Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
XC60 - Road sign information system (RSI) | Elektra | 1 | 2025-04-22, 10:32 |
Volvo XC60 AWD 3.0 2013m T6 224kW Pusašis Stebulė su guoliu ir žarnyru | Parduodu | 1 | 2021-11-09, 19:58 |
XC60 diržų keitimas | Variklis | 8 | 2021-07-29, 12:18 |
Edvakas Volvo XC60 | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 11 | 2020-11-04, 20:48 |
S60 važiuoklė | Įvairios tech. diskusijos | 3 | 2020-10-07, 09:27 |
Просмотреть тему -
XC60 MINKŠTESNĖ VAŽIUOKLĖ?
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | Pakaba
Кто присоединился? 1 Гости
XC60 minkštesnė važiuoklė?
|
|
vygandassimkus |
Написано 2020-07-02, 09:50
|
Город: Lietuva, Kaunas Сообщения: 3 Вступил: 2020-06-24 |
Sveiki,
Kaip galima būtų pagerint važiavimo komfortą? Jaučiasi duobės ir kelio nelygumai. Ar yra kokie minkštesni amortizatoriai ar kiti variantai? 2015 XC60, R18 ----- Volvo XC60 2015 T6 ----- |
|
|
diawollo |
Написано 2020-07-02, 15:57
|
![]() Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Nu pirma su kokia mašina lygini tą komfortą? Jei amortikai +/- kokybiški sudėti, spyruoklės gamyklinės nieko nepribursi. Mažint ratlankius. Dėt R17. O šiaip jei garsai kažkokie važiuojant per nelygumus, tai pakabą žiūrėt reikia.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-07-02, 16:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Bilstein B6 amortizatoriai. Su jokiais KYB, Sachs, Monroe ar pan. nesulyginami. Žymiai minkščiau priima nelygumus, taip pat labai gerai išlaiko stabilumą.
Toliau, kaip diawollo rašė: mažesni ratlankiai su daugiau gumos. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2020-07-03, 09:39
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Reiktų lygintis kokio minkštumo norima, minkštumu ji tikrai neprilygsta kokia BMW 7er ar kitam limuzinui. Plastmasės irgi tokios linkę patraškėti, todėl per nelygumus atsiranda lyg ir kietumo pojūtis.
Tos R18 pas ją ir taip jau su daug gumos (235/65), užsidėjus R17 visai plaukiotų ant posūkių. ----- ----- |
|
|
vygandassimkus |
Написано 2020-07-03, 09:59
|
Город: Lietuva, Kaunas Сообщения: 3 Вступил: 2020-06-24 |
Ačiū, vat ir galvojau kad tikrai turi būti kažkuri padori amortikų versija!
Ir ratus nors ir gaila iš R18 išmainyt į mažesnius, bet teks. Stuburas jaučia tuos nelygumus, nors važiuoklėj nebarška niekas. Dabar posūkiuose kaip prilipusi prie kelio, jei biški po to ir paplaukios, tai susitaikysiu. O spyruoklės kažką keičia? Ar šiuo atveju visos vienodos gamyklinės eina jos modeliui? rimcius @ 2020-07-02, 16:01 rašė: Bilstein B6 amortizatoriai. Su jokiais KYB, Sachs, Monroe ar pan. nesulyginami. Žymiai minkščiau priima nelygumus, taip pat labai gerai išlaiko stabilumą. Toliau, kaip diawollo rašė: mažesni ratlankiai su daugiau gumos. ----- Volvo XC60 2015 T6 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-07-03, 15:14
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Bilstein tikrai padori versija, bet atitinkamai ir kainą turi. Tačiau kiek praktiškai teko lyginti naujus B6 ir naujus Sachs, tai su Sachs asfaltuotai pakeltą pėsčiųjų perėją galima įveikti 40km/h komfortiškai. Su B6 - drąsiai 80km/h ir jokių dantų barškesių. Tik prie tokių važiuoklės apkrovų lekia kiti komponentai, bet čia kita tema.
Dėl spyruoklių: reiktų domėtis užsienio forumuose arba servisuose, kurie pagrinde užsiima Volvo. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
vygandassimkus |
Написано 2020-08-08, 00:14
|
Город: Lietuva, Kaunas Сообщения: 3 Вступил: 2020-06-24 |
Skaitau aprašymuose, kad B6 yra 20 procentų "stiffer" nei įprasti amortizatoriai. Ar čia reikia suprasti kad B4 dar minkštesni bus? Ar kaip jie matuoja tą "stiffness"?
rimcius @ 2020-07-03, 15:14 rašė: Bilstein tikrai padori versija, bet atitinkamai ir kainą turi. Tačiau kiek praktiškai teko lyginti naujus B6 ir naujus Sachs, tai su Sachs asfaltuotai pakeltą pėsčiųjų perėją galima įveikti 40km/h komfortiškai. Su B6 - drąsiai 80km/h ir jokių dantų barškesių. Tik prie tokių važiuoklės apkrovų lekia kiti komponentai, bet čia kita tema. Dėl spyruoklių: reiktų domėtis užsienio forumuose arba servisuose, kurie pagrinde užsiima Volvo. ----- Volvo XC60 2015 T6 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-08-09, 08:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Kuo aukštesnis skaičius, nereiškia jų standumą. Manau jų nurodomas "stiffness" reiškia daugiau nei standumą, kietumą ar pan. Nes lyginant su standartiniais: gebėjimas išlikti standžiais lygiam kelyje, tačiau labai gerai dinamiškai prisitaikantys prie off-road situacijos. Taip, spyruoklių kietumas irgi turi įtakos. Bet imti tas pačias gamyklines spyruokles ir standartinius amortikus palyginimui su B6 - skirtumas akivaizdus važiuojant tiek bekele, tiek mūsų miesto režime per visokius "greičio ribotuvus".
Ir jeigu neklystu, tai B4 - OEM atitinkantys amortikai, o B6 - labiau sportui orientuota. Редагировал rimcius 2020-08-09, 08:22 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы