Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Arvydo S80 | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 39 | 2016-01-06, 20:34 |
VIEW THREAD -
ARVYDO V60
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Who is here? 1 guest(s)
Arvydo V60
|
|
Arvydas |
Posted 2018-11-09, 14:04
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Ieškojau forume atskiro kampo V60. Nustebau - nėra. Yra turbūt visiems kitiems modeliams, šešiasdešimtiems nėra. Radau grupę feisbuke. Pabandykite nuorodą, bet grupė kažkodėl uždara, nors ten nieko tokio slapto nėra. Siųskite kvietimą prisijungti, priims. https://www.facebook.com/groups/135435553168323/ Jei konkrečiau, tai ten šiaip dėl įdomumo renkasi tie, kas važinėja V60, diskusijų techniniais klausimais beveik nebūna.
Edited Arvydas 2018-11-09, 14:25 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Edvakas |
Posted 2018-11-09, 14:27
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Arvydas @ 2018-11-09, 14:04 rašė: Ieškojau forume atskiro kampo V60. Nustebau - nėra. Yra turbūt visiems kitiems modeliams, šešiasdešimtiems nėra. Jau yra, dėkui už pastebėjimą ![]() Edited Edvakas 2018-11-09, 14:27 ----- ----- |
|
|
Arvydas |
Posted 2018-12-04, 10:47
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Jei kam įdomu, jei kas svarsto pirkti-nepirkti tokį volvo, tai trumpai pasidalinsiu 3000 km patirtimi. Kadangi praėjo dar tik mėnuo, o ir atstumas nedidelis, tai išvados nėra galutinės. Tik pastebėjimai. Pirkau prižiūrėtą, tai keisti dar nereikėjo nieko. Vid. kuro sąnaudos: 5,2. Užmiestyje apie 4. Įjungus autopilotą, važiuojant apie 90, kuro ima dar mažiau. Pakankamai manevringas mieste, nereikalauja daug erdvės sukant ir parkuojant (ypač lyginant su S80). Komfortą pajusite, išvažiavę iš miesto: patogus fotelis ant ratų. Kažkur teko skaityti, kad gale mažai vietos. Turbūt ant galinės sėdynės vežė Sabonį A. ir Sabonį D. Variklis - 84 kW, bet man, nelenktyniaujančiam ir nematančiam reikalo įrodinėti to, kas ir taip aišku, tiek užtenka, ir lenkiau, ir pralenkiau, ir nespringo. Žinoma, jei norėsite, kad vežtų taip, kaip 300 arklių, tai rinkitės kitą variklį. Kada nors bus daugiau.
Edited Arvydas 2018-12-04, 10:48 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
rimcius |
Posted 2018-12-04, 14:30
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Lauksime ir daugiau
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
SPAIKIS |
Posted 2018-12-04, 20:22
|
City: Kaunas Posts: 103 Signed in: 2011-02-23 |
buferio apačioje DRL?
o vidus koks? ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Arvydas |
Posted 2018-12-04, 20:46
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
SPAIKIS @ 2018-12-04, 20:22 rašė: buferio apačioje DRL? o vidus koks? Taip, DRL. Vidus - tekstilė, juoda (offblack). Tekstilės minusas - teplumas, o pliusas - neįkais vasarą prieš saulę. ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Arvydas |
Posted 2018-12-04, 20:59
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Priedas nr.1. Apie variklio (D2) garsą. Pradžioj erzino, bet tik todėl, kad prieš tai buvo benzinas. Dabar girdžiu tik kol įšyla, o šyla greitai. Užmiestyje dirba visai tyliai, nesigirdi, o mieste nesigirdi, nes garsiau ūžia kiti.
----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-03-07, 08:17
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
4 mėn 1 sav - nuvažiuota 10k. Nieko naujo, pripratau, tik galios kartais, pvz lenkiant kelis auto, galėtų būti daugiau. Kadangi važinėju nemažai, man turbūt didžiausias privalumas yra kuro sąnaudos: po žiemos - 5.3 pagal kompą, bet ir realiai yra pan. Lygiu keliu, įjungus autopilotą, sąnaudos būna ir apie 3.1-3.5 (pridedu foto). Manevringa, gal todėl, kad prieš tai mano V80 buvo sunkesnis ir 20 cm ilgesnis. Minusas: nerodo variklio temp (paprasčiausiai nėra prietaisų skydelyje). Gal ir aš, kaip dauguma, minusu laikyčiau galinės sėdynės erdvę, bet ten dar nesu vežęs dviejų žmonių. Pakeisti filtrai (kuro, oro, salono) ir variklio alyva (5w30), 4 litrai. Vakar išlindo pirma problema: važiuojant gerai įšilusiu varikliu ir sustabdžius, įjungus laisvą pavarą (prieš raudoną, prieš pagrindinį kelią), kelis kartus užgęso variklis. Iš pradžių sekundei įsijungia visos lemputės, bet tuoj išsijungia. Galvojau, gal genda ''e-drive", atjungiau, bet niekas nepasikeitė, gęsta. Kol variklis šaltas, problemos nėra. Nėra problemos ir normaliai važiuojant. Klaidos nemeta, išskyrus geltoną šauktuką ir įspėjimą: ''pulsante start primare" - liet. ''start mygtukas" (suprantu, kad reikia paspausti start mygtuką, užsiveda iškart, įspėjimas užgęsta. Reikės diagnostikos. Informacija, jei įdomu, bus atnaujinama.
