Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Perku 2002 S60 sankabos padėties daviklį | Perku | 5 | 2023-01-03, 07:24 |
v70 2002 stabilizatoriai | Pakaba | 5 | 2019-10-21, 08:45 |
Volvo xc70 cross country 2002 D5 | Kita | 1 | 2018-08-30, 00:18 |
V70 2002 Parkavimo sistema | Elektra | 5 | 2018-05-16, 14:59 |
Volvo xc70 cross country 2002 | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 5 | 2017-07-29, 16:49 |
VIEW THREAD -
2002 V70 D5 DŪMINA JUODAI
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
2002 V70 D5 dūmina juodai
|
|
apsauginiai |
Posted 2013-11-27, 19:43
|
![]() City: Ukmerge Posts: 43 Signed in: 2013-09-29 |
Sveiki,
Žodžių atsitikimas toks.... Vakar prie šaltuko,teko pavažiuot keletą kilometru automobilių...Žodžiu pirmiausia išgirdau keista turbinos garsą,bet nesureikšminau labai,nes šiek tiek šaltoka lauke jau,gal tai kiek įtakojo ar pan pamaniau...Tada iš šalutinio važiuodamas-pradėjau begėtis,pasižiūrėjus į veidrodėli-pasirodė juodų dūmų kamuoliai už nugaros...Iškart sustojau,atsidariau kapota ir pamačiau,kad intercooler'io šlanga nusimovus-ir "chamūtas" nušokęs... Žodžių užsidėjau tą šlangą ir lėtai-nekeldamas apsuku grįžau namo,jau nebelindau prie mašinos... Žodžių kaip supratau situacija tokia,kad ko tais sukilo slėgis turbinoje-(paspaudus) ir ties tą vieta "pasišalino",dabar uždėjus tą šlangą,užtvirtinus naujų "chamutų",kažką papildomai gali tekti padaryti,nes draugas komentavo,kad gali būt turbinos vožtuvas užstrigęs ar pan...apskritai kokios liūdniausios pasekmės-nulėkus intercooler'io šlanga? Ačiū už bet kokius komentarus ![]() ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 19:57
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Uzsidek zarna, uzverzk normaliai chamuta ir vaziuok sau laimingas neieskodamas siknoj slieku
![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Posted 2013-11-27, 20:49
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Jeigu bus užstrigęs turbinos vožtuvas tai kompiuteris užfiksuos klaidą ir mes į avarinį režimą.
----- ----- |
|
|
Andrejka |
Posted 2013-11-27, 21:25
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
Arba turbos geometrija striginėja
![]() Varyk ant kompo važiuojant gyvus parametrus žiūri tegu diagnostikai jeigu yra kas plius minus norm. daro ![]() Edited Andrejka 2013-11-27, 21:28 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 21:36
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 21:25 rašė: Arba turbos geometrija striginėja ![]() Varyk ant kompo važiuojant gyvus parametrus žiūri tegu diagnostikai jeigu yra kas plius minus norm. daro ![]() Jei striginetu geometrija - pasiekus overboost riba - isijungtu avarinis rezimas. Beje, Andrejka, del purkstuku tai tu cia tokius vejus suskelei ![]() ![]() Kas tie turbos uzpusti 1,5 BAR prie overboost'o lyginant su pacio variklio kompresija (virs 20 BAR). Tarp galvutes ir purkstuko "svilpt" pradeda del pradegusios poverzles ar galvutes lizdo, o ne del slegio ![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Posted 2013-11-27, 21:39
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto ![]() Edited Andrejka 2013-11-27, 21:43 ![]() V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 21:44
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto ![]() Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? ![]() ![]() Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta ![]() Edited Johny 2013-11-27, 21:51 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
apsauginiai |
Posted 2013-11-27, 21:49
|
![]() City: Ukmerge Posts: 43 Signed in: 2013-09-29 |
Žodžiu kaip supratau...Jei būtų kuris vožtuvas užstrigęs,ar apskritai,kas rimčiau nutikę-pirmiausią būtų klaidą kompas išmetęs ar ne? Nes keletą kartu kuriant,važiuojant namo-niekas nepasirodė "displėjuje"
![]() ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 21:55
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
apsauginiai @ 2013-11-27, 21:49 rašė: Žodžiu kaip supratau...Jei būtų kuris vožtuvas užstrigęs,ar apskritai,kas rimčiau nutikę-pirmiausią būtų klaidą kompas išmetęs ar ne? Nes keletą kartu kuriant,važiuojant namo-niekas nepasirodė "displėjuje" ![]() Jei nera jokiu klaidu ar avariniu rezimu - nesuk sau galvos ir vazinek. Beje, nepamirsk, karts nuo karto uzspausti gazo (kad ir iki redline'o)(savaime suprantama, kai variklis darbines temperaturos ![]() ![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 21:57
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Ai, Andrejka, dar man paaiskink, kaip ilgesni laika buvo vazinejama su ziauriai uzkilusiu turbos slegiu, jei prie 1,2BAR jau overboost ir avarinis rezimas?
