VIEW THREAD -

AUŠINIMO SKYSČIO NECIRKULIACIJA

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Aušinimo skysčio NEcirkuliacija
rimcius
#21 Print posts
Posted 2018-03-19, 09:16
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Tikrai nenustebčiau, nes nesu tikras ar pakeistasis Nissensas išvis korektiškai veikė. Nes ir tokių šalčių nebuvę... Reikės prapjovus apžiūrėti Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#22 Print posts
Posted 2019-08-27, 18:58
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Taigi... Po ilgo laiko atsirado proga skerstelti abu šilumokaičius palyginimui Smile
Kad naujas Nissensas malė kakį, tikrai buvo aišku, bet kaip..? Jums patiks Grin
www.mediafire.com/convkey/665f/1zgidqmbnnc1oio6g.jpg
www.mediafire.com/convkey/958f/fc0mbulljy58v3d6g.jpg

Toliau nekomentuosiu Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#23 Print posts
Posted 2019-08-27, 21:21
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
O kas ten per makaronai? Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#24 Print posts
Posted 2019-08-27, 21:31
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Aš tokį patį klausimą išsikėliau Grin
Teoriškai: plastiko "suktinukai" grąžto formos, kad aušinimo skystis judėtų spirale, taip neleidžiant per greitai pratekėti ir padidinant šilumos atidavimą. Bet praktiškai veikė labai priešingai Smile
Ir tikrai nepalyginamas korio paviršiaus plotas, imant originalą Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#25 Print posts
Posted 2019-08-29, 08:09
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
Kažkaip Nissens turi susidaręs neblogą vardą pas mus, dabar reiks kitaip žiūrėti...

Aišku standartiniam varikliui gal ir užtektų tokių makaronų Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#26 Print posts
Posted 2019-08-29, 08:24
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Bet kalba apie salono šilumokaitį, ne pagrindinį radiatorių Smile
Kai sėdi žiemą užvestam automobilyje prie +90C antifrizo ir į saloną pučia vėsų orą Grin


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#27 Print posts
Posted 2019-08-29, 12:01
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
oo, kažkaip sumaišiau. Tada tikrai ne kas.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#28 Print posts
Posted 2021-10-31, 22:52
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Ok, grįžtant prie naujai atsiradusios senos problemos:
Kol veikia autonominis pečius ir/ar važiuojama - į saloną pučia karštą orą, į salono šilumokaitį ateinančios žarnos abi karštos ir viskas puiku, bet sustojus ir dirbant ant laisvų situacija net prie +10 lauke keičiasi kardinaliai greičiau nei per 15min ir viena iš žarnų tampa tik šilta, o kita lieka karšta. Pakėlus apsūkas ar važiuojant - viskas grįžta į normą. Vandens pompa su pagrindinio diržo komplektu pakeista ant dienų, nes jau atėjo laikas. Buvau tikras, kad vandens pompa kalta, bet pasirodo ne. Aušinimo skysčio tikrai norma. Buvau tiesiogiai prie salono šilumokaičio vamzdžių pajungęs vandens padavimą iš čiaupo su protarpiniais oro prapūtimais - viskas varo puikiai. Negi Behr'as atlaikė tik 100k Km..? Visada naudojamas G12 aušinimo skystis.
Any ideas?
P.s. pasirodo ne man vienam Nissens'as kadaise nepraėjo:
https://www.drive...0933/
Edited rimcius 2021-11-01, 09:13


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#29 Print posts
Posted 2021-11-01, 22:08
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Ok, bandysim plauti su aušinimo sistemų plovikliais distiliuoto vandens terpėje. Atčiotas bus Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#30 Print posts
Posted 2021-11-05, 19:34
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Sistema plauta su Autoprofi line 43230 ir Liqui Moly 3320 chemijom tiek antifrizo, tiek distiliuoto vandens terpėje, pilnai užkaitinus variklį - situacija visiškai nepasikeitė. Panašu, jog laukia salono šilumokaičio keitimas, nes variantų nebelieka.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Suvalkietis
#31 Print posts
Posted 2021-11-07, 00:21
City: Kaunas
Posts: 37
Signed in: 2017-03-21
Blem pas mane analogiška situacija, tik sėdynių šildymas dar padedaSmile dažniausiai važiuoju vienas. Įmesk nuorodą kur pirkai šilumokaiti arba, kooperuojamėsSmile


-----
Volvo S60, T5

-----
 
rimcius
#32 Print posts
Posted 2021-11-07, 12:11
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Geriausią kainą radau čia:
https://www.amazo...image
Pagal viską, taip pat Behr gaminys, tai tikėtina, jog turės panašų efektyviai šilumą atiduodantį korį. Kai atvyks - postinsiu info čia.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
tauriusa
#33 Print posts
Posted 2021-11-08, 11:19
City: Kaunas
Posts: 2
Signed in: 2019-10-30
https://www.eolta...alono


-----
Volvo V70 2005m. 2.4 D5

-----
 
rimcius
#34 Print posts
Posted 2021-11-08, 11:40
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Mokėjau 81,08€.
~31€ pigiau.
Nebent laukti Eolto 30% akcijos


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#35 Print posts
Posted 2021-11-11, 15:44
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Behr originalas, gamintas Volvo koncernui. Komplektacijoje porolonas, tačiau nėra 8693268 tarpinių:
i.ibb.co/qxS9y4k/IMG-0815.jpg
i.ibb.co/M7HbF04/IMG-0814.jpg
i.ibb.co/dfvRP5J/IMG-0813.jpg

Prieš keisdamas, pamatuosiu darbinį tūrį palyginimui su automobilyje esančiu, kad suprasti koks užsikišimo laipsnis (jeigu problema tikrai tame).
Edited rimcius 2021-11-11, 15:44


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#36 Print posts
Posted 2021-11-20, 15:13
City: Vilnius
Posts: 50
Signed in: 2012-06-22
rimcius @ 2021-10-31, 22:52 rašė:
Ok, grįžtant prie naujai atsiradusios senos problemos:
Kol veikia autonominis pečius ir/ar važiuojama - į saloną pučia karštą orą, į salono šilumokaitį ateinančios žarnos abi karštos ir viskas puiku, bet sustojus ir dirbant ant laisvų situacija net prie +10 lauke keičiasi kardinaliai greičiau nei per 15min ir viena iš žarnų tampa tik šilta, o kita lieka karšta. Pakėlus apsūkas ar važiuojant - viskas grįžta į normą. Vandens pompa su pagrindinio diržo komplektu pakeista ant dienų, nes jau atėjo laikas. Buvau tikras, kad vandens pompa kalta, bet pasirodo ne. Aušinimo skysčio tikrai norma. Buvau tiesiogiai prie salono šilumokaičio vamzdžių pajungęs vandens padavimą iš čiaupo su protarpiniais oro prapūtimais - viskas varo puikiai. Negi Behr'as atlaikė tik 100k Km..? Visada naudojamas G12 aušinimo skystis.
Any ideas?
P.s. pasirodo ne man vienam Nissens'as kadaise nepraėjo:
https://www.drive...0933/



Apmastymui - o ar gali taip butu del pilnai atsidariusio ir pastrigusio atidarytoje padetyje termostato ?
Kitas variantas - del ardico oras sistemoje.?

PS: BEHR - 74.3eur (Klaipeda)
https://www.trafi...49104


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#37 Print posts
Posted 2021-11-20, 15:26
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Labai gera kaina ir tikrai apsimoka dėti originalą vietoj visokių Nissens!
Aš statau už ArturasJo variantą, aprašytą 16tam poste.
Kaip tik šiandien keičiu ir bus proga pamėginti ar pakeitimas išsprendė šildymo problemą.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#38 Print posts
Posted 2021-11-20, 18:53
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Darbas išties super "patogus". Eilinį kartą įsitikinta kaip nedėkingai viskas sutalpinta...
Reziume: efektyvumas šiek tiek pagerėjo, tačiau problema išliko. Dabar lengvai davus gazo, iškart duoda karšto oro jeigu ilgesnį laiką stovėtą ant laisvų ir jautėsi drungnas oras.
Tai lieka du kaltininkai: progresuojanti pramušta galvos tarpinė, dėl ko per didelis slėgis aušinimo sistemoje trikdo natūralią cirkuliaciją ir/ar kažkas stabdo cirkuliaciją ties autonominiu pečium. Nors kai autonominis pečius dirba, tai net ant laisvų apsūkų šilumos pakanka ir cirkuliacija veikia puikiai. Kai tik sustoja autonominio pečiaus antrinė pompa - viskas palaipsniui keičiasi į blogą. Automobilio aušinimo skysčio darbinė temperatūra nekrenta viso proceso eigoje.
Tikėtina, jog viskas susitvarkys po variklio keitimo (donoras laukia eilėje).


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#39 Print posts
Posted 2021-11-20, 21:24
City: Vilnius
Posts: 50
Signed in: 2012-06-22
O kai nenaudoji ardic, ar turi problemu su padidejusiu slegiu ausinimo sistemoje ?
Nes as pvz turejau patirties su netaisyklingu ardic darbu - esme kad buvau lindes prie jo kuro pompos, o ji pasirodo yra sukalibruota darbui su atitinkamu sildytuvo modeliu.. Jei ji paduoda kuro per daug - liepsna ardico degimo kameroje tampa netinkama/per stipri, del to gali susidaryti vadinamas "hot spot" degimo kameroje (uz termo jutiklio) ir uzvirti ausinimo skystis.. del to oras ausinimo sistemoje ir atitinkamai silumos atidavimo problemos, kol vel nusiorina.
Aisku jei tikrai pas tave prapūsta galvos tarpinė, tada versija su ardic atkrenta ir viskas aisku tada. Nodding


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#40 Print posts
Posted 2021-11-20, 21:38
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Nenustebčiau jeigu ir su Ardic'u yra problemų šiuo klausimu, tačiau tai nepaaiškina kodėl jam dirbant aušinimo skysčio cirkuliacija gera ir į saloną pučia karštą orą net nepasiekus darbinei temperatūrai, o be jo - gaidys Smile
Šiam momentui per daug kintamųjų lygtyje. Todėl sprendimas atsiras eigoje.
P.s. anksčiau buvo stangrios aušinimo skysčio žarnos, o dabar, davus daugiau apsūkų - konkrečiai kietėja. Matomai variklis su greičių dėže jau netoli pabaigos.
Edited rimcius 2021-11-20, 21:40


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
ausinimo sisema Variklis 1 2023-02-17, 17:00
Dėl prietaiso, kuris rodo aušinimo skysčio temperatūrą Performance tuningas 40 2021-06-21, 22:49
Aušinimo ventiliatorius veikimas❓ Variklis 3 2019-08-23, 06:57
Vairo stiprintuvo skysčio keitimas (Volvo S80) Vairo mechanizmas 29 2018-12-12, 17:28
Dingsta aušinimo skystis Variklis 6 2018-10-29, 10:48
2024 © Visos teisės saugomos.