Arvydas attached pictures: ![]() [111.81Kb] Edited Arvydas 2019-03-07, 08:27 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
rimcius |
Posted 2019-03-07, 09:20
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Teisingas mąstymas: ne klausinėti kas ir kodėl gali būti, o tiesiog pasidaryti diagnostiką
![]() Dėl galios stokos - tiesiog prasičipuok teisingoj kontoroj. Kadangi važinėji ramiai, o tik lenkimuose trūksta dinamikos, automobiliui žalos nepadarysi ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-03-07, 09:42
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
rimcius @ 2019-03-07, 09:20 rašė: Teisingas mąstymas: ne klausinėti kas ir kodėl gali būti, o tiesiog pasidaryti diagnostiką ![]() Dėl galios stokos - tiesiog prasičipuok teisingoj kontoroj. Kadangi važinėji ramiai, o tik lenkimuose trūksta dinamikos, automobiliui žalos nepadarysi ![]() Dar pavažinėsiu porą mėn, tada matysiu, ar ir toliau važinėsiu, ar ieškosiu stipresnio volvo su benzu. Jei liksiu su šituo, tada turbūt tikrai būtų naudinga čipuoti. Beje, ačiū už priminimą - elementaru, bet kažkodėl nepagalvojau. O dėl variklio užgęsimo, įjungus laisvą pavarą (ne tik sustojus, bet ir iš lėto riedant), tai be diagnostikos žinau tik tiek, kad problema gali būti susijusi su laisvos eigos vožtuvu arba oro srauto matuokliu, arba su kuro filtru, nors tas ir keistas prieš maždaug mėn, o kurą pilu tik nestėj, bet maža ką. Edited Arvydas 2019-03-07, 09:50 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-03-11, 13:42
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Tęsinys apie variklio išsijungimą. Važinėjau 3 dienas, iš viso apie 200 km be jokių problemų. Bet įdomu tai, kad tą pačią dieną ta pati problema tokiam pačiam V60 (tų pačių metų, to paties modelio) nutiko Nyderlanduose.
Edited Arvydas 2019-03-11, 13:47 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
atrabotke |
Posted 2019-03-15, 10:21
|
City: Kaunas Posts: 27 Signed in: 2011-03-18 |
Labas, išsamią temą užvedei
![]() O kaip pats pojūtis persėdus iš S80 į V60? Nėra taip, kad akivaizdžiai pajustum atsisėdęs į žemesnės klasės automobilį (salono medžiagos, surinkimas, garso izoliacija, pats važiavimo pojūtis ir pan.)? Pavyzdžiui, tai labai akivaizdžiai pajaučiama iš V70II persėdus į V50. Po truputį pradedam ieškotis pamainos saviškei V70II, tai man tinkantis variantas yra V70III, bet žmonai patinka V60 ![]() ![]() P.S. taip, 5 cilindrų garsas yra muzika ausiai, joks dyzelio kalenimas negali su juo lygintis ![]() ----- S40, 96m, 2.0 V70, 04m, 2.5T ----- |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-04-01, 10:25
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
atrabotke @ 2019-03-15, 10:21 rašė: Labas, išsamią temą užvedei ![]() O kaip pats pojūtis persėdus iš S80 į V60? Nėra taip, kad akivaizdžiai pajustum atsisėdęs į žemesnės klasės automobilį (salono medžiagos, surinkimas, garso izoliacija, pats važiavimo pojūtis ir pan.)? Pavyzdžiui, tai labai akivaizdžiai pajaučiama iš V70II persėdus į V50. Po truputį pradedam ieškotis pamainos saviškei V70II, tai man tinkantis variantas yra V70III, bet žmonai patinka V60 ![]() ![]() P.S. taip, 5 cilindrų garsas yra muzika ausiai, joks dyzelio kalenimas negali su juo lygintis ![]() Taip, S80 buvo aukštesnė klasė, bet nevisais atžvilgiais, tik dėl galios ir važiavimo pojūčio, kuris ir susijęs su galia, bet dėl kt kriterijų problemos nematau, nepaisant to, kad salonas buvo oda, o čia tik tekstilę, bet ji turi savų pliusų (neįkaista, neįšąla taipo, kaip oda), salono medžiagos normalios, surinkimas geras, garso izoliacija irgi gera. Jau rašiau, kad trūkumas tik galia, bet variklių (tai reiškia, ir galios) pasirinkimas platus. Jei tinka ramus važiavimo būdas, gerai ir 1.6 variklis, bet yra ir daug stipresnių. Mano V60 didžiausias pliusas yra kuro sąnaudos, šiuo metu lygiai 5 l/100km, o S80 kompas po žiemos rodydavo dvigubai daugiau (realiai irgi panašiai). Daug važinėjant tai yra didelis privalumas. Varikliui užtenka 4 litrų castrol alyvos, pravažiavau po keitimo apie 10k, papildyti dar nereikėjo, matuoklis rodo patį viduriuką. Žinoma, tai priklauso ne tik nuo auto modelio, bet ir nuo priežiūros, vairavimo stiliaus ir kt veiksnių ![]() ![]() Edited Edvakas 2019-04-01, 11:18 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-06-13, 11:16