![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Posted 2013-11-27, 22:07
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto ![]() Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? ![]() ![]() Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta ![]() O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ir kokiu pagal tave žingsniu turi reguliuotis ? Edited Andrejka 2013-11-27, 22:09 ![]() V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 22:13
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 22:07 rašė: Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto ![]() Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? ![]() ![]() Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta ![]() O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ? As kazkur rasiau apie turbos geometrijos valymo nauda? Ji neabejotinai yra. As kalbu apie tavo nesamoninga pasisakyma, kad turba uzputusi (tegul net ir 10BAR slegi, nors tai net teoriskai neimanoma) gali prapusti purkstuko poverzle... ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
apsauginiai |
Posted 2013-11-27, 22:28
|
![]() City: Ukmerge Posts: 43 Signed in: 2013-09-29 |
Dar toks klausimėlis dėl Egr'o...Meta klaida nuo pat mašinos nupirkimo-(apie pusę metų).Verta lupt ji lauk,ar bent jau prasivalyt karts nuo karto?
----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-11-27, 22:31
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
verta ne tik EGR prasivalyti, bet ir isiurbimo kolektoriu.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Posted 2013-11-28, 04:33
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
Johny @ 2013-11-27, 22:13 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 22:07 rašė: Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto ![]() Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? ![]() ![]() Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta ![]() O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ? As kazkur rasiau apie turbos geometrijos valymo nauda? Ji neabejotinai yra. As kalbu apie tavo nesamoninga pasisakyma, kad turba uzputusi (tegul net ir 10BAR slegi, nors tai net teoriskai neimanoma) gali prapusti purkstuko poverzle... ant kiek glautinis spaudimas pasikeis pradinį padidinus pusantro, du kartus ? Edited Andrejka 2013-11-28, 04:59 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
apsauginiai |
Posted 2013-11-28, 18:51
|
![]() City: Ukmerge Posts: 43 Signed in: 2013-09-29 |
Ačiū "Johny" už nuraminima,
uždėjus chamūtą ant šlangos,viskas tvarkoje, Tik kas pastebėta,nesu tikras ar taip nebuvo ir seniau,bet....pasiekus darbinę temperatūrą,padavus virš 3.5k apsuku metą juodoką dūmą,kuris akivaizdžiai lieka ant žolės-(šiuo atveju).Esmė,kad už ne pilno mėn technikinė baigiasi man-nepraeisiu dėl dūmų ![]() Prašau "paburkit" ![]() Edited apsauginiai 2013-11-28, 18:55 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Oras |
Posted 2013-11-28, 22:47
|
![]() City: Vilnius Posts: 1287 Signed in: 2009-10-26 |
EGR, uzsikimses ir suodziais apauges isiurbimo kolektorius, suodziai uzsikimsus turbina...
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS