida bus išsaugota kompe. Ir klaidų nuskaitymo metu turi parodyti kokia klaida/klaidos. O tuomet pagal tai galima ir diagnostika pasidaryti.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Crazzzy
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-02, 11:18
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
O borto kompe nieko nemeta dėl oro srauto matuoklės?


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-02, 11:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nemanau. Nebent kaip ir pas senesnes Volvo "serviso režimą" parodys ir viskas. Visais atvejais diagnostika daryti reikia. Ir ne šiaip su kokia, bet rimta. Dar geriau su Volvine.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Ryccka
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-02, 21:37
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 686
Įstojo: 2011-07-20
Čia išmeta i avarini režimą srauto matuoklė jai būtų tai tu pagavęs ta klaida visada turėtum ta avarinį režimą labiau panašu i stringančia turbina ar kiauras oro šlangas diagnostika reikalinga išsami ne tik kompu bet ir realiai manau reikės apžiūrėti automobilį.


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
Crazzzy
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-03, 09:14
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Žodžiu, potencialiai liūdna... :/ Gal patartumėt Kaune servisą/meistrą užsiimanti šitais reikalais?


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
Donce
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-03, 13:29
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
Bent jau klaidas reiketu nusiskaityt, kad kazka pradet ieskot ir patarinet. O dabar speliojimas. Mest tau i avarini rezima gali ne tik del oro srauto matuokles. Yra daug kitu niuansu.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
Crazzzy
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-22, 18:52
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Pagaliau atlikau normalia diagnotiką. Bėda rasta: turbinos/turbinos valdymo problema. Keliant apsukas kartais sukyla slėgis turbinoje iki reikamos normos, o kartais ne, Daug maz 50/50. Meistras sakė problema gali būti nuo slangučių iki pat pačios turbinos. Turiu galimybę automobilį pasikelti, todėl bandysiu ieškot bėdos pats. Dar prieš lendant po automobiliu, galbūt turit kokia schema turbinos bei tiek slangučių, tiek vožtuvo tikrinimo metodikos galbūt ar tai dar kažkokios naudingos informacijos? Tiesog noriu sukaupt kuo daugiau informacijos prieš lendant po automobiliu ir bijau ko nepražiūrėt. ok
P.S. į servisą varysiu tik kai pačiam nepavyks, todėl prašau nesiūlikit iškart atiduot mašina meistram No


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
SPAIKIS
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-22, 19:31
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 103
Įstojo: 2011-02-23
ivesk google "D5 turbinos valdymas" ar panašiai ir nustebsi kiek info gali rasti Wink


-----
Volvo S60 2,4D 2003

-----
 
Crazzzy
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-22, 19:59
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
SPAIKIS @ 2017-05-22, 19:31 rašė:
ivesk google "D5 turbinos valdymas" ar panašiai ir nustebsi kiek info gali rasti Wink

tai kad ne D5, o 2.0D ir nelabai ka išmeta deja nei ltu nei eng kalbomis. Rusu deja nemoku :/


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
Donce
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-23, 12:27
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
Crazzzy @ 2017-05-22, 18:52 rašė:
Pagaliau atlikau normalia diagnotiką. Bėda rasta: turbinos/turbinos valdymo problema. Keliant apsukas kartais sukyla slėgis turbinoje iki reikamos normos, o kartais ne, Daug maz 50/50. Meistras sakė problema gali būti nuo slangučių iki pat pačios turbinos. Turiu galimybę automobilį pasikelti, todėl bandysiu ieškot bėdos pats. Dar prieš lendant po automobiliu, galbūt turit kokia schema turbinos bei tiek slangučių, tiek vožtuvo tikrinimo metodikos galbūt ar tai dar kažkokios naudingos informacijos? Tiesog noriu sukaupt kuo daugiau informacijos prieš lendant po automobiliu ir bijau ko nepražiūrėt. ok
P.S. į servisą varysiu tik kai pačiam nepavyks, todėl prašau nesiūlikit iškart atiduot mašina meistram No


