PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

ALL TERRAIN

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
All terrain
Krislas
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-03, 20:28
Miestas: Utena
Pranešimai: 18
Įstojo: 2017-09-05
Sveiki, gimė idėja šaltąjąm sezonui ant XC90 2011m uždėti all terrain tipo padangas. Tikslas pagerinti automobilio pravažumą per giliu sniegu padengtus lauko kelius. Gal kas jau turite panašios patirties, pasidalinkite. Kokie minusai, pliusai? Kokios įžvalgos, teoriniai pamąstymai...


-----
Volvo XC90

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-03, 21:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nesu su tuo konkrečiai susidūręs, tačiau pasakysiu, kad net ant priekiu varomo Purvabriedžio agresyvesnio protektoriaus raštas bekelėje tikrai veikia geriau nei tipinis "lietaus" raštas. Žieminiai variantai - tik su grandinėmis kol nesusidėjau priekinio tilto blokiruotės. Tada, manau, kalba kryps dar kitaip Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Krislas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-04, 07:50
Miestas: Utena
Pranešimai: 18
Įstojo: 2017-09-05
rimcius @ 2021-10-03, 21:47 rašė:
Nesu su tuo konkrečiai susidūręs, tačiau pasakysiu, kad net ant priekiu varomo Purvabriedžio agresyvesnio protektoriaus raštas bekelėje tikrai veikia geriau nei tipinis "lietaus" raštas. Žieminiai variantai - tik su grandinėmis kol nesusidėjau priekinio tilto blokiruotės. Tada, manau, kalba kryps dar kitaip Smile

Girdėjau nuomonę, kad važinėdamas padangomis labai grubiu protektoriumi, kažkokiu būdu gali sugadinti haldex movą.


-----
Volvo XC90

-----
 
ArturasJo
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-04, 20:16
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Važinėdamas skirtingomis padangomis pjauni movą ir reduktorius. Stambaus protektoriaus padanga, kaip tik turės geresnį sukibimą, ir mažiau "duos darbo" Haldex'ui.
Aišku, jei privers sniego tiek, kiek buvo šiemet Utenoje, tai jokios padangos nebepadės - Volvo ne buldozeris. Tačiau, kol buvo pašalę, tai iki 30 cm sniego dar pravažiuodavau su XC70.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Krislas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-05, 21:19
Miestas: Utena
Pranešimai: 18
Įstojo: 2017-09-05
ArturasJo @ 2021-10-04, 20:16 rašė:
Važinėdamas skirtingomis padangomis pjauni movą ir reduktorius. Stambaus protektoriaus padanga, kaip tik turės geresnį sukibimą, ir mažiau "duos darbo" Haldex'ui.
Aišku, jei privers sniego tiek, kiek buvo šiemet Utenoje, tai jokios padangos nebepadės - Volvo ne buldozeris. Tačiau, kol buvo pašalę, tai iki 30 cm sniego dar pravažiuodavau su XC70.

Ačiū už komentarą. Nebe pirmi metai per sniegą važinėju, taigi neturiu nepagrįstų iliuzijų. Šiaip daug kas priklauso nuo sniego konsistencijos. Jei sniegas lengvas, purus, tai gali būti ir pakankamai gilu. Bet jei šlapias sunkus, tai kur giliau greitai ant pilvo gula ir tuomet padeda kastuvas


-----
Volvo XC90

-----
 
Krislas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2021-10-26, 14:43
Miestas: Utena
Pranešimai: 18
Įstojo: 2017-09-05
Dar noriu paklausti, gal kas žino kokio didžiausio diametro ratus galima uždėti ant XC 90 2011m. kad nesiektų posparnių sukiojant vairą. Idėja ta, kad gal pavyktų padidinti prošvaisą 1-2 cm, be didelių rekonstrukcijų ir investicijų.


-----
Volvo XC90

-----
 
peršokti į forumą:
2024 © Visos teisės saugomos.