PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO XC70 2003M 2.5 AUTOMATO BEDA

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
volvo xc70 2003m 2.5 automato beda
rezariukas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-04, 09:35
Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 4
Įstojo: 2010-10-04
Sveiki, kas galėtu padėti (nukreipi kur geriau tvarkytis automatinę pavarų dėžę)

Turiua volvo cx70 2003m 2,5 automatas 5pavaromis. Pašilus dėžėje tepalui skaudei pradėda junginėti pavaras tiek metant i žemesnę tiek į aukštesnę, kartais su smūgiais perjungia ar apsukom sokinėjant.Po mkiesta ilgiau pasivazinėju nieko gero. Kol salta kaip liadas viskas. Kompiuretis vieną karta trumpam(3s) tebuvo išmetes klaida per metus. O sostenoi pajungus kompa nerodo visai jokių bėdų bet ten mato tik elektrinės dalies bėdas kaip suprantu, o pas mane manau mechaninė nors tuo nesu tikras.

Dėkingas už pagalba.

p.s. Tepala pakeitus dėžėje problema nedingo
Redagavo rezariukas 2010-10-04, 09:44


-----
volvo xc70

-----
 
Vyskups
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-04, 09:44
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Taigi va :
zodziu, yra ten toks brudelis - voztuvo B4 dangtelis-,kuris suveikia persijungiant pavaroms 2-3 ir 3-2. auto iki 2003 (kitur nurodo iki 2005) jame susidievi ar issivalcuoja saiba, ko pasekoje pradeda junginetis su jauciamu smugeliu.pakeitus ji (sostenoje kainuoja 44 lt) pastebimas zymiai svelnesnis pavaru dezes darbas persijungiant is 2 i trecia ir atgal. pasikeitimas papratsas, savo jegomis atliekant uzima20-40 min. tepalu keist nereikia.
P.S. DEMESIO - jei pavaru dezei jau kirdyk-parejo hydtrotransformatorius arba hydraulinis valdymo blokas-si procedura nepadeda.

Savo jegom nepasikliauciau ir duociau keist profesionalui nes gali iskalibruot deze.

http://forums.swe...page2 - anglu kalba
http://www.volvoc...ED%E0 - rusu kalba
Redagavo Vyskups 2010-10-04, 09:57


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
mad
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-04, 10:01
Vartotojo avataras

Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 191
Įstojo: 2008-05-16
www.daivanta.lt


-----
 
ArturasJo
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-04, 22:36
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Gal galėtum plačiau apibūdinti tą skaudų pavarų mėtymą?
iš kurios į kurią jungiant?
kaip jungiasi švelniai gazuojant?
kaip jungiasi staigiai nuspaudus gazą?

Kas liečia UAB Daivanta, tai jie oficialūs AISIN atstovai, ir kolkas girdėjau tik gerus atsiliepimus.
Žemaitijoj, gal Neriuxs galėtų patarti, kas rimtai remontuoja AISIN,us.
Redagavo ArturasJo 2010-10-09, 02:35


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Neegzistuojantis vartotojas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-04, 23:05

Kaip bebutu gaila,per savo draugyste su Volvo nesususidures nei su vienu Aisin dežes gedimu,pradedu galvoti kad tai nera tokia didele beda kaip bandoma ja nupiešti (asmenine nuomone) Pasitaikius progai,bandysiu pateikti issamia informacija apie šią bėdą.Del remonto galiu pasidometi,nes pas mane tokie darbai nera atliekami (automatinių dežių remontas)


-----
 
rezariukas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-05, 12:00
Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 4
Įstojo: 2010-10-04
pagrinde jungiant is pirmos i antra ir is antros i trecia. tiek svelniai gazuojant tie stipriau smūgiai panašūs t.y toks jausmas kad smūgiu permetama į laisva ir ir kaip pergazuojant permeta į kitą pavarą taip pat su smūgiu nu kuo daugiau pakaitus tepalui nemalonus vaziavimas, gaila auto, kol šalta gali manyt jog viskas ok. Tai ir noriu protingo patarimo kur geriau varyt tvarkytSmile gal tiesa sako "kunigas" tuomet ne tokia jau ir bėda


-----
volvo xc70

-----
 
mad
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-05, 12:17
Vartotojo avataras

Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 191
Įstojo: 2008-05-16
tu ta dangteli pradziai nusiimk ir paziurek kaip atrodo, jei reiks nusipirksi ir pasikeisi, nesudetingas ten tas keitimas Wink
Redagavo mad 2010-10-05, 12:18


-----
 
ArturasJo
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-05, 17:39
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
rezariukas, kaip pas tave jungia iš kevirtos į trečią ir iš trečios į antrą? kai staigiai nuspaudi gazą.
Ar pavarų perjungimas gaunasisu "tarpu" ar perjungia labai staigiai su smūgiu?


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rezariukas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-07, 08:10
Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 4
Įstojo: 2010-10-04
Su tarpais ir smugiais, kartais su smugiu ir greitai. Ta klaida transmision ar kaip ten ant 5pavaros ismete buvo, kaip i vakar pasikartojo lygiam kely su smugiu po to vel nrm. :/


-----
volvo xc70

-----
 
ArturasJo
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-08, 13:09
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Pagal aprašytus požymius yra didelė tikimybė, kad "stringa" Kunigo minėtas B4 stabdžio vožtuvas. B4 stabdis valdo 3čią pavarą, dėl to būna "kietas" arba pavėluotas perjungimas 2-3. Strigimo priežastis - atšoka atraminė "šaiba" nuo dangtelio, kuris keičiasi gana nesudėtingai. Čia reikalingas tik ypatingas asargumas ir švara, kad iš pavarų dėžės neiškristų ir nepasižeistų pats vožtuvo stūmokliukas. Šis stūmokliukas būna priderintas konkrečiai pavarų dėžei, todėl jį pažeidus reikia keisti visą pavarų dėžę. Keitimo aprašymą lietuviškai rasite temoje "Pasidaryk pats>>AISIN AW55-50/51 B4 dangtelio keitimas". http://www.autovi...84935
Patį dangtelio pakeitimą esu įsitikinęs, kad galėtų atlikti ir Neriuxs'o servise. Vienintelis dalykas, kas truputį neramina - tai, kad po dangtelio keitimo reikia atlikti adaptaciją su kompu. Liaudiškai tariant - automato kompui reikia "pasakyti" kada pavaros pradeda jungtis gerai. Tai atliekama bandymų būdu. Kituose forumuose pasiskaitinėjau, kad dangtelio keitimas padeda ir be adaptacijos.
Tokiu atveju galbūt adaptaciją įmanoma atlikti vėliau, esant poreikiui. (Čia Sostena tiksliau atsakytų).

Kitas variantas, kai blogai jungiasi kitos pavaros arba ne viena pavara, arba B4 dangtelio keitimas nepadėjo.
Šiuo atveju 90% tikimybė, kad gedimas yra hidrobloke. Jame yra visi elekromagnetiniai vožtuvai, valdantys visų pavarų jungimą, Lock-up funkciją ir tepalo slėgį pavarų dėžėje. Didžiausią įtaką perjungimo kokybei turi tepalo slėgis ir Lock-up funkcijos veikimas. Jei bandant trumpai paiškinti - tepalo slėgiu yra reguliuojamas perjungimo greitis, Lock-up funkcija "valdo" perjungimo švelnumą.
Esant tokiai situacijai gedimo nustatymą ir remontą patikėčiau UAB Daivanta. Jie tikrai turi patirties su visų automobilių AISIN dėžėmis. Sustena, mano akimis žiūrint, turi priemones gedimui nustatyti, tačiau trūksta patirties automatinių dėžių remonte. Remonto kaina priklauso nuo to, kiek ir ko reikia keisti (galbūt tik kelis elektromagnetus aba visą hidrobloką). Domėjasi prieš pusmetį - visas hidroblokas su pakeitimu naujam AISIN TF80-SC kainavo ~5300 Lt, seno modelio AW55-50 hidroblokas buvo ~3000 Lt.

Trečias ir blogiausias varijantas - "sudrožti" frikciniai diskai/būgnai pavarų dėžėje. Tik simptomai turėtų būti, kad nėra kažkurios pavaros iš viso. Kiek girdėjau, Daivanta remontuoja ir tokius dalykus, kur Sostena iš kart pasako, kad keisti visą pavarų dėžę.

Kontaktai:
UAB "DAIVANTA"

Pagiriu k., 53282 Kauno r.
( 200m nuo Garliavos Marijampolės kryptim)
Tel./faks. (+370 37) 55 25 79
Mob. tel. (+370 687) 95 841
El. paštas:
http://www.daivan...
Redagavo ArturasJo 2010-10-09, 02:32


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-10-27, 15:13
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Zilvinas:

dekingas uz atsakyma ir uz informacija apie B4 dangteli.
Visos bedos su 3 pavara susitvarke Smile Tiesa dangtelyje nebuvo iskritusios detales bet pati guma i kuria atsiriame stumuoklis buvo gerokai sukietejusi. Matomai to uzteko, kad strigtu 3-cia begis.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.