Puse b*bio tas tavo meistras, jei tik pasake, kad bedos su turbina arba jos valdymu. Kompetetingas meistras butu issiaiskines tiksliai, kame problema.
Cia tokio lygio diagnostika meistras padare, kad net ir bezdzione paemus kompa i rankas galetu padaryt. Kiek tenka pastebet, dauguma forumieciu gali padaryt kur kas geresne diagnostika ir patart zmonems, nei garaziniai su kompais... Dasigyvenom
Galit juoktis, galit ne, bet volvos savininkas Crazzzy, imi i burna turbinos vakumine valdymo slangute viena gala numoves nuo TCV (turbo control valve - solenoidas) ir trauki ora - stebi ar turbos diafragma bei pati slangute nekiaura. Patrauki ora gerokai ir uzlaikai liezuviu. Jei vakumas dingsta - problema slanguteje arba turbos aktuatoriaus membranoje. Jei ne - darai turbos valdymo "bypass" ir prijungi valdymo slangute tiesiogiai prie sistemos vakumo, ne per TCV. Pasijungi kompa ir stebi gyvus turbos prametrus, kaip sukeliamas slegis gazuojant, ar yra lagai, slegio uzkelimo uzvelinimai, soktelejimai. Jei tokie simptomai yra - turba stringa ir laukia geriausiu atveju jos nuemimas, ardymas, isvalymas, surinkimas ir uzdejimas. Ta ivertins turbo meistrai, kokia turbos bukle. Jei vis delto simptomai nepasireiskia darant turbo bypass, gedimo priezasties diagnozavimas paprasteja - bus pats TCV arba jo vakumo slangutes.
Neatmestinas variantas, kad pas tave aplamai bedos ne su turba, o su auksto oro slegio slangomis ir intercooleriu taip pat. Gal kazkur leidzia.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
Crazzzy
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-23, 19:30
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Dar klausimas bendram supratimui: ten stovi du TCV. Gal galit pakomentuot kas kuris už ką atsakingas?
http://i50.tinypi...8.jpg


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
rimcius
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-23, 20:48
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Tai gal twin turbo?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Donce
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-24, 03:52
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
rimciau, cia sarkazmas, bajaris? Smile Oi ne... nu kur tokiam varikliui twin turbo Smile
TCV yra vienas, tas, i kuri is turbinos aktuatoriaus ateina slangute. Paveikslelyje berods virsutinis. Priminei dar 1 dalyka - TCV per vakuma daznai buna sujungtas su kitu tokiu paciu ar labai panasiu solenoidu. Jei grybautu kitas solenoidas, tai automatiskai grybautu ir TCV ir galu gale turba.

Pilnas internetas, kaip tikrinti solenoidus ir vakuma Smile Ieskok internete ir mokinkis kolega, jei nenori pas garazini vaziuot Smile
Dar nepaminejau, jei darysi bypass ir turba jungsi tiesiogiai - labai smarkiai nespausk, nes gali buti variklio cut off arba limp modas, nes jei su turba viskas gerai, padarius bypass ir uzmynus tapke, bus overboostas, del ko kompas gesins motora. O siaip geriausiai daryt bypass prrijungus kompa - viskas matysis ekrane.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
rimcius
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-24, 08:13
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Donce, deja, bet ne Grin
Tiesiog prisiminiau Volvo dyzelinę twin turbo koncepciją, tai ir brūkštelėjau Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Crazzzy
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-24, 11:49
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Donce @ 2017-05-24, 03:52 rašė:
rimciau, cia sarkazmas, bajaris? Smile Oi ne... nu kur tokiam varikliui twin turbo Smile
TCV yra vienas, tas, i kuri is turbinos aktuatoriaus ateina slangute. Paveikslelyje berods virsutinis. Priminei dar 1 dalyka - TCV per vakuma daznai buna sujungtas su kitu tokiu paciu ar labai panasiu solenoidu. Jei grybautu kitas solenoidas, tai automatiskai grybautu ir TCV ir galu gale turba.

Pilnas internetas, kaip tikrinti solenoidus ir vakuma Smile Ieskok internete ir mokinkis kolega, jei nenori pas garazini vaziuot Smile
Dar nepaminejau, jei darysi bypass ir turba jungsi tiesiogiai - labai smarkiai nespausk, nes gali buti variklio cut off arba limp modas, nes jei su turba viskas gerai, padarius bypass ir uzmynus tapke, bus overboostas, del ko kompas gesins motora. O siaip geriausiai daryt bypass prrijungus kompa - viskas matysis ekrane.


Ačiū Donce Beer


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
Crazzzy
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-05-24, 15:06
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2017-03-30
Pirminė apžiūra, tiesiog atsidariau varikli apžiūrėt kur kokia šlangutė veda. Radau štai ką:
http://imgur.com/...
Gerokai užlūžusi. Čia kaip suprantu vakuminė šlangutė. Vienas galas kišasi į oro padavimo trišakį prieš įsiurbimo kolektorių, o kitas galas, jei pirštu jautrumas nepvedė (nes labai mažai vietos ir ten praeina daug šlangučių) nueina į minėta solenoidą esantį žemiau. Aš ją atlaužiau, kiek patiesinau, manau neprošal bus ją ir pakeist kai turėsiu į ką. Žiūrėsim auto reakcija. Gal žinot kokia realia įtaka ji turi turbos darbui?
Redagavo Crazzzy 2017-05-24, 15:06


-----
Volvo V50 2.0D

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.