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Nuvažiuota ~18k km (7 mėn ir kelios dienos). Remontui išleidau apie 2500: diagnostika, kuro bako valymas, pakeistos žvakės, purkštukai, kuro slėgio daviklis, droselinė sklendė, galinio tilto remontas (stabdžių trinkelės, suportai ir kt.), suvedimas. Neskaitant einamųjų darbų, t.y. kuro, alyvos, oro, salono filtrų ir variklio alyvos (du kartus) keitimo. Didžiausia problema, aprašyta temoje "Gesta variklis", išspręsta. Didžiausias privalumas: kuro sąnaudos, jos šiuo metu yra 4.8, o per karščius džiaugiuosi ir tuo, kad puikiai veikia kondicionierus, klimato kontrolė. Trūkumas? Kuo toliau, tuo labiau man trūksta galios. Galvojau, priprasiu, nesu nutrūktgalvis, bet nepriprantu. Dėl to kalčiausias mano ankstesnis S80, t.y. jo arkliai. Dairausi tinkamo auto benz varikliu
![]() Edited Arvydas 2019-06-13, 11:17 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
ovido |
Posted 2019-06-13, 12:16
|
City: Kaunas Posts: 71 Signed in: 2017-01-17 |
Arvydas @ 2019-06-13, 11:16 rašė: Nuvažiuota ~18k km (7 mėn ir kelios dienos). Remontui išleidau apie 2500: diagnostika, kuro bako valymas, pakeistos žvakės, purkštukai, kuro slėgio daviklis, droselinė sklendė, galinio tilto remontas (stabdžių trinkelės, suportai ir kt.), suvedimas. Neskaitant einamųjų darbų, t.y. kuro, alyvos, oro, salono filtrų ir variklio alyvos (du kartus) keitimo. Didžiausia problema, aprašyta temoje "Gesta variklis", išspręsta. Didžiausias privalumas: kuro sąnaudos, jos šiuo metu yra 4.8, o per karščius džiaugiuosi ir tuo, kad puikiai veikia kondicionierus, klimato kontrolė. Trūkumas? Kuo toliau, tuo labiau man trūksta galios. Galvojau, priprasiu, nesu nutrūktgalvis, bet nepriprantu. Dėl to kalčiausias mano ankstesnis S80, t.y. jo arkliai. Dairausi tinkamo auto benz varikliu ![]() O kaip su kw pakelimu? nesidaro jau daugiau sitam motorui? ----- V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift) ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2019-06-13, 12:25
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Keliasi ir kW, ir Nm šitam agregatui, tik ne ypatingai daug jeigu važinėti saugiai.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-06-13, 14:43
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
Išmanieji sako, kad net iki 30% galima sukelti. Matysiu, kaip ten bus, neatmetu galimybės ir toliau važinėti, brangi man ta mano mašinytė tapo (ir priekines šakes artimiausiu metu dar reiks pakeisti)
![]() Edited Arvydas 2019-06-13, 14:45 ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
rimcius |
Posted 2019-06-13, 17:31
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Patikėk, pas daug ką sukrenta pinigėlio į automobilį
![]() Tiesiog tikrai ne visi tai rašo ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Arvydas |
Posted 2019-06-13, 20:33
|
![]() City: Lietuva Posts: 227 Signed in: 2012-10-11 |
rimcius @ 2019-06-13, 17:31 rašė: Patikėk, pas daug ką sukrenta pinigėlio į automobilį ![]() Tiesiog tikrai ne visi tai rašo ![]() Tikiu. Ir žinau. ----- S80 I 2,5T iki 2018-11 V60 1.6 ('12) nuo 2018-11. ----- nėra parašo |
|
|
Edvakas |
Posted 2019-06-14, 07:53
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Oi patikėk, man su naująja Volvo irgi lenda visokios nesamonės, todėl kuo toliau tuo labiau senoji man patinka, nors ir pradėjo rūdys lysti
![]() ----- ----- |
|
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS